-
Відкриті торги
-
Однолотова
-
КЕП
Папір для друку А4 80 г/м2 , папір А3 280 г/м2, фотопапір А4 180 г/м2, фотопапір А4 200 г/м2
-
Торги не відбулися
1 797 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 987.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 987.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2017 18:36 - 23.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо попередження допущення порушення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII
Номер:
9e101c96bdef4cb78207ebd8365793c8
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000736-a.c2
Назва:
ВИМОГА щодо попередження допущення порушення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII
Вимога:
Тендерному комітету
ГОЛОВНОГО ТЕРИТОРІАЛЬНОГО УПРАВЛІННЯ ЮСТИЦІЇ У ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
ВИМОГА
щодо попередження допущення порушення Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII
Товариство з обмеженою відповідальністю "ДРУКАРНЯ МАДРИД" як учасник торгів щодо закупівлі «Папір для друку А4 80 г/м2 , папір А3 280 г/м2, фотопапір А4 180 г/м2, фотопапір А4 200 г/м2» (ідентифікатор закупівлі UA-2017-09-04-000736-a) повідомляє, що майданчиком, через який учасником здійснювалася подача тендерної пропозиції та документів, що входять до її складу, останні не було передано в ЦБД.
Наразі Учасником вживаються заходи щодо з’ясування вищенаведеного факту.
При детальному вивченні пропозиції другого учасника торгів - Товариства з обмеженою відповідальністю "Український папір" були знайдені наступні суттєві порушення вимог тендерної документації, а саме:
1) надана копія сертифікату якості продукції на запропонований папір формату А4 Premier Copier по своїм показникам не відповідає вимогам Додатку 4 тендерної документації: ( щільність 80±3 (документацією вимагалося 80±2), яскравість - 107±1,5 (документацією вимагалося не менше 170) , білизна 155±2 (документацією вимагалося не менше 155)).
2) надана копія сертифікату якості продукції на запропонований папір формату А3 Color Copy по своїм показникам не відповідає вимогам Додатку 4 тендерної документації: ( щільність 280±8 (документацією вимагалося 280±2).
При цьому Учасником надано підписані технічні вимоги з іншими показниками товару по першим двом найменуванням паперу формату А3 та А4.
3) на фотопапір А4 та фотопапір А3 (3 та 4 найменування) взагалі не надано жодного документу, що підтверджує технічні характеристики запропонованого товару ( розмір, щільність, покриття та ін., викладені у таблиці Додатку 4 тендерної документації), що суперечить вимогам п.2 додатку 4 тендерної документації.
4) у формі «Тендерна пропозиція» у п.4 «Керівництво» мало бути зазначено повністю прізвище, ім’я та по батькові, натомість учасником зазначено скорочено ім’я та по батькові.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.09.2017 11:33
Вирішення:
Розглянувши дану вимогу, повідомляємо, що тендерним комітетом за результатами розгляду тендерних пропозицій, наданих учасниками за процедурою ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4 80 г/м2 , папір А3 280 г/м2, фотопапір А4 180 г/м2, фотопапір А4 200 г/м2 ), було прийнято рішення відмінити зазначену процедуру відкритих торгів на підставі абзацу сьомого частини 1 статті 31 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: у разі відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з цим Законом.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог Замовника у ТД щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Номер:
307b1de0ce97498bb7d6ccc9151978b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-000736-a.c1
Назва:
Вимога щодо усунення дискримінаційних вимог Замовника у ТД щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Вимога:
В п.3.2. Таблиці 1 Додатку 3 ТД викладено "3.2. Учасник має надати 1 лист-відгук від замовника (організації підприємства/установи, тощо), який вказаний у довідці згідно з п. 3.1., що свідчить про позитивний досвід роботи постачання аналогічних товарів на суму не менше ніж 500 тис. грн. разом із копією відповідного договору (із додатками) та копією не менше 1 накладної до наданого договору, що свідчить про його виконання (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю). "., але не можна конкретизувати суму, на які повинні бути укладені договори, за всіма рішеннями АМКУ це буде вважатися дискримінацією (Рішення АМКУ №929-р/пк-ск від 07.09.2012р). Замовник повинен узгодити умови тендерної документації з вимогами Закону шляхом внесення відповідних змін до ТД.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2017 12:53
Вирішення:
Розглянувши дану вимогу, повідомляємо, що тендерним комітетом внесені відповідні зміни до тендерної документації на закупівлю ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (папір для друку А4 80 г/м2 , папір А3 280 г/м2, фотопапір А4 180 г/м2, фотопапір А4 200 г/м2 ), а саме виключено підпункт 3.2. пункту 3 Таблиці 1 Додатку 3 тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено