Закупівля проводиться відповідно до абзацу 4 пункту 31 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі»: Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель.
Зміни до річного плану які слід прив'язати до даної закупівлі в у зв'язку із зміною конкретною назви закупівлі. UA-P-2021-11-03-015411-a
Торги відмінено
720 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 600.00 UAH
Період оскарження:02.11.2021 18:10 - 08.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога ппро усунення дискримінаційних умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Номер:baf5a16cc3bc44489e9fd065ee6cf409
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-02-015900-a.b2
Назва:Вимога ппро усунення дискримінаційних умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі
Вимога:
Плануючи взяти участь у цій закупівлі UA-2021-11-02-015900-a, ми уважно дослідили умови тендерної документації, опубліковані замовником на сторінці Уповноваженого органу, і в результати цього дослідження дійшли до висновку, що документи Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, викладені замовником на сторінці закупівлі, містять умови, які штучно звужують коло потенційних учасників закупівлі, що свідчить про дискримінаційний характер вказаних умов та порушення в цій частині замовником вимог закону України «Про публічні закупівлі».
Зокрема, Додатком №2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» встановлено вимогу наявності у учасника уповноваженого представника виробника медичних виробів (запропонованих товарів), які є предметом закупівлі, в країні Європейського Союзу (Словакія), з урахуванням Директиви 93/42/ЕЕС , та надання сканованої копії європейської угоди.
Також в Додатку №2 у якості предмету закупівлі зазначаються Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені,антибактеріальні, а також Рукавички оглядові / процедурні нітрилові, необпудровані, нестерильні з наступними характеристиками «Матеріал – нітрил. Колір – блідно-синій, форма – на обидві руки, манжета – з валіком, зовнішня поверхня - текстурована, внутрішня поверхня – хлорована». При цьому не зазначено що запропонована учасниками продукція може бути вироблена з інших матеріалів, які мають аналогічні характеристики, що також штучно звужує коло потенційних учасників, і відповідно є дискримінаційною умовою.
Враховуючи наведене, та керуючись ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», відповідно до якої замовник не має права вносити до своєї документації дискримінаційні умови, а також принципами проведення публічних закупівель, закріпленими ст. 5 Закону, вимагаємо усунути дискримінаційні умови та привести документи оголошення про проведення спрощеної закупівлі у відповідність до законодавства України.
У випадку залишення цієї вимоги без задоволення ми будемо вимушені звернутися до уповноваженого підрозділу Державної аудиторської служби про проведення фінансового моніторингу цієї закупівлі, а також оскаржити в судовому порядку результат проведеної закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:05.11.2021 15:39
Вирішення:Доброго дня. Відповідно до ч. 4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі": У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може, проте не зобов’язаний, вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Технічна специфікація до даної закупівлі розроблена відповідно до потреб замовника у забезпеченні захисту медичного персоналу від інфікування коронавірусною хворобою. Умови та вимоги, що зазначені в оголошені до закупівлі не суперечать жодним положенням ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:05.11.2021 17:30
invalid
invalid
Вимога
Залишено без розгляду
Дискримінаційні умови
Номер:c081682e14df4108974b338b3f5895f1
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-11-02-015900-a.b1
Назва:Дискримінаційні умови
Вимога:
У Додатку 2 Тендерної документації, а саме технічній специфікації Замовник встановив наступні вимоги:
1. п. 1 Технічної специфікації Комбінезон медичний одноразовий, нестерильний .Учасник повинен мати уповноваженого представника виробника цих медичних виробів (запропонованих товарів) в країні Європейського Союзу (Словакія) з урахуванням Директиви 93/42/ЕЕС (надати скановану копію європейської угоди).
2. п. 3 Технічної специфікації Халат ізоляційний медичний одноразовий на зав'язках .Учасник повинен мати уповноваженого представника виробника цих медичних виробів (запропонованих товарів) в країні Європейського Союзу (Словакія) з урахуванням Директиви 93/42/ЕЕС (надати скановану копію європейської угоди).
3. п. 7 Технічної специфікації Рукавички хірургічні з латексу гевеї, неопудрені,антибактеріальні
4. п. 8 Технічної специфікації Рукавички нітрилові оглядові без пудри Матеріал – нітрил. Колір – блідно-синій, форма – на обидві руки, манжета – з валіком, зовнішня поверхня - текстурована, внутрішня поверхня – хлорована.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення вимог у Додатку 2 Тендерної документації наведеної вище порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у торгах, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи викладене та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:05.11.2021 12:50
Вирішення:Доброго дня. Відповідно до ч. 4 ст. 14 ЗУ "Про публічні закупівлі": У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може, проте не зобов’язаний, вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Технічна специфікація до даної закупівлі розроблена відповідно до потреб замовника у забезпеченні захисту медичного персоналу від інфікування коронавірусною хворобою. Умови та вимоги, що зазначені в оголошені до закупівлі не суперечать жодним положенням ЗУ «Про Публічні закупівлі».
Статус вимоги:Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:05.11.2021 17:30