• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин А-92, дизельне паливо, газ скраплений

Завершена

1 043 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.2% або 12 000.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2021 17:08 - 18.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Вимога

Номер: cdfb944530464e0eb9a07c50e99f5e15
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-015310-a.a2
Назва: Вимога
Вимога:
Керуючись інформацією, яка розміщена в електронній системі ProZorro по закупівлі № UA-2021-11-02-015310-a по предмету закупівлі Бензин А-92, дизельне паливо, газ скраплений ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти в Тендерній документації Замовника КП "Електричних мереж зовнішнього освітлення "Міськсвітло" Житомирської міської ради, а саме: в ДОГОВОРІ ПРО ЗАКУПІВЛЮ - V. ПОСТАВКА ТОВАРІВ - п.5.2 Термін дії талонів: не менше 2 -х років з моменту передачі права власності Замовнику на товар ( моменту оплати товару).А також в додатку 2 Тендерної документації – 3.2.1Умови постачання товару: (c) Термін дії талонів (карток) не менше двох років з моменту передачі права власності на товар (моменту оплати товару) Замовнику. У разі закінчення терміну строку дії невикористаних Замовником талонів, Учасник у будь-який час повинен обміняти ці талони на аналогічні з незакінченим строком дії без додаткової за це оплати Замовником або продовжити термін використання наявних у Замовника талонів. Номінальний об’єм талона (картки) буде уточнюватися сторонами при укладенні договору. При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС випускає талони з терміном дії не менше 2-х років. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: Внести зміни до ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ та додатку 2 Тендерної документації – 3.2.1Умови постачання товару внести зміни -термін дії талонів 12 МІСЯЦІВ з моменту переді права власності Замовнику на товар (моменту оплати товару).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тендерний комітет КП "ЕМЗО "Міськсвітло" ЖМР при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті. Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів терміном дії 2 роки дискримінаційних вимог, оскільки талон - це документ, який підтверджує право покупця на отримання уже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії. Більше того термін дії талонів може бути навіть безстроковим. Одним з видів діяльності підприємства є забезпечення безперебійної роботи зовнішнього освітлення та роботи світлофорних об'єктів, що забезпечується, зокрема, через наявність резерву паливно-мастильних матеріалів. Відсутність резерву палива може призвести до підвищення аварійності на вулицях чи дорогах міста або інших катастрофічних наслідків (наприклад через несправне зовнішнє освітлення чи світлофорний об'єкт). З огляду на викладене вище, вимога Замовника щодо терміну дії талонів (2 роки) не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору створення резерву для забезпечення підрозділів паливно-мастильними матеріалами.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 05.11.2021 17:30
Вимога
Вирішена

Вимога

Номер: 52e038ed51a743829890e9cf85e4308c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-015310-a.a1
Назва: Вимога
Вимога:
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного: 1.1. По поліпшенню якості Товару: Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі : - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору. Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів. Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»: Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме: Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків: - збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального; - покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю; - погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку; - зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування; - зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни. 1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України): Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності: У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості. У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару. 1.4. Зміна істотних умов договору: Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором: Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом. та/або Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар. та/або Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Абсолютно всі зазначені положення вже присутні у проекті договору та тендерній документації.
Статус вимоги: Задоволено