-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівської міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області»
Протокол УО № 274 від 09.11.2021 р., Процедура закупівлі: Спрощена закупівля (ст. 4 ЗУ "Про публічні закупівлі"), Адреса замовника: 71600, Василівка, бул. Центральний, 1. Критерій оцінки: ціна.
Торги не відбулися
1 043 906.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 10 439.00 UAH
мін. крок: 1% або 10 439.00 UAH
Період оскарження:
03.11.2021 15:30 - 09.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
Порушення законодавства України в сфері публічних закупівель в частині неправомірного відхилення пропозиції учасника
Номер:
35eedbea853242e29ad2de47c39f36c5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-03-002644-b.c3
Назва:
Порушення законодавства України в сфері публічних закупівель в частині неправомірного відхилення пропозиції учасника
Вимога:
Товариством з обмеженою відповідальністю «КАТРАС» розглянуто Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 17.11.2021р. №281, яким відхилено пропозицію ТОВ «КАТРАС» як учасника спрощеної закупівлі згідно з предметом закупівлі «Утримання служби замовника та здійснення технічного нагляду за будівництвом на об’єкті: «Будівництво будівлі для розміщення Центру надання адміністративних послуг «Центр Дії» Василівької міської ради Запорізької області по вул. Соборній в м. Василівка Василівського району Запорізької області» код національного класифікатора України ДК 021:2015 – 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт.
Товариство з обмеженою відповідальністю «КАТРАС» вважає таке рішення уповноваженої особи упередженим, необ’єктивним та таким, що не відповідає законодавству України у сфері публічних закупівель з наступних підстав.
Опубліковані замовником Вимоги до предмета закупівлі (Оголошення про проведення спрощеної закупівлі) містить VI Розділів, які мають відповідну назву. Так, Розділ V має назву «Оцінка пропозицій, розгляд» та відповідно до п.10) частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» має містити перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги. Такий перелік зазначено замовником у пункті 1 «Перелік критеріїв та методику оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги» Розділу V «Оцінка пропозицій, розгляд». Також Розділу V «Оцінка пропозицій, розгляд» містить пункт 2, який має назву «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення пропозиції» та за своїм змістом не може включати будь-які додаткові вимоги. Отже, зміст останнього абзацу пункту 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення пропозиції» Розділу V «Оцінка пропозицій, розгляд» з таким текстом «…інші формальні (несуттєві) помилки, що пов’язані з оформленням пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, надати погодження (довідка/або лист) про згоду з вище переліченими формальними помилками.» говорить про те, що надання або ненадання такої довідки є описом і прикладом формальної (несуттєвої) помилки, допущення якої учасниками не призведе до відхилення пропозиції.
Додатково повідомляємо, що при прийманні участі в даній спрощеної закупівлі у колектива ТОВ «КАТРАС» виникає враження, що дана закупівля носить формальний характер для замовника і вимоги Оголошення були прописані під конкретного учасника, про що свідчить наявність двох протоколів щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 15.11.2021р. № 276 та від 16.11 2021р. № 280 з протилежними результативними частинами щодо визначення переможця закупівлі.
На підставі вищевикладеного, Товариство з обмеженою відповідальністю «КАТРАС» звертається до уповноваженої особи замовника закупівлі з проханням переглянути своє рішення стосовно відхилення пропозиції ТОВ «КАТРАС», визнати ненадання вищезгаданої довідки або листа формальною (несуттєвою) помилкою та, за відсутності інших зауважень до нашої пропозиції, визначити ТОВ «КАТРАС» переможцем даної спрощеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол №285 від 19.11.2021 р. 19.11.2021 18:25
Дата подачі:
18.11.2021 17:13
Вирішення:
Шановний Учасник, детально розглянувши Вашу вимогу, в якій на Вашу думку, зазначаються підстави для визначення ТОВ «КАТРАС» переможцем даної спрощеної закупівлі, надаємо Вам додаткову аргументацію попередньо прийнятого рішення.
Повідомляємо наступне, що згідно ст.13 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі можуть здійснюватися шляхом застосування однієї з таких конкурентних процедур: відкриті торги; торги з обмеженою участю; конкурентний діалог. Як виняток та відповідно до умов, визначених у частині другій статті 40 цього Закону, замовники можуть застосовувати переговорну процедуру закупівлі. Отже, спрощена закупівля не є процедурою закупівлі у розумінні Закону. Прийняття рішення стосовно складу документації залишається за Замовником і визначена ч. 3 ст. 14 Закону.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі розділу V «Оцінка пропозицій, розгляд» пункту 2 «Опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій» визначено вичерпний перелік формальних помилок та відповідне погодження з переліченими формальними помилками у вигляді листа або довідки у довільній формі. Зазначена умова не суперечить діючому законодавству, оскільки відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВА РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ від 15.04.2020р. № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок» визначений вичерпний перелік формальних помилок саме для процедури закупівлі, а спрощена закупівля не є процедурою відповідно до ст..13 Закону. Тому умову, щодо визначення формальних помилок у оголошенні про спрощену процедуру Замовник прописує відповідно до ч. 3 ст. 14 Закону, а саме: в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Погодження Учасником з вищезазначеною умовою повинно бути обов’язкове, оскільки для спрощених процедур перелік формальних помилок не регламентується законодавством, а вичерпний їх перелік є обов’язковим для прийняття об’єктивного рішення Замовником.
Відсутність у складі пропозиції Учасника будь якої інформації та документації визначеної умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі свідчать про недотримання вимог оголошення і відхиляються відповідно до п. 1, ч. 13, ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями), а саме: пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Посилання на те, що вимоги зазначені в оголошенні є ніби то дискримінаційними і у Вас, як у Учасника виникає враження, що дана закупівля носить формальний характер для замовника і вимоги Оголошення були прописані під конкретного Учасника є лише припущеннями, в Законі України «Про публічні закупівлі» немає переліку умов, які можуть вважатися дискримінаційними, можна говорити про те, що дискримінаційними визнаються «специфічні» вимоги до предмета закупівлі, відповідати яким може лише один учасник/обмежене коло учасників, та відсутність яких у вимогах в оголошенні жодним чином не може вплинути на якість робіт (недостатня їх обґрунтованість або навіть недоцільність).
Отже, вважаємо, що умови оголошення про проведення спрощеної закупівлі не суперечить ст. 5 Закону та відповідають принципам здійснення закупівель, про це свідчить наявність не одного, а декількох Учасників та конкурентного аукціону при визначенні переможця у спрощеній закупівлі, відповідно до ст.. 30 Закону.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником
Порушення вимог ч.13 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер:
39adfe216bf54045a549ecc80d83e786
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-03-002644-b.b2
Назва:
Порушення вимог ч.13 ст.14 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Вимога:
Пунктом 1 Зміст та спосіб подання пропозиції Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки пропозицій» вимог до предмету закупівлі, затверджених рішенням уповноваженої особи Василівської міської ради Калошею Світланою Олександрівною (Протокол від 03.11.2021 р. №275) встановлені вимоги щодо подання учасниками спрощеної закупівлі, які є обов’язковими до виконання всіма учасниками.
Так, вимогами встановлено, що якщо пропозиція містить скановані документи учасника, скановані оригінали документів (інших установ) і документи в електронній формі, то учасник повинен накласти КЕП/УЕП на пропозицію в цілому та на кожен електронний документ та сканований оригінал документу (інших організацій) окремо.
Пропозиція ФОП ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ містить і скановані документи учасника і скановані оригінали документів (інших установ), і документи в електронній формі, але не містить інформації щодо накладення КЕП/УЕП на кожен електронний документ та сканований оригінал документу (інших установ) окремо.
Таким чином, Пропозиція ФОП ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі і підлягає відхиленню на підставі частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим звертаємось до замовника з проханням переглянути своє рішення стосовно визначення переможцем даної спрощеної закупівлі ФОП ЄГОРКІН МАКСИМ ВОЛОДИМИРОВИЧ та відхилити його пропозицію, як того вимагає законодавство України у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол УО № 279 від 16.11.2021 р. 16.11.2021 14:28
Дата подачі:
15.11.2021 13:30
Опис причини скасування:
cancelled
Дата скасування:
16.11.2021 14:29
Вимога
Відкликано скаржником
Публікація оголошення
Номер:
dadb5995f4f24a61a66c53486d34ee85
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-03-002644-b.c1
Назва:
Публікація оголошення
Вимога:
Звертаємось до замовника з проханням оприлюднити документацію Оголошення з додатками в форматі Micrasoft Word. Дуже дякуємо.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2021 17:22
Опис причини скасування:
За відсутністю потреби.
Дата скасування:
07.11.2021 13:19