• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

металопластикові вікна

Торги не відбулися

100 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 500.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2021 17:13 - 08.11.2021 17:11
Вимога
Відхилено

Оскарження дій замовника

Номер: 431244f0c38243cab7f72b2715b87a7f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-015374-a.b2
Назва: Оскарження дій замовника
Вимога:
Уповноваженій особі Олицької селищної ради О.Стрільчук ВИМОГА щодо відміни неправомірного рішення про дискваліфікацію Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі № у ЦБД UA-2021-11-02-015374-a Олицька селищна рада розпочала процедуру спрощеної закупівлі. Відповідно до інформації з торгівельного майданчика, пропозицію на участь в зазначеному вище аукціоні подано, зокрема, ТОВ "ВІКНА ВІКОНДА" (далі – Товариство, Учасник). При цьому, незважаючи на найменшу цінову пропозицію, тендерна пропозиція Товариства була незаконно і неправомірно відхилена, що підтверджується наступним. Як свідчить «Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою» № 201 від 17.11.2021 (далі – Протокол), тендерну пропозицію Товариства було відхилено. При цьому, відповідно до Протоколу, в якості єдиної підстави для відхилення тендерної пропозиції Товариства, зазначено, що накладений на тендерну пропозицію електронний підпис не є кваліфікованим. Звертаємо Вашу увагу, що умовами Оголошення про проведення процедури закупівлі від учасників взагалі не вимагалося накладення на тендерну пропозицію кваліфікованого електронного підпису. Відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» і згідно з практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі не може бути відхилена за подання будь-якого документу чи здійснення будь-якої дії, які не вимагалися умовами тендерної документації або Оголошення. Також відповідаючи на питання:Чи повинен замовник вимагати у учасника підписати пропозицію саме КЕП? Ні. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови № 193 від 3 березня 2020 р до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати в своїй діяльності Удосконалені електронні підписи на кваліфікованому сертифікаті (УЕП) чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Виходячи з викладеного вище, вимагаємо відміни незаконного і неправомірного рішення про відхилення пропозиції Товариства. Одночасно повідомляємо, що у випадку незадоволення цієї пропозиції ми будемо вимушені: - подати Скаргу до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель; - звернутися до суду з позовом про стягнення із Вас коштів за подання зазначеної Скарги до АМКУ; - звернутися із заявою до Державної аудиторської служби України (Офісу фінансового контролю) щодо притягнення Уповноваженої особи до адміністративної відповідальності за порушення процедури закупівлі у вигляді незаконного відхилення тендерної пропозиції Товариства, чия тендерна пропозиція відповідає всім умовам Оголошення. Також, звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених цим Законом в частині прийнятих рішень (у тому числі в разі відхилення тендерних пропозицій, які не підлягали відхиленню), відповідальність несе Уповноважена особа персонально. Штраф за неправомірне рішення, що накладається, встановлюється у розмірі від 25 500 до 51 000 гривень. Заздалегідь вдячні за об’єктивне рішення. З повагою і надією на порозуміння, Генеральний директор Є.О. КАРІС
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний учаснику, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА",на Вашу вимогу повідомляю наступне: зважаючи на значну кількість звернень і оскаржень до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері, державних закупівель Колегією листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія –незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, Пропозиція Переможця не містить саме кваліфікований електронний підпис.Враховуючи вище викладене, Переможець не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Керуючись такими розясненнями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель замовник зобовязаний відхилити пропозицію ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІКНА ВІКОНДА".
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження протоколу дискваліфікації

Номер: c5d5f755b5b44568a0f31a2c82ec1188
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-015374-a.b1
Назва: Оскарження протоколу дискваліфікації
Вимога:
Шановний Замовнику, ознайомившись з Протокол №203 від 17 листопада 2021 року, повідомляємо Вам, що згідно з листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 від Міністерства цифрової трансформації України, на який Ви посилаєтеся, в останньому абзаці зазначено: "Водночас наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів».". Тому даний протокол відхилення нашої цінової пропозиції є незаконним.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний Учаснику, ТОВ ВІК-2 ,на Вашу вимогу повідомляю наступне: зважаючи на значну кількість звернень і оскаржень до Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері, державних закупівель Колегією листом від 10.02.2021 №20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатись кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія –незахищений, тип підпису – удосконалений. Листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило, зокрема, що якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим. Враховуючи наведене, а також інформацію, зазначену у листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 №1/06-3-1587, Пропозиція Переможця не містить саме кваліфікований електронний підпис.Враховуючи вище викладене, Переможець не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Відповідно до абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, якщо учасник не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені пунктом 1 частини першої статті 31 Закону. Керуючись такими розясненнями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель замовник зобовязаний відхилити пропозицію ТОВ ВІК-2. Підсумовуючи наведене, в Замовника відсутні будь-які підстави для задоволення Вашої вимоги та перегляду рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі.
Статус вимоги: Відхилено