• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

засіб мийний лужний

Торги не відбулися

907 560.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 075.60 UAH
Період оскарження: 28.07.2017 09:04 - 11.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

скарга!

Номер: f93cca7cabce41b7b25f59ea1e3b68ed
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-000023-a.b11
Назва: скарга!
Вимога:
Шановний Замовнику! Звертаємо вашу увагу, що на торговому майданчику SmartTender електронної системи Prozorro 25.09.2017 об 11 годині 51 хв. оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій учасника ТОВ «ВІК-ХХІ ВІК» (пункт 6 протоколу), а не ТОВ «ВТБО «ГРАНД». Тим самим, Замовник порушив: - Частину 2 статті 30 ЗУ «Про публічні закупівлі»: Інформація про відхилення тендерної пропозиції протягом одного дня з дня прийняття рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю, тендерна пропозиція якого відхилена через електронну систему закупівель. - статтю 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», яким встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій. Своїми діями Замовник позбавив Учасника права оскаржити рішення тендерного комітету Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» щодо тендерної пропозиції ТОВ «ВТБО «ГРАНД». Таким чином, при використані електронної системи Замовник не дотримався основних принципів здійснення закупівель та порядку їх проведення.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерним комітетом філії «Українська залізнична швидкісна компанія» публічного акціонерного товариства «Укрзалізниця» розглянуто Вашу вимогу від 03.10.2017, яка оприлюднена в електронній системі закупівель о 17 годині 39 хвилин щодо протоколу розгляду тендерних пропозицій на закупівлю засобу мийного лужного, що проводилися філією «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» (далі - філія «УЗШК») в електронній системі закупівель Prozorro за № UA-2017-07-28-000023-a. Так, в оприлюдненому 25.09.2017 об 11 годині 51 хв. протоколі розгляду тендерної пропозиції, наявна описка (формальна помилка), яка не вливає на зміст торгів, так як зауваження та невідповідності, викладені в зазначеному протоколі, стосуються саме Вашої тендерної пропозиції. Звертаємо увагу, що саме учасник ТОВ «ВТБО «ГРАНД», відповідно до наданих документів, пропонує мийний засіб лужний SALNET DUE MV. Таким чином, Вашу пропозицію відхилено з наступних підстав: Невідповідність вимогам Додатку №2 Цінової пропозиції до тендеру, а саме не вказано повну назву пропонованої продукції. Продукція не відповідає вимогам Додатку №3 тендерної документації «Технічній специфікації»: - паспорт кості на продукцію не містить результатів якості на продукцію, а тому не може бути взятий до уваги та оцінений, що відповідає технічним характеристикам продукції. - запропонований мийний засіб лужний для видалення білкових та жирових забруднень. Згідно наданого висновку державної санітарно-епідеомілогічної експертизи від 10.11.2015 №05.03.02-04/50375 виготовлені відповідно технічних умов ТУ У 20.4-37451697-002:2012 «Засоби мийні та чистильні промислові. Технічніі умови» та призначені для підприємств харчової промисловості, закладах громадського харчування, ресторанного господарства та торгівлі … при цьому використання на залізничному транспорті не передбачено. Вказаний мийний засіб Замовником заплановано використовувати для зовнішнього миття рухомого складу залізничного транспорт, за допомогою автоматичної мийної установки. - Термін дії інструкції з застосування мийного засобу відповідає терміну дії ТУ, які в свою чергу не надано. - Не надано технічні умови на виготовлення вказаного мийного засобу SALNET DUE MV. При цьому надано паспорт якості виробника («Екокеміка Трейдинг») з вказанням фізико-хімічних властивостей та висновком про відповідність засобу ТУ. Протокол випробувань від 04.09.2017 №712-м випробувальної лабораторії ТОВ«ОСП» Сертифікаційний інформаційний центр» на вказаний засіб підтверджує тільки водневий показник, густина та чистячу здатність (3 показники). Масова частка ПАР та рівень біологічного розкладу не вказано. Згідно тендерної документації необхідно надати документи (технічні умови) які підтверджують усі технічні, якісні, хімічні та кількісні показники пропонуємої продукції. Техні́чні умо́ви (ТУ) — це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги[1]. ТУ встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, надавання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). ТУ можуть бути невід'ємною частиною комплекту конструкторської, технологічної або іншої технічної документації на продукцію або окремим документом. В ТУ, які є окремим документом, має бути повний комплекс вимог до продукції, її виготовлення, контролювання, приймання та постачання. Враховуючи вищевикладене, Вашим товариством не підтверджено технічні вимоги до лужного засобу відповідно до Технічної специфікації, Додатку №3 Тендерної документації. Одночасно зазначаємо, що так як всі учасники торгів відхилені, через невідповідність пропозицій тендерній документації, Ви маєте право прийняти участь у наступних торгам, з іншим лужним засобом, технічні критерії якого відповідають заявленим вимогам Замовника.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Про порушення принципів здійснення закупівель

Номер: 0113ee00f77e47448e6f740a0d397a22
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-000023-a.b10
Назва: Про порушення принципів здійснення закупівель
Вимога:
Замовник позбавив Учасника права оскаржити рішення тендерного комітету Філії «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» щодо тендерної пропозиції ТОВ «ВТБО «ГРАНД». Таким чином, порушив ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Порядок здійснення допорогових закупівель, затверджений Наказом ДП “Зовнішторгвидав” №35 від 13.04.2016, якими встановлено, що під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися принципів здійснення закупівель, а саме: недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: надано обгрунтовану відповідь.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо відповіді Замовника!

Номер: 259bd750214a4897a81f325ee1067fb3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-000023-a.b9
Назва: Щодо відповіді Замовника!
Вимога:
Шановний Замовнику! Просимо дати роз"яснення щодо Вашої відповіді на нашу Вимогу. На нашу вимогу ми отримали відповідь від Вас: "Вашу вимогу розглянуто, прийнято відповідне рішення". Статус вимоги - задоволено. Але пропозиція ТзОВ "СК Корал Трейд" досі перебуває в статусі переможця. Вимагаємо внести відповідні корегування в Ваше рішення щодо переможця! В іншому випадку ми будемо змушені звернутися з відповідними заявами до АМКУ та керівництва ПАТ «Українська залізниця» щодо правомірності дій Замовника!
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Добрий день шановний учаснику! . Замовником відповідно до норм ст. 10 ЗУ "Про Публічні закупівлі" оприлюднення інформації про закупівлю, не порушено термін на публікацію рішення. Враховуючи вищевикладене, слідкуйте за закупівлею і в установлений строк відповідно законодавства, Замовник оприлюднить своє рішення по розгляду Вашої вимоги.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Вимога!

Номер: 81452e5218f54d01abe4e0da5a7e320a
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-000023-a.c8
Назва: Вимога!
Вимога:
В доданому файлі
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Вашу вимогу розглянуто, прийнято відповідне рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Увага!

Номер: 6b08ce5d57de45b68c8dc0b8c4368bae
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-000023-a.c7
Назва: Увага!
Вимога:
Шановний Замовнику! При розгляді пропозиції ТзОВ "Менделєєв Лаб" просимо звернути увагу на те, що Учасник запропонував продукцію, яка не відповідає технічному завданню документації. Вимагався лужний засіб з показниками активності водневих іонів -більше 8, густиною при 20С, г/см3 -від 0,8 до 1,3; рівнем первинного біологічного розкладу - не менше 80%. В інформації висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на засіб зазначено, що засіб не лужний, а кислотний, а показник активності водневих іонів в 1% розчині складає 3,5-4,5 одиниць!!! Інформації щодо густини та біологічного розкладу (80%) взагалі не вказана в жодному документі. Також в жодному документі не зазначена інформація щодо масової долі ПАР, а документацією вимагалося , щоб у засобі масова частка ПАР була від 0,5% до 9%. Враховуючи той факт , що в інструкції до засобу, яку розробляв виробник, зазначена інформація, що засіб є лужним, а в висновку державної санітарног-епідеміологічної експертизи - що засіб кислотний,- маємо справу з фальсифікацією інформації. Просимо взяти ці факти до уваги при оцінці пропозицій.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник. Замовником розглянуто Вашу вимогу та прийнято до уваги. На засіданні тендерного комітету при розгляді пропозиції учасника ТОВ "Мендєлєєв ЛАб" буде прийматься рішення з врахуванням фактів викладених у Вашій вимозі. В разі підтвердження інформації, викладеної у вимозі, буде прийнято відповідне рішення.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Вимога про усунення дискримінаційних умов у закупівлі

Номер: 972177b6fb6f49e6a87c4a7f7983db51
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-000023-a.c5
Назва: Вимога про усунення дискримінаційних умов у закупівлі
Вимога:
Відповідно до ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; недискримінація учасників; об'єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Це в свою чергу виключає можливість свідомого встановлення замовником умов які завідомо ставлять учасників у нерівне становище, в протилежному випадку безперечно порушуються права решти. Вважаємо необґрунтованим і таким, що суперечить вимогам закону умови Тендерної документації Замовника щодо: Свідому (умисну) вимогу надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво (як діяльність) в той час, як Замовнику достеменно відомо позицію Держпродспоживслужби України про відмову видачі таких висновків щодо діючого виробництва. Щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво. В абзаці 8 підрозділу «Вимоги до учасника» додатку № 3 до Тендерної документації передбачено, що «в складі тендерної документації надати копію висновку санітарно-епідеміологічної експертизи на продукцію та висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво (термін дії якої не менше ніж до кінця 2017 року).». Перш за все, слід відмітити, що згідно п. 29 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках.» Отже, учасник не може надати документи в складі саме «тендерної документації», тоді як законом передбачено надання ним документів у складі «тендерної пропозиції». В той же час, згідно позиції Держпродспоживслужби України, що ґрунтується на положенні п.3.3 та п. 3.4 Порядку проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, затвердженого наказом Міністерства охорони здоров'я України від 9 жовтня 2000 р.№ 247 (з наступними змінами і доповненнями), ця установа не здійснює експертизу діючого виробництва. При цьому, аналіз переліків висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, виданих Держпродспоживслужбою за 2017 рік, свідчить, що висновки саме щодо виробництва (як діяльності), дійсно жодного разу не видавались. Тобто, з об’єктивних причин визначений як обов’язковий у Тендерній документації висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво, не може бути отриманий потенційними учасниками закупівлі з незалежних від них обставин. Відтак, Замовник поставив у нерівні умови учасників, які могли і отримали раніше 2017 року висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво і тих учасників, які цього року з незалежних від них обставин об’єктивно не могли отримати такого документу, через відмову проведення експертизи єдиним уповноваженим на це органом. Окрім того, вказана встановлення такої дискримінаційної умови нічим належно не обґрунтована, адже поряд із висновком щодо виробництва, тендерна документація міститься вимогу надання висновку експертизи щодо самої продукції. З огляду, що предметом закупівлі є саме товар (продукція), а не роботи з його виготовлення (виробництво), то підтвердженням якості предмету закупівлі очевидно є саме висновок експертизи щодо продукції. Це в свою чергу також дає підстави вважати зазначену умову також, що створює підстави для корупційних дій і зловживань. З огляду на все викладене вище, вимагаємо усунути дискримінаційні умови у закупівлі UA-2017-07-28-000023-a щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво продукції та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Замовником вносяться частково зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Вимога щодо необхідності надання учасником у складі тендерної пропозиції копії ГОСТу, ДСТУ, технічних умов

Номер: 818f2d4d910a4d139ed9ead279bf870d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-000023-a.b4
Назва: Вимога щодо необхідності надання учасником у складі тендерної пропозиції копії ГОСТу, ДСТУ, технічних умов
Вимога:
Вимога щодо необхідності надання учасником у складі тендерної пропозиції копії ГОСТу, ДСТУ, технічних умов на виготовлення товару з даними про найменування, тип, вид товару, правила приймання, випробування, транспортування, зберігання, основні технічні характеристики товару. ТУ є власністю виробника продукції або іншої особи-власника ТУ, а тому є комерційною таємницею, яку їх власник не зобов’язаний надавати учаснику на вимогу останнього. Відповідно до частини другої статті 505 Цивільного кодексу України комерційною таємницею можуть бути відомості технічного, організаційного, комерційного, виробничого та іншого характеру, за винятком тих, які відповідно до закону не можуть бути віднесені до комерційної таємниці. Частиною другою статті 507 Цивільного кодексу України передбачено, що органи державної влади зобов'язані охороняти комерційну таємницю. Отже, оскільки ТУ належать до комерційної таємниці, яка охороняється законодавством, то учасник не має можливості отримати їх без наявного на те бажання їх власника. Таким чином, вимога замовника щодо обов’язкового надання копії ТУ є дискримінаційною щодо учасників, які не мають можливості отримати копію ТУ від їх власника з вищевказаних об’єктивних причин.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Техні́чні умо́ви (ТУ) — це нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги[1]. ТУ встановлюють вимоги до продукції, призначеної до самостійного постачання (виконання, надавання) та регулюють відносини між виробником (постачальником) та споживачем (користувачем). ТУ можуть бути невід'ємною частиною комплекту конструкторської, технологічної або іншої технічної документації на продукцію або окремим документом. В ТУ, які є окремим документом, має бути повний комплекс вимог до продукції, її виготовлення, контролювання, приймання та постачання. Враховуючи вказане, вважаємо надання ТУ на виготовлення продукції обовязковим.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Відповідно до абзацу 3 частини 3 розділу 5 ТД

Номер: 80e33546c6d14a1db9a43f9de9110e80
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-000023-a.b3
Назва: Відповідно до абзацу 3 частини 3 розділу 5 ТД
Вимога:
Відповідно до абзацу 3 частини 3 розділу 5 ТД учасник самостійно несе всі витрати, пов’язані з підготовкою та поданням його пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. При цьому замовник згідно з ЗУ «Про публічні закупівлі» може відмінити торги і таких випадках: - відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг; - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель; - порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, повідомлення про намір укласти договір, передбаченого цим Законом; Таким чином, можуть бути порушені права учасника, який понесе витрати на підготовку пропозиції та відміна торгів відбудеться не за його вини, а за ініціативи чи з вини замовника (Наприклад:UA-2017-03-17-000666-c;UA-2017-05-13-000267-a;UA-2017-03-06-000126-c;UA-2017-06-14-000415-a) Отже, необхідно внести зміни до ТД, передбачивши обов’язок замовника відшкодувати учаснику витрати на підготовку пропозиції, якщо торги буде відмінено за умов, передбачених абзацами 2, 3, 4 частини першої статті 31 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно ст. 31 ЗУ Про Публічні закупівлі, передбачено чіткий перелік підстав згідно яких торги можуть бути відмінено, інші підстави відсутні, в тому числі і відсутні підстави на відшкодування витрат учасникам торгів. Тому вважаємо дану вимогу не обгрунтованою, та такою, що не відповідає вимогам закону.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Вирішена

Надання ГОСТу ДСТУ ТУ

Номер: ddd9cd3759724dec940d4aea8937b23d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-000023-a.b2
Назва: Надання ГОСТу ДСТУ ТУ
Вимога:
Вимога щодо необхідності надання учасником у складі тендерної пропозиції копії ГОСТу, ДСТУ, технічних умов на виготовлення товару з даними про найменування, тип, вид товару, правила приймання, випробування, транспортування, зберігання, основні технічні характеристики товару. У існуючому вигляді ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, оскільки документи, копії яких вимагає замовник, є рівнозначними і у учасника може бути копія лише одного з цих документів, чого буде достатньо для підтвердження відповідності продукції вимогам тендерної документації. Таким чином, слід змінити зміст цієї вимоги, вказавши необхідність надання або копії ГОСТу, або копії ДСТУ, або копії ТУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: замовником вносяться відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні вимоги до учасників

Номер: 69b91e1bdba8457da8bb20fb12a5e6ae
Ідентифікатор запиту: UA-2017-07-28-000023-a.b1
Назва: Дискримінаційні вимоги до учасників
Вимога:
1. Вимога щодо надання висновків на хімічні (миючи) засоби, інші санітарно-гігієнічні засоби, вироби з санітарно-гігієнічного призначення, витратні матеріали та інші матеріали, що будуть використовуватись при для виготовлення товару. Оскільки учасник може не бути виробником товару, то надання цих висновків, у разі придбання учасником товару у іноземного виробника або у компанії-дистриб’ютора, є неможливим. 2. Вимога щодо надання інформації про виробника продукції: назву виробника продукції, код ЄДРПОУ, адресу місцезнаходження та оригінал Гарантійного листа від Виробника продукції до Замовника (з вказівкою процедури закупівлі) щодо гарантування можливості виробництва продукції у відповідності до умов тендерної документації. Оскільки учасник може не бути виробником товару, то надання цієї інформації про виробника, у разі придбання учасником товару у іноземного виробника або у компанії-дистриб’ютора, є неможливим. 3. Вимога щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на виробництво, з терміном дії якої не менше ніж до кінця 2017 р. Замовник не може вимагати, щоб висновок обов’язково мав термін дії до кінця 2017 року, оскільки виробник може продовжувати дію висновку у разі закінчення його дії під час дії договору, укладеного за результатами тендеру, а встановлення вимоги з конкретним кінцевим терміном дії висновку є дискримінацією учасників. 4. Вимога щодо надання копії свідоцтва про акредитацію власної лабораторії виробника продукції або незалежної лабораторії. Оскільки учасник може не бути виробником товару, то надання цієї інформації про виробника, у разі придбання учасником товару у іноземного виробника або у компанії-дистриб’ютора, є неможливим. 5. Вимога щодо надання листа-підтвердження власника ТУ, завірену підписом та скріпленого печаткою власника ТУ, про передачу повноважень на використання даного ТУ, якщо виробник продукції не є власником ТУ. Оскільки учасник може придбавати товару безпосередньо у іноземного виробника, то у виробника може бути взагалі відсутні ТУ. 6. Вимога щодо надання підтверджуючих документів щодо пакування. Замовником не зазначається, які саме документи щодо пакування мають бути надані, що унеможливлює надання учасником цих документів. 7. Вимога щодо надання копії ТУ з даними про найменування, тип, вид товару, правила приймання, випробування, транспортування, зберігання, основні технічні характеристики товару. Оскільки учасник може придбавати товару безпосередньо у іноземного виробника, то у виробника може бути взагалі відсутні ТУ. Таким чином, ці вимоги в існуючому вигляді створюють можливість для необгрунтованої дискримінації учасників, а тому має бути виключені з тендерної документації для існування добросовісної конкуренції та відсутності дискримінації між всіма учасниками закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Дії Замовника про встановлення даних вимог направлені на закупівлю якісної продукції, виготовленої відповідно вимог чинного законодавства, тому дані вимоги не вважаємо дискримінаційними.
Статус вимоги: Відхилено