• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Код ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Швидкий тест на антиген COVID-19 (Код НК 024:2019-- Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз))

Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 31 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель

Завершена

360 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 800.00 UAH
Період оскарження: 04.11.2021 11:54 - 10.11.2021 11:39
Вимога
Відхилено

Щодо незаконного рішення про обрання переможця

Номер: 2f9b3778a0d64bbe95e06795f878316b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-04-005389-a.a3
Назва: Щодо незаконного рішення про обрання переможця
Вимога:
Шановний замовнику! В Додатку №2 до Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі встановлені вимоги: «Для перевірки відповідності Учасника вимогам Оголошення та документації про проведення цієї закупівлі Учасник оприлюднює (прикріплює) на електронному майданчику наступні документи: - довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців); - документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує договори (Протокол та/або Довіреність та/або Наказ, тощо); - якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу; - лист - згода згідно Додатку;». Натомість ФОП "ФЕДЕКА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА " у складі своєї пропозиції не надала зазначені документи, а відповідно до Додатку №2 до Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі встановлено: «У разі відсутності документів, Учасник повинен надати замість цього лист-пояснення із зазначенням підстави ненадання документа з посиланням на законодавчі акти.» Жодних аргументів ФОП "ФЕДЕКА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА " не надано щодо причин ненадання вищезазначених документів, тож замовник немає права визнавати переможцем особу, котра не відповідає вимогам Оголошення. Крім того, умовами Оголошення вимагалось надання гарантійних листів: «2. Учасник включає в ціну товару: транспортування товару, навантаження, розвантаження товару з занесенням на склад Замовника (надати гарантійний лист). 3. Залишковий термін придатності товару на момент поставки має становити не менш ніж 80% від загального терміну придатності, встановленого виробником (надати гарантійний лист). 4. Упаковка, у якій буде постачатися товар має відповідати тій, що зареєстрована в Україні у встановленому порядку, а умови зберігання під час транспортування мають бути забезпечені постачальником згідно інструкції щодо застосування (надати гарантійний лист). 5. Постачальник поставляє товар згідно заявки Замовника протягом 2-х рабочих днів з моменту надходження заявки від Замовника (надати гарантійний лист).» Натомість ФОП "ФЕДЕКА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА " надала не гарантійні листи, а один лист звичайний лист, не гарантійний в якому просто підтвердила, а не гарантувала вищезазначені вимоги. Тож, надання такого звичайного листа у формі довідки ніяким чином не відповідає вимогам, згідно з якими по кожній вимозі необхідно надати окремий гарантійний лист. Нагадую, що Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Крім того, Замовник порушує Закон України «Про публічні закупівлі» в частині принципів здійснення закупівель, насамперед статтю 5 Закону, де вказано про таки принципи як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. На підставі вищезазначеного вважаю, що уповноважена особа знов ж таки необ’єктивно та упереджено оцінила пропозицію переможця, порушивши принципи здійснення публічних закупівель та економічну конкуренцію, а тому вимагаю відмінити незаконне рішення щодо переможця. В іншому випадку змушений буду звернутися до громадських організацій, правоохоронних органів, до розпорядника бюджетних коштів з відповідними заявами про порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Нами детально роглянуто Вашу вимогу, за результатом чого встановлено наступне: - Відповідно до Додатку №2 до Оголошення: «Для перевірки відповідності Учасника вимогам Оголошення та документації про проведення цієї закупівлі Учасник оприлюднює (прикріплює) на електронному майданчику наступні документи: - довідку про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців); - документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує договори (Протокол та/або Довіреність та/або Наказ, тощо); - якщо пропозиція подається не керівником учасника, зазначеним в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, а іншою особою, учасник надає довіреність або доручення на таку особу; - лист - згода згідно Додатку;». Учасник ФОП "ФЕДЕКА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА" у складі своєї пропозиції надала лист-пояснення про відсутність згідно з вимогами чинного законодавства, вимоги щодо призначення керівника фізичної особи-підприємця, яким повідомила, що одноосібно діє від імені ФОП з правом підпису документів тендерної пропозиції та договору. Оголошенням передбачалися альтернативні вимоги щодо надання документів, які підтверджують повноваження уповноваженої особи учасника: Протокол та/або Довіреність та/або Наказ, тощо. Отже пояснення учасника разом із долученою Випискою з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань дають достатні дані про повноваження ФОП на підписання документів пропозиції та договору. Щодо довідки про присвоєння ідентифікаційного коду (для фізичних осіб-підприємців) - Учасник ФОП "ФЕДЕКА ЮЛІЯ МИХАЙЛІВНА" в складі пропозиції надала пояснення щодо не подання такого документу, оскільки її ідентифікаційний код зазначений на паспорті, який наданий у складі пропозиції. У складі поданих ФОП Федека Ю.М. документів наявна скан копія оригіналу паспорту із зазначеним ідентифікаційним кодом, що відповідає вимогам Замовника. Щодо вимоги по п.2.2 Оголошення - учасник ФОП Федека Ю.М. у повній мірі виконала вимоги Оголошення, надавши в складі пропозиції лист №8 від 12.11.2021р. Ваші зауваження щодо надання одного листа замість чотирьох не можуть бути підставою відхилення, оскільки оголошення не передбачало конкретних вимог щодо оформлення відповідних листів.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Щодо неправомірної дискваліфікації

Номер: eb1ea5ce79a345beb8178f334a8ce1f8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-04-005389-a.a2
Назва: Щодо неправомірної дискваліфікації
Вимога:
Шановний замовнику! Законом України «Про захист економічної конкуренції» передбачено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. Також статтею 4 цього Закону передбачено, що органи влади, органи місцевого самоврядування, а також органи адміністративно-господарського управління та контролю зобов’язані сприяти розвитку конкуренції та не вчиняти будь-яких неправомірних дій, які можуть мати негативний вплив на конкуренцію. Тобто, в супереч Закону вами була відхилена моя пропозиція, яка повністю відповідає вимогам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Відхилення моєї пропозиції є незаконним, що порушує не тільки вищезгаданий Закон, а й Закон України «Про публічні закупівлі» в частині принципів здійснення закупівель, насамперед статтю 5 Закону, де вказано про таки принципи як добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Тому за пропонування мною еквівалента ви не маєте права відхиляти мою пропозицію, адже жодної заборони не було щодо надання еквівалентів/аналогів у вимогах Оголошення, в тому числі за пропонування тестів виробництва «ХЕМА». Запропонований мною еквівалент є кращим за своїми технічними характеристиками чим вказаний товар в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Також є дивним з боку замовника орієнтуватись лише на певного, це наводить на думку що мабуть замовник якимось чином зацікавлений саме в такому товарові одного виробника, можливо й фінансово! На підставі вищезазначеного вважаю, що уповноважена особа необ’єктивно та упереджено оцінила мою пропозицію, порушивши принципи здійснення публічних закупівель та економічну конкуренцію. Тому вимагаю відмінити незаконне рішення щодо відхилення моєї пропозиції та переможця, й заново розглянути мою пропозицію, як найбільш економічно вигідною. В іншому випадку змушений буду звернутися до громадських організацій, правоохоронних органів, до розпорядника бюджетних коштів з відповідними заявами про порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня, шановний учаснику! Щодо відхилення Вашої пропозиції повідомляємо наступне: п.2.2 Оголошення нами вимагалося до поставки швидкий тест на антиген COVID-19 саме виробництва Koch Biotechnology (Beijing) Co. Ltd. Відповідно до ч.4. ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Отже, законодавчо врегульоване право Замовника у спрощеній закупівлі допускати до розгляду пропозиції з товаром, який є аналогом та еквівалентом. І це є правом, а не обов'язком Замовника. Щодо Ваших тверджень про відсутність заборон надавати пропозицію з еквівалентом варто зазначити, що Замовник не в праві забороняти будь-якому учаснику брати участь у закупівлі, але при цьому Замовник формує чіткі вимоги до предмету закупівлі. Під час періоду уточнень нами вичерпно була надана відповідь на питання, що еквівалент не буде розглядатися. Отже, всі учасники були проінформовані про те, що вимагається товар конкретного виробника, що в даному випадку не суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі». Оскільки товар, який Ви запропонували, не відповідав вимогам Замовника, Ваша пропозиція була правомірно відхилена. Ми діяли виключно в межах повноважень, встановлених Законом України "Про публічні закупівлі".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Скарга на на дискримінаційні вимоги в тендерній документації замовника

Номер: bb9d9e8c5cbf4030b94305671025fcd8
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-04-005389-a.c1
Назва: Скарга на на дискримінаційні вимоги в тендерній документації замовника
Вимога:
«04» листопада 2021 року КНП «Стебницька міська лікарня» Дрогобицької міської ради (надалі — Замовник) оприлюднила Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (Найменування предмета закупівлі: Код ДК 021:2015 - 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання (Швидкий тест на антиген COVID-19 (Код НК 024:2019-- Коронавірус (SARS-CoV), антигени IVD, набір, імунохроматографічний, експрес-аналіз)), (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-04-005389-a) (надалі – Оголошення). Ознайомившись з Тендерною документацією (надалі — Документація), ми виявили в ній вимоги, які не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію та є дискримінаційними по відношенню до нас, а саме: Замовник, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СТЕБНИЦЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" ДРОГОБИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ, зазначив конкретного виробника, а саме: в графі «найменування» п. 2.2.Технічні (якісні) вимоги до Товару та вимоги до кваліфікації учасників та способи їх підтвердження вказаний Швидкий тест на антиген COVID-19 виробництва Koch Biotechnology (Beijing) Co. Ltd. Звертаємо Вашу увагу, що така вимога є незаконною та дискримінуючи з огляду на наступне: Згідно ч. 4 ст. 14 Закону України "Про публічні закупівлі" вимоги до предмета закупівлі, визначені замовником, можуть зазначатися шляхом завантаження окремих файлів до оголошення про проведення спрощеної закупівлі або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Таким чином, вимога щодо поставки товару конкретного виробника, без зазначення його аналогів, є обмежуючою та дискримінаційною, не дозволяє нам прийняти участь у відповідній закупівлі і порушує принципи закупівлі, визначені ЗУ “Про публічні закупівлі”. Просимо внести зміни до оголошення шляхом доповнення словами "або його еквівалент" або виключенням назви виробника. В протилежному випадку залишаємо за собою право подання вимоги щодо усунення порушення ч.4, 5 ст.14 Закону України "Про публічні закупівлі".
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Доброго дня! Частина 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Конструкція «замовник може вказати» говорить про диспозитивну норму Закону, яку замовник може використовувати у власній діяльності. Тобто це право, а не обов’язок замовника, відповідно замовники мають право конкретно вказати назву предмета закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено