-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги у сфері містобудування (Розроблення плану зонування території (зонінг) с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники Степанецької сільської об’єднаної територіальної громади Черкаського району Черкаської області )
Завершена
199 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 999.50 UAH
Період оскарження:
02.11.2021 16:03 - 14.11.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду
щодо відгуку
Номер:
548e7ba677b4445bb9d9dc767b964c16
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-02-002696-c.c8
Назва:
щодо відгуку
Вимога:
Доброго дня. В тендерній документації замовник встановлює наступні вимоги щодо відгуку, який має підтверджувати наявність досвіду виконання аналогічних договорів: "відгук повинен бути наданий на фірмовому бланку (за наявності) Замовника аналогічних послуг, мати вихідний номер та дату видачі, містити інформацію про дату укладання договору, номер договору, предмет договору, код за ДК, термін надання послуг та вартість". Оскільки наявність такого документу як "Відгук" не передбачено чинним законодавством України, зокрема Господарським кодексом України, документами що підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного договору є насамперед сам договір з додатками та акти виконаних робіт. Відгук може бути лише доповненням до цих документів, а встановлення Замовником занадто деталізованих додаткових/ необґрунтованих/ не передбачених законодавством вимог - призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівел. Зокрема такі вимоги як - "вихідний номер та дату видачі, предмет договору, код за ДК, термін надання послуг та вартість". В ньому достатньо лише дати та номеру договору, аби ідентифікувати до якого договору надавався відгук. А такі дані як терміни надання, вартість - містяться в договорі та актах виконаних робіт. Такої ж домки дотримується і Узагальнена практика Колегії АМКУ: "14379-р/пк-пз UA-2019-08-23-000468-a, 10405-р/пк-пз UA-2019-02-28-001304-b,
7412-р/пк-пз UA-2019-04-16-000620-b".
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення №65 від 05.11.2021.pdf 08.11.2021 10:26
Дата подачі:
05.11.2021 12:43
Вирішення:
Вітаємо!
Враховуючи ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, зокрема вимоги щодо документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). За принципами щодо максимальної економії та ефективності, замовник має на меті отримати якісні та своєчасні результати роботи/послуги, які можуть бути створені за умови наявності в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). В підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасники в складі тендерної пропозиції повинні надати: копію (копії) виконаного аналогічного (аналогічних) договору (договорів), зазначеного у довідці про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) з усіма додатками до цих договорів, які є їх невід’ємними частинами, змінами та доповненнями; документи, які свідчать про фактичне та повне виконання такого аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) – акти наданих послуг, тощо; листи-відгуки від замовника (або правонаступника Замовника (в тому випадку, якщо Замовник був реорганізований/в стані припинення)) про виконання учасником аналогічних договорів (відгук повинен бути наданий на фірмовому бланку (за наявності) Замовника аналогічних послуг, мати вихідний номер та дату видачі, містити інформацію про дату укладання договору, номер договору, предмет договору, код за ДК, термін надання послуг та вартість). Умовами Додатку 1 до тендерної документації передбачено технічні та кількісні вимоги щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), оскільки Замовник повинен бути впевненим, що учасники, які беруть участь у даній закупівлі, кваліфіковані та мають достатній досвід у сфері з розроблення генеральних планів та планів зонування території. Враховуючи право замовника встановити вимоги, які передбачені законодавством та які Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації, не зрозуміла скарга потенційного учасника оголошеної процедури закупівлі щодо наявності Відгуку. У випадку наявності успішного досвіду виконання аналогічного за предмета договору, проблемою надати інформацію від попереднього замовника щодо виконання останнього бути не може, але тільки у тому випадку, якщо попередній замовник не заперечує та може цілком певно затвердити успішне та належне виконання зобов’язань за умовами виконаного договору та надання якісних послуг. В загальному розумінні відгуки (інформаційні листи) можуть доповненням до документів(первинних документів) щодо повного виконання – закриття договору про надання послуг. Національним законодавством не заборонено встановлення Замовником вимоги щодо додаткової інформації про досвід виконання договору (договорів) за формою відгуку. Отримання зазначеного документу не потребує довготривалої затрати часу, окремих процедур погодження чи фінансових витрат для потенційних учасників закупівлі. Замовник наголошує, що має на меті отримати якісні та своєчасні результати роботи/послуги, які можуть бути створені за умови наявності досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів та додатково наданої інформації у вигляді відгуку від попереднього замовника, який за змістом має ідентифікувати в повному обсязі визначені учасником договори, а саме: вихідний номер та дату видачі, предмет договору, код за ДК, термін надання послуг та вартість, що на думку Замовника зменшує ризики надання не відповідних кваліфікаційних документів та підробку/фальсифікацію (затирання та зміна за допомогою будь-яких технічних засобів інформації у наявних листах, довідка, тощо) документів, наданих у складі тендерної пропозиції учасника. Вимога щодо наявності відгуку та детального переліку обов’язкових реквізитів за змістом останнього не призводить до дискримінації та обмеження кола потенційних учасників процедур закупівель. Разом з тим, Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, отже якщо підтвердження наявності позитивного відгуку від попередніх замовник доступно в публічному доступі з будь-яких на те причин, потенційний Виконавець має право не надавати у складі тендерної пропозиції Відгук(и), а повідомити про публічний доступ у формі довільної довідки. У відповідності до ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимоги щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Враховуючи вищевикладене, вимога не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2021 10:26
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога замовнику
Номер:
e1684b1b582a4fd39f4741829cbd357c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-02-002696-c.b7
Назва:
Вимога замовнику
Вимога:
Додатково до попередьньої вимоги. відповідно до п. 4.5 Наказу Мінрегіонбуду №290 від 16.11.2011 р. «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», 4.5. Генеральний план населеного пункту, план зонування території та детальний план території розробляються суб’єктами господарювання, у складі яких є архітектор, що має кваліфікаційний
сертифікат.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення №65 від 05.11.2021.pdf 08.11.2021 10:24
Дата подачі:
04.11.2021 15:02
Вирішення:
Шановний запитувачу,
Додатково та повторно, просимо детальніше звернути увагу на диспозитивний характер визначених Вами норм національного законодавства, а саме: Наказ Мінрегіонбуду №290 від 16.11.2011 р. «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» (далі - Наказ) визначає основні положення про те, що містобудівна документація на регіональному рівні розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Разом з тим, визначене положення та Наказ в цілому не містить норм щодо мінімального чи максимального досвіду/стажу того чи іншого архітектора, так само як і до граничної кількості сертифікованих архітекторів. В іншому випадку, потенційні учасники (суб’єкти господарювання) які мають більше одного та/або значно більше сертифікованих архітекторів, тобто фахівців з достатнім досвідом, мають визначених працівників поза законним порядком? Замовник додатково наголошує, за відсутності заборон з боку законодавства, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, їх кількості та наявного досвіду/стажу, враховуючи обсяги та специфіку технічного завдання даної закупівлі. Отже, з огляду на додаткове обґрунтування та потребу замовника отримати якісні послуги за результатами проведеної закупівлі вимога щодо виключення з переліку наявності в учасників "сертифікованих архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення – не менше 3 осіб" та стажу роботи не менше ніж одного з архітекторів які мають сертифікат за видом робіт «Розроблення містобудівної документації» має бути не меншим ніж 10 років, та внесення змін до тендерної документації, не вбачається можливою.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2021 10:24
Вимога
Залишено без розгляду
вимога замовнику
Номер:
ff5d511add6b4d48b264370951dc8f42
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-02-002696-c.a6
Назва:
вимога замовнику
Вимога:
відповідно до п. 3.4 Наказу Мінрегіонбуду №290 від 16.11.2011 р. «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації», 3.4. Містобудівна документація на регіональному рівні розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат. Вимоги щодо наявності 3-х сертифікованих архітекторів та щодо досвіду не меншим ніж 10 років - є дискримінаційними та не мають нормативного обгрунтування. Вимагаємо прибрати їх із тендерної документації. У разі ігнорування наших вимог будемо змушені звертатись до АМКУ та відповідних органів з метою захисту власних інтересів.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення №65 від 05.11.2021.pdf 08.11.2021 10:24
Дата подачі:
04.11.2021 14:59
Вирішення:
Вітаємо!
У відповідності до ч. 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації, і Замовником цей перелік дотримано. Враховуючи ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як вбачається з предмету закупівлі та умов Технічного завдання, розроблення плану зонування території (зонінг) с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники Степанецької сільської об’єднаної територіальної громади Черкаського району Черкаської області, граничний термін виконання заходів/робіт, надання послуг – до 31.12.2022 р. Враховуючи обсяги запланованих робіт/надання послуг, територіальне розташування та строки надання послуг, замовник вважає за доцільним встановити вимогу для потенційного Виконавця мати "сертифікованих архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення – не менше 3 осіб". Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників-архітекторів, враховуючи територію Черкаського району Черкаської області, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок не якісно виконаних тих чи інших етапів робіт. Замовник наголошує, що має на меті отримати якісні та своєчасні результати роботи/послуги, які можуть бути створені за умови наявності в потенційного виконавця працівників/фахівців, а саме, якщо стаж роботи не менше ніж одного (хоча б одного) з архітекторів які мають сертифікат за видом робіт «Розроблення містобудівної документації» становить не менше ніж 10 років. Замовник вважає за потрібне встановити вимогу мати хоча б одного з архітекторів які мають сертифікат за видом робіт «Розроблення містобудівної документації» зі стажем не менше ніж 10 років, з огляду на наступне: виконання послуг із залученням працівників-архітекторів без урахування належного стажу роботи за фахом та досвіду, враховуючи територію Черкаського району Черкаської області, може призвести до ускладнень через відсутність сталого досвіду молодих фахівців/працівників – архітекторів з малим стажем виконання архітектурних робіт/надання послуг, а як наслідок - труднощів у виконанні послуги за договором через недостачу досвіду, не якісно виконаних тих чи інших етапів роботи, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю.
Просимо звернути увагу на нормотворче посилання відповідно до вашої вимоги, а саме: Наказ Мінрегіонбуду №290 від 16.11.2011 р. «Про затвердження Порядку розроблення містобудівної документації» визначає основні положення про те, що містобудівна документація на регіональному рівні розробляється суб'єктами господарювання, які мають в своєму складі архітектора, що має кваліфікаційний сертифікат та не містить положень щодо наявного досвіду/стажу того чи іншого архітектора. Отже, за відсутності санкціонованих норм чи заборон чинного законодавства, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації та наявного досвіду/стажу, враховуючи обсяги та специфіку технічного завдання даної закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Враховуючи вищевикладене, учасник, який хоче підтвердити можливість реального надання ним послуг, виходячи з наявності у нього необхідної кваліфікації, в тому числі, в частині наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має можливість або надати документи щодо наявних в нього працівників, або залучити працівників. Отже, внесення Замовником змін до Тендерної документації, а саме: виключення вимог щодо наявності в учасників "сертифікованих архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення – не менше 3 осіб" та стажу роботи не менше ніж одного з архітекторів які мають сертифікат за видом робіт «Розроблення містобудівної документації» має бути не меншим ніж 10 років не вбачається можливим, з огляду на обґрунтування та потребу замовника отримати якісні послуги за результатами проведеної закупівлі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2021 10:24
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
e38ea8dc72b240299a0dae4b30c8c632
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-02-002696-c.b5
Назва:
вимога
Вимога:
В тендерній документації замовник встановлює наступну вимогу "Стаж роботи не менше ніж одного з архітекторів які мають сертифікат за видом робіт «Розроблення містобудівної документації» має бути не меншим ніж 10 років.". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо прибрати її з тендерної документації або надати посилання на нормативні документи з обгрунтуванням даної вимоги. Адже дана вимога штучно зменшує можливість прийняти участь у даній закупівлі учасника, який, відповідно до чинного законодавства, має можливість надати послуги що є предметом даної закупівлі, але не може прийняти участь через вищезазначену вимогу.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення №65 від 05.11.2021.pdf 08.11.2021 10:24
Дата подачі:
04.11.2021 14:39
Вирішення:
Вітаємо!
Враховуючи ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
За принципами щодо максимальної економії та ефективності, замовник має на меті отримати якісні та своєчасні результати роботи/послуги, які можуть бути створені за умови наявності в Учасника працівників/фахівців, а саме, якщо стаж роботи не менше ніж одного (хоча б одного) з архітекторів які мають сертифікат за видом робіт «Розроблення містобудівної документації» становить не менше ніж 10 років. Як вбачається з предмету закупівлі та умов Технічного завдання, розроблення плану зонування території (зонінг) с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники Степанецької сільської об’єднаної територіальної громади Черкаського району Черкаської області, граничний термін виконання заходів/робіт, надання послуг – до 31.12.2022 р. Замовник вважає за потрібне встановити вимогу для потенційного Виконавця мати хоча б одного з архітекторів які мають сертифікат за видом робіт «Розроблення містобудівної документації» зі стажем не менше ніж 10 років. Замовник вважає, що виконання послуг із залученням працівників-архітекторів без урахування належного стажу роботи за фахом та досвіду, враховуючи територію Черкаського району Черкаської області, може призвести до ускладнень через відсутність сталого досвіду молодих фахівців/працівників – архітекторів з малим стажем виконання архітектурних робіт/надання послуг, а як наслідок - труднощів у виконанні послуги за договором через недостачу досвіду, не якісно виконаних тих чи інших етапів роботи, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю.
Законодавство "Про регулювання містобудівної діяльності" та "Про архітектурну діяльність" визначає основні положення щодо суб’єктів містобудування, зокрема про фізичних та юридичних осіб, які мають сертифікованого архітектора та не містить положень щодо наявного досвіду/стажу того чи іншого архітектора. Отже, за відсутності санкціонованих норм чи заборон чинного законодавства, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації та наявного досвіду/стажу, враховуючи обсяги та специфіку технічного завдання даної закупівлі.
Відповідно до ч.3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Вважаємо, що Учасник, який хоче підтвердити можливість реального надання ним послуг, виходячи з наявності у нього необхідної кваліфікації, в тому числі, в частині наявності у нього працівників відповідної кваліфікації з відповідним стажем роботи за фахом, має можливість або надати документи щодо наявних в нього працівників, або залучити працівників. Отже, внесення Замовником змін до Тендерної документації, а саме: виключення вимоги щодо стажу роботи не менше ніж одного з архітекторів які мають сертифікат за видом робіт «Розроблення містобудівної документації» має бути не меншим ніж 10 років - не вбачається можливим, та не можу бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2021 10:24
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
aebc0c92cb3d419cb50063e37620b0ee
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-02-002696-c.a4
Назва:
вимога
Вимога:
В тендерній документації замовник вимагає наявності в учасників "сертифікованих архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення – не менше 3 осіб". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо прибрати її з тендерної документації або надати посилання на нормативні документи з обгрунтуванням даної вимоги. Предметом даної закупівлі є Послуги у сфері містобудування, які регулюються ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" та ЗУ "Про архітектурну діяльність". Відповідно до чинного законодавства, Суб’єктами містобудування є зокрема фізичні та юридичні особи, які мають сертифікованого архітектора, проте вимога щодо наявності "3 архітекторів сертифікованих відсутня" і є дискримінаційною
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення №65 від 05.11.2021.pdf 08.11.2021 10:23
Дата подачі:
04.11.2021 14:35
Вирішення:
Вітаємо!
Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – зазначений критерій встановлюється з метою пересвідчитись, що послуги будуть виконуватись суб’єктом, який має достатньо висококваліфікованого персоналу. У відповідності до ч. 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено перелік відомостей, які мають бути зазначені у тендерній документації, і Замовником цей перелік дотримано. Враховуючи ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Як вбачається з предмету закупівлі та умов Технічного завдання, розроблення плану зонування території (зонінг) с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники Степанецької сільської об’єднаної територіальної громади Черкаського району Черкаської області, граничний термін виконання заходів/робіт, надання послуг – до 31.12.2022 р. Враховуючи обсяги запланованих робіт/надання послуг, територіальне розташування та строки надання послуг, замовник вважає за доцільним встановити вимогу для потенційного Виконавця мати "сертифікованих архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення – не менше 3 осіб". Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості працівників-архітекторів, враховуючи територію Черкаського району Черкаської області, може призвести до ускладнень через недостачу відповідних фахівців, труднощів у виконанні послуги за договором через виконання послуги мінімальною кількістю працівників, можливі ризики поспішної роботи, а як наслідок не якісно виконаних тих чи інших етапів створення та оновлення топографічних карт і планів, а отже, порушення умов договору, що може призвести до ненадання послуг/неналежно наданих послуг за договором та/або розірвання договору про закупівлю.
Замовник не встановлює обмеження до учасників, які можуть виконати необхідний обсяг робіт із залученням більшої кількості працівників. Вимога замовника щодо мінімального кількісного складу працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, враховуючи обсяги закупівлі, є цілком обґрунтованими, а отже є прозорою в розумінні Закону України «Про публічні закупівлі». ЗУ "Про регулювання містобудівної діяльності" та ЗУ "Про архітектурну діяльність" визначає основні положення щодо суб’єктів містобудування, зокрема про фізичних та юридичних осіб, які мають сертифікованого архітектора та має диспозитивний характер. Отже, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, враховуючи обсяги технічного завдання даної закупівлі. Замовник не розуміє доцільність вимог у тому випадку, якщо потенційний виконавець прагне до виконання відповідно до Технічного завдання обсягу послуг щодо розроблення плану зонування території (зонінг) с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники Степанецької сільської об’єднаної територіальної громади Черкаського району Черкаської області, маючи 1 архітектора, визначаючи що дана послуга із визначеною ним кількістю працівників може бути виконана належним чином та у строки, враховуючи відкритий доступ до інформації щодо обсягів та строків надання послуг. Відповідно до ч.3 статті 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Вважаємо, що Учасник, який хоче підтвердити можливість реального надання ним послуг, виходячи з наявності у нього необхідної кваліфікації, в тому числі, в частині наявності у нього працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, має можливість або надати документи щодо наявних в нього працівників, або залучити працівників. Отже, внесення Замовником змін до Тендерної документації, а саме: виключення вимоги одо наявності в учасників "сертифікованих архітекторів, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення – не менше 3 осіб" не вбачається можливим.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2021 10:23
Вимога
Залишено без розгляду
вимога
Номер:
72f67555fb4d4a0c91e71a187b2e3cd6
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-02-002696-c.b3
Назва:
вимога
Вимога:
В тендерній документації замовник вимагає наявності в учасників "комп’ютерів – не менше 8 одиниць". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо прибрати її з тендерної документації або надати посилання на нормативні документи з обгрунтуванням даної вимоги.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення №65 від 05.11.2021.pdf 08.11.2021 10:23
Дата подачі:
04.11.2021 14:20
Вирішення:
Вітаємо!
Замовник повідомляємо що наявність обладнання та матеріально-технічної бази – це зазначений критерій, який є підтвердженням для Замовника, що потенційний Виконавець має необхідні для здійснення постачання, надання послуг або виконання робіт обладнання та інше матеріально-технічне забезпечення, яке дозволить в повному обсязі та в строк виконати всі зобов’язання за договором про закупівлю.
Зазначаємо, що загальна кількість матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, сформована Замовником з урахуванням великого обсягу робіт у відповідності до предмету закупівлі. Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості матеріально-технічної бази та обладнання, а саме без застосування/ використання комп’ютерів – в кількості не менше 8 одиниць, з розроблення Плану зонування території (зонінгу) с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники Степанецької сільської об’єднаної територіальної громади Черкаського району Черкаської області з урахуванням рішень генеральних планів населених пунктів, затверджених рішенням Степанецької сільської ради об’єднаної територіальної громади Черкаської області від 27.08.2021 №8-79/ІХ: визначення меж територіальних зон; встановлення містобудівних регламентів в межах зазначених зон; аналіз існуючої містобудівної документації, визначення містобудівних регламентів для територіальних зон та підзон (види дозволеного використання території, умови та обмеження забудови земельних ділянок), визначення містобудівних регламентів в частині обмежень використання земельних ділянок і встановлення параметрів забудови в зонах з особливими умовами використання території з метою охорони об’єктів культурної спадщини та за природно-екологічними та санітарно-захисними вимогами , може призвести до ускладнень, труднощів у виконанні послуги за договором, а отже, через порушення умов договору, може призвести до розірвання договору.
У відповідності до Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність», суб'єктами топографо-геодезичної і картографічної діяльності є юридичні та фізичні особи, які володіють необхідним технічним та технологічним забезпеченням. Відповідно до Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України № 65 від 11.02.2014 «Про затвердження Вимог до технічного і технологічного забезпечення виконавців топографо-геодезичних і картографічних робіт», встановлені вимоги до технічного забезпечення виконавців робіт, яким не встановлені вимоги щодо до кількості того чи іншого обладнання. Отже, враховуючи вищевикладене, та відсутність кількісних обмежень/заборони щодо наявності у суб’єктів господарювання того чи іншого обладнання Замовник користуючись наділеними законом правами може на власний розсуд визначати кількість необхідного обладнання, згідно з пунктами 3 та 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Отже, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі кількість необхідного обладнання матеріально-технічної бази, враховуючи обсяги технічного завдання даної закупівлі.
Згідно Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, що прямо передбачено умовами Тендерної документації, а Замовник зі свого боку, не заперечує щодо залучення спроможності інших суб’єктів господарювання, що не може виявляти дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі.
Відповідно до вищевикладеного, вимога щодо виключення наявності в складі матеріально-технічно- бази та технологій учасників "комп’ютерів – не менше 8 одиниць" не задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2021 10:23
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
a16cf6b7a83647e8803f3651e89bfa4f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-02-002696-c.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
В тендерній документації замовник вимагає наявності в учасників "транспортні засоби - не менше 2-ох одиниць". Проте ані чинне законодавство а ні "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" наведені замовником у додатку № 2 не містять вимог що потребують наявності " "транспортні засоби - не менше 2-ох одиниць". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо прибрати її з тендерної документації, адже предметом даної закупівлі є Послуги у сфері містобудування а не надання транспортних послуг.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення №65 від 05.11.2021.pdf 08.11.2021 10:22
Дата подачі:
04.11.2021 14:18
Вирішення:
Вітаємо!
Перш за все, зазначений критерій є підтвердженням для Замовника, що потенційний Виконавець має необхідні для здійснення постачання, надання послуг або виконання робіт обладнання та інше матеріально-технічне забезпечення, яке дозволить в повному обсязі та в строк виконати всі зобов’язання за договором про закупівлю. На думку замовника вимога щодо наявності у складі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – «транспортні засоби (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права) - не менше 2-ох одиниць» є цілком обґрунтованою з огляду на наступне: а) замовник не визначає вимог щодо територіальної приналежності потенційних Учасників до місця проведення робіт/виконання послуг, а саме: с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники Степанецької сільської об’єднаної територіальної громади Черкаського району Черкаської області, відповідно у потенційного виконавця з’являється нагальна потреба виїзду до місця проведення робіт/надання послуг б) з огляду на територіальну масштабність надання послуг, без застосування транспортних засобів виконати належним чином та у відповідні строки послуги, у відповідно до Технічного завдання на надання послуг з розроблення плану зонування території (зонінг) с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники Степанецької сільської об’єднаної територіальної громади Черкаського району Черкаської області, а саме, топографо-геодезична зйомка на територію проектування, є неможливим. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, що прямо передбачено умовами Тендерної документації, а Замовник зі свого боку не заперечує щодо залучення спроможності інших суб’єктів господарювання, що не може виявляти дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі. Замовник користуючись наділеними законом правами може на власний розсуд визначати кількість необхідного обладнання, згідно з пунктами 3 та 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Відповідно до Закону, замовник має право самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі кількість необхідного обладнання матеріально-технічної бази, враховуючи обсяги технічного завдання даної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене, вимога щодо виключення з тендерної документації вимоги щодо наявності у складі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій – «транспортні засоби (наявність підтверджується відповідними свідоцтвами про реєстрацію, іншими правовстановлюючими документами згідно законодавства про майнові права) - не менше 2-ох одиниць» не може являти собою дискримінацію та не може бути задоволеною у звязку з нагальною потребою використання транспорних засобів під час надання послуг/виконання робіт за предметом договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2021 10:22
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
b731baa694914b07bded221aa9fc3fe3
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-02-002696-c.c1
Назва:
Вимога
Вимога:
В тендерній документації замовник вимагає наявності в учасників "широкоформатні принтери формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 2-х одиниць". Проте ані чинне законодавство а ні "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" наведені замовником у додатку № 2 не містять вимог що потребують наявності " "широкоформатні принтери формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 2-х одиниць". Вважаємо дану вимогу дискримінаційною та вимагаємо прибрати її з тендерної документації.
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокольне рішення №65 від 05.11.2021.pdf 08.11.2021 10:21
Дата подачі:
04.11.2021 14:15
Вирішення:
Вітаємо!
Повідомляємо що наявність обладнання та матеріально-технічної бази – зазначений критерій є підтвердженням для Замовника, що потенційний Виконавець має необхідні для здійснення постачання, надання послуг або виконання робіт обладнання та інше матеріально-технічне забезпечення, яке дозволить в повному обсязі та в строк виконати всі зобов’язання за договором про закупівлю.
Зазначаємо, що загальна кількість матеріально-технічної бази, необхідної для надання послуг, сформована Замовником з урахуванням обсягу робіт у відповідності до предмету закупівлі. Замовник вважає, що виконання послуг із залученням мінімальної кількості матеріально-технічної бази та обладнання, а в тому числі, за відсутності широкоформатних принтерів формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 2-х одиниць, враховуючи специфіку та технічне виконання робіт/послуг з розроблення плану зонування території (зонінг) с. Степанці, с. Мартинівка, с. Дарівка, с. Ключники Степанецької сільської об’єднаної територіальної громади Черкаського району Черкаської області є неможливим та сприятиме появі ризиків ускладнення вчасного виконання роботи та надання послуг в цілому, як наслідок не належне виконання Договору, прострочення виконання послуг та розірвання Договору про закупівлю.
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, що прямо передбачено умовами Тендерної документації, а Замовник зі свого боку не заперечує щодо залучення спроможності інших суб’єктів господарювання, що не може виявляти дискримінаційних вимог до Учасників закупівлі.
Замовник користуючись наділеними законом правами може на власний розсуд визначати кількість необхідного обладнання, згідно з пунктами 3 та 8 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити, зокрема: інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов`язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Отже, замовник наділений правом самостійно визначати предмет закупівлі чи частину предмета закупівлі (лот), щодо яких можуть бути подані тендерні пропозиції, вимоги щодо якого визначаються в тендерній документації замовником, в тому числі кількість необхідного обладнання матеріально-технічної бази, враховуючи обсяги технічного завдання даної закупівлі, та вимога щодо виключення широкоформатні принтери формату А0 (плотери або аналоги) - не менше 2-х одиниць, не може бути задоволена.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
08.11.2021 10:21