-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
електромонтажні роботи ( монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та передачі тривожних повідомлень в приміщеннях Андріївського ЗЗСО Волноваського району Донецької області
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
04.11.2021 14:34 - 17.11.2021 14:24
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні вимоги
Номер:
70b2c97bd10649019959d95bd131e347
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-010059-a.a4
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Пунктом 7.5 Додатку 2 до тендерної документації вимагається: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики ( у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видач у).». Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо наказ ДСНС і не маємо ліцензії ДСНС, які необхідно надати одночасно відповідно до вимоги тендерної документації. Повідомляємо, що ліцензія ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів видавалася відповідно до розділу ІІ ЛІЦЕНЗІЙНИХ УМОВ провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, затверджених Наказом Міністерства надзвичайних ситуацій України 29.09.2011 № 1037 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції 25 жовтня 2011 р. за № 1227/19965. Цей Наказ втратив чинність 09.04.2015 року. Починаючи з листопада 2016 року суб’єкти господарювання можуть отримати тільки електронну ліцензію на підставі наказу ДСНС. Відповідно до ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України 23 листопада 2016 р. № 852, ліцензуються наступні послуги та роботи протипожежного призначення: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що суб’єкт господарювання, який не отримав ліцензію ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів, яка видавалася до 09.04.2015 року, буде відхилений у зв’язку з відсутністю даної ліцензії. Додатково повідомляємо, що отримати наказ ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів також неможливо, оскільки відповідно до ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню немає робіт, які вимагає Замовник. Щодо надання прямого договору з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики, повідомляємо наступне. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики. Надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, в тому числі послуги зі спостереження за установками пожежної автоматики, підлягають ліцензуванню згідно статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», а також регулюються Постановою Кабінету Міністрів України «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» від 23.11.2016 р. № 852, Правилами з пожежного спостерігання, затвердженими Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2015 № 349. Відповідно до пункту 1 розділу І ПРАВИЛ з пожежного спостерігання, затверджених Наказом Міністерства внутрішніх справ України 30.03.2015 № 349 та зареєстрованих в Міністерстві юстиції України 29 липня 2015 р. за № 920/27365 (далі – Правила), ці Правила встановлюють вимоги щодо організації роботи центрів приймання тривожних сповіщень, порядку підключення центрів приймання тривожних сповіщень (далі – ЦПТС) та систем передавання тривожних сповіщень (далі – СПТС), передачі сигналів пожежної тривоги та попередження про несправність, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) СПТС. Згідно з даними пункту 2 розділу І Правил, ці Правила є обов’язковими для виконання всіма суб’єктами господарювання, які здійснюють пожежне спостерігання за системами протипожежного захисту (далі - СПЗ) об’єктів, виконують роботи з підключення та підтримання експлуатаційної придатності (далі - технічне обслуговування) СПТС, а також всіма суб’єктами господарювання незалежно від форм власності та органами виконавчої влади, які є учасниками процесу з пожежного спостерігання. За даними розділу ІІ Правил, підключення ЦПТС до точки доступу здійснює територіальний орган ДСНС України за територіальністю розташування об’єкта спостерігання за письмовим зверненням ПО (суб’єкт господарювання, який здійснює спостерігання за системами протипожежного захисту (СПЗ) об’єктів шляхом організації ЦПТС). Упродовж п’яти робочих днів з дня надходження письмового звернення територіальний орган ДСНС України надає ПО технічні вимоги щодо підключення ЦПТС ПО до точки доступу. ПО після виконання технічних вимог направляє до територіального органу ДСНС України повідомлення про їх виконання та заповнену картку пульта пожежного спостерігання. Територіальний орган ДСНС України після отримання повідомлення та картки пульта пожежного спостерігання протягом п’яти робочих днів здійснює підключення ЦПТС ПО до точки доступу у тестовому режимі з метою тестування передавання сигналів на ділянці «ЦПТС ПО - ОДС». ЦПТС ПО має бути підключений до точки доступу двома незалежними каналами зв’язку (основним та резервним) з можливістю автоматичного виявлення несправності каналів та контролювання системи передачі сповіщень за класом Т5 (по основному та резервному каналах зв’язку) згідно з вимогами таблиці 3 ДСТУ prEN 50136-1-1:2004 «Системи тривожної сигналізації. Системи передавання тривожних сповіщень та устатковання. Частина 1-1. Загальні вимоги до систем передавання тривожних сповіщень (prEN 50136-1-1996, IDT)» (далі – ДСТУ prEN 50136-1-1:2004). Час передавання сигналу пожежної тривоги не повинен перевищувати максимальний час затримування передавання – 20 секунд (М4) згідно з вимогами таблиці 2 ДСТУ prEN 50136-1-1:2004. Якщо у процесі тестування були виявлені недоліки, пов’язані із затримкою передачі сигналу, тестування вважається завершеним тільки після трьох періодичних успішних тестових сигналів. За результатами успішного завершення тестування територіальний орган ДСНС України протягом двох робочих днів реєструє картку пульта пожежного спостерігання в журналі обліку пультових організацій, після чого ЦПТС ПО вважається підключеним до точки доступу. Якщо ПО має декілька ЦПТС за різним місцезнаходженням, картка пульта пожежного спостерігання заповнюється окремо для кожного ЦПТС та подається до відповідного територіального органу ДСНС України. Якщо у ЦПТС ПО встановлюється нове устаткування або встановлюється додаткове устаткування пульта пожежного спостерігання, ПО заповнює нову картку пульта пожежного спостерігання та направляє її в установленому порядку до територіального органу ДСНС України для тестування устаткування та підключення ЦПТС ПО до точки доступу. Тобто, зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що надавати послуги зі спостереження за установками пожежної автоматики може не тільки територіальний орган ДСНС, а й інші суб’єкти господарювання, які мають пульт пожежного спостереження. Крім того зазначаємо, що ринок по наданню послуг зі спостереження за установками пожежної автоматики є конкурентним, а тому вказану послугу Замовник зобов’язаний закуповувати окремо з дотриманням усіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі», наприклад, за предметом «75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб». Умовами технічного завдання даної закупівлі не передбачено здійснення послуг зі спостерігання. З Реєстром ліцензіатів із надання послуг зі спостереження за установками пожежної автоматики можна ознайомитися на порталі електронних послуг ДСНС за посиланням https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register. Додатково повідомляємо, що маємо змогу здійснювати спостереження за установками пожежної автоматики із залученням субпідрядника, проте в межах укладеного відповідно до чинного законодавства договору, який включатиме необхідність надання відповідних послуг.
Просимо внести зміни до тендерної документації та викласти дану вимогу в наступній редакції: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів або наказ ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень ( у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу).».
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга в АМКУ.pdf 12.11.2021 19:01
Дата подачі:
12.11.2021 19:01
Вимога
Вирішена
Виправлення проекту договору
Номер:
6c79e9666d024e19811a4dd3732136d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-010059-a.a3
Назва:
Виправлення проекту договору
Вимога:
Проектом договору (додаток№ 5 до тендерної документації) передбачене "П.2.2. Дата початку робіт 20.11.2021 р. Дата закінчення робіт 16.12.2021 р.".
Шановний Замовнику, як можна почати роботи 20.11.2021, якщо дата аукціону вказаної закупівлі 22.11.2021р??? Внесить будь ласка відповідні зміни до тендерної документації!
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 2.PDF 12.11.2021 10:28
Дата подачі:
11.11.2021 13:47
Вирішення:
Доброго дня шановний учасник, відповідні зміни будуть внесені в додаток №5 , а саме п. 2.2. Дата початку робіт 01.12.2021 р. дата закінчення робіт 16.12.2021 р.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
a7d516f35e73493e9c97bc2575d35519
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-010059-a.a2
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Шановний Замовнику! Тендерні торги оголошено за предметом: ДК 021:2015: 45310000-3 Електромонтажні роботи «Монтаж системи пожежної сигналізації, системи оповіщення про пожежу, управління евакуацією людей та передачі тривожних повідомлень в приміщеннях Андріївського ЗЗСО №1 Волноваського району Донецької області (з наданням проектно-кошторисної документації, експертного звіту,виконання робіт вогнезахисної оброботки дерев,яних конструкцій), а не цілодобове спостереження та технічний нагляд за системою АПС... поясніть причому до цього тендера прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики?
Щоб не звужувати коло потенційних Учасників закупівлі, зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена із внесенням відповідних змін до Документації. Щодо надання прямого договору з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики, повідомляємо наступне. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки відповідним наказом МВС України від 30.03.2015 № 349 не передбачено прямого обов’язку підключення до центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу. Вищенаведеним наказом передбачається можливість виконання робіт зі спостерігання за СПЗ об’єктів та передавання сигналів пожежної тривоги за офіційними телефонними номерами до ОДС. Також предметом даної закупівлі є «Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей». Технічним завданням не передбачено послуг з підключення автоматичної пожежної сигналізації на пульт цілодобового спостереження пожежної охорони. Щоб не звужувати коло потенційних Учасників закупівлі, зважаючи на вищевикладене, ці вимоги мають бути виключені із внесенням відповідних змін до Документації: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». Просимо внести зміни до до п. 7.5 Додатку 2 тендерної документації, шляхом викладення в новій редакції: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». Рішенням Антимонопольного комітету № 21818/ від 24.09.2021 скаргу відносно цього питання було задоволено. Вимагаємо виключити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- відповідь 1.PDF 12.11.2021 09:24
Дата подачі:
10.11.2021 12:20
Вирішення:
До п. 7.5 Додатку 2 тендерної документації будуть внесені зміни , а саме : «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу) та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики».
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Ні
Вимога
Вирішена
Дискримінаційні вимоги
Номер:
846fc53d31804e59911c600cfd3ed859
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-010059-a.b1
Назва:
Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Замовником встановлено незаконні та дискримінаційні вимоги для нас, які передбачають можливість відхилення пропозиції Учасника відповідно до підстав, які не є чинними на момент подання пропозицій. Виходячи із вищесказаного, з метою усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель Замовник повинен внести зміни до тендерної документації в цьому підпункті, шляхом викладання в новій редакції з відповідністю до чинного законодавства України. 2. Відповідно до п. 6 Додатку 2 тендерної документації необхідно надати: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». Дана вимога є дискримінаційною для нас, оскільки ми маємо наказ ДСНС і не маємо ліцензії ДСНС, які необхідно надати одночасно відповідно до вимоги тендерної документації. Відповідно до Ліцензійних умов, а також чинного законодавства України на сьогодні така ліцензія не видається.
Даний документ видавали до затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» є затверджений Перелік послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню: 1. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяних, пінних, газових, порошкових, аерозольних). 2. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень. 3. Монтаж, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту. 4. Спостерігання за системами протипожежного захисту. 5. Технічне обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, водопінні, порошкові, газові вогнегасники). 6. Вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення). 7. Оцінка (експертиза) протипожежного стану новоутворених підприємств та об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин). Зважаючи на все вищевикладене, можна стверджувати, що суб’єкт господарювання, який не отримав ліцензію ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об’єктів, яка видавалася до 09.04.2015 року, буде відхилений у зв’язку з відсутністю даної ліцензії. Додатково повідомляємо, що отримати наказ ДСНС на проектування, монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту та систем опалення, оцінка протипожежного стану об`єктів також неможливо, оскільки відповідно до ПЕРЕЛІКУ послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню немає робіт, які вимагає Замовник. Щоб не звужувати коло потенційних Учасників закупівлі, зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена із внесенням відповідних змін до Документації.
Щоб не звужувати коло потенційних Учасників закупівлі, зважаючи на вищевикладене, ця вимога має бути виключена із внесенням відповідних змін до Документації. Щодо надання прямого договору з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики, повідомляємо наступне. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки ми не маємо та не повинні мати прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики. Зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки відповідним наказом МВС України від 30.03.2015 № 349 не передбачено прямого обов’язку підключення до центру приймання тривожних сповіщень до точки доступу. Вищенаведеним наказом передбачається можливість виконання робіт зі спостерігання за СПЗ об’єктів та передавання сигналів пожежної тривоги за офіційними телефонними номерами до ОДС. Також предметом даної закупівлі є «Встановлення системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей».
Технічним завданням не передбачено послуг з підключення автоматичної пожежної сигналізації на пульт цілодобового спостереження пожежної охорони. Щоб не звужувати коло потенційних Учасників закупівлі, зважаючи на вищевикладене, ці вимоги мають бути виключені із внесенням відповідних змін до Документації: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)».
Просимо внести зміни до до п. 7.5 Додатку 2 тендерної документації, шляхом викладення в новій редакції: «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу)». Рішенням Антимонопольного комітету № 21818/ від 24.09.2021 скаргу відносно цього питання було задоволено. Вимагаємо виключити дану вимогу.
Пов'язані документи:
Учасник
- дискримінаційні вимоги.docx 06.11.2021 14:57
- ТОПАЗ ПО ЛИМАНУ ДОГ.МЧС И ПО ЛИЦЕНЗИИ.pdf 06.11.2021 14:57
- відповідь 3.PDF 12.11.2021 10:42
Дата подачі:
06.11.2021 14:57
Вирішення:
Стосовно прямого договору с ДСНС -для виконання робіт учасник закупівлі обов’язково повинен мати необхідні ліцензії, договори, сертифікати та забезпечити подальшу надійну роботу системи пожежної сигналізації, пристроїв попередження пожежної тривоги та попередження про несправність системи допожежної сигналізації, мати прямий зв’язок з диспетчерською службою управління ДСНС України у Донецькій області, згідно з наказом МВС України № 349 від 30.03.2015 року, та змін до наказу МВС України від 13.02.2017 №111 «Про затвердження змін до Правил з пожежного спостерігання», зареєстрований у Міністерстві юстиції України 10 липня 2017 року за №332/30200. Згідно з наказом МВС України 30.03.2015 № 349 Проектування, монтування СПТС здійснюються згідно з вимогами ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» .Пожежне спостереження є невід’ємною функцією системи протипожежного захисту, за допомогою якого забезпечуються передача в автоматизованому режимі в єдиному протоколі та форматі передачі сигналів пожежної тривоги до точки доступу оперативно-диспетчерської служби оперативно- координаційного центру територіального органу ДСНС України, зв язку з чим ми не вважаємо, що данні вимоги є дискримінацією других учасників, наші вимоги направлені на забезпечення пожежної безпеки, рішенням Антимономопольного комітету №21818 від 24.09.2021р. дані вимоги були залишені в редакції Замовника. До п. 7.5 Додатку 2 тендерної документації будуть внесені зміни , а саме : «Скановану копію оригіналу ліцензії ДСНС на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту, оцінка протипожежного стану об`єктів, наказу ДСНС про видачу ліцензії на монтаж, технічне обслуговування засобів протипожежного захисту оцінка протипожежного стану об`єктів (у разі електронної ліцензії обов`язково Учасник має надати копію витягу з наказу ДСНС України на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного захисту відповідно до Наказу ДСНС про її видачу) та прямий договір з територіальним органом ДСНС України у Донецькій області на впровадження спостереження за установками пожежної автоматики».
Питання 1
Шановний Замовнику! Ми розуміємо, що Ви не є спеціалістами з питань пожежної безпеки (у Вас і так дуже багато справ, пов’язаних з питаннями забезпечення якісного рівня освіті) тому дозвольте допомогти та внести відповідні правлення до тендерної документації. Так, відповідно п. 10. Додатку № 2 учасник зобов’язаний надати «Гарантійний лист в довільній формі щодо забезпечення виконання робіт (надання послуг) на об'єкті у відповідності до будівельних норм та стандартів Україні, який додатково підтверджується наданням діючого сертифікату управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» та ДСТУ ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання», що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника системи управління якістю стосовно предмета закупівлі. Копію сертифікату ISO на систему екологічного менеджменту. Копію сертифікату ISO на систему менеджменту щодо протидії корупції. Копія сертифікату ISO на систему менеджменту охорони здоров`я та безпеки праці. Копію сертифікату ДСТУ ISO 23932-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи». Доводимо до Вашого відому, що Постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016р. № 852 визначений порядок ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення і перелік робіт і послуг протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню. Зазначений документ не містить жодної вимоги щодо необхідності та порядку отримання вказаних у тендерної документації сертифікатів якості, передбачених послугами з технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей. Наявність таких сертифікатів також не передбачена жодним іншим законодавчим актом або нормативним чи розпорядчим документом України. Отримання будь-якого сертифікату - це ПРАВО, а не обов’язок будь-якого підприємства, що надає послуги з Вашого предмету закупівлі і їх отримання не передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення. Також доводимо, що з 01 січня 2018 року взагалі втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.1993року № 46-94 «Про стандартизацію і специфікацію», який визначав правові та економічні основи стандартизації та специфікації. Відповідно до ч.11 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб – підприємців, не надаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час застосування процедури закупівлі». Враховуючі викладене вище, просимо Вас п.10 додатку № 2 викласти у наступної редакції: ««Гарантійний лист в довільній формі щодо забезпечення виконання робіт (надання послуг) на об'єкті у відповідності до будівельних норм та стандартів Україні, що передбачено ліцензійними умовами провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення».
Відповідь: Доброго дня, відповідно до пункту 1 ISO 9001:2015 даний стандарт визначає вимоги до системи управління якістю, якщо організація: а) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; б) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам,розроблення проектної документації залежить від рівня кваліфікації персоналу учасника/точного планування його робіт, чіткого дотримання запланованих дій та технологій, постійного контролю та аналізу своїх дій, що може забезпечити лише виконавець з високим рівнем організації власної діяльності. Наявність в учасників Процедури закупівлі сертифікованої системи управління якістю, яка відповідає вимогам стандарту , має суттєве значення, оскільки є додатковою гарантією якості послуг/робіт, що надаються, злагодженості дій під час впровадження, а тому надійнішого використання бюджетних коштів за призначенням. Відповідно до ч. З ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація повинна містити: «..посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами...». Враховуючи той факт, що відповідно до наказу ДП «УкрНДНЦ» від 31.12.2015 р. № 221 міжнародний стандарт ІSО 9001:2015 «Системи управління якістю». Вимога Замовника, щодо надання у складі тендерних пропозицій учасників Сертифікату відповідності системи управління якістю - встановленим (згідно стандарту І8О 9001:2015) стандартним характеристикам та вимогам, є в повній мірі правомірною вимогою щодо підтвердження відповідності якості послуг учасника - міжнародним та національним стандартам якості у розумінні Закону . Крім того, наголошуємо, впровадження системи управління якістю відповідно до вимог стандарту ІSО 9001:2015 та ДСТУ ISO 28000:2008 «Система управління безпекою ланцюга постачання», що підтверджує впровадження, застосування та постійну дію на підприємстві Учасника системи управління якістю стосовно предмета закупівлі, сертифікату ISO на систему екологічного менеджменту, сертифікат ISO на систему менеджменту щодо протидії корупції, сертифікат ISO на систему менеджменту охорони здоров`я та безпеки праці, сертифікат ДСТУ ISO 23932-1:2018 «Інжиніринг пожежної безпеки. Загальні принципи»- наразі є загальнодоступною послугою і будь-яка компанія, що має належний рівень організації , має можливість впровадити у себе цей стандарт та отримати відповідні сертифікат. Вимога стосовно наявності копій сертифікатів, не порушує принцип недискримінації учасників, не є антиконкурентною та обумовлена специфічним характером предмета закупівлі. Тендерна документація відповідає приписам Закону, а тому така вимога не підлягає задоволенню.
Питання(вимога) №2
Доброго дня! У тендерній документації міститься вимога про надання договору з ДСНС України в Донецькій області з впровадження спостереження за установками пожежної автоматики. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації, оскільки ця вимога є дискримінаційною для нас. Ми маємо власний ПЦС та не зобов'язані укладати ніякі договори з ДСНС України, законодавством не передбачено такого обов'язку для здійснення спостереження за системами протипожежного устаткування. Дякуємо!
Відповідь
Відповідно ст 17 Кодексу цивільного захисту України, ДБН 13.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту», наказу МВС України від 30.03.2015 № 349 «Про затвердження Правил з пожежного спостерігання», наказу МВС України від 13.02.2017 № 111 «Про затвердження змін до Правил з пожежного спостерігання» з метою забезпечення належного захисту людей навколишнього середовища від пожеж та їх наслідків, підвищення рівня пожежної безпеки підприємств, установ та організацій України-пожежне спостереження є невід’ємною функцією системи протипожежного захисту, за допомогою якого забезпечуються передача в автоматизованому режимі в єдиному протоколі та форматі передачі сигналів пожежної тривоги до точки доступу оперативно-диспетчерської служби оперативно- координаційного центру територіального органу ДСНС України, зв язку з чим ми не вважаємо, що данні вимоги є дискримінацією других учасників, наші вимоги направлені на якість виконаних робіт та подальшу безперебійну роботу СПУ.
Питання 3
Шановний замовник, приймаючи до уваги те, що на протязі декількох днів не можливо зв'язатись за телефоном, що вказаний у тендерній документації, з Уповноваженою особою, просимо повідомити про порядок огляду об'єкту згідно вимог п. 9 Додатку № 2 до тендерної документації та уповноважену особу з Вашого боку для здійснення цього огляду та підписання відповідної довідки.
Відповідь: доброго дня, буде додатково додано номер ще один номер телефону
Статус вимоги:
Задоволено