• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Ключі КШГ

Більш детальна інформація в тендерній документації. Проект договору в тендерній документації.

Торги не відбулися

833 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 8 332.00 UAH
Період оскарження: 04.09.2017 14:26 - 21.09.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення

Номер: 5e244187503a483bb7c7aa07e90e4b8b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-04-001308-b.b3
Назва: Звернення
Вимога:
Шановні Голова тендерного комітету та члени тендерного комітету, ТОВ «ТПФК «Теркон» висловлює Вам свою повагу та просить Вас звернути увагу на недоліки у підготовлених та завантажених документах учасників ТОВ "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" та ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА". Недоліки через які учасники ТОВ "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" та ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" не можуть бути визнані переможцями у торгах на поставку «Ключів шурупогаєчних КШГ 1 Б»: - Учасник ТОВ "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" не надав документ який підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції - немає банківської гарантії, що суперечить пункту 2 розділу 3 тендерної документації. - Учасник ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" не надав підтверджуючих документів на пункт 1.3 та 1.4 додатку 5 розділу 6 тендерної документації. В довідці №403/09 від 18.09.17 р. учасник ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" вказує, що виробником «Ключів шурупогаєчних КШГ 1 Б» є ОАО «Калугатрансмаш» м. Калуга Російська Федерація, відповідно учасник ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" не є виробником продукції, але разом з тим ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" не надає документів підтверджуючих офіційних стосунків з ОАО «Калугатрансмаш»: немає ні договору дилерства, а ні сертифіката дилера відповідно до яких учасник міг бути визнаний офіційним представником-дилером. Це ставить під сумнів та загрозу перш за все походження та якості товару, або методу ввозу пропонуємого товару на територію України з Російської Федерації. Відповідно не виконані вимоги пункту 1.3 та 1.4 додатку 5 розділу 6 тендерної документації. - Крім того відповідно до ст. 29 закону про ЗЕД постановою Кабінету Міністрів України від 30.12.2015 р. №1147 заборонено до 31.12.2017 р. ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації. За переліком затвердженим цією постановою країною походження товару вважається країна, в якій товар було повністю вироблено або піддано достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України. Позицією №42 переліку товарів, заборонених до ввезення на митну територію України, що походять з Російської Федерації, вищезазначеної постанови, є «Обладнання для залізничних або трамвайних колій» за кодом згідно УКТ ЗЕД 8530100000. Зважаючи на вищевикладене просимо взяти до уваги недоліки в підготовці документів учасників ТОВ "ЕНЕРГОСТРОЙТРЕЙД" та ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА" та винести об'єктивні рішення щодо даних учасників. З повагою та надією на плідну подальшу співпрацю.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Пропозиції зазначених Вами учасників розглянуті тендерним комітетом та відхилені.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Відхилено

Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації

Номер: c8eda62bda8c4762ba05534f6835254d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-04-001308-b.a1
Назва: Щодо дискримінаційних вимог тендерної документації
Вимога:
Статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено принципи здійснення державних закупівель, серед яких зокрема є наступні: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників. Частиною 3 Статті 5 цього закону вимагається: «Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.» Статтею 16 Закону визначено повний перелік кваліфікаційних критеріїв, які може установлювати замовник: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Між тим підпунктами 1.3 та 1.4 додатку 5 тендерної документації вимагається: 1.3. Якщо учасник є виробником продукції – надати наступний документ: сертифікат та/або ліцензію та/або авторське право або інший документ який підтверджує, що учасник є виробником продукції. 1.4. Якщо учасник не є виробником продукції надати копії документів, а саме: договір з виробником та/або сертифікат дилера відповідно до яких учасника визнано офіційним представником-дилером. Таким чином замовник встановлює додаткові кваліфікаційні критерії до учасників. Але кваліфікаційних критеріїв, зазначених у підпунктах 1.3 та 1.4 додатку 5 тендерної документації, Закон не передбачає. Крім того ця вимога звужує коло потенційних учасників, а тому є дискримінаційною. Таким чином вимоги підпунктів 1.3 та 1.4 додатку 5 є дискримінаційними та такими що не відповідають Закону. Зважаючи на викладене, з метою дотримання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» просимо підпункти 1.3 та 1.4 додатку 5 тендерної документації вилучити.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Пункти 1.3 та 1.4 додатку 5 тендерної документації не мають ніякого відношення до ст. 16 Закону та кваліфікаційних критеріїв, які може встановлювати замовник. А згідно ст. 22 п 3 замовник має право вимагати детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; предмета закупівлі. При цьому документи які вимагаються в п. 1.3 та 1.4 додатку 5 тендерної документації не є дискримінаційними.
Статус вимоги: Відхилено
Скарга
Залишено без розгляду

Скарга про дискримінаційні вимоги тендерної документації

Номер: 10dd371a45454e16bd751d5697d8013b
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-04-001308-b.b2
Назва: Скарга про дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Вимоги підпункту 1.4 додатку 5 тендерної документації не відповідають положенням ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі», і є такими що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.09.2017 13:27
Автор: ТОВ "ВПТ-УКРАЇНА", ВПТ-УКРАЇНА ВПТ-УКРАЇНА +380432579206 vpt.ukraina@gmail.com http://www.vpt.com.ua