• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до плану зонування території міста Черкаси»

Торги відмінено

3 724 400.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 18 622.00 UAH
Період оскарження: 02.11.2021 08:28 - 15.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником

Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-11-02-000259-а, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації до потенційних Учасників

Номер: 587b27865d4d44daaeca505533dcbf98
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-000259-a.a2
Назва: Скарга, що стосується тендерної документації у закупівлі UA-2021-11-02-000259-а, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог у Тендерній документації до потенційних Учасників
Скарга:
Оприлюднена Замовником тендерна документація процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ»: Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до плану зонування території міста Черкаси» (Класифікатор ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування), затверджена Рішенням уповноваженої особи від 02.11.2021 року зміни від 18.11.2021, опублікована в електронній системі закупівель 18.11.2021 року (файл «тендерна документації_зонування території_зміни.docx») (надалі – Тендерна документація), містить вимоги, які суперечать принципам здійснення закупівель, встановлених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; такі вимоги є дискримінаційними, і, відповідно, обмежують право участі у Закупівлі суб’єктів господарювання, що можуть успішно надавати послуги по вищевказаному Предмету закупівлі, чим, в тому числі, порушують законні права та інтереси Скаржника, зокрема: - на участь у Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками; - на перемогу в аукціоні в Закупівлі на рівних умовах з іншими учасниками; - на отримання замовлення від Замовника; - на отримання прибутку від проведення власної господарської діяльності. Підставою подання Скаржником скарги є: порушення Замовником процедури Закупівлі у відповідності до норм чинного законодавства, неправомірні дії Замовника стосовно встановлення ним дискримінаційних та таких, що суперечать законодавству вимог до потенційних Учасників, порушення прав та законних інтересів Скаржника. Опис дискримінаційних вимог наведено у Скарзі, що додається. ПРОСИМО: 1. Прийняти Скаргу, що стосується тендерної документації процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ»: Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до плану зонування території міста Черкаси» (Класифікатор ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування), затверджена Рішенням уповноваженої особи від 02.11.2021 року зміни від 18.11.2021, опублікована в електронній системі закупівель 18.11.2021 року (файл «тендерна документації_зонування території_зміни.docx»), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-02-000259-а, стосовно порушення процедури закупівлі – встановлення Замовником дискримінаційних вимог до потенційних Учасників, до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника – ДЕПАРТАМЕНТ АРХІТЕКТУРИ ТА МІСТОБУДУВАННЯ ЧЕРКАСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - усунути порушення тендерної документації процедури закупівлі «ВІДКРИТІ ТОРГИ»: Послуги з розроблення містобудівної документації «Внесення змін до плану зонування території міста Черкаси» (Класифікатор ДК 021:2015: 71410000-5 Послуги у сфері містобудування), затверджена Рішенням уповноваженої особи від 02.11.2021 року зміни від 18.11.2021, опублікована в електронній системі закупівель 18.11.2021 року (файл «тендерна документації_зонування території_зміни.docx»), ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-02-000259-а, відповідно до викладеного у мотивувальній частині скарги.
Дата розгляду скарги: 16.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.12.2021 10:15
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 21.12.2021 15:31
Дата виконання рішення Замовником: 10.01.2022 11:57
Коментар замовника щодо усунення порушень: зміни внесено
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРГРУППРОЕКТ ПЛЮС", Козубенко Антон 380976908955 UKRGROUPPROJECT.PLUS@GMAIL.COM
Вимога
Залишено без розгляду

Визначення предмета закупівлі

Номер: fba9cbd88d8d4cc5b122a246720dd4e3
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-02-000259-a.a1
Назва: Визначення предмета закупівлі
Вимога:
Відповідно до ст. 1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» план зонування території (зонінг) – це документація, що є складовою комплексного плану просторового розвитку території територіальної громади або генерального плану населеного пункту і визначає умови та обмеження використання території у межах визначених функціональних зон. Відповідно до п.4 ст. 3 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» Містобудівна документація підлягає стратегічній екологічній оцінці в порядку, встановленому Законом України "Про стратегічну екологічну оцінку". Розділ "Охорона навколишнього природного середовища", що розробляється у складі проекту містобудівної документації, одночасно є звітом про стратегічну екологічну оцінку, який має відповідати вимогам Закону України "Про стратегічну екологічну оцінку". Відповідно до ч.3 ст. 11 Закону України «Про стратегічну екологічну оцінку» у складі містобудівної документації звітом про стратегічну екологічну оцінку для проектів містобудівної документації є розділ "Охорона навколишнього природного середовища", який має відповідати вимогам частини другої цієї статті. Згідно з п. 4.3. ДБН Б.1.1-15:2012 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ГЕНЕРАЛЬНОГО ПЛАНУ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ» генеральний план визначає основні принципи і напрямки планувальної організації та функціонального призначення території, формування системи громадського обслуговування населення, організації вулично-дорожньої та транспортної мережі, інженерного обладнання, інженерної підготовки і благоустрою, цивільного захисту території та населення від небезпечних природних і техногенних процесів, охорони навколишнього природного середовища, охорони та збереження культурної спадщини та традиційного характеру середовища історичних населених пунктів, а також послідовність реалізації рішень, у тому числі етапність освоєння території. Отже, СЕО є розділом/складовою генерального плану, а не плану зонування території, як про це зазначає Замовник, відповідаючи на питання про предмет закупівлі. Відповідно до п.2.6. ДБН Б.2.2-3:2012 «СКЛАД ТА ЗМІСТ ІСТОРИКО-АРХІТЕКТУРНОГО ОПОРНОГО ПЛАНУ НАСЕЛЕНОГО ПУНКТУ» історико-архітектурний опорний план – це науково-проектна документація, яка розробляється у складі генеральних планів історичних населених місць та в якій відображається інформація про нерухомі об'єкти культурної спадщини населеного пункту, пов'язану з ними історичну забудову (значні й рядові історичні будівлі); землі історико-культурного призначення; місця втрачених будинків, споруд, оборонних укріплень, що мали важливе історичне або містобудівне значення; дисгармонійні будівлі та споруди; пам'ятки природи, природні заповідники, цінні природні ландшафти; межі історичних ареалів населеного місця; межі зон охорони пам'яток культурної спадщини, що є діючими на час складання історико-архітектурного опорного плану (за наявності). Відтак, історико-архітектурний опорний план також не є складовою плану зонування території як про це зазначає Замовник, відповідаючи на питання про предмет закупівлі. Ні СЕО, ні історико-архітектурний опорний план не є змінами до плану зонування території. Таким чином предмет закупівлі не відповідає змісту робіт, які фактично закуповуються замовником і які Замовник визначив у технічному завданні до тендерної документації. Просимо виписати предмет закупівлі та тендерну документацію відповідно до вимог законодавства.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Назва предмету закупівлі вказана згідно з рішенням Черкаської міської ради від 15.06.2021 № 6-37 «Про розроблення містобудівної документації «Внесення змін до Плану зонування території міста Черкаси». Відповідно до п. 5.3. ДБН Б.1.1-22:2017 Склад та зміст плану зонування території за умови розроблення зонінгу як окремої містобудівної документації, графічна частина плану зонування має містити: – схему зонування території населеного пункту (його окремих частин); – історико-архітектурний опорний план, зони охорони пам'яток культурної спадщини (для населених пунктів, занесених до списку історичних населених місць України); – схему планувальних обмежень; – план червоних ліній вулиць; – інші графічні матеріали, що обґрунтовують або деталізують рішення, прийняті в схемі зонування території населеного пункту (за необхідності). Щодо Розділу "Охорона навколишнього природного середовища" зазначаємо наступне Враховуючи вимоги ч. 4 ст. 3 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», включення до тендерної документації послуг з здійснення стратегічної екологічної оцінки є обґрунтованим.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 09.11.2021 08:47