• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Муніципальні електроавтобуси для Ужгородської міської територіальної громади із зарядними станціями

Торги не відбулися

98 686 600.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 495 000.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2021 17:44 - 06.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

До пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації

Номер: d680f7aa990142b697a3bcdc82c11c4b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-002363-c.c8
Назва: До пункту 7 Додатку 4 до тендерної документації
Вимога:
У пункті 7 Додатку 4 до тендерної документації написано: «Сумарна ємність батарей, кВтг, не менше 250. Тягові акумуляторні батареї повинні забезпечувати упродовж всього гарантійного терміну безаварійну експлуатацію і збереження енергетичної ємності на рівні мінімум 80 % від їх номінального (початкового) значення. У випадку не збереження необхідного мінімального рівня енергетичної ємності Виконавець упродовж гарантійного терміну зобов'язаний замінити їх новими» , пропонуємо викласти в такій редакції: «Сумарна ємність батарей, кВтг, не менше 360 Тягові акумуляторні батареї повинні забезпечувати упродовж всього гарантійного терміну безаварійну експлуатацію і збереження енергетичної ємності на рівні мінімум 80 % від їх номінального (початкового) значення. У випадку не збереження необхідного мінімального рівня енергетичної ємності Виконавець упродовж гарантійного терміну зобов'язаний замінити їх новими». У пункті 8 Додатку 4 написано: «Пробіг без підзарядки, враховуючи рекуперацію, не менше 250±10 км (залежить від рельєфу місцевості, погодних умов та режиму руху) з врахуванням роботи системи кліматизації». Сумарна ємність батарей 250 від до 350 кВтг не забезпечить пробігу у 250 км з працюючою системою кліматизації. Замовник фактично відмовив у внесенні змін у пункт 7 Учаснику, який написав цю вимогу англійською мовою, хоча у своїй відповіді вказав, що дана вимога задоволена, шляхом внесенням змін в пункт 7 в частині питомої витрати електроенергії: «Витрати електроенергії на тягу при умовній розрахунковій швидкості 23 км/г, 1 км - від 0,7 кВт·г». Однак Учасник вимагав внесення зміни щодо сумарної ємності батарей, а не щодо витрати електроенергії на тягу при умовній розрахунковій швидкості 23 км/г, тобто тендерний комітет уникає відповіді на поставлену вимогу і неправомірно повідомляє в системі Прозоро про її задоволення. Такі дії тендерного комітету суперечать принципам проведення закупівель у відповідності до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі». Занижені вимоги щодо сумарної ємності батарей вважаємо дискримінаційними, бо оцінка пропозицій проводиться тільки за ціною, а ціна батареї становить значну частку у ціні електробуса, що суттєво впливає на кінцеву ціну електробуса. Вимагаємо з метою створення реальної конкуренції в даній закупівлі внести зміни в пункт 7 та викласти його в такій редакції: «Сумарна ємність батарей, кВтг, не менше 360. Тягові акумуляторні батареї повинні забезпечувати упродовж всього гарантійного терміну безаварійну експлуатацію і збереження енергетичної ємності на рівні мінімум 80 % від їх номінального (початкового) значення. У випадку не збереження необхідного мінімального рівня енергетичної ємності Виконавець упродовж гарантійного терміну зобов'язаний замінити їх новими».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! З метою не обмеження конкуренції для учасників, які використовують на електроавтобусах акумуляторні батареї з сумарною ємністю менше 360 кВт.год, Ваша вимога не задовольняється, оскільки замовником в Додатку 4 Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» передбачено сумарну ємність акумуляторної батареї не менше 250 кВт.год, що дозволяє учасникам, які використовують на електроавтобусах акумуляторні батареї з більшою сумарною ємністю брати участь у відкритих торгах. Для замовника визначальним фактором є виконання учасником вимоги щодо пробігу ТЗ без підзарядки не менше 250±10 км.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.11.2021 11:40
Вимога
Вирішена

Технічна специфікація

Номер: e21e458bbc364546b3496e79d227b0e5
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-002363-c.a7
Назва: Технічна специфікація
Вимога:
Викласти п. 3 Технічна специфікація Додатку 4 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» у новій редакції: «3. Копія діючого сертифікату відповідності з додатками або сертифікат типу, виданий уповноваженим органом України відповідно до Порядку затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання, затвердженого наказом Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012 № 521, на електричний автобус або тролейбус або копію сертифікату відповідності щодо індивідуального затвердження колісного транспортного засобу на вже виготовлений та реалізований електричний автобус або тролейбус». У пункті 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», Розділу 1 Документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника/об’єднань учасників, кваліфікаційним критеріям ,Додатку 1 до тендерної документації вказано: «Аналогічним договором в цій тендерній документації вважається договір на постачання електричного автобуса або тролейбуса». Вимога щодо надання сертифіката на електроавтобус, аналогічний автобусу, що пропонується до постачання є дискримінаційною та такою, що суттєво обмежує конкуренцію в даній закупівлі. На сьогодні в Україні є тільки дві компанії, що мають досвід постачання електробусів і ці електробуси за своїми основними характеристиками суттєво відрізняються від того електробуса, що планується закупити по даній процедурі. Практично всім потенційним учасникам даної закупівлі необхідно вносити суттєві зміни в конструкцію своїх електробусів щоб відповідати вимогам даної тендерної документації, тому ця вимога на етапі подачі пропозицій є недоречною. Замовник має вимагати обов’язкового надання сертифіката при поставці готового електробуса, що відповідає всім технічним вимогам даної тендерної документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу та з метою не обмеження конкуренції повідомляємо, що замовником буде внесено зміни до Додатку 4 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

technical conditions of the tender

Номер: f4764377bfe34237bc8595ff7d94b429
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-002363-c.c6
Назва: technical conditions of the tender
Вимога:
Herwith we propose to state the item 7 of the Annex 4 as follows: «Total capacity of batteries, kWh, must be at least 360. Traction batteries must ensure trouble-free operation and maintenance of the electric power capacity at the level of at least 80% of their nominal (initial) capacity throughout the warranty period. In case of failure to maintain the required minimum level of power capacity, the Contractor is obliged during the warranty period to replace the failed battery cells with new ones.». Please find below our arguments: - Item 8 of the Annex 4 states, cite: «Mileage without recharging, including recuperation, is not less than 250±10 km (depending on terrain, weather conditions and traffic regime) taking into account the operation of the air conditioning system» - Item 7 of the Annex 4 states, cite: «Electric power consumption for traction at a conventional design speed of 23 km/h: for 1 km - 0.7-0.9 kWh». It means that to ensure the single-charge mileage of 250 km it is required to have the battery capacity from 0.7×250=175kWh to 0.9×250=225kWh. - The total volume of the electric power consumption should be calculated as the sum of the power consumed for traction and the power consumed by the air conditioning system, which average is 0.5 kWh per 1 km. Therefore, the power consumption per kilometer of a vehicle run, taking into account the operation of the air conditioning system should be from 1.2 to 1.4 kWh, i.e. requires the battery capacity of at least 300 to 350 kWh, and this is only when driving the vehicle at a speed not exceeding 23 km/h. - But the city road traffic speed is up to 50 km/h, so in fact the consumption of electric power will be higher than the above said figures. In addition, the terrain and not ideal condition of the road network in the city of Uzhhorod should be taken into account, which will also increase electric power consumption. Scilicet, the total power capacity of the batteries of 250 kWh will in no way ensure even the minimum mileage of the electric bus of 240 km (single-charge run) in accordance with the requirements of this tender document, as soon as it does not take into account electric power consumption by the air conditioning/heating system. Understated requirements for the total capacity of the batteries are discriminatory, because the evaluation of proposals according to the tender document is carried out only by price, and the cost of the battery is up to 20% of the cost of the electric bus, which will significantly affect the cost of the electric bus. In order to provide the real competition in this procurement we request to amend Item 7 and state it in the reading we have provided above, specifically: «Total capacity of batteries, kWh, must be at least 360. Traction batteries must ensure trouble-free operation and maintenance of the electric power capacity at the level of at least 80% of their nominal (initial) capacity throughout the warranty period. In case of failure to maintain the required minimum level of power capacity, the Contractor is obliged during the warranty period to replace the failed battery cells with new ones.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу та з метою уникнення обмеження конкуренції через недопущення до участі претендентів, які використовують на електроавтобусах акумуляторні батареї з сумарною ємністю менше 360 кВт·год, Ваша вимога задовольняється частково. Для збільшення кількості учасників замовником буде внесено зміни до п.7 «Акумуля¬торна батарея» Таблиці Технічні вимоги Додатку 4 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» в частині зняття верхньої межі витрат електроенергії.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Умови тендерної документації

Номер: 5951338c5ab949378f7e956b42618033
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-002363-c.b5
Назва: Умови тендерної документації
Вимога:
Ряд вимог тендерної документації є дискримінаційними, значно обмежують конкуренцію в даній закупівлі та порушують принципи закупівель, визначені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». У ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо з метою усунення порушень принципів закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни в такі пункти тендерної документації: 1. У пункті 6 Додатку 4 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ» написано: «Технічна специфікація» (Далі - Додаток 4): «Тип двигуна - електричний, синхронний або асинхронний», пропонуємо викласти в такій редакції: «Тип двигуна - електричний, асинхронний або синхронний двигун з постійними магнітами або привідний міст з інтегрованими в колеса асинхронними чи синхронними двигунами з постійними магнітами». Більшість виробників електробусів використовує більш сучасне рішення для забезпечення приводу електробусів - привідний міст з інтегрованими в колеса двигунами. Таке рішення зменшує експлуатаційні витрати та забезпечує більший пробіг на одному заряді батарей. Дана вимога є дискримінаційною по відношенню великої кількості виробників електробусів. Вимагаємо з метою створення реальної конкуренції в даній закупівлі внести зміни в пункт 6 та викласти його в такій редакції: «Тип двигуна - електричний, асинхронний або синхронний двигун з постійними магнітами, або привідний міст з інтегрованими в колеса асинхронними чи синхронними двигунами з постійними магнітами».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу та з метою не обмеження конкуренції повідомляємо, що замовником буде внесено зміни до Додатку 4 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

UkrSePro

Номер: 382f6f7ea6da4f8aa162ac3e7109927c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-002363-c.a4
Назва: UkrSePro
Вимога:
Dear Buyer, We just started translation of your Annex 4 with intention to add your tender to the two others we are placing now. But on Sec.3 we stopped again. For your information, UkrSePro is liquidated in 2017. So, please delete word "UkrSePro" from your files and replace by words "competent authority/inspection". Best regards, ------------------------------------- Шановний покупець, Ми щойно почали переклад вашого Додатку 4 з наміром додати вашу тендерну пропозицію до двох інших, які ми зараз розміщуємо. Але на розділі 3 ми знову зупинилися. До вашої інформації, УкрСеПро ліквідовано у 2017 році. Тож, будь ласка, видаліть зі своїх файлів слово «УкрСеПро» та замініть його словами «компетентний орган/інспекція». З найкращими побажаннями,
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу та з метою не обмеження конкуренції повідомляємо, що замовником буде внесено зміни до Додатку 4 Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ».
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

your answer

Номер: 9598e3a9611948de8dc974735b7900fb
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-002363-c.b3
Назва: your answer
Вимога:
1. You are trying to put non-residents into different position with residents. It is discrimination and against the Law and your TD declaration. As you citating laws, you must be aware that non-residents are opening advance payment bank guarantee. 2. Term of balance 70% payment must be clearly defined. 3. Please note, that even with above corrections your inquiry is hardly attractive for any serious manufacturers, except maybe your regional amateurs or friends. 4. As for price, please remember: "Cheap fish - bad soup". P.S. Reclining of serious concrete requirements "AS NOT VALID" is clear abuse. ====================================================================== 1. Ви намагаєтеся поставити нерезидентів у інше становище з резидентами. Це дискримінація і суперечить закону та вашій декларації TD. Цитуючи закони, ви повинні знати, що нерезиденти відкривають банківську гарантію передоплати. 2. Термін оплати 70% залишку має бути чітко визначений. 3. Зверніть увагу, що навіть із зазначеними вище виправленнями ваш запит навряд чи є привабливим для будь-яких серйозних виробників, крім, можливо, ваших регіональних аматорів чи друзів. 4. Щодо ціни, то пам’ятайте: «Дешева риба – погана юшка». P.S. Відкидання серйозних конкретних вимог «ЯК НЕ ДІЙСНІ» є явним зловживанням.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу та з метою не обмеження конкуренції, повідомляємо, що замовником буде внесено зміни до Додатку 5 Тендерної документації «Проект договору про закупівлю».
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Залишено без розгляду

payment terms

Номер: f959d0bb6aa24ab390270eb9fc0a3fc2
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-002363-c.a2
Назва: payment terms
Вимога:
Dear Buyer, Your contract in section 4 is imperfect. 1. You say about advance of 30%, but forget about 70% balance. 2. It is not applicable for non-residents. Non-residents cannot open account in the State Treasury, but by Law non-residents providing Advance Payment Bank Guarantee for return of funds in case of non-delivery of the goods. Please find attached copy of contracts of UkrAgroLeasing and UkrMedProektBud. Compare with yours creation. Our requirement is to correct payment terms of your contract in compliance with Law. Sincerely, -------------------------------------- Шановний покупець, Ваш договір у розділі 4 недосконалий. 1. Ви говорите про аванс 30%, але забуваєте про 70% залишку. 2. Не поширюється на нерезидентів. Нерезиденти не можуть відкрити рахунок у Державному казначействі, але згідно із законом нерезиденти надають Банківську гарантію передоплати для повернення коштів у разі недоставки товару. Додані копії договорів УкрАгроЛізинг та УкрМедПроектБуд. Порівняйте з вашим творінням. Наша вимога – виправити умови оплати вашого договору відповідно до Закону. З повагою,
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу зазначаємо, що попередня оплата товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, здійснюється розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів згідно Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Відповідно до п. 2 даної Постанови попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, постачальникам товарів і надавачам послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, постачальниками товарів і надавачами послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби для здійснення платежів. Таким чином, у замовника/продавця відсутні правові підстави попередньої оплати товару нерезидентам у відповідності до п. 2 Постанови № 1070. Виходячи з вищенаведеного, п. 4.2. Проекту Договору буде застосовуватися для остаточного розрахунку за товар з урахуванням загальної суми договору, визначеної у п. 3.1 Проекту Договору.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.11.2021 15:34
Вимога
Залишено без розгляду

price

Номер: 8d3ec318bb494e30ab0908aebffbe686
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-002363-c.a1
Назва: price
Вимога:
Dear Buyer, Vinnitsa is ordering 10 e. buses of 12m. Budget UAH 221.6 million (tender UA-2021-09-22-005916-c) Zaporizzia is ordering 5 e. buses of 12m. Budget UAH 123.1 million (tender UA-2021-10-19-002410-b ) You want 10 e. buses of 10m. Budget UAH 98.6 million. 10m buses are cheaper than 12m. But only a little - minus 15-20%. Not in 2.5 times as you want. You shall either increase financing or reduce the number of buses. Best regards, ------------------------------------------- Шановний покупець, Вінниця замовляє 10 е. автобуси 12м. Бюджет 221,6 млн грн (тендер UA-2021-09-22-005916-c) Запоріжжя замовляє 5 е. автобуси 12м. Бюджет 123,1 млн грн (тендер UA-2021-10-19-002410-b ) Ви хочете 10 е. автобуси 10м. Бюджет 98,6 млн. грн. 10м автобуси дешевше 12м. Але лише трохи – мінус 15-20%. Не в 2,5 рази, як хочеться. Ви повинні або збільшити фінансування, або зменшити кількість автобусів. З найкращими побажаннями,
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Розглянувши Вашу вимогу зазначаємо, що очікувана вартість закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета". Окрім того закупівля електроавтобусів із зарядними станціями здійснюється за Проектом цільових екологічних (зелених) інвестицій для придбання автобусів, оснащених електричними двигунами «Закупівля муніципальних електроавтобусів для Ужгородської міської територіальної громади», умовами якого передбачена кількість та очікувана вартість електроавтобусів. Фінансування даної закупівлі здійснюється відповідно до Плану заходів для реалізації проектів цільових екологічних (зелених) інвестицій у період дії зобов’язань сторін Кіотського протоколу до Рамкової конвенції ООН про зміну клімату, які спрямовані на скорочення викидів або збільшення поглинання парникових газів, адаптацію до наслідків зміни клімату, затвердженого Міністерством захисту довкілля та природних ресурсів України та Міністерством фінансів України. Таким чином, замовник не може змінювати ні очікуваної вартості закупівлі, ні кількісних показників.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 04.11.2021 15:32