• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

«Поточний ремонт приміщень Київської міської школи вищої спортивної майстерності розташовані за адресою м.Київ проспект Павла Тичини 18» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013). Код ДК 021:2015 45310000-3 Електромонтажні роботи. Поточний ремонт внутрішніх приміщень «Електромонтажні роботи».

Завершена

123 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.6% або 700.00 UAH
Період оскарження: 28.09.2017 11:50 - 03.10.2017 11:55
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 509c8248bda64f939bd064314c164bba
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-28-000660-a.b3
Назва: Вимога
Вимога:
Встановлення орієнтованого переліку та об’єму робіт у тендерній документації та вимоги про обов’язковий огляд об’єкту є прямим порушенням принципу недискримінації учасників, визначеного статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.6.2. Порядку здійснення допорогових закупівель. Затвердженого Наказом ДП «Зовнішторгвидав» №35 від 13.04.2016 р. За наявності такої умови закупівлі учасники, які прибули для огляду об’єкту, отримують перевагу під час проведення закупівлі, що суперечить суті проведення публічних закупівель. Також п.6.11. Порядку визначено, що будь-яка інформація про учасників та їхні пропозиції є закритою до закінчення електронного аукціону, крім початкових цінових пропозицій, які залишаються закритими лише до початку аукціону для всіх осіб, крім учасника, який подав пропозицію. Здійснення спілкування між учасниками та замовниками до проведення аукціону суперечить принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель і принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також створює можливість для вчинення корупційних дій і зловживань. Таким чином, задля уникнення порушення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, вимагаємо виключити з пунктів 3, 4.1., 4.2. Додатку №1 інформацію, яка не відповідає Закону України «Про публічні закупівлі» та Порядку здійснення допорогових закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повторюємо. Закупівлі здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.05.2016 № 35 ( далі- Порядок). Відповідно до п. 6.3 Порядку Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Відповідно до п. 13 Порядку усі спори між Учасником та Замовником, що виникли при проведенні закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у Порядку, або згідно діючого Законодавства. Оскільки об’єми робіт є орієнтовними, з метою уникнення непорозумінь, які можуть бути виникнути при виконання зазначених робіт, а також виділеного фінансування вимога щодо огляду об’єкту для узгодження параметрів об’єму виконаних робіт є обов’язковим. Орієнтовні об’єми щодо виконання робіт прикріплені окремим файлом, просимо ознайомитися.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Оскарження відповіді Замовника

Номер: 0ac0755ac82a4b0f9a1d44f5583b5828
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-28-000660-a.b2
Назва: Оскарження відповіді Замовника
Вимога:
Вимоги пунктів 3, 4.1. та 4.2. Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі є дискримінаційними, оскільки виходять за межі вимог, передбачених статтями 16 і 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону Замовник у тендерній документації самостійно має зазначити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Законом заборонена можливість прямого ведення переговорів між Замовником та Виконавцем до проведення аукціону, зокрема, з приводу визначення переліку та об’єму робіт. Наявність такого переговорного процесу суперечить принципам публічних закупівель, визначених статтею 3 Закону. Наявність вимог, визначених у пунктах 3, 4.1. та 4.2. Додатку №1, є прямим порушенням частини четвертої статті 22 Закону, згідно з якою тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Проведення закупівлі із порушенням законодавства про закупівлі тягне за собою її відміну та притягнення уповноважених осіб Замовника до адміністративної відповідальності на підставі статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. На підставі вищенаведеного та керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагаємо внести зміни до тендерної документації на закупівлю предмету «Поточний ремонт приміщень Київської міської школи вищої спортивної майстерності, розташовані за адресою: м. Київ, проспект Павла Тичини, 18» (номер у ЦБД - UA-2017-09-28-000660-a)» та виключити з пунктів 3, 4.1., 4.2. Додатку №1 інформацію, що протирічить чинному законодавству України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Закупівлі здійснюються відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель затверджених Наказом ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.05.2016 № 35 ( далі- Порядок). Відповідно до п. 6.3 Порядку Замовник розміщує в Системі інформацію про предмет, очікувану вартість, умови договору, порядок і умови проведення закупівлі, строк подання пропозицій, а також вимоги до Учасника та іншу інформацію, яка на його думку, є необхідною для проведення закупівлі. Відповідно до п. 13 Порядку усі спори між Учасником та Замовником, що виникли при проведенні закупівлі, вирішуються згідно з положеннями, наведеними у Порядку, або згідно діючого Законодавства. Оскільки об’єми робіт є орієнтовними, з метою уникнення непорозумінь, які можуть бути виникнути при виконання зазначених робіт, а також виділеного фінансування вимога щодо огляду об’єкту для узгодження параметрів об’єму виконаних робіт є обов’язковим. Орієнтовні об’єми щодо виконання робіт знаходяться в документі «вимоги до кваліфікації учасника», просимо ознайомитися.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 00225860473f4d22ba84be6764f5f618
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-28-000660-a.b1
Назва: Вимога
Вимога:
Пунктами 3, 4.1. та 4.2. Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі передбачено, що огляд об’єкта Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковим. Також зазначається, що пропозиції Учасників, які не були присутні на об’єкті та не погодили з Замовником перелік та об’єм робіт не розглядаються. Така вимога Замовника є неправомірною та незаконною з таких підстав. Відповідно до пункту 3 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристика предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. Тому перелік та об’єм робіт, які є предметом закупівлі, мають бути зазначені у тендерній документації, а не погоджуватися Учасниками із Замовником. Зазначене Замовником погодження порушує основні принципи здійснення публічних закупівель, визначені статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії та ефективності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника лише з підстав, визначених статтею 17 Закону. Неприбуття на об’єкт для огляду та непогодження із Замовників переліку та об’єму робіт не є підставою для відхилення пропозиції учасника. Виходячи з вищенаведеного ТОВ «Промавтоматика Вінниця» вважає вимоги пунктів 3, 4.1., 4.2. Додатку №1 до оголошення про проведення закупівлі щодо обов’язкового огляду Учасником об’єкта, погодження із Замовником переліку та об’єму робіт, відхилення пропозицій Учасників, які не здійснили зазначений огляд і погодження, неправомірними, незаконними, такими, що не відповідають основним принципам проведення публічних закупівель і створюють умови для дискримінації учасників та вчинення корупційним дій і зловживань. Саме тому, ТОВ «Промавтоматика Вінниця», керуючись ст.ст. 3, 5, 22, 23 Закону України «Про публічні закупівлі», вимагає внести зміни до тендерної документації на закупівлю предмету «Поточний ремонт приміщень Київської міської школи вищої спортивної майстерності, розташовані за адресою: м. Київ, проспект Павла Тичини, 18» (номер у ЦБД - UA-2017-09-28-000660-a)» та виключити з пунктів 3, 4.1., 4.2. Додатку №1 інформацію, що протирічить чинному законодавству України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вихід на обект необхіден у звязку з тим, що ми не маємо спеціалістів для конкретно, реального визначення обсягір робіт, кількисть та об’єми робіт є не точними а є орієнтовними. Згідно вказаного п3. Стаття 22 закону України про публічну закупівлі замовник підкреслюю будь який має право, а саме Може містити іншу інформацію яку замовник вважає за необхідністю для остаточного визначення обсягів робіт. Стаття 22. Тендерна документація пункт 3. А самє: 3. Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. На місці учасники вимірює, визначається з обсягами та кількостями по даній процедурі. Не яки зміни до проведення процедури робитись не будуть.
Статус вимоги: Не задоволено
Задовільнена: Ні