-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Розроблення проєктної документації по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи по вулиці Садовій в місті Ірпінь, Бучанського району, Київської області»
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: зазначено у п. 2 Розділу ІІІ тендерної документації.
Завершена
3 028 664.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 143.32 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 143.32 UAH
Період оскарження:
04.11.2021 15:45 - 30.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Незаконні дії тендерного комітету
Номер:
43b50e58e9b14f0c814f63849fd70eda
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-004176-b.c2
Назва:
Незаконні дії тендерного комітету
Вимога:
Вимога
(щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»))
04.11.2021 року Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) оголосив процедуру закупівлі за ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт Послуги з архітектурного проектування/Розроблення проєктної документації по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи по вулиці Садовій в місті Ірпінь, Бучанського району, Київської області», закупівля UA-2021-11-04-004176-b (далі — Процедура закупівлі).
Аукціон відбувся від 07.12.2021 15:26 до 07.12.2021 15:55.
За результатами оцінки системою Prozorro тендерна пропозиція ПП «САБІ» була визначена найбільш економічно вигідною пропозицією.
За результатом розгляду нашої тендерної пропозиції Замовником було виявлено, що пропозиція підлягає відхиленню, як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до Учасника відповідно до законодавства (протокол № 503 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 10 грудня 2021 року).
Протоколом № 504 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 10 грудня 2021 року було прийняте рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів щодо закупівлі: «Розроблення проєктної документації по об’єкту «Будівництво загальноосвітньої школи по вулиці Садовій в місті Ірпінь, Бучанського району, Київської області» - ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ», та прийняте рішення про наміру укласти договір. 10.12.2021 було сформовано та оприлюднено ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2021-11-04-004176-b.
ПП «Сабі» вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» також не відповідає вимогам тендерної документації, так як не відповідає установленим кваліфікаційним критеріям тендерної документації з наступних підстав:
Відповідно пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації: Тендерна пропозиція подається учасником в електронному вигляді через електрону систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки ( у разі їх встановлення Замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність-відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження документів (файлів) з:
- 1) Документом «тендерна пропозиція», який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку № 1 до тендерної документації. Цінова пропозиція Учасника повинна додатково бути підтверджена розрахунком ціни тендерної пропозиції в електронному вигляді у форматі Word («DOC») або EXCEL («XLS»), та додатково в електронному файлі у програмному комплексі для розрахунку проектно-вишукувальних робіт.
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» підтвердження розрахунку ціни тендерної пропозиції в електронному вигляді у форматі Word («DOC») або EXCEL («XLS»), та додатково в електронному файлі у програмному комплексі для розрахунку проектно-вишукувальних робіт, що вимагалось умовами тендерної документації, у складі тендерної пропозиції взагалі не було надано. Учасник надав розрахунок ціни тендерної пропозиції лише у форматі PDF. Зазначене порушує вимоги пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
- 2) Свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість або витяг з Реєстру платників податку на додану вартість (для учасника, який є платником податку на додану вартість) або свідоцтво платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку (для учасника, який є платником єдиного податку).
Відповідно абзацу 2 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації:
Усі документи, які учасник отримує від інших осіб/ юридичних осіб приватного чи публічного права (підприємств/ установ/ організацій) повинні бути надані не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі (за виключенням ліцензій, дозволів, сертифікатів, паспортів та документів, що підтверджують повноваження на підпис документів тендерної пропозиції та договору).
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» надано витяг з Реєстру платників податку на додану вартість (файл «Протокол_ Статут_ Витяг_свідоцтва.pdf»), датою видачі - 27.06.2019; витяг з Реєстру платників єдиного податку (файл «Протокол_ Статут_ Витяг_свідоцтва.pdf»), датою формування витягу – 02.07.2019 року, що передує даті оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі – 04.11.2021. Зазначене не відповідає абзацу 2 пункту 2 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації.
3) У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» від 01.12.2021 року за № 5 надана довідка, з інформацією про наявність в учасника працівників відповідальної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі, але не надано інформацію щодо наявності/ відсутності кваліфікаційного сертифікату інженера-проектувальника Григор’єва В.В.; архітектора Дейнеко Д.О.; інженера-проектувальника Марчук Н.Ю.; архітектора Гіренко Ю.С.; інженера-проектувальника Михайловського Д.В.
- 4) У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» надана довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 03.12.2021 року за № 03. У довідці пунктом 6 вказано орендоване обладнання, а саме: багатофункційний пристрій лазерний А3 кольоровий Canon iRAC3025ip (1567С006). На підтвердження інформації наданої в довідці матеріально-технічної бази надано договір оренди обладнання №01/10/19 від 01 жовтня 2019 року, в якому строк оренди складає 1 рік з моменту підписання Сторонами Акту приймання-передачі.
Строк оренди вказаного обладнання завершився, у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» не надано підтвердження подовження строку оренди, або іншого підтвердження наявності вказаного обладнання.
- 5) Підпунктом 7 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено подання копій усіх сторінок позитивних експертних звітів (оцінок) проектів. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» надано у якості підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано позитивний експертний звіт проекту відповідно до наданої інформаційної довідці про виконання аналогічного договору від 01 грудня 2021 року № 06, наданої ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» не в повному обсязі, а саме без обов’язкового додатку.
Згідно абзацу 2 пункту 9.1.1. «ДСТУ 8907:2019 НАСТАНОВА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО» прийнятих Наказом Державного підприємства «Український науководослідний і навчальний центр проблем стандартизації, сертифікації та якості» (ДП «УкрНДНЦ») від 15 жовтня 2019 р. № 311 «Про прийняття та скасування національних стандартів» «Обов’язковою частиною експертного звіту є додаток до нього, який прошивають, засвідчують печаткою експертної організації та….».
Тож враховуючи викладене тендерна пропозиція учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» також підлягає відхиленню як така, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства.
Враховуючи вище наведене тендерна пропозиція Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» не відповідає вимогам Тендерної документації, та мала бути відхилена Замовником.
Не відхиливши пропозицію Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ», Замовник порушив вимоги статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо вона не відповідає умовам Тендерної документації.
Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників Процедури закупівлі, а саме: відхиливши Пропозицію ПП «Сабі» та не відхиливши Пропозицію ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ», яка не відповідає умовам Тендерної документації, Замовник порушив право ПП «Сабі» на об’єктивний та неупереджений розгляд Пропозицій. Зазначені дії Замовника є порушенням одного із основних принципів здійснення публічних закупівель, визначеного статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме – недискримінація учасників. Права та законні інтереси ПП «Сабі» можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника відмінити тендер.
У відповідності до ч.18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» за результатами розгляду скарги орган оскарження має право: прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», статтею 7 Закону України «Про антимонопольний комітет»
ПРОСИМО:
Відмінити Протокол № 504 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 10 грудня 2021 року, щодо визнання переможцем відкритих торгів ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» та рішення про намір укласти договір про закупівлю неправомірним, тобто прийнятими з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
Відмінити Процедуру закупівлі у зв’язку з неможливістю виправити усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Директор ПП «САБІ» І.Р.Дубін
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
15.12.2021 17:38
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо наступне:
1. Учасником торгів ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» у складі тендерної пропозиції надано підтвердження розрахунку ціни тендерної пропозиції у файлі «2.Розрахунок ціни.pdf», а також у файлі «3.Кошториси.pdf», що зроблено у Програмному комплесі для розрахунку проектно-вишукувальних робіт «АС-4ПВР+» версія 2021.2.001, що відповідає вимогам пункту 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
2. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» надано витяг з Реєстру платників податку на додану вартість (файл «Протокол_ Статут_ Витяг_свідоцтва.pdf»), датою видачі - 27.06.2019; витяг з Реєстру платників єдиного податку (файл «Протокол_ Статут_ Витяг_свідоцтва.pdf»), датою формування витягу – 02.07.2019 року. Зазначена інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, тому дата видачі не впливає на пропозицію учасника.
3. Відповідно до пункту 2.11. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації вимагалося: 2.7. Інші працівники, які будуть залучені до виконання проектних робіт з відповідною освітою та досвідом роботи. Отже, у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» надано інформацію, а саме зазначено у довідці, з інформацією про наявність в учасника працівників відповідальної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід виконання робіт за предметом закупівлі від 01.12.2021 року за № 5 та Документи (трудова книжка та наказ про прийняття на роботу, або трудова угода чи договір цивільно-правового характеру), які підтверджують наявність в учасника трудових відносин із працівниками, зазначеними в довідці відповідно до пункту 2 тендерної документації, а саме: інженера-проектувальника Григор’єва В.В.; архітектора Дейнеко Д.О.; інженера-проектувальника Марчук Н.Ю.; архітектора Гіренко Ю.С.; інженера-проектувальника Михайловського Д.В., що відповідає вимогам пункту 2.11. пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації.
4. У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» надано договір оренди обладнання №01/10/19 від 01 жовтня 2019 року, відповідно до пункту 3.2. якого: «3.2. Після завершення строку договору Орендар має переважне право поновлення його на новий термін. В цьому випадку, якщо жодна зі Сторін в термін 30 діб до завершення цього Договору оренди обладнання письмово не сповістить про свій намір його розірвати, цей Договір оренди обладнання автоматично продовжується на строк 1 календарний рік.», що відповідає вимогам тендерної документації.
5. Відповідно до підпункту 7 пункту 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «Учасник подає сканований оригінал або належним чином завірені копії договору, який вказаний у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації з документами підтверджуючими виконання договору(ів) (актами приймання виконаних робіт) або копіями усіх сторінок позитивних експертних звітів (оцінок) проектів відповідно до наданої інформації (для встановлення класу наслідків або категорії складності об’єкту) або сканованих оригіналів листів-відгуків від контрагентів, які вказано у довідці відповідно до підпункту 3.1. пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації, підписаний керівником контрагента та адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.»
У складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АРХІТЕКТЛАБ» надано у якості підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору надано позитивний експертний звіт проекту відповідно до наданої інформаційної довідці про виконання аналогічного договору від 01 грудня 2021 року № 06, відповідно до якого, на першій сторінці зазначено клас наслідків ( відповідальності) об’єкта – СС3, що відповідає вимогам тендерної документації. Слід зазначити, що додаток до експертного звіту не вимагався тендерною документацією.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Програмний комплекс для розрахунку вартості проектних робіт
Номер:
e56edce665bf426585da5712178bd809
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-004176-b.a1
Назва:
Програмний комплекс для розрахунку вартості проектних робіт
Вимога:
Документ «Тендерна пропозиція», який складений і заповнений за формою, що наведена у Додатку №1 до тендерної документації. Цінова пропозиція Учасника повинна додатково бути підтверджена розрахунком ціни тендерної пропозиції в електронному вигляді у форматі Word (“ DOC”) або EXCEL («XLS»), та додатково в електронному файлі у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації та розрахунків договірних цін, та має містити підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до Державних будівельних норм з урахуванням змін та доповнень.
Доводимо до відома Замовника, що вартість робіт обраховується відповідно до ДСТУ Б Д.1.1 – 7:2013 Правила визначення вартості проектно- вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво. При цьому відповідно до Листа №9/5 – 1279 від 26.12.2008 Міністерства регіонального розвитку та будівництва України «Про програмні комплекси з визначення вартості будівництва» визначено, що на сьогодні Міністерством розглянуто програмний комплекс з визначення вартості будівництва "АВК-5", розробником якого є ТОВ "НВК "АВК Созидатель". Найближчим часом зазначений програмний комплекс отримає рекомендації Мінрегіонбуду щодо можливості його використання учасниками інвестиційного процесу.
Відповідно АВК-5 це програмний комплекс з визначення вартості будівництва, в той час як тендерна документація вимагає визначення вартості проектно-вишукувальних робіт, для розрахунку даної кошторисної документації Відповідно до Листа Міністерства будівництва, архітектури та житлово-комунального господарства України №10/11-114 від 12.12.2005 «Про розгляд програмного комплексу "АС-4 ПІР" визначено, що даний програмний комплекс дозволяє достовірно визначати
вартість проектних робіт на стадії складання кошторисної та
договірної вартості, відповідає вимогам ДБН Д.1.1-7-2000 "Правила
визначення вартості проектно-вишукувальних робіт для будівництва,
що здійснюється на території України" ( v0285241-00 ) і
рекомендується для застосування учасниками будівництва.
Враховуючи вищезазначене, вимагаємо внести зміни в тендерну документацію та привести її у відповідність до чинного законодавства. А саме, викласти дану вимогу в наступній редакції: « Цінова пропозиція Учасника повинна додатково бути підтверджена розрахунком ціни тендерної пропозиції в електронному вигляді у форматі Word (“ DOC”) або EXCEL («XLS»), та додатково в електронному файлі у програмному комплексі для розрахунку проектно-вишукувальних робіт.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
08.11.2021 10:58
Вирішення:
Доброго дня! Замовником розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне: до тендерної документації будуть внесені зміни у встановлені законодавством терміни.
Статус вимоги:
Задоволено