• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

30230000-0 Комп’ютерне обладнання (БФП Epson Expression Home XP 3100 та Багатофункціональний пристрій Canon PIXMA Ink Efficiency E414 )

Технічні, кількісні та якісні характеристики зазначені у додатку 1 до оголошення. Усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Усі докумети, що надаються учасниками викладаються українською мовою. Всі документи та додатки, які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову.Джерело фінансування – місцевий бюджет. Закупівля відбувається для потреб закладів освіти Замовника.

Торги не відбулися

66 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 330.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2021 17:40 - 05.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

не правове рішення!

Номер: c991d4f0add24aacb7b9628aae103186
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-013467-a.b2
Назва: не правове рішення!
Вимога:
В період уточнень, нами була направлена вимога щодо сервісного центру, на яку була отримана відповідь: В свою чергу, ви маєте можливість брати участь у процедурі, як учасник надавши гарантійного листа та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр. Учасник у складі пропозиції надав довідку про наявність авторизованих виробником сервісних центрів обслуговування. Тобто ми виконали ти вимоги, які були вами вказані у тому числі у відповіді на вимогу. На якій підстав тоді ви ухвалили рішення про намір укласти договір, якщо нами було виконана ваша рекомендацію? Просимо додержуватися тих вимог, які булу опубліковані в системі та не спотворювати систему публічних закупівель ганебними рішеннями, Які носять дискримінаційний характер. Адже для здійснення продажу, учасник не зобов’язаний мати в кожному населеному пункті України свій власний сервісний центр. Це ганьба!
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідно до вимоги, повідомляємо, в період звернення Вам як Учаснику, була надана відповідь про уважність при перегляді до вимог оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі. Серед вимог була і така, цитую: «Якщо гарантійне обслуговування буде здійснюватися сервісними центрами партнерів виробника в складі пропозиції повинні бути надані копії підтверджуючих документів наявності договірних відносин з вказаними партнерами, які мають здійснювати сервісне обслуговування Товару та будуть забезпечувати відновлення справності Товару під час всього гарантійного періоду». Так, ви надалі довідку в довільній формі що інформує в частині «з вказаними партнерами, які мають здійснювати сервісне обслуговування Товару та будуть забезпечувати відновлення справності Товару під час всього гарантійного періоду», а в свою чергу підтвердних документів Вами надано не було. Стосовно вашої вимоги в частині: - . На якій підстав тоді ви ухвалили рішення про намір укласти договір? Повідомляю, наміру про укладання договору, щодо Закупівлі не було ухвалено, так як в закупівлі був лише один учасник, якого було відхиллено
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Дискримінаційна вимога

Номер: a683c4724ba244f68a90a8d94aad6589
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-013467-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Тендерна документація містить наступну дискримінаційну вимогу: технічне (сервісне) обслуговування техніки у власних сервісних центрах або за договором на сервісне обслуговування. 1. Наголошуємо, що гарантійне обслуговування має проводити лише в авторизованих сервісних центрах. Будь який ремонт, який здійснюється поза авторизованого сервісного центру – автоматично анулює гарантію від виробника. Тому дана вимога – є не обґрунтованою та такою, що суперечить правилам здійснення гарантійного обслуговування або прописана під конкретного учасника. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. 2. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Нинішні умови закупівлі є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в м. де розташований Замовник обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідно до ч. 1 ст. 43 ГК України, підприємці мають право без обмежень самостійно здійснювати будь-яку підприємницьку діяльність, яку не заборонено законом. Діюче законодавство не містить обмежень щодо участі у відкритих торгах, спрощеної процедури виробників, посередників, фізичних-осіб підприємців, торговців товарами, в той же час виробники товарів не обмежені в можливості здійснювати торгівлю іншими товарами Замовник зобов’язаний забезпечити вільний доступ потенційних учасників до інформації про закупівлю та можливість взяти участь у аукціоні. Таким чином ви дискримінуєте учасників за територіальною ознакою, виключаєте можливість реальної конкуренції, штучно обмежуєте коло потенційних учасників. Встановлені Замовником в тендерній документації вимоги суперечать принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України. Статтею 42 Конституції України встановлено, що держава забезпечує захист конкуренції у підприємницькій діяльності. Не допускаються зловживання монопольним становищем на ринку, неправомірне обмеження конкуренції та недобросовісна конкуренція. Згідно із ч.5 ст.13 Цивільного кодексу України, не допускаються використання цивільних прав з метою неправомірного обмеження конкуренції, зловживання монопольним становищем на ринку, а також недобросовісна конкуренція. Усунення дискримінаційної вимоги сприятиме конкуренції серед учасників та максимальній економії коштів, тож просимо Замовника внести зміни до тендерної документації і викласти вимогу в новій редакції, забезпечивши можливість брати участь у закупівлі усім учасникам надавши гарантійний лист та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр, яка зазначена на офіційному сайті виробника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: якщо УВАЖНО переглядати вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі, то можна побачити вимогу до учасників, а саме Якщо гарантійне обслуговування буде здійснюватися сервісними центрами партнерів виробника в складі пропозиції повинні бути надані копії підтверджуючих документів наявності договірних відносин з вказаними партнерами, які мають здійснювати сервісне обслуговування Товару та будуть забезпечувати відновлення справності Товару під час всього гарантійного періоду. Тут саме ключове слово є ЯКЩО гарантійне обслуговування буде здійснюватися сервісними центрами партнерів. Додатково наголошую, відповідно до вимоги поданої вами в оголошенні відсутня вимога , щодо власного сервісного центру або надання договору з сервісним центром в МІСТІ ДЕ РОЗТАШОВАНИЙ ЗАМОВНИК. Ще раз велике прохання, уважно переглядайте вимоги оголошення проведення спрощеної процедури. В свою чергу, ви маєте можливість брати участь у процедурі, як учасник надавши гарантійного листа та вказавши адреси авторизованих сервісних центрів виробника в Україні або інформацію про сервісний центр
Статус вимоги: Відхилено