• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Фуфайки Stuff темно-синього кольору

Завершена

67 200.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 672.00 UAH
Період оскарження: 21.09.2017 14:33 - 26.09.2017 16:00
Вимога
Відхилено

Виправити дискримінаційні вимоги (згідно ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі)

Номер: 74ee53fd28fe42cdbc9180906b41ebb6
Ідентифікатор запиту: UA-2017-09-21-001304-b.c1
Назва: Виправити дискримінаційні вимоги (згідно ст.3 ЗУ Про публічні закупівлі)
Вимога:
1. Найменування Замовника: Головне Управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у м. Київ. 2. Номер повідомлення про проведення закупівлі UA-2017-09-21-001304-b ● 5652aebc37fc4db39290bce78d0b0b3c (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-09-21-001304-b) 3. Підставою для подання поточної вимоги є виявлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, а саме: у назві тендерної закупівлі та тендерній документації вказано приналежність предмету закупівлі (фуфайки) до конкретних виробника/торгової марки ("Stuff") - відомого в Україні виробника футболок та іншого одягу. Дана Вимога є прямим порушенням пункту 6.2.4 Наказу Державного підприємства"Зовнішторгвидав України" №35 від 13.04.2016 про "Порядок здійснення допорогових закупівель", а саме: "Під час здійснення Закупівель Замовники повинні дотримуватися таких принципів здійснення закупівель: 4. недискримінація учасників". Наявність такої вимоги в тендерній документації надає явну перевагу конкретному виробнику згаданої вище продукції конкретної торгової марки, що прямо дискримінує інших учасників закупівлі (у тому числі Заявника поточної Вимоги), порушуючи їх права та ставлячи під сумнів прозорість тендеру та застосування принципу відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. 4. Зміст Вимог. Вимагаю виправити дискримінаційні вимоги: прибрати назву конкретної торгової марки/виробника предмету закупівлі або додати в специфікацію вираз "або еквівалент", яка відповідає вимогам статті 22 Закону України Про публічні закупівлі, котра стосується недопущення внесення дискримінаційних вимог до тендерної документації під час публічних закупівель, а отже може бути використана як приклад для усунення порушення для приведення документації поточного тендеру у відповідність до пункту 6.2.4 Наказу Державного підприємства"Зовнішторгвидав України" №35 від 13.04.2016 про "Порядок здійснення допорогових закупівель", на якому й ґрунтується поточна Вимога. Прошу прийняти поточну Вимогу до розгляду відповідно до Наказу ДП "Прозорро"№49 від 20.06.2017 "Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель" та усунути порушення в якнайшвидший термін для можливості безперешкодного проведення зазначеної закупівлі відповідно до Наказу Державного підприємства"Зовнішторгвидав України" №35 від 13.04.2016 про "Порядок здійснення допорогових закупівель". 5. Заявник: Панюта Антон Олегович (ІПН 3416408857), м,Бровари Київської області, вул. Короленка 70/Б, кв.71 Вимогу складено згідно п. 14. "Усунення порушення" Наказу Державного підприємства"Зовнішторгвидав України" №35 від 13.04.2016 про "Порядок здійснення допорогових закупівель" та з урахуванням Наказу ДП "Прозорро"№49 від 20.06.2017 "Про внесення змін до Порядку здійснення допорогових закупівель".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідно до статті 2 Закону України “Про публічні закупівлі”, Закон застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Таким чином, дана допорогова закупівля не підпадає під дію Закону України “Про публічні закупівлі”, а проводиться, відповідно до Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35. Згідно положень п. 6.4. Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП “Зовнішторгвидав України” від 13.04.2016 №35, “вимоги до предмета Закупівлі можуть встановлюватися Замовником у доданих файлах або в екранних формах Закупівлі. У вимогах до предмета Закупівлі, що містять посилання на певну торговельну марку (знак для товарів і послуг) або виробника, Замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти прийматимуться у пропозиціях Учасників”. Тобто вказання аналогів та/або еквівалентів не являється обов'язком, а є правом Замовника. Таким чином, закупівля не містить дискримінаційних вимог. Враховуючи викладене та виходячи з умов даної закупівлі, Замовником встановлено мінімальні вимоги до Учасників, тому будь-який учасник може подати свою пропозицію на торги.
Статус вимоги: Відхилено