-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з транспортного обслуговування
Торги відмінено
2 240 778.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 22 408.00 UAH
мін. крок: 1% або 22 408.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2021 17:05 - 18.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Cкарга
Номер:
025aac30e6d1418a9cdb16697b3d8df9
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-011995-a.a2
Назва:
Cкарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 09.12.2021 12:02
- відновити себе ЮВАП ред 1.doc 09.12.2021 12:03
- Скарга _1_.pdf 09.12.2021 12:36
- відновити себе ЮВАП ред 1.doc 09.12.2021 12:40
- Скарга.pdf 09.12.2021 12:40
- рішення від 13.12.2021 № 27464.pdf 13.12.2021 16:16
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2021 № 28097.pdf 22.12.2021 16:27
- рішення від 21.12.2021 № 28097.pdf 24.12.2021 14:10
- ЛИСТ 14.12.2021 15:30
- 2022022ВТТД.docx 14.12.2021 15:30
- 2022022ВТТД.PDF 14.12.2021 15:30
- 133022022ВТРозглядВідхилення2.docx 14.12.2021 15:30
- 133022022ВТРозглядВідхилення2.pdf 14.12.2021 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.12.2021 13:03
Дата розгляду скарги:
21.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
13.12.2021 16:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.12.2021 14:10
Дата виконання рішення Замовником:
28.12.2021 12:23
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до абзацу першого частини двадцять другої статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.12.2021 № 28097-р/пк-пз скасувати рішення тендерного комітету Пенсійного фонду України від 01.12.2021 № 133 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Ю.В.А.П." за процедурою закупівлі: Послуги з транспортного обслуговування (60140000-1) (UA-2021-11-04-011995-a).
Скарга
Виконана замовником
Скарга на прийняте рішення Замовника від 02.12.2021 (протокол № 135) про відхилення тендерної пропозиції ДП ІЦПО ПФУ
Номер:
d8c998ade24f4745913fe49a04a22058
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-011995-a.b1
Назва:
Скарга на прийняте рішення Замовника від 02.12.2021 (протокол № 135) про відхилення тендерної пропозиції ДП ІЦПО ПФУ
Скарга:
02 грудня 2021 року рішенням тендерного комітету Пенсійного фонду України (Протокол № 135) було відхилено тендерну пропозицію учасника Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» (далі – ДП ІЦПО ПФУ), як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації відповідно до абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Державне підприємство «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» не погоджується з рішенням Замовника про відхилення тендерної пропозиції, вважає його прийнятим на підставі необ’єктивної оцінки тендерної пропозиції учасника – Державного підприємства «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» та таким, що порушує вимоги пункту 5 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» з наступних підстав.
Відповідно до пункту 4 додатку 1 до тендерної документації «Технічні вимоги до тендерної документації» Замовником вимагалось подання у складі тендерної пропозиції:
«4. Калькуляція вартості Послуг.
Розрахунок калькуляції вартості Послуг повинен включати в себе витрати на 1 км пробігу автомобіля та на 1 годину користування автомобілем, а саме:
- оплату праці водія;
- обов’язкові нарахування на оплату праці водія;
- вартість паливно-мастильних матеріалів;
- мийку;
- шиномонтаж;
- експлуатаційні та адміністративні витрати;
- інші обов’язкові нарахування, передбачені законодавством;
- рентабельність;
- чергове технічне обслуговування;
- щоденну перевірку технічного стану транспортних засобів;
- передрейсові медичні огляди».
ДП ІЦПО ПФУ у складі своєї тендерної пропозиції було надано Калькуляцію транспортних послуг VW Transporter T5 та Калькуляцію транспортних послуг VW Passat B6 які включають в себе витрати на 1 км пробігу автомобіля та 1 годину користування автомобілем, як того вимагав Замовник, із зазначенням у розрахунках Калькуляцій: оплати праці водія, обов’язкових нарахувань на оплату праці водія, вартості паливно-мастильних матеріалів, мийки, шиномонтажу, експлуатаційних та адміністративних витрат, інших обов’язкових нарахувань, передбачених законодавством, рентабельності, чергового технічного обслуговування, щоденної перевірки технічного стану транспортних засобів, передрейсових медичних оглядів.
Разом з тим Замовник відхилив нашу пропозицію, а підставу відхилення тендерної пропозиції обґрунтував наступним:
«Калькуляція транспортних послуг VW Transporter T5, Калькуляція транспортних послуг VW Passat B6, надані учасником ДП "Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України" в складі тендерної пропозиції (файл "Калькуляції послуг.pdf") не відповідає вимогам до Калькуляції вартості послуг, визначеним у Додатку 1 до тендерної документації».
Здійснивши аналіз зазначеного вбачається, що Замовник відхилив тендерну пропозицію на підставі відсутності у Калькуляціях наданих ДП ІЦПО ПФУ виразу – «витрати на 1 км пробігу автомобіля та на 1 годину користування автомобілем».
ДП ІЦПО ПФУ не погоджується із зазначеним рішенням та зазначає, що підстави відхилення тендерної пропозиції ДП ІЦПО ПФУ є формальними (несуттєвими) з огляду на наступне.
Згідно з пунктом 4 додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав надати розрахунок калькуляції вартості Послуг який повинен включати в себе витрати на 1 км пробігу автомобіля та на 1 годину користування автомобілем та додатково уточнив розрахунок яких саме витрат необхідно зазначити у Калькуляції – «а саме:
- оплату праці водія;
- обов’язкові нарахування на оплату праці водія;
- вартість паливно-мастильних матеріалів;
- мийку;
- шиномонтаж;
- експлуатаційні та адміністративні витрати;
- інші обов’язкові нарахування, передбачені законодавством;
- рентабельність;
- чергове технічне обслуговування;
- щоденну перевірку технічного стану транспортних засобів;
- передрейсові медичні огляди».
Тобто, окремої вимоги зазначати у Калькуляції витрати на 1 км пробігу автомобіля та на 1 годину користування автомобілем додаток 1 до тендерної документації не містить.
Таким чином, Калькуляція вартості послуг ДП ІЦПО ПФУ була розрахована відповідно до умов тендерної документації.
Крім того, пункт 2 розділу V тендерної документації Замовника містить описи та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, а саме,
«Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Наприклад: відсутність визначеної замовником інформації (її окремих фрагментів) у змісті певного документу, подання якого вимагається згідно тендерної документації, та за умови наявності такої інформації в повному обсязі у змісті іншого документу, наданого у складі тендерної пропозиції, тощо.
З огляду на формулювання підстав відмови, до зазначеної формальної помилки відноситься і відсутність у Калькуляції виразу – «витрати на 1 км пробігу автомобіля та на 1 годину користування автомобілем», так як включення у розрахунок калькуляції вартості послуг даної вимоги підтверджується довідками ДП ІЦПО ПФУ від 18.11.2021 № 2381/10 «Інформація про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам», від 18.11.2021 № 2388/10 «Про погодження з проектом договору» та від 18.11.2021 № 2389/10 «Погодження проекту договору» (пункт 3.1. проекту договору передбачає, що ціна Договору розраховується виходячи із вартості 1 км пробігу та вартості 1 години користування автомобілями, зазначеними в Додатку 3 до Договору).
З урахуванням наведеного вважаємо, що рішення тендерного комітету Пенсійного фонду України про відхилення тендерної пропозиції Державного підприємства «Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України» є необґрунтованим, що порушує право ДП ІЦПО ПФУ, як учасника, на об’єктивнє та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга.pdf 08.12.2021 13:57
- Довідка погодження з проектом договору.pdf 08.12.2021 13:58
- Інформація про тех. якіс. характеристики.pdf 08.12.2021 13:58
- Калькуляції послуг.pdf 08.12.2021 13:58
- Погоджений проект договору.pdf 08.12.2021 13:59
- Погоджений проект договору.pdf 08.12.2021 14:00
- Платіжне доручення.pdf 09.12.2021 08:04
- скарга.pdf.asice.zip 09.12.2021 11:32
- рішення від 10.12.2021№27405.pdf 10.12.2021 16:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 21.12.2021№28085.pdf 22.12.2021 16:43
- рішення від 21.12.2021№28085.pdf 24.12.2021 10:10
- ЛИСТ. 14.12.2021 15:27
- 1022022ВТТД.docx 14.12.2021 15:27
- 1022022ВТТД.PDF 14.12.2021 15:27
- 135022022ВТРозглядВідхилення3.docx 14.12.2021 15:27
- 135022022ВТРозглядВідхилення3.pdf 14.12.2021 15:27
- ПРОТОКОЛ 28.12.2021 12:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.12.2021 15:54
Дата розгляду скарги:
21.12.2021 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
10.12.2021 16:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.12.2021 10:10
Дата виконання рішення Замовником:
28.12.2021 12:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до абзацу першого частини двадцять другої статті 18 Закону України “Про публічні закупівлі”, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.12.2021 № 28085-р/пк-пз скасувати рішення тендерного комітету Пенсійного фонду України від 02.12.2021 № 135 про відхилення тендерної пропозиції ДП "Інформаційний центр персоніфікованого обліку Пенсійного фонду України" за процедурою закупівлі: Послуги з транспортного обслуговування (60140000-1) (UA-2021-11-04-011995-a).