• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Вугілля кам'яне антрацит марки АМ13-25

Завершена

195 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 950.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2021 16:25 - 09.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

невідхилення тендерної пропозиції ТОВ "САБО-ПРО", яка підлягала відхиленню відповідно до закону та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВКФ "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"

Номер: b70b4d15da984cd78bd81d725c4c5ef5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-03-003057-b.a1
Назва: невідхилення тендерної пропозиції ТОВ "САБО-ПРО", яка підлягала відхиленню відповідно до закону та безпідставне відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ВКФ "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС"
Вимога:
Протоколом №108 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.11.2021 року тендерна пропозиція ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" була відхилена із зазначенням наступних підстав: 1. Учасник надав виписку з ЄДРПОУ датовану 16.09.2020 року, що на думку вiдповiдальної особи з закупiвель занадто давно була отримана для участi у цiй закупiвлi, тому вважається, що ця виписка не вiдповiдає умовам тендерної документації; 2. Учасник не надав у складi пропозицiї iнформацiю про пiдтвердження запропонованого ним товару вимогам технічного завдання, чим порушено вимогу п.1 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупiвлi; 3. Учасник не надав у складi пропозицiї пiдписаний Проект договору (Не заповненi поля у роздiлi Постачальник а також вiдсутнiй пiдпис та печатка), чим порушив вимогу п.3 Додатку 2; 4. Учасник не надав у складi пропозицiї документи про поставку товару протягом 3-5 календарних днiв з моменту направлення заявки Постачальнику, чим порушив п. 6 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупiвлі. 1. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" зазначає, що умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі за № UA-2021-11-03-003057-b, Замовником взагалі не було встановлено вимоги про надання у складі тендерної пропозиції виписки з ЄДРПОУ чи Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань. Учасником у складі тендерної пропозиції були надані всі документи, що підтверджують її статус як юридичної особи, в тому числі також був поданий і ВИТЯГ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань від 23.07.2021 року. Формулювання причини відхилення тендерної пропозиції Учасника із зазначенням «на думку вiдповiдальної особи з закупiвель занадто давно була отримана для участi у цiй закупiвлi» не передбачена нормами чинного законодавства. Також наголошуємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" не надавало у складі тендерної пропозиції «виписки з ЄДРПОУ датовану 16.09.2020 року». ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції було надано BIДOMOCTI З ЄДИНОГО ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРУ ПIДПРИЕМСТВ ТА ОРГАНIЗАЦIЙ УКРАЇНИ (ЄДРПОУ), наданих ГОЛОВНИМ УПРАВЛIННЯМ РЕГІОНАЛЬНОЇ СТАТИСТИКИ ДЕРЖСТАТ від 16.09.2020 року Частиною 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо: 1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі; 2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю; 4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю. Таким чином, посилання Замовника як на підставу відхилення «на думку вiдповiдальної особи з закупiвель» не передбачена та відповідає вимогам ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». 2. Пунктом 1 Додатку 2 до оголошення було встановлено, що «Учасник повинен надати у складі пропозиції інформацію про підтвердження запропонованого ним товару вимогам технічного завдання (Учасник готує технічні вимоги за аналогічною формою та за змістом)» На виконання цієї вимоги ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" було подано наступні документи: 14. Технічні вимоги, 15. Технічна специфікація. У Технічній специфікації було вказано, що «Ми, Товариство з обмеженою відповідальністю "Виробничо-Комерційна Фірма "Теплоенергосервіс" (далі - Учасник), надаємо інформацію, що підтверджує відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмету закупівлі. Також зазначаємо, що запропонований учасником процедури закупівлі товар відповідає державним стандартам, технічним умовам та чинному законодавству України щодо показників якості такого роду/виду товарів. Учасник зазначає, що якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля кам’яного марки АМ 13-25, що є предметом закупівлі, відповідають вимогам, передбаченим згідно ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015, а технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають застосування заходів із захисту довкілля. Поставка товару здійснюється протягом 3-5 календарних днів з моменту направлення заявки Постачальнику. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника за адресою, яка вказана в Таблиці №1.» Крім того, було також подано Гарантійний лист, відповідно до якого «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС» (далі – Учасник) надає свою повну, неухильну та беззаперечну згоду з усіма умовами тендерної документації, викладеної Замовником за оголошенням № UA-2021-11-03-003057-b. Також Учасник надає пiдтвердження, що ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов'язання за ним». Таким чином ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНОЮ ФІРМОЮ «ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС», як учасником спрощеної процедури закупівлі за № UA-2021-11-03-003057-b було повністю виконано всі вимоги та умови встановлені Замовником. 3. Щодо зазначення Замовником, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" у складі тендерної пропозиції не надали «пiдписаний Проект договору» зазначаємо наступне. Згідно п.3 Додатку 2 до оголошення було зазначено, що «3. Підписаний Проект договору», тобто Замовником не було визначено, що учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати заповнений своїми реквізитами та підписаний проект Договору. Натомість ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС", на виконання, по суті не коректно сформульованої вимоги Замовника, надав у складі своєї тендерної пропозиції документ під назвою «17. Проект договору», підписаний уповноваженої особою Учасника – Директором ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" Чмілем Родіоном Олександровичем із проставленням на кожній сторінці проекту договору свого підпису та відбитку печатки, а також для підтвердження свого погодження із вказаним проектом договору у складі тендерної пропозиції було надано Гарантійний лист із зазначення, що «Учасник надає пiдтвердження, що ознайомився з проектом договору та гарантує свої зобов'язання за ним» Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" було повністю виконано всі встановлені Замовником вимоги та умови у оголошенні. 4. Щодо зазначення Замовником, що «Учасник не надав у складi пропозицiї документи про поставку товару протягом 3-5 календарних днiв з моменту направлення заявки Постачальнику, чим порушив п. 6 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупiвлі» зазначаємо, що у складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" у Технічній специфікації було надано інформацію із зазначенням, що «Поставка товару здійснюється протягом 3-5 календарних днів з моменту направлення заявки Постачальнику. Поставка здійснюється за рахунок Постачальника за адресою, яка вказана в Таблиці №1.» Також було подано «13. Гарантійний лист», у якому було вказано, що Поставка товару здійснюватиметься протягом 3-5 календарних днів з моменту направлення заявки Замовником Постачальнику. Поставка здійснюватиметься за рахунок Постачальника за адресою, яка вказана в Таблиці №1.». Крім того, у Гарантійному листі ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" надало свою повну, неухильну та беззаперечну згоду з усіма умовами тендерної документації, викладеної Замовником за оголошенням № UA-2021-11-03-003057-b, а тому підстав для відхилення Замовником тендерної пропозиції немає. Таким чином, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" повністю виконав всі вимоги, які були визначені замовником у тендерній документації. Крім того, зазначаємо, що ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «САБО-ПРО», тендерну пропозицію яких Замовник чомусь поспіхом визнав такою, що відповідає їх вимогам та визнав їх переможцем, НЕ ВІДПОВІДАЄ ВСТАНОВЛЕНИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА з огляду на наступне. Підпунктом 5.1.1.1 Пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції було вказано, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність вимогам, а саме: довідка у довільній формі про досвід виконання аналогічного договору, що повинна містити інформацію про найменування замовника, а також номер, дату договору (договорів), строк постачання товару; копія не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі пропозиції» Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «САБО-ПРО» НЕ МІСТИТЬ зазначення у довідці про досвід виконання аналогічного договору «строку постачання товару». Крім того, у складі тендерної пропозиції ТОВ «САБО-ПРО» немає копії не менше ніж одного аналогічного договору, інформація про який надана у складі пропозиції. У порушення вимог встановлених у п. 1.4. та 3.2. проекту Договору ТОВ «САБО-ПРО» не надало у складі тендерної пропозиції гарантування вимог, визначених Замовником. Таким чином, пропозиція ТОВ «САБО-ПРО» не відповідає встановленим вимогам замовника та повинна бути відхилена, згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Підпунктом 5.1.1.2. Пункту 5 Розділу ІІІ Інструкція з підготовки пропозиції було вказано, що «Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність вимогам, а саме: Довідка про відкриття рахунку в банківських установах, видана в паперовому вигляді відповідним органом Державної податкової служби, що діє станом на дату подання документа. Тендерна пропозиція Учасника ТОВ «САБО-ПРО» НЕ МІСТИТЬ довідки про відкриття рахунку в банківських установах, видана в паперовому вигляді відповідним органом Державної податкової служби, що діє станом на дату подання документа. Отже, тендерна пропозиція ТОВ «САБО-ПРО» не відповідає встановленим вимогам замовника та повинна бути відхилена, згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Крім того, досить дивним є той факт, що згідно Додатку 2 до оголошення Замовником було вказано у Таблиці № 1 адреси постачання та кількість товару за кожною адресою: 15 тон. в с. Волоське, вул. Сонячна, 2; 4 тон. в с. Волоське вул. Центральна, 18, проте ТОВ «САБО-ПРО» чомусь було вказано: - Днiпропетровська обл., Днiпровський р-н, с. Волоське, вул. Сонячна, 2, Кiлькiсть: 14 тон. - Днiпропетровська обл., Днiпровський р-н, с. Волоське вул. Центральна, 18 Кiлькiсть: 4 тон. що не відповідає встановленим вимогам замовника. Цінова пропозиція ТОВ «САБО-ПРО» не відмовідає вимогам встановленим Замовником у Додатку №3 до оголошення, оскільки не містить інформації щодо факсу, не вказано конкретне місцезнаходження (повна поштова адреса), юридична адреса, фактична адреса учасника. Також цінова пропозиція ТОВ «САБО-ПРО» не відмовідає вимогам чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, як це було встановлено у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, оскільки не містить обов’язкових реквізитів документу, згідно ДСТУ 4163:2020, а саме вихідного номеру документу та дати документу. Тендерна пропозиція ТОВ «САБО-ПРО», в порушення вимог Замовника визначених у оголошенні, не містить листа пояснення з посиланням на нормативно правові акти, згідно яких не передбачається отримання документів Учасником. Крім того, у п. 4 Додатку 2 до оголошення було встановлено вимогу «надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, а у разі відсутності даного документу лист пояснення в довільній формі з посиланням на нормативно правові акти згідно яких не передбачається отримання даних документів Учасником». Тендерна пропозиція ТОВ «САБО-ПРО» не відповідає вимогам оголошення, оскільки не містить посилання на нормативно правові акти, а зазначенні, що «КВЕД 46.90 Неспецiалiзована оптова торгiвля згiдно чинному законодавству України не ліцензується», не відповідає дійсності, так як не КВЕД підлягає ліцензуванню, а саме вид господарської діяльності. Ліцензуванню підлягають саме види діяльності, що чітко встановлені у Законі України «Про ліцензування видів господарської діяльності». Враховуючи викладене вище, зазначаємо, що Тендерна пропозиція ТОВ «САБО-ПРО» не відповідає встановленим вимогам замовника та повинна бути відхилена, згідно п. 1 ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі». Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) встановлено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Замовники, учасники процедур закупівлі, суб’єкт оскарження, а також їхні представники повинні добросовісно користуватися своїми правами, визначеними цим Законом. Частиною 3 ст. 164-14 КУпАП встановлена відповідальність за відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення) та за невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону. Санкція статті передбачає накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, що становить від 25 500,00 грн. до 51 000, 00 грн. Отже, враховуючи вищевикладене, ТОВ «ВКФ «Теплоенергосервіс» вимагає скасувати протокол №108 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.11.2021 року про відхилення тендерної пропозиції учасника - ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ТЕПЛОЕНЕРГОСЕРВІС" та скасувати протокол №109 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 12.11.2021 року
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Викладено у сканованій копії протоколу долученого на електронний майданчик уповноваженого органу
Статус вимоги: Відхилено