-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт ж/фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи пасажирського ліфта в кількості 1 (одна) одиниця за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Бабаджаняна, 25
згідно ДСТУ Б. Д. 1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» Категорія замовника - органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Завершена
731 222.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 21 936.66 UAH
мін. крок: 3% або 21 936.66 UAH
Період оскарження:
03.11.2021 18:14 - 09.11.2021 18:18
Вимога
Залишено без розгляду
Відхилення пропозиції
Номер:
5cfd14edeba747859cb6be842b2c8a59
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-03-003451-b.b1
Назва:
Відхилення пропозиції
Вимога:
Керуючись абз. 2 ч. 14 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності нашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. У своєму рішенні ви вказуєте, що причиною відхилення нашої пропозиції є те, що «пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі». Поясніть яким саме умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та яким конкретно вимогам до предмета закупівлі не відповідає наша пропозиція! Нами, у складі пропозиції, надано всі документи, що вимагались оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, а отже, відхилення її є неправомірним та буде оскаржене до органу, що здійснює контроль над замовником та до суду.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.11.2021 09:26
Вирішення:
Шановний Учаснику, на виконання частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» та у відповідь на Вашу вимогу надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, нижче наведемо порівняння умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі та документів зі складу вашої пропозиції:
1. Відповідно до пункту 3 Додатку 6 умов оголошення про проведення
спрощеної закупівлі передбачено надання довідки у табличному вигляді, яка складена та заповнена за формою І, про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання робіт, що є предметом спрощеної закупівлі, з урахуванням обсягу виконання робіт, визначеному у Додатку № 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та відповідати заявленим у кошторисній документації, що надана учасником у складі його пропозиції. До довідки включаються тільки такі транспортні засоби, механізми та устаткування, які будуть використовуватися при наданні послуг і робіт, відповідно до ПВР наданої в складі ДЦ. Крім цього, Учасник повинен підтвердити форму власності обладнання, машин, механізмів, відображених в пропозиції, як необхідних для виконання робіт, що є предметом даної спрощеної закупівлі (надати договір купівлі-продажу/ свідоцтва про право власності/ договір оренди/ договір надання послуг/ витяг з балансу підприємства з інвентарними картками/ розрахункові накладні тощо).
У складі пропозиції Учасник своєю довідкою від 09.11.2021 р. №11-21/1115 Форма 1 «Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази» зазначив за номерами 11,12,13,14,15 наявність наступного власного обладнання, яке буде використовуватися при виконанні робіт: перфоратору, випрямлячу зварювального інвенторного «Патон», дрилі електричної ударної, талі ланцюгової ручної, пістолета монтажного. Однак, підтвердження наявності відображених позицій (а саме: витяг з балансу підприємства з інвентарними картками/ розрахункові накладні тощо) Учасником у складі пропозиції не надано.
2. У примітках до Оголошення зазначено, що всі документи, які готуються Учасником, викладаються українською мовою. В свою чергу Вами надано наказ №1- к.зп./дл від 02.01.2019 р. про вступ до обов’язків російською мовою.
3. Відповідно до пункту 5 Додатку № 6 до оголошення про проведення даної спрощеної закупівлі Учасник у складі своєї пропозиції надає скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу, зазначеного ним у формі ІІІ аналогічного договору, виконаного у повному обсязі, акту (актів) виконаних робіт, що свідчить (свідчать) про виконання цього договору у повному обсязі відповідно до ціни договору, та скановану кольорову копію, зроблену з оригіналу листа-відгуку від замовника за вказаним у формі ІІІ аналогічним договором (із зазначенням дати і вихідного номеру листа відгуку), про належне виконання учасником цього аналогічного договору, з обов’язковим наведенням номеру та дати укладення договору, предмету договору, ціни договору, строку дії договору, посади, П.І.Б. і номеру телефону контактної особи замовника.
Аналогічним договором відповідно до умов цього оголошення є договір, який підтверджує наявність у учасника досвіду щодо виконання робіт, які можуть бути віднесені до предмету закупівлі (виконання робіт з капітального ремонту житлового фонду: модернізація, пусконалагоджувальні роботи пасажирського ліфта).
Модернізація ліфта – це комплекс робіт з покращення техніко-експлуатаційних характеристик та подовження строку експлуатації ліфта шляхом заміни окремих складових частин на більш сучасні безпосередньо на місці експлуатації, а капітальний ремонт проводиться з метою відновлення функціональності обладнання ліфта.
Учасником у складі пропозиції надано копії договорів №405 від 14.07.2020 р. за предметом: «Капітальний ремонт ліфтового господарства житлового будинку…» та №190 від 25.03.2019 р. за предметом: «Капітальний ремонт ліфта житлового будинку..», що в свою чергу не підтверджує досвід Учасника по виконанню робіт з модернізації пасажирського ліфта та не є аналогічним договором.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.11.2021 14:38