• Відкриті торги
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Лот № 1 – Вікна енергозберігаючі металопластикові (конструкції), двері енергозберігаючі металопластикові (конструкції) для Улянівської філії І-ІІ ступенів Сухоєланецької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Сухоєланецької сільської ради; Лот № 2 - Вікна енергозберігаючі металопластикові (конструкція), двері енергозберігаючі металопластикові (конструкції) для Сухоєланецького будинку культури

Інша інформація щодо закупівлі: Україна, 56640, Миколаївська обл., Новоодеський р-н, село Сухий Єланець(з), вул.Каганова, будинок 35-а. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги) - до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська мова. Застосовані критерії оцінки - єдиним критерієм оцінки згідно даної закупівлі є ціна (питома вага критерію – 100%), оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Асортимент (найменування) та кількість (одиниці виміру) найменувань зазначено в Додатку 1 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» тендерної документації та по тексту оголошення.

Завершена

374 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 205.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2021 21:36 - 14.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація

Номер: 03df0182f6b1483990808909cc6d9b72
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-016553-a.c4
Назва: дискваліфікація
Вимога:
Пропозицію ФОП Легай В.О. дискваліфікували через відсуність листа-згоди про можливість застосування санкцій. Пояснюємо, що під час підготовки пропозиції даний лист не був наданий випадково. Під час подання пропозиції даний лист чомусь не прикріпився до пропозиції, хоч був підготовлений. Можемо списати це на технічну помилку компьютера. Вимагаємо вважати відсутність даного листа формальною помилкою, яка не впливає на суть пропозиції, яка у ФОП Легай В.О. є найбільш економічновигідною. Вимагаємо економити бюджетні кошти, та прийняти пропозицію ФОП Легай В.О. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до суду. У вимозі додаємо лист-згоду, який не був наданий у пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, а також протокольне рішення уповноваженої особи від 24.11.2021 щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції, у відповідь на Вашу вимогу (номер: UA-2021-11-02-016553-a.c4) повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Разом з тим, статтею 31 Закону визначений виключний перелік підстав для відхилення учасника, одна з яких, якщо Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, статтею 22 Закону закріплений перелік обов’язкових складових тендерної документації. Крім того, частина третя статті 22 вказаного закону вказує на те, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання вказаної вимоги у протокольному рішенні від 24.11.2021, яке оприлюднене в електронній системі закупівель, зазначена підстава відхилення Вашої тендерної пропозиції з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким не відповідає Ваша пропозиція, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Варто також зазначити, що перелік порушень, які можуть бути кваліфіковані Замовником як формальні, виключний та наведений у наказі Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Крім того, на виконання вказаного наказу та пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При цьому, зважаючи на норми чинного законодавства відсутність у складі тендерної пропозиції учасника листа-згоди не може бути розцінене, як формальна помилка, яка не вплинула на суть пропозиції. Вимога щодо надання листа-згоди, відповідно до підпункту 3.4. пункту 3 розділу VI., встановлена Замовником з метою забезпечення із сторони потенційного переможця торгів належного та якісного виконання умов договору. Виконання учасниками такої вимоги, як і будь-якої іншої, є обов'язковою умовою відповідно до Закону. Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція повинна повністю відповідати умовам тендерної документації, інакше Замовник зобов'язаний відхилити учасника. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання не приймаються електронною системою закупівель. Тому будь-який документ, наданий після закінчення строку подання не може бути розглядатися Замовником в межах чинного законодавства на відповідність тендерної документації. Отже, Замовник під час розгляду Вашої тендерної пропозиції діяв згідно з вимогами чинного законодаства та проводить закупівлю із дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація

Номер: 4ccde6835e9f4a79b93bfaa4f953b4ca
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-016553-a.a2
Назва: дискваліфікація
Вимога:
Замовником, Відділом освіти молоді спорту та туризму Сухоєланецької сільської ради, обрано переможцем закупівлі ФОП Наджежко Ю.І. Та в документації ФОП Надежко Ю.І. є істотні недоліки в документації. 1. Сертифікати якості, надані ФОП Надежко Ю.І ідуть з печаткою і підписом ФОП Абдурахманов Р.М., та в документації не надано доказу жодних відносин між ФОП Надежко Ю.І. і ФОП Абдурахманов Р.М. Тобто сертифікат и надані ФОП Надежко Ю.І без дилерського договору на поставку не мають жодної юридичної сили. 2. Згідно п.1.6 Загальних вимог до Лоту 1 і Лоту 2 потрібно надати Гарантійний лист від виробника. В складі пропозиції надано лист від ФОП Абдурахманов Р.М., та у документації відсутнє підтвердження будь-яких відносин між ФОП Абдурахманов Р.М. і ФОП Надежко Ю.І. Тобто гарантійний лист наданий ФОП Надежко Ю.І без дилерського договору на поставку не мають жодної юридичної сили. 3.Згідно п 1.7.Загальних вимог до Лоту 1 і Лоту 2 Строк поставки товару, а також проведення розвантаження, демонтажу і монтажу виробів складає 5 робочих днів з моменту підписання договору, але не пізніше 31.12.2021 року. Тобто в складі документації потрібно погодитись з цими вимогами, але в підписаному технічному завданні відсутня сторінка з цими вимогами з підписом ФОП Надежко Ю.І. Тобто ФОП Надежко не погоджується з цими вимогами, що суперечить тендерній документації. 4. Згідно п 1.4. Загальних вимог до Лоту 1 і Лоту 2 Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність на предмет закупівлі.) Та окрім сертифікату на готовий виріб, який виданий на ФОП Абдурахманов Р.М., який не може бути прийнятий в документації через відсутність договору на поставку, не надано жодних підвтерджуючих документів. А саме відсутні сертифікати на фурнітуру WH, склопакети та ін. Тож враховуючи все вищесказане вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Надежко Ю.І. та прийняти пропозицію ФОП Коршунов Д.В. Та визначити його переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо УЧАСНИК, ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону УЧАСНИК, ЯКОГО НЕ ВИЗНАНО ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі/спрощеної закупівлі ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ОЦІНКИ ТА РОЗГЛЯДУ його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Варто зауважити, що Вашу тендерну пропозиції Замовник не відхиляв, а також не здійснював її розгляд. Разом з тим, з метою дотримання одного з основних принципів здійснення публічних закупівель - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, у відповідь на Вашу вимогу UA-2021-11-02-016553-a.a2 повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону закріплений перелік обов’язкових складових тендерної документації. Крім того, частина третя статті 22 Закону вказує на те, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Отже, тендерна пропозиція повинна повністю відповідати тим умовам тендерної документації, які встановив замовник. Враховуючи зазначені норми чинного законодавства, щодо Вашої вимоги дискваліфікувати тендерну пропозицію ФОП Надєжко Юрій Іванович зазначаємо: Щодо пунктів 1 та 2 Вашої вимоги: Відповідно до підпункту 1.4. пунтку 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказав вимогу, що для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність на предмет закупівлі.). Відповідно до підпункту 1.6. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказав вимогу, що термін гарантійного обслуговування - не менше стандартного гарантійного строку Виробника (надати гарантійний лист від Виробника товару). Вказані документи надані у складі тендерної пропозиції ФОП Надєжко Юрій Іванович (файли «Сертифікати відповідності та висновки СЕС.pdf» та «Гарантійний лист Виробник.pdf»). Наголошуємо, що Замовник НЕ ВИМАГАВ жодних документів, що підтверджують взаємовідносини Учасника процедури закупівлі та Виробника товару. Тобто, Замовник не має право відхилити пропозицію Учасника за ненадання документів, які не вимагалися у тендерною документацією. Щодо пункту 3 Вашої вимоги: У Додатку 1 до тендерної документації наведена Технічна специфікація предмету закупівлі, а також вказані загальні вимоги до учасників. При цьому на підтвердження окремих пунктів Замовник вимагав надати гарантійний лист. Однак, у п. 1.7. ЗАГАЛЬНИХ ВИМОГ ЗА ЛОТОМ № 1 та ЛОТОМ № 2, що наведені у Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказав умови тендеру, без вимоги її підтвердження в цій частині, а саме - строк поставки товару, а також проведення розвантаження, демонтажу і монтажу виробів складає 5 робочих днів з моменту підписання договору, але не пізніше 31.12.2021 року. Разом з тим, у пункті 5.1. розділу V. Поставка товару Проекту договору, що наведений у Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що строк поставки товару: 5 робочих днів з моменту підписання договору, але не пізніше 31.12.2021 року. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати лист-згоду з істотними умовами договору про закупівлі згідно із Додатком 2 до тендерної документації. Тобто, в тому числі Учасники погоджуються із строком поставки товару. ФОП Надєжко Юрій Іванович у файлі «Проект договору.pdf» надав лист-згоду з істотними умовами договору від 11.11.2021 № 12/6. Замовник не має право відхилити пропозицію Учасника за ненадання документів, які не вимагалися у тендерною документацією. Щодо пункту 4 Вашої вимоги: Відповідно до пункту 1.4. ЗАГАЛЬНИХ ВИМОГ ЗА ЛОТОМ № 1 та ЛОТОМ № 2, що наведені у Додатку 1 до тендерної документації 1.4.для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність НА ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ.). Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються в межах єдиної процедури закупівлі щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. У даній закупівлі предметом за лотом Лот № 1 є саме Вікна енергозберігаючі металопластикові (конструкції), двері енергозберігаючі металопластикові (конструкції) для Улянівської філії І-ІІ ступенів Сухоєланецької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Сухоєланецької сільської ради за Лотом № 2 - Вікна енергозберігаючі металопластикові (конструкція), двері енергозберігаючі металопластикові (конструкції) для Сухоєланецького будинку культури. Тобто, Замовник вимагав документи, що засвідчують якість та безпеку саме на ТОВАР – вікна та двері. При цьому, в тендерній документації відсутня вимога, на чиє ім'я мають бути видані такі документи. На підтвердження взаємовідносин Учасника і Виробника становлена лише одна вимога, що наведена у пункті 1.6. ЗАГАЛЬНИХ ВИМОГ ЗА ЛОТОМ № 1 та ЛОТОМ № 2, що наведені у Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Термін гарантійного обслуговування - не менше стандартного гарантійного строку Виробника (надати гарантійний лист від Виробника товару). Такий лист у складі тендерної пропозиції ФОП Надєжко Юрій Іванович наданий (файл «Гарантійний лист Виробник.pdf»). Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає саме на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію. Статтею 31 Закону визначений виключний перелік підстав для відхилення учасника/переможця процедури закупівлі. Ще раз наголошуємо Замовник НЕ МАЄ ПРАВА відхилити пропозицію Учасника за ненадання документів, які НЕ вимагалися у тендерною документацією. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Надєжко Юрій Іванович згідно із статтею 31 Закону відсутні. Отже, враховуючи вищенаведене Замовник визначив переможцем ФОП Надєжко Юрій Іванович правомірно та з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація.

Номер: 96af6cc98a9a497892808c70d469348d
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-016553-a.a1
Назва: дискваліфікація.
Вимога:
Замовником, Відділом освіти молоді спорту та туризму Сухоєланецької сільської ради, обрано переможцем закупівлі ФОП Наджежко Ю.І. Та в документації ФОП Надежко Ю.І. є істотні недоліки в документації. 1. Сертифікати якості, надані ФОП Надежко Ю.І ідуть з печаткою і підписом ФОП Абдурахманов Р.М., та в документації не надано доказу жодних відносин між ФОП Надежко Ю.І. і ФОП Абдурахманов Р.М. Тобто сертифікат и надані ФОП Надежко Ю.І без дилерського договору на поставку не мають жодної юридичної сили. 2. Згідно п.1.6 Загальних вимог до Лоту 1 і Лоту 2 потрібно надати Гарантійний лист від виробника. В складі пропозиції надано лист від ФОП Абдурахманов Р.М., та у документації відсутнє підтвердження будь-яких відносин між ФОП Абдурахманов Р.М. і ФОП Надежко Ю.І. Тобто гарантійний лист наданий ФОП Надежко Ю.І без дилерського договору на поставку не мають жодної юридичної сили. 3.Згідно п 1.7.Загальних вимог до Лоту 1 і Лоту 2 Строк поставки товару, а також проведення розвантаження, демонтажу і монтажу виробів складає 5 робочих днів з моменту підписання договору, але не пізніше 31.12.2021 року. Тобто в складі документації потрібно погодитись з цими вимогами, але в підписаному технічному завданні відсутня сторінка з цими вимогами з підписом ФОП Надежко Ю.І. Тобто ФОП Надежко не погоджується з цими вимогами, що суперечить тендерній документації. 4. Згідно п 1.4. Загальних вимог до Лоту 1 і Лоту 2 Для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність на предмет закупівлі.) Та окрім сертифікату на готовий виріб, який виданий на ФОП Абдурахманов Р.М., який не може бути прийнятий в документації через відсутність договору на поставку, не надано жодних підвтерджуючих документів. А саме відсутні сертифікати на фурнітуру WH, склопакети та ін. Тож враховуючи все вищесказане вимагаємо дискваліфікувати пропозицію ФОП Надежко Ю.І. та прийняти пропозицію ФОП Коршунов Д.В. Та визначити його переможцем закупівлі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо УЧАСНИК, ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ЯКОГО ВІДХИЛЕНА, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Відповідно до частини четвертої статті 33 Закону УЧАСНИК, ЯКОГО НЕ ВИЗНАНО ПЕРЕМОЖЦЕМ процедури закупівлі/спрощеної закупівлі ЗА РЕЗУЛЬТАТАМИ ОЦІНКИ ТА РОЗГЛЯДУ його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Варто зауважити, що Вашу тендерну пропозиції Замовник не відхиляв, а також не здійснював її розгляд. Разом з тим, з метою дотримання одного з основних принципів здійснення публічних закупівель - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, у відповідь на Вашу вимогу UA-2021-11-02-016553-a.a1 повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 31 частини першої статті 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Статтею 22 Закону закріплений перелік обов’язкових складових тендерної документації. Крім того, частина третя статті 22 Закону вказує на те, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ. Отже, тендерна пропозиція повинна повністю відповідати тим умовам тендерної документації, які встановив замовник. Враховуючи зазначені норми чинного законодавства, щодо Вашої вимоги дискваліфікувати тендерну пропозицію ФОП Надєжко Юрій Іванович зазначаємо: Щодо пунктів 1 та 2 Вашої вимоги: Відповідно до підпункту 1.4. пунтку 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказав вимогу, що для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність на предмет закупівлі.). Відповідно до підпункту 1.6. пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказав вимогу, що термін гарантійного обслуговування - не менше стандартного гарантійного строку Виробника (надати гарантійний лист від Виробника товару). Вказані документи надані у складі тендерної пропозиції ФОП Надєжко Юрій Іванович (файли «Сертифікати відповідності та висновки СЕС.pdf» та «Гарантійний лист Виробник.pdf»). Наголошуємо, що Замовник НЕ ВИМАГАВ жодних документів, що підтверджують взаємовідносини Учасника процедури закупівлі та Виробника товару. Тобто, Замовник не має право відхилити пропозицію Учасника за ненадання документів, які не вимагалися у тендерною документацією. Щодо пункту 3 Вашої вимоги: У Додатку 1 до тендерної документації наведена Технічна специфікація предмету закупівлі, а також вказані загальні вимоги до учасників. При цьому на підтвердження окремих пунктів Замовник вимагав надати гарантійний лист. Однак, у п. 1.7. ЗАГАЛЬНИХ ВИМОГ ЗА ЛОТОМ № 1 та ЛОТОМ № 2, що наведені у Додатку 1 до тендерної документації Замовник вказав умови тендеру, без вимоги її підтвердження в цій частині, а саме - строк поставки товару, а також проведення розвантаження, демонтажу і монтажу виробів складає 5 робочих днів з моменту підписання договору, але не пізніше 31.12.2021 року. Разом з тим, у пункті 5.1. розділу V. Поставка товару Проекту договору, що наведений у Додатку 2 до тендерної документації передбачено, що строк поставки товару: 5 робочих днів з моменту підписання договору, але не пізніше 31.12.2021 року. Відповідно до підпункту 1.1. пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації Учасник повинен надати лист-згоду з істотними умовами договору про закупівлі згідно із Додатком 2 до тендерної документації. Тобто, в тому числі Учасники погоджуються із строком поставки товару. ФОП Надєжко Юрій Іванович у файлі «Проект договору.pdf» надав лист-згоду з істотними умовами договору від 11.11.2021 № 12/6. Замовник не має право відхилити пропозицію Учасника за ненадання документів, які не вимагалися у тендерною документацією. Щодо пункту 4 Вашої вимоги: Відповідно до пункту 1.4. ЗАГАЛЬНИХ ВИМОГ ЗА ЛОТОМ № 1 та ЛОТОМ № 2, що наведені у Додатку 1 до тендерної документації 1.4.для підтвердження якості товару Учасник повинен надати завірені належним чином копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованого товару в повному обсязі, наявність яких передбачена чинним законодавством (сертифікати відповідності та/або висновки санітарно-епідеміологічної експертизи та/або декларація про відповідність НА ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ.). Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються в межах єдиної процедури закупівлі щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції. У даній закупівлі предметом за лотом Лот № 1 є саме Вікна енергозберігаючі металопластикові (конструкції), двері енергозберігаючі металопластикові (конструкції) для Улянівської філії І-ІІ ступенів Сухоєланецької ЗЗСО І-ІІІ ступенів Сухоєланецької сільської ради за Лотом № 2 - Вікна енергозберігаючі металопластикові (конструкція), двері енергозберігаючі металопластикові (конструкції) для Сухоєланецького будинку культури. Тобто, Замовник вимагав документи, що засвідчують якість та безпеку саме на ТОВАР – вікна та двері. При цьому, в тендерній документації відсутня вимога, на чиє ім'я мають бути видані такі документи. На підтвердження взаємовідносин Учасника і Виробника становлена лише одна вимога, що наведена у пункті 1.6. ЗАГАЛЬНИХ ВИМОГ ЗА ЛОТОМ № 1 та ЛОТОМ № 2, що наведені у Додатку 1 до тендерної документації, а саме: Термін гарантійного обслуговування - не менше стандартного гарантійного строку Виробника (надати гарантійний лист від Виробника товару). Такий лист у складі тендерної пропозиції ФОП Надєжко Юрій Іванович наданий (файл «Гарантійний лист Виробник.pdf»). Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає саме на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію. Статтею 31 Закону визначений виключний перелік підстав для відхилення учасника/переможця процедури закупівлі. Ще раз наголошуємо Замовник НЕ МАЄ ПРАВА відхилити пропозицію Учасника за ненадання документів, які НЕ вимагалися у тендерною документацією. Підстави для відхилення тендерної пропозиції ФОП Надєжко Юрій Іванович згідно із статтею 31 Закону відсутні. Отже, враховуючи вищенаведене Замовник визначив переможцем ФОП Надєжко Юрій Іванович правомірно та з дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

дискваліфікація

Номер: fdb1e89d050f456191afa55cf3cf3386
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-016553-a.a3
Назва: дискваліфікація
Вимога:
Пропозицію ФОП Легай В.О. дискваліфікували через відсуність листа-згоди про можливість застосування санкцій. Пояснюємо, що під час підготовки пропозиції даний лист не був наданий випадково. Під час подання пропозиції даний лист чомусь не прикріпився до пропозиції, хоч був підготовлений. Можемо списати це на технічну помилку компьютера. Вимагаємо вважати відсутність даного листа формальною помилкою, яка не впливає на суть пропозиції, яка у ФОП Легай В.О. є найбільш економічновигідною. Вимагаємо економити бюджетні кошти, та прийняти пропозицію ФОП Легай В.О. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутися до суду. У вимозі додаємо лист-згоду, який не був наданий у пропозиції.
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Відповідно до частини третьої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Враховуючи вищевикладене, а також протокольне рішення уповноваженої особи від 24.11.2021 щодо відхилення Вашої тендерної пропозиції, у відповідь на Вашу вимогу (номер: UA-2021-11-02-016553-a.a3) повідомляємо наступне. Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 Закону тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Разом з тим, статтею 31 Закону визначений ВИКЛЮЧНИЙ ПЕРЕЛІК ПІДСТАВ для відхилення учасника, одна з яких, якщо Учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Так, статтею 22 Закону закріплений перелік обов’язкових складових тендерної документації. Крім того, частина третя статті 22 Закону вказує на те, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини другої статті 31 Закону інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність) протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. На виконання вказаної вимоги у протокольному рішенні від 24.11.2021, яке оприлюднене в електронній системі закупівель, зазначена підстава відхилення Вашої тендерної пропозиції з посиланням на відповідні норми Закону та умови тендерної документації, яким не відповідає Ваша пропозиція, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність. Варто також зазначити, що перелік порушень, які можуть бути кваліфіковані Замовником як формальні, виключний та наведений у наказі Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 «Про затвердження Переліку формальних помилок». Крім того, на виконання вказаного наказу та пункту 19 частини 2 статті 22 Закону в тендерній документації наведено опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. При цьому, зважаючи на норми чинного законодавства відсутність у складі тендерної пропозиції учасника листа-згоди не може бути розцінене, як формальна помилка, яка не вплинула на суть пропозиції. Вимога щодо надання листа-згоди, відповідно до підпункту 3.4. пункту 3 розділу VI., встановлена Замовником з метою забезпечення із сторони потенційного переможця торгів належного та якісного виконання умов договору. Виконання учасниками такої вимоги, як і будь-якої іншої, є обов'язковою умовою відповідно до Закону. Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція повинна повністю відповідати умовам тендерної документації, інакше Замовник зобов'язаний відхилити учасника. Відповідно до частини 6 статті 26 Закону тендерні пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання НЕ приймаються електронною системою закупівель. Тому будь-який документ, наданий після закінчення строку подання не може бути розглядатися Замовником в межах чинного законодавства на відповідність тендерної документації. Отже, Замовник під час розгляду Вашої тендерної пропозиції діяв згідно з вимогами чинного законодаства та проводить закупівлю із дотриманням основних принципів здійснення публічних закупівель.
Статус вимоги: Відхилено