-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт актової зали Головного управління ДПС в Івано-Франківській області за адресою: м. Івано-Франківськ, вул. Незалежності, 20
Торги відмінено
1 083 867.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 419.34 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 419.34 UAH
Період оскарження:
04.11.2021 14:04 - 10.11.2021 14:08
Вимога
Залишено без розгляду
Корупційна складова
Номер:
1f257aa9a3b745878eecc22ce1eee6c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-04-008993-a.a1
Назва:
Корупційна складова
Вимога:
ДОДАТОК 6
до оголошення
Довідка
про ознайомлення з об’єктом будівництва
№ з/п
Назва організації учасника Посада представника організації учасника Прізвище,
ім’я,
по-батькові представника організації учасника Документ, підтверджуючий відряджену особу прдедставника учасника Розпорядчий документ по установі учасника щодо направлення для ознайомлення з дефектним актом та обстеження об’єкта Дата ознайомлення з пректною документацією Дата обстеження об’єкта
1 2 3 4 5 6 7 8
Підпис представника організації учасника _____________ ______________
М.П. (підпис) (ініціали, прізвище)
Підпис уповноваженої особи замовника _______________ ___________
М.П. (підпис) (ініціали,
Просимо видалити вимогу щодо попереднього відвідування об'єкту, адже вимога про надання акту візуального обстеження з обов'язковим виїздом Учасника в період уточнень є дискримінаційною та суперечить вимогам ч. 5 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі", оскільки потенційні Учасники знаходяться в різних частинах України і Ви таким чином ставите їх в нерівні умови в частині відвідування об'єкту до моменту подання пропозицій. Наявних вихідних даних достатньо для підготовки тендерної пропозиції потенційними Учасниками, а вимогу щодо обов'язкового відвідування об'єкту просимо зазначити лише для Учасника-переможця. Додатково звертаємо увагу Замовника на той факт, що Рішенням Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 10669-р/пк-пз від 29.05.2020 року надано роз'яснення щодо незаконності такої вимоги Замовником. Також, шановний Замовник візьміть до уваги факт розповсюдження коронавірусної інфекції, в деяких регіонах країни вже призупинилось міжміське транспортне сполучення, такою вимогою Ви штучно обмежуєте коло потенційних учасників та зазначена вимога є дискримінаційною.
Також ми стверджуємо , що вимога є ще й корупційна тому, що Замовники зливають відомості про участь в закупівлях «своячкам» і учасникам йдуть дзвінки з різними поясненнями , що нам мов туди не потрібно йти, а це вже порушення все що можна тільки порушити.
Тому просимо прибрати вашу вимогу про зустріч , зустрінемось при підписані договору.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.11.2021 17:20
Вирішення:
Шановний учаснику!
Детально вивчивши умови вашої вимоги, Замовник не вважає за необхідне видалення із тендерної документації вимоги щодо надання учасниками Акту про попередній огляд об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт за підписом представника Замовника.
Тендерна документація може містити й іншу інформацію, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. (Підстава: ч.3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»). Дана вимога не є дискримінаційною, адже доступ всім потенційним учасникам для попереднього огляду об’єкта та ознайомлення з обсягом робіт є цілком вільним і добровільним в будь-який робочий час установ.
Зауважимо, що дана вимога дозволяє Учаснику на місці оглянути об’єм робіт на об’єктах і визначитись з порядком застосування наявної в Учасника матеріально технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування вартості послуг, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в пункті 2 частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм можуть брати участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах згідно вимог Оголошення.
Окрім того, наголошуємо на тому, що учасник декларативно бездоказово посилається на корупційні ризики закупівлі, не надаючи жодних доказових чинників, невірно і суб’єктивно трактуючи поняття «дискримінаційних умов» для учасників. В зв’язку з чим, твердження про корупційні ризики є взагалі недоречними!
Також доводимо до Вашого відома, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання статті 39-2 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ при підготовці до проведення робіт з ремонту обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього обстеження об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення ремонту будівель і споруд.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2021 16:43