-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Ключі КШГ
Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.
Торги не відбулися
833 200.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 332.00 UAH
мін. крок: 1% або 8 332.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2017 14:26 - 21.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь
Звернення
Номер:
5e244187503a483bb7c7aa07e90e4b8b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001308-b.b3
Назва:
Звернення
Вимога:
Шановні Голова тендерного комітету та члени тендерного комітету, ТОВ «ТПФК «Теркон» висловлює Вам свою повагу та просить Вас звернути увагу на недоліки у підготовлених та завантажених документах учасників ТОВ "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" та ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА".
Недоліки через які учасники ТОВ "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" та ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" не можуть бути визнані переможцями у торгах на поставку «Ключів шурупогаєчних КШГ 1 Б»:
- Учасник ТОВ "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" не надав документ який підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції - немає банківської гарантії, що суперечить пункту 2 розділу 3 тендерної документації.
- Учасник ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" не надав підтверджуючих документів на пункт 1.3 та 1.4 додатку 5 розділу 6 тендерної документації. В довідці №403/09 від 18.09.17 р. учасник ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" вказує, що виробником «Ключів шурупогаєчних КШГ 1 Б» є ОАО «Калугатрансмаш» м. Калуга Російська Федерація, відповідно учасник ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" не є виробником продукції, але разом з тим ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" не надає документів підтверджуючих офіційних стосунків з ОАО «Калугатрансмаш»: немає ні договору дилерства, а ні сертифіката дилера відповідно до яких учасник міг бути визнаний офіційним представником-дилером. Це ставить під сумнів та загрозу перш за все походження та якості товару, або методу ввозу пропонуємого товару на територію України з Російської Федерації. Відповідно не виконані вимоги пункту 1.3 та 1.4 додатку 5 розділу 6 тендерної документації.
- Крім того відповідно до ст. 29 закону про ЗЕД постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. №1147 заборонено до 31.12.2017 р. ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації. За переліком затвердженим цією постановою країною походження товару вважається країна, в якій товар було повністю вироблено або піддано достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.
Позицією №42 переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, вищезазначеної постанови, є «Обладнання для залізничних або трамвайних колій» за кодом згідно УКТ ЗЕД 8530100000.
Зважаючи на вищевикладене просимо взяти до уваги недоліки в підготовці документів учасників ТОВ "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" та ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" та винести об'єктивні рішення щодо даних учасників.
З повагою та надією на плідну подальшу співпрацю.
Пов'язані документи:
Учасник
- №140-2017 Тендерний комітет.pdf 29.09.2017 12:34
Дата подачі:
29.09.2017 12:34
Вирішення:
Пропозиції зазначених Вами учасників розглянуті тендерним комітетом та відхилені.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Відхилено
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Номер:
c8eda62bda8c4762ba05534f6835254d
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001308-b.a1
Назва:
Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення державних закупівель, серед яких зокрема є наступні: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.
Частиною 3 Статті 5 цього закону вимагається: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.»
Статтею 16 Закону визначено повний перелік кваліфікаційних критеріїв, які може установлювати замовник:
- наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
- наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Між тим підпунктами 1.3 та 1.4 додатку 5 тендерної документації вимагається:
1.3. Якщо учасник є виробником продукції – надати наступний документ: сертифікат та/або ліцензію та/або авторське право або інший документ який підтверджує, що учасник є виробником продукції.
1.4. Якщо учасник не є виробником продукції надати копії документів, а саме: договір з виробником та/або сертифікат дилера відповідно до яких учасника визнано офіційним представником-дилером.
Таким чином замовник встановлює додаткові кваліфікаційні критерії до учасників. Але кваліфікаційних критеріїв, зазначених у підпунктах 1.3 та 1.4 додатку 5 тендерної документації, Закон не передбачає.
Крім того ця вимога звужує коло потенційних учасників, а тому є дискримінаційною.
Таким чином вимоги підпунктів 1.3 та 1.4 додатку 5 є дискримінаційними та такими що не відповідають Закону.
Зважаючи на викладене, з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» просимо підпункти 1.3 та 1.4 додатку 5 тендерної документації вилучити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
07.09.2017 15:50
Вирішення:
Пункти 1.3 та 1.4 додатку 5 тендерної документації не мають ніякого відношення до ст. 16 Закону та кваліфікаційних критеріїв, які може встановлювати замовник.
А згідно ст. 22 п 3 замовник має право вимагати детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; предмета закупівлі. При цьому документи які вимагаються в п. 1.3 та 1.4 додатку 5 тендерної документації не є дискримінаційними.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду
Скарга про дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
10dd371a45454e16bd751d5697d8013b
Ідентифікатор запиту:
UA-2017-09-04-001308-b.b2
Назва:
Скарга про дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Вимоги підпункту 1.4 додатку 5 тендерної документації не відповідають положенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», і є такими що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Пов'язані документи:
Учасник
- Документ про внесення сплати.pdf 20.09.2017 16:53
- Скарга про дискримінаційні вимоги.pdf 20.09.2017 16:53
- Рішення від 22.09.2017 № 6624.pdf 25.09.2017 13:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.09.2017 16:53
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
25.09.2017 13:27