-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт існуючої водойми в районі вулиці Квітнева в с. П’ятигори Тетіївського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій
Завершена
1 448 952.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 244.76 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 244.76 UAH
Період оскарження:
04.11.2021 15:23 - 10.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ПРО НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "МЕРИДІАН." ТА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Капітальний ремонт існуючої водойми в районі вулиці Квітнева в с. П’ятигори Тетіївського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій
Номер:
81f69060e0434fc180aed4afcb0ddc27
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-003296-b.a2
Назва:
ВИМОГА
ПРО НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ
ТОВ "МЕРИДІАН."
ТА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Капітальний ремонт існуючої водойми в районі вулиці Квітнева в с. П’ятигори Тетіївського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій
Вимога:
18.11.2021р. Уповноваженою особою БУВР Середнього Дніпра оприлюднено в електронній системі закупівель протокол, згідно якого пропозиція учасника – ТОВ "МЕРИДІАН." (далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо закупівлі Капітальний ремонт існуючої водойми в районі вулиці Квітнева в с. П’ятигори Тетіївського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій, 45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) повністю відповідає вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимогам до предмету закупівлі, а також потребам Замовника та визначено переможцем закупівлі. Жодних підстав для неприйняття такого рішення немає.
ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" з даним рішенням не погоджується вважає його незаконним та таким що не відповідає нормам чинного законодавства, що порушує права учасника публічних закупівель, виходячи з наступного.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатком № 4 до вимог предмета закупівлі, зазначено, ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Мінрегіон листом від 26.03.2015 № 7/15-3282 надав інформацію щодо визначення вартості будівництва у зв’язку із зростанням вартості матеріальних ресурсів в умовах інфляційних процесів.
У поданому архівному файлі ТОВ "МЕРИДІАН." "БУВР П'ятигори.rar" міститься документ "993_дц Капітальний ремонт існуючої водойми в районі вулиці.xlsx" та файл "Документи (П'ятигори).pdf" ст. 10 відображається розрахунок договірної ціни, в якій відсутня інформація про кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено. А тому ціна пропозиції (договірна ціна) розрахована не у відповідності до національного стандарту України ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», що зазначено Додатком № 4 до вимог предмета закупівлі, а отже повинна бути відхилена відповідно до Закону.
Аналогічна практика Колегії АМКУ з оскарження публічних закупівель рішення № 16700-р/пк-пз від 04.09.2020, рішення № 1714-р/пк-пз від 01.02.2021, рішення № 13549-р/пк-пз від 15.06.2021, № 15645-р/пк-пз від 09.07.2021та інші.
Неналежна поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм, та свідоме або несвідоме ігнорування норм законодавства, своїх посадових обов’язків може призвести до порушень, які передбачають дисциплінарну, адміністративну та/або кримінальну відповідальність.
Відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, що як наслідок тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
А тому, рішення про визначення переможця ТОВ "МЕРИДІАН.", прийняте в супереч чинному законодавству та такими що порушує права учасника публічних закупівель.
Враховуючи, вищезазначені обставини та факти, з метою запобігання корупційним діям і зловживанням, вимагаємо скасувати хибне рішення уповноваженої особи БУВР Середнього Дніпра про визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ "МЕРИДІАН.".
В разі залишення вимоги без задоволення буду вимушений звернутися до органів контролю, що займаються моніторингом та здійснюють перевірки публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- рішення від 01.02.2021 _ 1714.pdf 18.11.2021 17:07
- Рішення від 15.06.2021 №13549.pdf 18.11.2021 17:07
- рішення від 04.09.2020 № 16700.pdf 18.11.2021 17:07
- ВИМОГА на скасування рішення.doc 18.11.2021 17:07
- Рішення від 09.07.2021 № 15645.pdf 18.11.2021 17:07
- list-pro-koriguvannya-7-15-3282 (1).pdf 18.11.2021 17:07
- Відхилення вимоги П'ятигори Меридіан.pdf 19.11.2021 14:38
Дата подачі:
18.11.2021 17:07
Вирішення:
Під час детального розгляду поданої вимоги «ВИМОГА ПРО НЕВІДПОВІДНІСТЬ ПРОПОЗИЦІЇ ТОВ "МЕРИДІАН." ТА НЕЗАКОННЕ ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Капітальний ремонт існуючої водойми в районі вулиці Квітнева в с. П’ятигори Тетіївського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій» повідомляю наступне:
Проект договору Закупівлі не містить вимоги щодо включення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами для розрахунку вартості робіт.
Пропозиція Учасника ТОВ "МЕРИДІАН." відповідає вимогам Закупівлі та визначена переможцем відповідно до чинного Закону, що й зазначено у протоколі розгляду УО 18 лист. 15:30.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
ВИМОГА ПРО НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Капітальний ремонт існуючої водойми в районі вулиці Квітнева в с. П’ятигори Тетіївського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій
Номер:
db4d68a089f5433c8c3d045fb4db2507
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-003296-b.a1
Назва:
ВИМОГА
ПРО НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ
ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"
СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ
Капітальний ремонт існуючої водойми в районі вулиці Квітнева в с. П’ятигори Тетіївського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій
Вимога:
17.11.2021р. Уповноваженою особою БУВР Середнього Дніпра оприлюднено в електронній системі закупівель протокол, згідно якого пропозицію учасника – ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ"(далі - Учасник), яка визначена найбільш економічно вигідною, щодо закупівлі Капітальний ремонт існуючої водойми в районі вулиці Квітнева в с. П’ятигори Тетіївського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій, 45246000-3 Регулювання річкового стоку та протипаводкові роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля) було відхилено відповідно до пункту 1 частини 13 статті 14 Закону оскільки, в пояснюючій записці чітко вказано, що при розрахунку ДЦ Учасником використано показники прибутку, адмінвитрат та інфляції відповідно до п.4.31, 4.38, 4.49 Настанови, яка набрала чинності лише 8.11.2021, а закупівля створена 04.11.2021. Дані пункти Настанови стосуються виключно інвесторської кошторисної документації, а не розрахунку договірної ціни, тим паче що в Договорі чітко прописаний розрахунок ДЦ згідно ДСТУ Н Б Д 1.1-1:2013, а тому, пропозиція Учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" з даним рішенням не погоджується вважає його незаконним, а відхилення пропозиції безпідставними та таким що не відповідає нормам чинного законодавства, що порушує права учасника публічних закупівель, виходячи з наступного.
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема за принципами недискримінації учасників та рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Додатком № 4 до вимог предмета закупівлі, зазначено, ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013.
Документальне підтвердження відповідності робіт тендерної документації та ціни тендерної пропозиції мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013
Учасником було надано договірну ціну та підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, як того вимагалось. Попри це, пропозицію було відхилено в супереч чинним нормативно-правовим актам
Відповідно до пункту 6.2.12 ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 до складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбутися протягом будівництва.
Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи з строків будівництва, виду будівництва, структури робіт, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні), та на підставі прогнозованих рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Мінрегіон листом від 26.03.2015 № 7/15-3282 надав інформацію щодо визначення вартості будівництва у зв’язку із зростанням вартості матеріальних ресурсів в умовах інфляційних процесів.
Неналежна поведінка між суб’єктами сфери публічних закупівель суттєво впливає на кінцевий результат закупівель. Недотримання етичних норм, та свідоме або несвідоме ігнорування норм законодавства, своїх посадових обов’язків може призвести до порушень, які передбачають дисциплінарну, адміністративну та/або кримінальну відповідальність.
Відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до Закону, що як наслідок тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
А тому, підстави для прийнятого рішення про відхилення пропозиції ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ", є необґрунтованими, прийнятим в супереч законодавству та такими що порушує права учасника публічних закупівель.
На підставі вищезазначеного, прошу надати чітке пояснення, якими нормами керувалась уповноважена особа БУВР Середнього Дніпра, при прийнятті рішення про відхилення пропозиції з посиланням нормативи діючого законодавства.
Пов'язані документи:
Учасник
- ВИМОГА на відхилення.doc 18.11.2021 17:05
- Відхилення вимоги П'ятигори ТОВ.pdf 19.11.2021 14:37
Дата подачі:
18.11.2021 17:05
Вирішення:
Під час детального розгляду поданої вимоги «ПРО НЕПРАВОМІРНЕ ВІДХИЛЕННЯ ПРОПОЗИЦІЇ ФОП "ШЕРЕМЕРЕВИЧ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ" СПРОЩЕНОЇ ЗАКУПІВЛІ Капітальний ремонт існуючої водойми в районі вулиці Квітнева в с. П’ятигори Тетіївського району Київської області з метою захисту від підтоплення прилеглих територій » повідомляю наступне:
Автором вимоги не надано змістовного та вичерпного пояснення щодо причин відхилення його пропозиції, а саме:
1. Прибуток, вказаний у пропозиції автора вимоги скдладає 8,33 грн/люд.год, а відповідно до умов проєкту договору та ДСТУ передбачається 1.69 грн/люд.год.;
2. Адміністративні витрати відповідно до ДСТУ-Н.Б.Д.1.1-3:2013 передбачаються 1,23 грн/люд.год, що прописано в проекті договору, а не 5,14 грн/люд.год. у пропозиції автора вимоги.
3. В пояснюючій записці чітко вказано, що при розрахунку ДЦ автором вимоги використано показники прибутку, адмінвитрат та інфляції відповідно до п.4.31, 4.38, 4.49 Настанови, яка набрала чинності лише 8.11.2021, а закупівля створена 04.11.2021. Дані пункти Настанови стосуються виключно інвесторської кошторисної документації, а не розрахунку договірної ціни, тим паче що в Договорі чітко прописаний розрахунок ДЦ згідно ДСТУ Н Б Д 1.1-1:2013.
4. Проект договору Закупівлі не містить вимоги щодо включення коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами для розрахунку вартості робіт.
Наголошую, що автор вимоги не надав змістовного та вичерпного пояснення по вищенаведеним пунктам, а отже така вимога не є правомірною та жодним чином не заперечує правомірність факту відхилення пропозиції автора вимоги.
Статус вимоги:
Відхилено