• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Капітальний ремонт (теплова ізоляція огороджувальних конструкцій, заміна покрівлі) закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Колобок" Прилісненської сільської ради в селі Прилісне по вул.Сойне, 6а Маневицького району Волинської області»

Торги відмінено

127 555.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 637.78 UAH
Період оскарження: 02.11.2021 11:53 - 08.11.2021 09:00
Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога

Номер: 96ae15bd8ab345628a96a11f9159124c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-005849-a.b3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно п.4 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" - Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Увашому випадку в табл.1 п.1 Скановану з оригіналу копію аналогічного договору, не менше 1, який повністю виконаний протягом 2020/2021 років, на суму не менше очікуваної вартості даної закупівлі та предметом якого виступав технічний нагляд, тобто обмежує учасників в яких аналогічні договори раніше ніж 2020/2021 роки, та обмежує учасників в яких аналогічні договори менше очікуваної вартості даної закупівлі. табл 1. Замовник не має просити такі документи, як оригінал чи копія акту КБ2в та КБ-3 підписані з усіх сторін до аналогічних договорів. Це інформація, яка стосується попереднього замовника і виконавця безпосередньо. Якщо ви просите сертифікат/або декларація про готовність то логічно що були підписані дані акти і згідно ж цього пункту 4 ст. 22 тендерна документація не повинна містити вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, доступ до сертифікатів і декларацій про готовність міститься у відкритому доступі, а саме на порталі єдиної державної електронної системи у сфері будівництва. таб.2 п.9. Цивільно-страховий поліс є особистою справою інженера з технічного нагляду і він не має жодного відношення до замовника. п.10. Замовник не може обирати інженера технічного нагляду лише з Волинської області а також не має права ставити вимогу про прибуття на об'єкт протягом двох годин, оскільки це є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі», що є обмеженням конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційна вимога

Номер: 3db2b35249ce445cba8b95cbd5a3b4c5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-005849-a.a2
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Згідно таблиці 2, п.10 Замовник вимагає «Учасник повинен документально підтвердити у складі пропозиції своє місцезнаходження у Волинській області для здійснення своєчасного технічного нагляду протягом строку дії договору. У протилежному випадку пропозиція учасника буде відхилена. Учаснику (переможцю торгів) необхідно постійно вести технічний контроль за виконанням робіт об’єкту, також в разі необхідності обов’язково мати можливість виїзду на об’єкт в найкоротші терміни (на протязі двох годин з моменту отримання повідомлення про необхідність присутності на об’єкті, у разі неприбуття на об’єкт протягом двох годин, особа яка здійснює технічний нагляд компенсує вартість простою техніки та робочого персоналу на будівельному майданчику).». Встановлення Замовником такої вимоги значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу, не призведе до максимальної економіки та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників, що розташовані дальше Волинської області. На думку учасника, вищезазначена вимога є дискримінаційною. Враховуючи викладене, дії Замовника порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вимога
Без відповіді

Дискримінаційні вимоги

Номер: f958ee7ddcca4b2d9ff28b58183d3a3f
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-005849-a.c1
Назва: Дискримінаційні вимоги
Вимога:
Додаток 2 таб 1. Замовник не має просити такі документи, як оригінал чи копія акту КБ2в та КБ-3 підписані з усіх сторін до аналогічних договорів. То є інформація, яка стосується попереднього замовника і виконавця безпосередньо. Ви можете просити лише лист-відгук, який є підтвердженням нормальної роботи інженера з технічного нагляду, в іншому разі такий лист не був би наданий. Інженер з технічного нагляду не має відношення до введення об’єкту в експлуатацію, за це безпосередньо несе відповідальність замовник. таб.2 п.9. Цивільно-страховий поліс є особистою справою інженера з технічного нагляду і він не має жодного відношення до замовника. п.10. Замовник не може обирати інженера технічного нагляду лише з Волинської області а також не має права ставити вимогу про прибуття на об'єкт протягом двох годин, оскільки це є порушенням ЗУ "Про публічні закупівлі», що є обмеженням конкуренції та призводить до дискримінації учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.