• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Службі автомобільних доріг у Кіровоградській області в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв в межах Кіровоградської області (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)

Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Службі автомобільних доріг у Кіровоградській області в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв в межах Кіровоградської області (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)

Завершена

1 108 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 540.00 UAH
Період оскарження: 03.11.2021 09:19 - 18.11.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга на не правомірні дії Замовника

Номер: 836de0147f59420a8d621b081c49834a
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-03-001156-a.c2
Назва: Скарга на не правомірні дії Замовника
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ Ідентифікаційний номер 3062006094 15544,Чернігівська область, Чернігівський район, с. Ковпита, вулиця Незалежності, будинок 11. № 09-01-01/22 від 09.01.2022р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович (код РНОКПП 3062006094) Адреса: 15544,Україна, Чернігівська обл., Чернігівський район, село Ковпита, вул. Незалежності, буд. 11 електронна пошта: fop_maksimchyk@ukr.net телефон: (096) 500-33-99 Замовник: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 24718432 ) Адреса: 25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Полтавська, 38 електронна пошта: sadko_tender_y@meta.ua телефон: +380522378943 Інформація про закупівлю ID: 777fc3adf40c437d92bd48a44671c9cb Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-03-001156-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 30.12.2021р. СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-03-001156-a. Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович (надалі – ФОП Максимчук О.В.) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та подали тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Службі автомобільних доріг у Кіровоградській області в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв в межах Кіровоградської області (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)(Код ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації. 1. За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП «МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ» (3062006094). Згідно протоколу розгляду тендерної пропозиції уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 30 грудня 2021року, оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель "PROZORRO" 30.12.2021р. встановлено та вирішено: «1. Розглядом тендерної пропозиції ФОП «МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ», встановлено наступне. Відповідно до пункту г) приміток Додатку 1 до тендерної документації, Усі учасники тендеру обов'язково надають листи-згоди від усіх осіб, персональні дані яких оприлюднені в тендерній пропозиції учасника у довільній формі. В складі тендерної пропозиції учасника міститься довіреність на Земцова Ігора Вікторовича №4812-К-Н-О від 26.05.2021 року, яка містить інформацію про персональні дані Самаріної Ганни Юріївни, а саме: інформацію про місце проживання за адресою: 01001, Україна, м. Київ, вул. Марини Раскової, буд. 52, корпус В., кв. 83. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній лист-згода від Самаріної Ганни Юріївни. Відповідно до пункту 1 Розділу І тендерної документації, витрати Учасника, пов'язані з підготовкою та поданням пропозиції не відшкодовуються (в тому числі і у разі відміни торгів чи визнання торгів такими, що не відбулися). На підтвердження згоди з умовами цього абзацу, учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист. Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасника відсутній вищенаведений гарантійний лист. У зв’язку з викладеним ВИРІШИЛА: Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, відхилити тендерну пропозицію ФОП «МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ», оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. Уповноважена особа (підпис) Вікторія ЗАПОРОЖЕЦЬ» ФОП Максимчук О.В. не погоджується з рішенням Замовника та має законне право на захист інтересу щодо забезпечення Замовником об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій, так як тендерна пропозиція ФОП «МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ» повністю відповідає, встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства. Довіреність Акціонерного товариства комерційного банку «ПриватБанк», де окрім ЗАСТУПНИКА ДИРЕКТОРА ДЕПАРТАМЕНТУ ДОКУМЕНТАРНИХ І ВЕКСЕЛЬНИХ ОПЕРАЦІЙ АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА КОМЕРЦІЙНИЙ БАНК "ПРИВАТБАНК" ЗЕМЦОВА ІГОРЯ ВІКТОРОВИЧА , зазначено дані виконуючої обов'язки Голови Правління Банку Самаріної Ганни Юріївни, а саме: інформацію про місце проживання. Відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2020 зі змінами та доповненнями (далі - Закон), Закон регулює правові відносини, пов’язані із захистом і обробкою персональних даних, і спрямований на захист основоположних прав і свобод людини і громадянина, зокрема права на невтручання в особисте життя, у зв’язку з обробкою персональних даних. Цей Закон поширюється на діяльність з обробки персональних даних, яка здійснюється повністю або частково із застосуванням автоматизованих засобів, а також на обробку персональних даних, що містяться у картотеці чи призначені до внесення до картотеки, із застосуванням неавтоматизованих засобів. Відповідно до ст.2 Закону, персональні дані – це відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Отже, персональні дані особи - це прізвище, ім’я, по батькові, дата та місце народження, місце проживання тощо, тобто будь-які дані, за допомогою яких особу може бути встановлено (ідентифіковано). Згідно зі ст. 2 Закону володільцем персональних даних є фізична або юридична особа, яка визначає мету обробки персональних даних, встановлює склад цих даних та процедури їх обробки, якщо інше не визначено законом; третьою особою є будь-яка особа, за винятком суб’єкта персональних даних, володільця чи розпорядника персональних даних та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, якій володільцем чи розпорядником персональних даних здійснюється передача персональних даних; база персональних даних – це іменована сукупність упорядкованих персональних даних в електронній формі та/або у формі картотек персональних даних (тобто дана база формується володільцем персональних даних). Також Закон надає визначення, що таке згода суб’єкта персональних даних – це добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди. У сфері електронної комерції згода суб’єкта персональних даних може бути надана під час реєстрації в інформаційно-телекомунікаційній системі суб’єкта електронної комерції шляхом проставлення відмітки про надання дозволу на обробку своїх персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, за умови, що така система не створює можливостей для обробки персональних даних до моменту проставлення відмітки. Обробкою персональних даних в розумінні Закону є будь-яка дія або сукупність дій, таких як збирання, реєстрація, накопичення, зберігання, адаптування, зміна, поновлення, використання і поширення (розповсюдження, реалізація, передача), знеособлення, знищення персональних даних, у тому числі з використанням інформаційних (автоматизованих) систем. Стаття 4 Закону визначає суб’єктів відносин, пов’язаних із персональними даними. Зокрема, це суб’єкт персональних даних, володілець персональних даних, розпорядники персональних даних, треті особи тощо. Об’єктом захисту є персональні дані (ст.5 Закону). Мета обробки персональних даних визначена ч.1 ст. 6 Закону та має бути сформульована в законах, інших нормативно-правових актах, положеннях, установчих чи інших документах, які регулюють діяльність володільця персональних даних, та відповідати законодавству про захист персональних даних. Первинними джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім’я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе. Обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством (ч.4,5 ст.6 Закону). Згідно з приписами ч. 1 ст. 10 Закону, використання персональних даних передбачає будь-які дії володільця щодо обробки цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання часткового або повного права обробки персональних даних іншим суб’єктам відносин, пов’язаних із персональними даними, що здійснюються за згодою суб’єкта персональних даних чи відповідно до закону. Однією з підстав обробки персональних даних, відповідно до п.2 ч.1 ст.11 Закону, є дозвіл на обробку персональних даних, наданий володільцю персональних даних відповідно до закону виключно для здійснення його повноважень. Збирання персональних даних є складовою процесу їх обробки, що передбачає дії з підбору чи впорядкування відомостей про фізичну особу (ч.1 ст.12 Закону). Накопичення персональних даних передбачає дії щодо поєднання та систематизації відомостей про фізичну особу чи групу фізичних осіб або внесення цих даних до бази персональних даних (ч.1 ст.13 Закону). Поширення персональних даних передбачає дії щодо передачі відомостей про фізичну особу за згодою суб’єкта персональних даних (ч.1 ст.14 Закону). Порядок доступу до персональних даних третіх осіб визначається умовами згоди суб’єкта персональних даних на обробку цих даних, наданої володільцю персональних даних, або відповідно до вимог закону (ч.1 ст. 16 Закону). Таким чином, детально проаналізувавши Закон, приходимо до наступних висновків: - до персональних даних особи належать прізвище, ім’я, по батькові, дата та місце народження, місце проживання тощо; - працівник банку (голова правління, заступник директора департаменту документарних та вексельних операцій, буд-який інший працівник) при укладенні з роботодавцем (в даному випадку Банком) трудової угоди/цивільно-правового договору тощо надає Банку згоду на обробку персональних даних; Банк стає володільцем персональних даних та особою, яка формує базу персональних даних працівників Банку та використовує її у межах даних Законом, в тому рахунку для виконання працівниками банку своїх посадових обов’язків/повноважень. Тобто, видаючи довіреність Банк, зазначаючи в ній персональні дані працівників банку, як володілець персональних даних, вже має згоду на обробку персональних даних, зазначених в довіреності фізичних осіб, і у разі передачі даної довіреності іншим фізичним чи юридичним особам, які є фактично третіми особами, які отримують, а не обробляють чи збирають такі дані, вже не потребують отримання згоди у працівника банку (суб’єкта персональних даних) згоди на їх обробку, збирання, поширення тощо. Працівник банку вже даючи згоду на обробку персональних даних при оформлені трудових відносин розуміє, що для виконання своїх повноважень працівника банку його персональні дані будуть використовуватись володільцем персональних даних – роботодавцем (Банком). Разом з цим, згідно п. 3 ст. 244 Цивільного кодексу України довіреність на представництво є правочином - «Довіреністю є письмовий документ, що видається однією особою іншій особі для представництва перед третіми особами. Довіреність на вчинення правочину представником може бути надана особою, яку представляють (довірителем), безпосередньо третій особі.», а згідно пп. 3 п.1 статті 11 «Підстави для обробки персональних даних» ЗУ «Про захист персональних даних» : «3) укладення та виконання правочину, стороною якого є суб’єкт персональних даних або який укладено на користь суб’єкта персональних даних чи для здійснення заходів, що передують укладенню правочину на вимогу суб’єкта персональних даних;», Самаріна Ганна Юріївна виконуючі свої посадові обов’язки, при підписанні Довіреності надала згоду на обробку своїх персональних даних і надання додаткової згоди на використання зазначених даних в довіреності не потребує. Також зі змісту Довіреності вбачається, що інформація про довіреність опублікована на офіційному сайті Приват банку і є загально доступною. Тому вимога Замовника про надання листа-згоди на обробку персональних даних від працівників банку та будь- яких інших осіб, яка адресована Замовнику, оскільки остання не є володільцем персональних даних по відношенню до цих осіб. Крім того, спеціальні нормативні акти, які регулюють питання надання банківської гарантії не містять вимогу до банка-гаранта надання принципалу чи будь-якій іншій особі листа-згоди на обробку персональних даних. Такої вимоги не містить і Закону України «Про публічні закупівлі» та відповідний розділ тендерної документації Замовника. 3.Відповідно до ч.4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Принципами здійснення публічних закупівель є недискримінація та рівне ставлення до них Замовником (п.4 ч.1 ст. 5 Закону). Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників (ч.4 ст. 5 Закону). Під час підготовки до даної закупівлі ФОП Максимчук О.В. ретельно було вивчено тендерну документацію та здійснено її аналіз відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Закону України «Про захист персональних даних». Зокрема, було звернуто увагу на визначення Замовником терміну «суб’єкт персональних даних» (підпункт 1.3.5 п. 1 розділ І тендерної документації), дано йому відповідну оцінку на підставі Закону України «По захист персональних даних» і Закону України «Про публічні закупівлі» та подано у складі тендерної пропозиції відповідні листи-згоди працівників по відношенню до яких ФОП Максимчук О.В. є володільцем персональних даних. Зазначення в тендерній документації вимог до Учасників, які не відповідають та не передбачені ні Законом України «Про публічні закупівлі», ні Законом України «Про захист персональних даних» є порушенням принципів і порядку здійснення публічних закупівель, є дискримінаційними та є підставою для притягнення Замовника до відповідальності передбаченої ст. 16414 Кодексу України про адміністративні правопорушення. З огляду на викладене, ФОП Максимчук О.В. не згоден з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції з підстав відсутності в складі тендерної пропозиції листа-згоди від виконуючої обов'язки Голови Правління Банку
Дата розгляду скарги: 21.01.2022 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 12.01.2022 12:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.01.2022 15:07
Дата виконання рішення Замовником: 07.02.2022 16:37
Коментар замовника щодо усунення порушень: Скасувати рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 30 грудня 2021 року про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Максимчука Олександра Віталійовича та рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 04 січня 2022 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «АГРОРЕСУРССИСТЕМИ» переможцем за процедурою закупівлі — «Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Службі автомобільних доріг у Кіровоградській області в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв в межах Кіровоградської області (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-11-03-001156-a.
Автор: ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ", Олександр Максимчук +380965003399 fop_maksimchyk@ukr.net
Скарга
Виконана замовником

Скарга на не правомірне відхилення пропозиції

Номер: b57041994b5747bc89f8406d05c716f3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-03-001156-a.c1
Назва: Скарга на не правомірне відхилення пропозиції
Скарга:
ФІЗИЧНА ОСОБА -ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ Ідентифікаційний номер 3062006094 15544,Чернігівська область, Чернігівський район, с. Ковпита, вулиця Незалежності, будинок 11. № 03-12-01/21 від 03.12.2021р. До Антимонопольного комітету України Адреса: вул. Митрополита Василя Липківського, 45 м. Київ 03035 Суб’єкт оскарження: Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович (код РНОКПП 3062006094) Адреса: 15544,Україна, Чернігівська обл., Чернігівський район, село Ковпита, вул. Незалежності, буд. 11 електронна пошта: fop_maksimchyk@ukr.net телефон: (096) 500-33-99 Замовник: Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області (код ЄДРПОУ 24718432 ) Адреса: 25015, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Полтавська, 38 електронна пошта: sadko_tender_y@meta.ua телефон: +380522378943 Інформація про закупівлю ID: 777fc3adf40c437d92bd48a44671c9cb Ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-03-001156-a Дата, коли суб’єкту оскарження стало відомо про неправомірні дії Замовника 25.11.2021р. СКАРГА на дії Замовника Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі Відкриті торги, ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-03-001156-a. Фізична особа-підприємець Максимчук Олександр Віталійович (надалі – ФОП Максимчук О.В.) виявив бажання взяти участь у відповідному тендері та подав тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було - Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Службі автомобільних доріг у Кіровоградській області в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв в межах Кіровоградської області (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області), ДК 021:2015: 71340000-3 Комплексні інженерні послуги), що зазначено у оголошенні та Тендерній документації. За результатами розгляду тендерної пропозиції, Замовником, а саме його Уповноваженою особою, було прийнято рішення від 25.11.2021 року про розгляд тендерної пропозиції ФОП Максимчук О.В. та вирішено відхилити тендерну пропозицію ФОП Максимчук О.В. на підставі пункту 1 частини 1 статті 31 Закону. Згідно протокольного рішення Уповноважена особа ВИРІШИЛА: «Відповідно до пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, відхилити тендерну пропозицію, оскільки учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства». ФОП Максимчук О.В. не погоджується з рішенням Замовника та має законне право на захист інтересу щодо забезпечення Уповноваженою особою Замовника об’єктивного розгляду та оцінки пропозицій, так як Тендерна пропозиція ФОП Максимчук О.В. відповідає вимогам Тендерної документації на закупівлю послуг Розроблення землевпорядної документації щодо відведення земельних ділянок в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно під автомобільними дорогами загального користування: Т-12-03 /М-22/-Павлиш-Онуфріївка-Млинок-/Н-08/ км 0+000 – км 31+650, Т-12-05 Кропивницький-Нова Прага-Олександрія км 0+000 – км 48+500 (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області) (Нова редакція 1), оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель "PROZORRO" 12 листопада 2021року. 1.В протоколі розгляду тендерної пропозиції ФОП Максимчук О.В. Уповноваженою особою Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 25 листопада 2021 року зазначено: « Розглядом тендерної пропозиції ФОП «МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ», встановлено наступне. Згідно з умовами ТД у Учасника за основним місцем роботи мають бути 4 особи, з них: - 1 сертифікований інженер – землевпорядник; - 1 сертифікований інженер – геодезист; - 2 особи з землевпорядною та/або геодезичною освітою. Учасником у файлі «Працівники» в довідці що містить інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації зазначено 3 особи і завантажено документи на трьох працівників, а саме: Максимчук О.В., Довженок С.В., Котченко О.М. та сертифікати, трудові книжки та документи про освіту. Відсутні документи на четверту особу, яка має бути згідно умов тендерної документації. Також, згідно Витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, основне місце роботи Котченка Олега Михайлович – ТОВ «ДЗК ПЛЮС». Сам ФОП Максимчук згідно Витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників за основним місцем роботи – ТОВ «ДЗК ПЛЮС». Довженок С.В. за основним місцем роботи перебуває в своєму ФОП, потім ФОП Максимчук, ТОВ «ДЗК ПЛЮС», ТОВ «ДЗК +». Зазначені вимоги Уповноваженою особою Замовника в вищевказаному протоколі передбачені для юридичних осіб, згідно п. 5.2.1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ Тендерної документації Якщо учасником є юридична особа- 1. Довідка Учасника (сканкопія з оригінала, у довільній формі) щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, які перебувають з ним у трудових відносинах (за основним місцем роботи), у тому числі не менше: - 1 сертифікованого інженера-землевпорядника, інформація про якого внесена до реєстру сертифікованих інженерів- землевпорядників закріплених за цією юридичною особою; - 1 сертифікованого інженера-геодезиста; - фахівців із геодезичною та/або землевпорядною освітою за основним місцем роботи - 2 особи. Стаж роботи сертифікованого інженера-геодезиста та сертифікованого інженера-землевпорядника у штаті Учасника повинен бути не менше 1 місяця до дати оголошення закупівлі. 2. Сканкопії з оригіналів трудових книжок (першої та сторінки про прийняття на роботу підприємтсва Учасника) або цивільно- правові угоди (в разі залучення працівників не за основним місцем роботи) та документів про освіту на всіх працівників, вказаних у довідці. 3. Сканкопії з оригіналів кваліфікаційних сертифікатів інженера- землевпорядника та інженера-геодезиста, які перебувають з ним у трудових відносинах та витяги з реєстру сертифікованих інженерів - землевпорядників і сертифікованих геодезистів. Кваліфікаційні сертифікати інженера-геодезиста та інженера- землевпорядника повинні бути чинними на весь строк надання послуг відповідно до договору.» Для фізичних осіб-підприємців дані вимоги не застосовуються, так як чітко прописано «Якщо учасником є юридична особа». Хочемо зазначити, що частиною 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу ІІІ Тендерної документації (абз.4 стор. 17 ТД), вимагається надати документи щодо підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та відсутності підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, в тому числі: «……5.2. наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід: Учасники-фізичні особи повинні надати у складі своєї пропозиції копії підтверджуючих документів: -копію документа про вищу землевпорядну освіту учасника за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра; -копії документа про вищу освіту за спеціальностями та кваліфікаціями у галузі геодезії, що підтверджує отримання кваліфікації інженера-геодезиста за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра інженера-геодезиста, вказаного у Довідці; -копії кваліфікаційного сертифікат інженера-геодезиста, зазначеного в довідці, який внесений до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів; -копія виписки з трудової книжки інженера-геодезиста, зазначеного в довідці, що містить запис про його працевлаштування в Учасника (у разі відсутності трудової книжки - копія трудового договору); Кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника повинен бути чинним на весь строк надання послуг відповідно до договору …………» В складі тендерної пропозиції нами було надано весь перелік документів, що вимагався Тендерною документацією, файл «Працівники.pdf»: - Довідка, що містить інформацію про наявних працівників відповідної кваліфікації від 22.11.2021р. № 22-11-38/21; - копії дипломів про вищу землевпорядну освіту інженерів-землевпорядників Максимчук Олександр Віталійович та Довженок Сергій Вікторович; - копія диплому про вищу освіту кваліфікації інженер-геодезист, інженера-геодезиста Котченка Олега Михайловича; - копія кваліфікаційного сертифіката та копія свідоцтва про підвищення кваліфікації інженера-геодезиста Котченка Олега Михайловича, зазначеного в довідці, який внесений до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів, який внесений до Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів; - копії кваліфікаційних сертифікатів та копіії свідоцтв про підвищення кваліфікації інженерів-землевпорядників Максимчука Олександра Віталійовича та Довженок Сергія Вікторовича, які внесені до Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників; - копії виписки з трудових книжок інженера-геодезиста Котченка Олега Михайловича, інженера-землевпорядника Довженок Сергія Вікторовича, що підтверджують працевлаштування в ФОП Максимчук О.В. за основним місцем роботи. Також надано на всіх вищевказаних найманих працівників накази про прийняття на роботу за основним місцем роботи, штатний розпис на 2021рік, що введений і дію з 16.07.2021р., також працевлаштування за основним місцем роботи найманих працівників. Підтвердження того, що працівники Довженок Сергій Вікторович та Котченко Олег Михайлович працюють за основним місцем роботи у ФОП Максимчук О.В. міститься Додатку1 «ВІДОМОСТІ ПРО НАРАХУВАННЯ ЗАРОБІТНОЇ ПЛАТИ (ДОХОДУ, ГРОШОВОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ) ЗАСТРАХОВАНИМ ОСОБАМ* звітності «ПОДАТКОВИЙ РОЗРАХУНОК СУМ ДОХОДУ, НАРАХОВАНОГО (СПЛАЧЕНОГО) НА КОРИСТЬ ПЛАТНИКІВ ПОДАТКІВ - ФІЗИЧНИХ ОСІБ, І СУМ УТРИМАНОГО З НИХ ПОДАТКУ, А ТАКОЖ СУМ НАРАХОВАНОГО ЄДИНОГО ВНЕСКУ за ІІІ квартал 2021р. (відміткою про прийняття контролюючим органом та квитанцією про прийняття), а саме: стовпчик 21. Ознака наявності трудової книжки (1-так, 0-ні) – навпроти кожного працівника вказано – 1. (архівний файл в складі пропозиції «Звітність 4ДФ.rar») (копія Додатку 1 даного звіту додається). Також в складі тендерної пропозиції надані витяги з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників Довженок Сергія Вікторовича (файл «planner_excerpt_11004 - 22-11-2021.pdf.p7s.pdf») та Максимчука Олександра Віталійовича «planner_excerpt_11003 - 22-11-2021.pdf.p7s.pdf»), де зазначені в п.7 місце роботи інженера-землевпорядника, в тому числі і в ФОП Максимчук О.В. та витяг з Державного реєстру сертифікованих інженерів-геодезистів інженера геодезиста Котченка Олега Михайловича (файл «geodesist_excerpt_11006 - 22-11-2021.pdf.p7s.pdf»), де зазначені в п.7 місце роботи інженера-геодезиста, в т.ч. і в ФОП Максимчук О.В. Форма Витягу не передбачає та не містить виду трудових, чи інших цивільно-правових відносин з роботодавцем, а тому не може свідчити про те, в яких трудових відносинах чи відносинах цивільно-правового характеру перебувають сертифіковані інженери-землевпорядники чи інженер-геодезист . ЗАЗНАЧАЄМО, що документи, що не вимагались тендерною документацією не можуть бути підставою про відхилення тендерної пропозиції, згідно Закону України «Про публічні закупівлі». Відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив вимоги частини першої статті 31 Закону, згідно з якою замовник відхиляє тендерну пропозицію, зокрема, не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду пропозиції Скаржника, а саме – безпідставно відхиливши пропозицію Скаржника, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції. Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 5 Закону, зокрема, принципу недискримінація учасників, принципу об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до порушення майнових прав ФОП Максимчук О.В. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати замовника скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Максимчук О.В. Додатки: 1. Копія Додатку 1 до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (ДІ) (пункт 1 розділу IV) ФОП Максимчук О.В.; 2. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів (копія платіжного доручення). З повагою фізична особа-підприємець О.В.Максимчук
Дата розгляду скарги: 17.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.12.2021 16:22
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.12.2021 11:45
Дата виконання рішення Замовником: 28.12.2021 09:52
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішенням замовника від 28 грудня 2021 року скасовано рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 25 листопада 2021 року про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Максимчука Олександра Віталійовича та рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 01 грудня 2021 року про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «Науково-виробниче підприємство «АГРОРЕСУРССИСТЕМИ» переможцем за процедурою закупівлі — «Розроблення технічної документації із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) Службі автомобільних доріг у Кіровоградській області в постійне користування, здійснення державної реєстрації земельних ділянок в Державному земельному кадастрі та державної реєстрації земельних ділянок в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно про реєстрацію іншого речового права під автомобільну дорогу загального користування державного значення Н-14 Олександрівка-Кропивницький-Миколаїв в межах Кіровоградської області (Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Кіровоградської області)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2021-11-03-001156-a.
Автор: ФОП "МАКСИМЧУК ОЛЕКСАНДР ВІТАЛІЙОВИЧ", Олександр Максимчук +380965003399 fop_maksimchyk@ukr.net