-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 24450000-3 Агрохімічна продукція (дезинфекційні засоби)
Завершена
170 640.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 853.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 853.20 UAH
Період оскарження:
04.11.2021 16:51 - 16.11.2021 00:00
Скарга
Відхилено
Скарга про скасування рішення про відхилення та визначення переможця
Номер:
b307781d8bbd4ae1851d96b3d2663d2f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-006553-b.c1
Назва:
Скарга про скасування рішення про відхилення та визначення переможця
Скарга:
СКАРГА
щодо скасування рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця закупівлі
04 листопада 2021 року Замовником було опубліковано тендерну документацію (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-04-006553-b) щодо проведення процедури відкритих торгів.
Тендерні пропозиції для участі в процедурі закупівлі подали такі учасники:
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «МЕДІКС»;
ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» (далі – Скаржник);
ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП» (далі – Переможець).
10 грудня 2021р. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення тендерної пропозиції відхилено тендерну пропозицію ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» на підставі того, що у складі пропозиції відсутні:
-лист-гарантія щодо можливості забезпечення кількості в повному обсязі, якості товарів та своєчасної доставки їх до кожного окремого закладу освіти (у довільній формі);
-лист згода на обробку персональних даних Острейко Є.О.
10 грудня 2021р. Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір по предмету закупівлі визначено переможцем закупівлі ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП».
Наше підприємство не погоджується з відхиленням нашої пропозиції, підстави для відхилення сформовано Замовником без урахування принципів здійснення публічних закупівель. Вважаємо, що Замовником не дотримано принципу об’єктивної оцінки тендерних пропозицій учасників, чим порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» та такі принципи здійснення публічних закупівель як недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій та, як результат, неправомірно відхилено пропозицію нашого підприємства, яка відповідає вимогам тендерної документації Замовника, чим порушено права ТОВ «Аква-Холдинг», яке належним чином підготувало тендерну пропозицію та виконало всі вимоги Замовника.
Щодо першої підстави для відхилення:
Відповідно до п. 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учаснику необхідно надати:
• Лист-гарантія щодо можливості забезпечення кількості в повному обсязі, якості товарів та своєчасної доставки їх до кожного окремого закладу освіти (у довільній формі).
Нашим підприємством надано гарантійний лист від 18.11.2021р. вих. 2181 (архівна папка «технічний опис.rar», файл «2181 гарантійний лист забезпечення кількості.pdf»; дата модифікації 19.11.2021 о 10:54) відповідно до якого наше підприємство гарантує, що має можливість забезпечення кількості в повному обсязі, якості товарів та своєчасної доставки їх до кожного окремого закладу освіти. Аналогічний лист надано Переможцем закупівлі.
Яким саме вимогам не відповідає наданий гарантійний лист і чому замовник не прийняв його до уваги нашому підприємству не зрозуміло.
Таким чином, відхиляючи на цій підставі нашу тендерну пропозицію замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Щодо другої підстави для відхилення:
Відповідно до п. 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учаснику необхідно надати:
• Завірені Учасником копії документів, що підтверджують правомочність щодо підпису документів тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або договору за результатами проведення процедури закупівлі (випискою з протоколу засновників або копією розпорядчого документу про призначення, або довіреністю/дорученням або іншим документом, що підтверджує повноваження посадової (посадових) особи (осіб) учасника на підписання документів пропозиції та/або договору). (Для учасників - юридичних осіб).
• Лист-згода на обробку персональних даних, особи (осіб), чиї персональні дані надаються. (Додаток 3).
Відповідно до п.п. 1.5 п. 1 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.
Інформація про Острейка Є.О. міститься в рішенні єдиного учасника, яким засновано наше підприємство та обрано директора підприємства. Водночас, тендерною документацією не вимагалось обов’язково надання протоколу загальних зборів про обрання директор, а було передбачено альтернативу про надання такого документу або наказ про призначення, довіреність тощо. Наказ про призначення директора надано в складі тендерної пропозиції.
Тобто, Замовник має можливість не оцінювати рішення єдиного учасника ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» про обрання директора, оскільки в тендерній пропозиції надано альтернативний документ – наказ про призначення.
Більш того, лист-згода на обробку персональних даних, особи (осіб), чиї персональні дані надаються надається учасниками згідно Додатку 3 тендерної документації.
Форма цього додатку передбачає наступну назву «Форма письмової згоди Учасника» та підписується керівником Учасника процедури закупівлі.
Як зазначалось вище, Острейко Є.О. не є учасником закупівлі, а тому не зобов’язаний надавати даний гарантійний лист.
При цьому, тендерна документація не містить визначення персональних даних, а тому у разі розкриття яких даних учасник зобов’язаний надавати згоди не визначено тендерною документацією.
Таким чином, відхиляючи на цій підставі нашу тендерну пропозицію замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Щодо визначення переможцем закупівлі ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП»
Відповідно до п. 3 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження тендерної пропозиції іншим умовам тендерної документації учаснику необхідно надати:
• Лист-згода на обробку персональних даних, особи (осіб), чиї персональні дані надаються. (Додаток 3).
Згідно Додатку 2 «Перелік документів необхідних для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно до ст. 16 Закону» учасник повинен надати довідку (лист) довільної форми про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору із зазначенням предмету договору, дати укладання договору, інформації про замовників, їх контактних осіб (прізвище та контактний телефон). На підтвердження інформації надати: - копію договору (з додатками та специфікацією, за наявності).
Переможцем надано довідку про наявність документального підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору №5471 від 19.11.2021 (файл «Кваліфікаційна частина.pdf», стр. 34) в якій зазначено про контрактну особу замовника – Сіренко Олена Анатоліївна, тел. 0442423706 та надано договір про закупівлю №257 від 31.07.2021р. (файл «Кваліфікаційна частина.pdf», стр. 35-45), який містить інформацію про Сіренко Олену Анатоліївну.
Водночас, в супереч вимогам документації Переможцем не надано лист-згоду на обробку персональних даних Сіренко Олени Анатоліївни.
При цьому, тендерну пропозицію нашого підприємства відхиляли саме на цій підставі.
А тому, замовник мав відхилити тендерну пропозицію Переможця, оскільки відхилив пропозицію ТОВ «АКВА-ХОЛДИНГ» на ідентичній підставі. Такі дії Замовника свідчать про застосування дискримінаційного способу визначення переможця та надання переваги одним учасникам над іншими.
Таким чином, замовник порушив принцип об’єктивного та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно ч. 1 с. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже, Замовник порушив принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі, оскільки відхилив нашу пропозицію без врахування наданих документів з яких можливо встановити інформацію, що вимагалась та безпідставно визнав переможця, який не відповідає вимогам тендерної документації.
Тендерна пропозиція нашого підприємства відповідає вимогам тендерної документації, а тому рішення Замовника про відхилення підлягає скасуванню у зв’язку з порушенням Замовником принципів недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення кола учасників закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, Замовником порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», чим порушено право нашого підприємства як учасника закупівлі на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерної пропозиції, рівне ставлення до учасників закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Отже, права та законні інтереси нашого підприємства можуть бути захищені шляхом зобов'язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця закупівлі.
Відповідно до п. 5 ч. 5 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарга повинна містити таку інформацію про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій.
Отже, докази порушення прав надаються лише у разі подання скарг на тендерну документацію або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій. Оскільки, наразі оскаржується рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції та визначення переможця - інформація про перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів не надається.
На підставі вище викладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Аква-Холдинг» по закупівлі UA-2021-11-04-006553-b.
2. Зобов’язати УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ТА ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ УМАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі UA-2021-11-04-006553-b ТОВ «ГРЕНЛАНДІЯ НВП».
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга про скасування рішення про відхилення та визначення переможця 16.12.2021 15:20
- Скарга про скасування рішення про відхилення та визначення переможця ворд 16.12.2021 15:20
- рішення від 20.12.2021 № 27935.pdf 20.12.2021 18:55
- Інформація про резолютивну частину рішення від 29.12.2021 № 28643.pdf 30.12.2021 16:34
- рішення від 29.12.2021 № 28643.pdf 04.01.2022 13:20
- Відповідь АМКУ по дезінфекторах2.docx 22.12.2021 15:18
- ТД Дезінфекційний засіб.docx 22.12.2021 15:18
- Відповідь АМКУ.PDF 22.12.2021 15:18
- копія рішення єдиного засновника.pdf 22.12.2021 15:18
- Кваліфікаційна частина.pdf 22.12.2021 15:19
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.12.2021 17:25
Дата розгляду скарги:
29.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
20.12.2021 18:56
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
04.01.2022 13:21