• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Сервер

Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції наведена у тендерній документації Назва товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. Сервер Код товару, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: 1. 48822000-6 Комп’ютерні сервери

Завершена

53 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 530.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2021 15:00 - 15.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

порушення

Номер: 27ceedb5f119419d9b15f67365f86680
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-03-011697-a.a2
Назва: порушення
Вимога:
Шановний Замовник! Ви не звернули увагу на порушення учасника ТДВ "ІБФ ЛДС" А саме додаток 4 Підтвердженням якісних характеристик предмета закупівлі є наявність у тендерній пропозиції Учасника: 2) Офіційна брошура/специфікація/керівництво з експлуатації/паспорт або інший офіційний документ виробника де повинні відображатися технічні характеристики запропонованого предмета закупівлі. ТДВ "ІБФ ЛДС" надали документи від виробника 04.2.2_Материнська плата SuperMicro технічні характеристики.pdf 04.2.1_Шасі SuperMicro технічні характеристики.pdf Ці документи від виробника порушують 1. Вони складені не українською мовою і не мають перекладу, тобто це порушення умов документації 7.1. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. 7.2. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи можуть супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. 2. Відповідно до сайту виробника https://www.supermicro.com/en/products/system/1U/5019/SYS-5019C-L.cfm шасі повинно бути CSE-504-203B https://www.supermicro.com/en/products/chassis/1u/504/SC504-203B А учасник ТДВ "ІБФ ЛДС" надає інформацію про іншу серію, а саме CSE-512 3. Відповідно до сайту виробника в SYS-5019C-L повинна бути системна плата X11SCL-IF https://www.supermicro.com/en/products/motherboard/X11SCL-iF А учасник ТДВ "ІБФ ЛДС" надає інформацію про інші моделі І крім цього це лише інформація про якісь інші шасі та системну плату, а інформація про процесор, пам'ять, SSD - немає документа від виробника, де вказана повна технічна специфікація, що вимагалось в додатку №4. Є сертифікати відповідності, але в них також відсутні технічні характеристики. Таким чином відповідно до закону ст. 31 а саме 2) тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації; ви повинні відхилити пропозицію ТДВ "ІБФ ЛДС".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Вимога щодо подачі документів українською мовою стосується виключно поданих і підготовлених самим учасником тендерної процедури. Інструкція ж до експлуатації обладнання складається виробником. Відповідно то технічних умов тендерної документації мається на меті закупівля сервера із відповідними технічними характеристиками, без прив’язки до відного номеру шасі, материнської плати тощо. Це дає змогу учасниками запропонувати кращі варіанти обладнання для участі у тендерних закупівлях. Також варто відмітити, що у технічних вимогах не було передбачено наявність посилань на офіційний сайт виробника для підтвердження відповідності заявлених технічних показників. Учасник ТДВ "ІБФ ЛДС" запропонував відповідну комплектацію сервера, що відповідає технічним вимогам тендерної документації. Запропонована материнська плата не поступається своїми характеристиками.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: a1e6095a530e47a999f373c4eade1b9a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-03-011697-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учаснику! Вимога подати «Оригінал авторизаційного листа від виробників запропонованого обладнання або його представника (дистриб’ютора)» включена до документів кваліфікаційних критеріїв і має за мету отримати відомості про те, звідки постачальник отримує товар та наскільки легально цей товар ввезений на митний простір України і таким чином виключити імовірність закупівлі нелегально ввезеного (контрабандного), або ще гірше - краденого товару. Якщо учасник сам не виробляє Товар, указаний в тендерній документації, то він має закуповувати товар або напряму від виробника, або у офіційного дистриб’ютора, який легально завозить товар в Україну. Але у будь-якому випадку товар, що закупляється, має бути ввезений в Україну легально, що забезпечить можливість його обслуговування і ремонту як в гарантійний, так і післягарантійний термін. Ця вимога також відповідає і ст. 5 ч.1 п.3 Закону України «Про публічні закупівлі», де сказано що один із принципів закупівель є відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Крім того, звертаємо увагу Учасника на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №4703-р/пк-пз від 17.07.2017р.(https://public.docs.openprocurement.org/get/9450b207c3b74a299bab34fd2ae92cc1?KeyID=52462340&Signature=ILzSGOTHIftp6k%252BA9aMxmLkyU4QHZk59H5dJoOMX8YG5VtNqv582vBOL8rhE9J4T8n0g%2Fm61aQ%252B9qg1SjYelDg%253D%253D), яким вимогу щодо надання авторизаційного листа від виробника Товару або його представника (дистриб’ютора) визнано правомірною.
Статус вимоги: Відхилено