• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

"Капітальний ремонт (заміна) пасажирського ліфта правого крила у гуртожитку №11 Київського національного університету імені Тараса Шевченка за адресою: м. Київ, вул. Ломоносова, 45" (Коригування)"

"Місцезнаходження: 01033, Україна, м. Київ, вул. Володимирська, буд. 60 Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади"

Завершена

1 444 369.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 221.85 UAH
Період оскарження: 04.11.2021 16:34 - 10.11.2021 16:32
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційні дії Замовника

Номер: 39f5cc591c214b8cb74d655039eb63f2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-04-006029-b.a1
Назва: Дискримінаційні дії Замовника
Вимога:
Шановний Замовник, у п.17Додаток №2 Технічні вимоги до предмета закупівлі Замовником встановлено дискримінаційна вимога, а саме: Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій акт попереднього огляду об’єкту в довільній формі про підтвердження виїзду учасника до місця надання послуг за закупівлею для обстеження об’єкту за підписом представника замовника. З метою одержання всієї інформації, яка може бути необхідною для підготовки тендерної пропозиції учасникам необхідно: - здійснити виїзд до місця надання послуг за закупівлею для обстеження об’єктів та отримати від Замовника лист-підтвердження щодо обстеження об’єктів Замовника з зазначенням дати та часу обстеження за підписом представника Замовника . Якщо Замовник встановлює таку вимогу, то він повинен забезпечити присутність на об’єкті відповідального працівника який має підписати акт попереднього огляду зі сторони Замовника. На протязі двох днів працівники Замовника уникали зустрічі з представником Учасника , який виїжджав на об’єкт з метою попереднього огляду. З огляду на вищенаведене, ми вважаємо що дана вимога оголошення є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних Учасників процедури закупівлі. Згідно частиною 1 статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною 4 статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною 4 статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини 4 статті 5 та частини 4 статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси скаржника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною 1 статті 5 Закону. Враховуючи вищевикладене, замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації в цій частині
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.