-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги медичних лабораторій (Код ДК 021:2015 –85140000-2 «Послуги у сфері охорони здоров’я різні»)
Категорія замовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та не підготовлені безпосередньо учасником, мають бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами документації
Завершена
389 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 946.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 946.00 UAH
Період оскарження:
02.11.2021 15:29 - 21.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірні дії Замовника
Номер:
32dcfbb2dccc4fd1bf78f760ab2fc5f5
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-02-002458-c.b2
Назва:
Неправомірні дії Замовника
Вимога:
Добрий день.
ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТ" категорично не погоджується із рішеннями, що прийняті Замовником відносно відхилення нашої тендерної пропозиції та обрання переможцем процедури закупівлі ТОВ "МЦ "ЦЕНТРОЛАБ".
Згідно протоколу № 84 засідання тендерного комітету, було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР ДІАГНОСТ" за 4 підставами:
По першої підстави відхилення повідомляємо наступне. Замовник зазначає, що Учасником ТОВ «Медичний центр Діагност» надано інформацію про обладнання, яке буде використовуватися для виконання договору. Згідно наданого у складі тендерної пропозиції свідоцтва про повірку №3281 від 12.10.2021 р. ТОВ «Медичний центр Діагност» планує використовувати для виконання договору гематологічний аналізатор моделі Micro CC-20Plus. Даний аналізатор працює в 3-х субпопуляціях, тоді як для виконання умов договору потрібен аналізатор, який працює в 5-ти субпопуляціях. Ми погоджуємося, що даний факт вказує на невідповідність, проте, згідно частини шістнадцятої Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно пункту 1 частини шістнадцятої Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Повідомляємо, що наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази та технологій відноситься до кваліфікаційних критеріїв, які встановлені пунктом 1 частини другої статті 16 Закону, тому Замовник був ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ надати можливість усунути дану невідповідність. Повідомляємо, що ми взмозі усунути дану невідповідність та маємо в наявності необхідне обладнання.
Щодо другої підстави відхилення повідомляємо наступне. У складі нашої пропозиції надано документ «Довідки.pdf», де, серед іншого, на ст. 27 зазначено інформацію про отримання ліцензії, згідно Наказу МОЗ від 17.08.2020 №1879. Додатково надано документ «Ліцензія.pdf», в якому зазначено перелік організацій, які отримали ліцензію на медичну практику згідно даного Наказу. Вважаємо, що повністю виконали вимогу Замовника щодо підтвердження наявності ліцензії на медичну практику, оскільки дана інформація, окрім довідок, що надані, міститься у відкритому доступі. Щодо аналогічних договорів, то, посилаючись на пункт 1 частини шістнадцятої Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Повідомляємо, що наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів відноситься до кваліфікаційних критеріїв, які встановлені пунктом 3 частини другої статті 16 Закону, тому Замовник був ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ надати можливість усунути дану невідповідність, якщо інформація, яка зазначена у аналогічних договорах не відповідає вимогам Замовника.
Щодо третьої підстави відхилення повідомляємо наступне. Згідно Додатку 1 до тендерної документації, Учасники повинні надати довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Нами надано документ «Довідки.pdf», в якому, серед іншого, на ст. 23 наявна інформація про працівників, які будуть безпосередньо залучені до виконання договору. Будь-які інші документи, що підтверджують правовідносини між роботодавцем та працівником не вимагалися умовами ТД та додатків, тому Замовник свідомо, чи не свідомо пішов на порушення Законодавства, відхиливши тендерну пропозицію за цією підставою. Додатково повідомляємо, що наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід відноситься до кваліфікаційних критеріїв, а тому Замовник зобов’язаний був надати, у разі встановлення невідповідності, можливість усунути його протягом 24 годин.
Щодо четвертої підстави відхилення повідомляємо наступне. Згідно з пунктом 12.14 Розділу 12 Статуту, Генеральний директор у відповідності до чинного законодавства та цього Статуту розпоряджається майном Товариства, укладає БУДЬ-ЯКІ угоди та інші юридичні акти без довіреності, відкриває у банках поточні та інші рахунки Товариства. Додатково, повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору про закупівлю підтверджуються інформацією, що наведена у документі «Наказ1.pdf». Додатково повідомляємо, що згідно пункту 2 частини шістнадцятої Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції безпідставним, а дії Замовника – протиправними.
Додатково повідомляємо, що Замовник недосконало перевірив пропозицію ТОВ "МЦ "ЦЕНТРОЛАБ", чим порушив принципи проведення процедури закупівлі, що наведені у статті 5 Закону. Згідно наданого документа «18__ЦЕНТРОЛАБ_Аналогiчнi_договори.PDF» зазначається, що ТОВ "МЦ "ЦЕНТРОЛАБ" уклав договір із КНП «Хмельницький обласний серцево судинний центр» ХОР № 46 від 26.05.2021 р. на суму 3544019,00 грн. Проте, аналізом вищезазначеного договору, можна встановити факт невідоповідності інформації, а саме: пунктом 3.1. розділу 3 Договору № 46 зазначена загальна вартість послуг, яка становить 3526269,00. Проте Замовником не взято до уваги дану не відповідність, та неправомірно обрано переможця даної закупівлі. Дивно, як один і той же склад тендерного комітету аналізує документи різних учасників.
Враховуючи факт порушення законодавства у сфері закупівель та неможливості повернення нашої пропозиції на кваліфікацію, ВИМАГАЄМО:
1) Скасувати рішення Замовника щодо обрання переможця закупівлі - ТОВ "МЦ "ЦЕНТРОЛАБ".
2) Відмінити процедуру закупівлі відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону.
У разі незадоволення вимоги змушені будемо оскаржувати рішення Замовника у Антимонопольному комітеті України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.12.2021 17:40
Вирішення:
Причиною дискваліфікації тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр Діагност» стали виявлені факти невідповідності технічним умовам. При цьому були додатково також встановлені факти невідповідності кваліфікаційним критеріям та неналежного підтвердження права підпису.
У протоколі №84 засідання тендерного комітету від 26.11.2021 р. зазначено про рішення відхилити тендерну пропозицію ТОВ «Медичний центр Діагност» на підставі а.1 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі) (не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета тендерної закупівлі).
Відповідно до вимог абз.1 п.2 ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Аналогічна норма була закладена і у п.4.1 нашої тендерної документації: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин (далі по тексту – механізм 24 годин) з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Згідно із ч. 16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», усувати невідповідності можна лише в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
В жодних інших документах: ні в технічних специфікаціях, ні в довідках/листах, ні в банківських гарантіях, що не стосуються права підпису чи кваліфікаційних критеріїв, виправляти невідповідності не можна.
Якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч. 16 ст. 29 Закону, не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така тендерна пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин. Тобто якщо пропозиція учасника містить невідповідності не лише в кваліфікації, але й у технічній частині, то замовник має право не застосовувати механізм 24 годин, а відразу відхиляти пропозицію учасника, зазначивши відповідні підстави відхилення.
Наша тендерна документація містила кваліфікаційні вимоги у додатку №1 «Інформація та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям», а технічні умови у додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ».
У п.1 протоколу №84 засідання тендерного комітету від 26.11.2021 р. зазначено про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр Діагност» саме умовам Додатку №2 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ». Решта пунктів (п.2 - п.4) протоколу містять додатково встановлені невідповідності як в частині кваліфікаційних критеріїв, так і в частині права підпису тендерної документації.
У разі, якщо б під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Медичний центр Діагност» було виявлено лише невідповідності, визначені ч.16 ст. 29 Закону «Про публічні закупівлі», то ми як Замовник були б зобов’язані розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Проте тендерним комітетом було встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «Медичний центр Діагност», крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених ч.16 ст.29 29 Закону «Про публічні закупівлі», не відповідає іншим вимогам тендерної документації (а саме технічним умовам), тому така пропозиція підлягає відхиленню згідно з відповідними підставами, визначеними у статті 31 Закону із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Стосовно наведеного у вимозі факту невідповідності інформації у тендерній пропозиції ТОВ "МЦ "ЦЕНТРОЛАБ", то дана невідповідність належить до формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призводить до відхилення їх тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Технічні вимоги
Номер:
2f14ffb23c8f4f55b067cb4a4e82c667
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-02-002458-c.c1
Назва:
Технічні вимоги
Вимога:
Просимо видалити із Додатку №2 Технічні вимоги умову щодо розташування потужностей у м. Хмельницький, оскільки вважаємо дану умову дискримінаційною та такою, що порушує принципи публічних закупівель, передбачені ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме в частині добросовісної конкуренції серед учасників та рівне ставлення до них. Оскільки дана вимога, мінімізує кількість імовірних учасників до лише тих, що територіально знаходяться в межах міста Хмельницький. Лабораторні дослідження згідно предмету закупівлі можна здійснювати і територіально віддаленіше з дотримання встановлених строків виконання.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2021 12:25
Вирішення:
Шановний Учаснику!
Дякуємо Вам за увагу та небайдужість до нашого тендеру.
Дана вимога встановлена в Технічних вимогах (Додаток №2), на основі таких критеріїв:
1. Якість досліджень, яка залежить від часу та умов зберігання біоматеріалу.
2. Часовий проміжок від моменту забору до моменту отримання результатів на електронну пошту, так при розташуванні виробничих потужностей у межах міста Хмельницького виконання досліджень здійснюється у максимально короткий проміжок часу, що дає можливість отримати результат на електронні пошти амбулаторій за кілька годин. В свою чергу швидкість отримання результатів впливає на якість роботи лікарів - чим швидше лікар отримує результати досліджень пацієнта, тим швидше він може виставити діагноз та почати лікування.
3. Виробнича потреба у виконанні аналізів у режимі CITO (терміново, ургентно), тендерною документацією таку потребу передбачено в п.7 розділу "МЕДИКО-ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ" Додатку 2, оскільки тільки у разі розташування виробничих потужностей у межах міста Хмельницького є можливість забезпечити дану потребу.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
09.11.2021 16:51