• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Системні блоки

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.Закупівля здійснюється за рахунок додаткового фінансування.

Завершена

3 430 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 150.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2021 13:34 - 14.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу:

Номер: 0d1d360f17024b2fbb723c48bff1bd0f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-008302-a.a1
Назва: Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу:
Вимога:
Шановний Замовник. Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: «Наявність локальних сервісних центрів в Учасника обов’язкова. Учасник у складі пропозиції надає довідку у довільній формі про наявність центру сервісної та технічної підтримки у м. Запоріжжя та м. Кропивницький, власного чи такого, що використовується на договірних засадах, зазначити адресу та контактний телефон відповідальних осіб. У разі якщо Учасник не має власного центру сервісної та технічної підтримки у місті Запоріжжя та Кропивницький, Учасник повинен надати копію договору про співпрацю Учасника з таким існуючим центром сервісної та технічної підтримки, що має офіс у місті Запоріжжя та Кропивницький, строк дії такого договору повинен бути не менше 31.12.2024 року. Додатково Учасник у складі пропозиції надає лист-гарантію від такої компанії-партнера щодо гарантії сервісної та технічної підтримки запропонованих Учасником системних блоків із зазначенням Замовника та номеру закупівлі, до якої такий лист наданий, а також підтвердження права власності/володіння/користування/оренди відповідним приміщенням центру сервісної та технічної підтримки за зазначеною адресою. Гарантійне обслуговування здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з моменту повернення товару Учаснику (Постачальнику), силами Учасника (Постачальника) та за його кошти у відповідних сервісних центрах, зазначених у довідці про наявність центрів обслуговування.» Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та прибрати вищевказану дискримінаційну вимогу, визначену за територіальними ознаками. У випадку відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені скористатися нашим правом, визначеним у ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», та подати скаргу до органу оскарження (АМКУ).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Тендерний комітет уважно розглянувши Вашу Вимогу (скаргу), повідомляє, що відповідно до умов тендерної документації, Учасник (постачальник) повинен мати локальний сервісний центр (або співпрацювати) та здійснювати гарантійне обслуговування Товару, що є предметом закупівлі безкоштовно протягом всього гарантійного строку. Вищезазначена вимога встановлюється Замовником з метою підтвердження того, що поставлений Товар, у разу необхідності, буде обслуговуватись у власному сервісному центрі чи у сервісному центрі з яким співпрацює Учасник, для впевненості у тому, що гарантійне обслуговування поставленого Товару буде здійснюватися Учасником власними силами та за свій рахунок.
Статус вимоги: Відхилено