• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

92120000-8 послуги з розповсюдження кіно- та відеопродукції (створення промо-роликів про туристичні можливості регіонів України)

Завершена

1 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 000.00 UAH
Період оскарження: 29.08.2017 15:45 - 11.09.2017 00:00
Вимога
Відхилено

Дискримінаційні умови

Номер: 3fbd0d1cfe3b499d919636a0d26512e3
Ідентифікатор запиту: UA-2017-08-29-001133-a.b1
Назва: Дискримінаційні умови
Вимога:
ВІдповідно до оприлюдненої тендерної документації ,у Розділі "Оцінка тендерної пропозиції" вказано, що одним із критеріїв оцінки пропозицій учасників є "Рівень професійності" з питомою вагою 30%. Вважаємо дану умову дискримінаційною по відношенню до інших учасників, які не мають нагород офіційних кінофестивалів. Якість предмету послуг, що закуповуються замовником, наврядче залежать від наявності або відсутності кінонагород. Такі умови свідомо і штучно звужують коло потенційних учасників, які можуть надати зазначені послуги у повному обсязі за адекватну ціну, що може суттєво зекономити бюджетні кошти. Більш того, незрозуміло про які "офіційні кінофестивалі" йде мова. Просимо внести зміни до ТД шляхом усунення такого критерію оцінки тендерних пропозицій і залишити як критерій "ціну" - 100%. Крім того, в Технічних вимогах предмету договору (додаток 2) заначено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасник має надати разом з довідкою "документальне підтвердження можливості забезпечення перевезення та захоронення відходів, що виникатимуть в ході виконання робіт, відповідно до вимог законодавства". Просимо видалити таку вимогу, або ж надати розяснення що саме замовник має на увазі і в якій формі такий документ подається?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: 1.Відповідно до частини п’ятої статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник визначає переможця торгів з числа учасників, пропозиції конкурсних торгів яких не було відхилено згідно з Законом (у кількості не менше двох), на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у документації конкурсних торгів. Критеріями оцінки є: у разі здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг, що виробляються, виконуються чи надаються не за окремо розробленою специфікацією (технічним проектом), для яких існує постійно діючий ринок - ціна; у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер (у тому числі консультаційних послуг, наукових досліджень, експериментів або розробок, дослідно-конструкторських робіт), - ціна разом з іншими критеріями оцінки, зокрема такими, як: якість виконання робіт, послуг; умови оплати; строк виконання; гарантійне обслуговування; експлуатаційні витрати; передача технології та підготовка управлінських, наукових і виробничих кадрів, включаючи використання місцевих ресурсів, у тому числі засобів виробництва, робочої сили і матеріалів для виготовлення товарів, виконання робіт, надання послуг, що пропонуються учасником. При цьому вказаний перелік критеріїв не є вичерпним. Водночас Закон не містить визначення понять “закупівля, яка має складний або спеціалізований характер”, у зв’язку з чим віднесення закупівлі до такої, яка має складний або спеціалізований характер, проводиться замовником самостійно. При цьому, виходячи зі змісту статті 28 Закону, у разі якщо замовником у переліку критеріїв до тендерної документації за для здійснення оцінки тендерних пропозицій учасників зазначаються крім ціни і інші критерій та визначена методика оцінки за формулою з урахуванням питомої ваги таких критеріїв у тендерній документації, така закупівля у такому випадку за своєю сутністю відноситься до такої, яка має складний або спеціалізований характер. Разом з тим слід зауважити, що різниця між звичайною закупівлею та закупівлею, яка має складний або спеціалізований характер полягає у відмінностях оцінювання тендерних пропозицій на основі встановлених критеріїв для тієї чи іншої закупівлі, що у свою чергу не призводить до встановлення у тендерній документації дискримінаційних вимог, що обмежують або звужують коло потенційних учасників, оскільки статтею 28 Закону встановлена норма, якою прямо передбачені права і обов’язки замовника у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер. Ураховуючи викладене, якщо замовник здійснює закупівлю, яка має складний або спеціалізований характер критеріями оцінки є ціна разом з іншими критеріями/критерієм оцінки. Таким чином, у замовника правові підстави для внесення змін у тендерну документацію щодо встановлення цінового критерію з питомою вагою у 100% за пропозицією учасника відсутні. При цьому викладена пропозиція учасника не містить юридичного підгрунтя та неаргументована нормами Закону, унаслідок порушення яких зачіпаються його законні права та інтереси як учасника процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено