• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Персональні комп'ютери форм -фактор Ноутбуки

Персональні комп'ютери форм -фактор Ноутбуки.Зміни до річного плану закупівель на 2021 рік.Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади Найменування замовника: Ямницький ліцей Ямницької сільської ради Івано – Франківської області, Місцезнаходження замовника:вул.Галицька,55, с.Ямниця, Івано-Франківська область,77422 Мова:українська Джерело фінансування-кошти місцевого бюджету

Завершена

160 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 800.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2021 16:28 - 05.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

Номер: c9df5ccd94f749439d972ba1a82f3581
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-012169-a.a4
Назва: Вимога щодо визначення переможцем учасника ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"
Вимога:
Вимога у прикріпленому файлі.
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Технічні характеристики та параметри ноутбуків, що закуповуються для закладів загальної середньої освіти, визначені Типовим переліком комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти (далі –Типовий перелік), затвердженим Наказом Міністерства освіти і науки України від 02.11.2017 р.№1440. Тож, пунктом 5 технічної специфікації персонального комп’ютера форм - фактора ноутбук Типового переліку визначено, що відеомонітор ноутбука має відповідати вимогам, що й були зазначені Замовником у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Скаржник зазначає, що переможець надає різні типи матриць, а тобто WVA та IPS. На що надає наведену таблицю, взяту з вільних джерел, котра не може нести жодної підтвердженої, достовірної інформації, окрім як інформаційної. Щодо підтвердження відповідності пропозиції умовам визначеним Замовником ТОВ «Поділля Фінанс» у своїй пропозиції надає весь перелік потрібних документів, а зокрема: 1.На підтвердження відповідності пропозиції технічним, якісним та іншим характеристикам предмета закупівлі ТОВ «Поділля Фінанс» надало довідку про можливість поставки з урахуванням вимог (еквівалентних вимог) визначених у таблиці Додатку 1. («Таблиця відповідності» Відеомонітор: інтегрований з корпусом;розмір діагоналі 15.6”; з роздільною здатністю 1920 х1080; тип матриці-IPS (WVA)Wide Viewing Angles –Матриця з широким кутом огляду). Також є лист у складі своєї пропозиції наданий «Інформаційний лист (тип матриці) у абз.8 котрого йдеться про відповідність даним вимогам. Також у пропозиції є «Інформаційний лист» про відповідність даних матриць. Дані листи мають підпис офіційного представника виробника комп’ютерного обладнання «Делл Україна» тому немає приводів сумніватись у їх автентичності. Також хочеться відмітити, що питання стосовно даної моделі ноутбуків Dell Latitude 3510 з дисплеєм WVA/IPS розглядалось і Колегією АМКУ рішення №25245-р/пк-пз від 09.11.2021 року (UA-2021-08-13-002107-c). Позиція Колегії у цьому питанні однозначна (ч.2.п.2.1 абз 14,15 висновку). «Запропонований ноутбук Dell Latitude 3510 з дисплеєм WVA/IPS (Wide Viewing Angles/In-PlaneSwitching) відповідає вимогам тендерної документації». «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (в разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною»(п.11 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі»). Відповідно до ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1.Закупівлі здійснюються за таким принципами: 1.добросовісна конкуренція; 2. максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3.відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4.недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5.об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6.запобігання корупційним діям і зловживанням; Тому на підставі вищеописаного, Замовник не бачить підстав для задоволення вимоги Скаржника. Пропозиція ТОВ «Поділля Фінанс» відповідає умовам оголошення та є економічно вигідною ,тому Замовник не вбачає за доцільне змінювати /скасовувати своє рішення ,щодо визначення переможця .
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення

Номер: 4a1a26b8f4044db0985a64b26765daed
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-012169-a.a3
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Через технічні проблеми, документи, яких не вистачає не були завантажені. Зобов'язуємось дадати до списку всі документи.
Вирішення: Шановний учаснику! Згідно з ч.9 ст. 14 Закону «Про публіічні закупівлі» (далі Закон) : «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.» Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозицій із зазначенням дати та часу та завантажених ним документів. Пропозиції учасника ,подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпеченя пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій.Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій. Окрім того, як було зазначено вище, Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій. Що стосується технічних проблем, то прохання звернутись за роз’ясненнями до майданчика через котрий Учасник здійснював завантаження документів . Також хочеться відмітити і те, що розгляд такої пропозиції несе за собою порушення зі сторони Замовника, а безпосередньо уповноваженої особи відповідно вимог встановлених Законом. Таким чином, у разі визначення переможцем процедури закупівель учасника, який подав частину документів після кінцевого строку подання пропозицій, а замовник визнав ці документи як частину тендерної пропозиції, то уповноважена особа, яка прийняла таке рішення буде нести персональну відповідальність відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Відповідно до вищеописаного уповноважена особа Замовника не вбачає підстав для задоволення вимоги, тому було прийняте рішення відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону (про, що свідчить протокол №22» від 16.11.2021.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Оскарження рішення

Номер: 251961a17f2b4dbfb8a51762744f3c80
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-012169-a.a2
Назва: Оскарження рішення
Вимога:
Через технічні проблеми, документи, яких не вистачає не були завантажені. Зобов'язуємось дадати до списку всі документи.
Вирішення: Відповідь, щодо вимоги. Шановний учаснику! Згідно з ч.9 ст. 14 Закону «Про публіічні закупівлі» (далі Закон) : «Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.» Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його пропозицій із зазначенням дати та часу та завантажених ним документів. Пропозиції учасника ,подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються. Учасник має право внести зміни або відкликати свою пропозицію до закінчення строку її подання без втрати свого забезпеченя пропозиції. Такі зміни або заява про відкликання пропозиції враховуються, якщо вони отримані електронною системою закупівель до закінчення строку подання пропозицій. Тобто пропозиція має бути подана до завершення строку подання пропозицій.Будь-які зміни до пропозиції також можуть вноситись тільки до завершення строку подання пропозицій. Окрім того, як було зазначено вище, Учасник не має права цього робити, виходячи з вимог частини 9 статті 14, адже всі документи пропозиції мають бути завантаженні до завершення строку подання пропозицій. Що стосується технічних проблем, то прохання звернутись за роз’ясненнями до майданчика через котрий Учасник здійснював завантаження документів . Також хочеться відмітити і те, що розгляд такої пропозиції несе за собою порушення зі сторони Замовника, а безпосередньо уповноваженої особи відповідно вимог встановлених Законом. Таким чином, у разі визначення переможцем процедури закупівель учасника, який подав частину документів після кінцевого строку подання пропозицій, а замовник визнав ці документи як частину тендерної пропозиції, то уповноважена особа, яка прийняла таке рішення буде нести персональну відповідальність відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення. Відповідно до вищеописаного уповноважена особа Замовника не вбачає підстав для задоволення вимоги, тому було прийняте рішення відповідно до п.1 ч.13 ст.14 Закону (про, що свідчить протокол №22» від 16.11.2021.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Залишено без розгляду

Дискримінаційна вимога

Номер: 6947c8d552df47d2b14b2110eded5aec
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-012169-a.b1
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
На вимогу надати авторизаційний лист (лист від виробника/договір з виробником), повідомляємо наступне. Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 29.01.2020) торгівля комп’ютерним обладнанням не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності. Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткованням і програмним забезпеченням може здійнюватися лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника». Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів. через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 13.02.2020 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції. Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не лист від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України. Частиною 4 статті 22 Закону України "Про здійснення державних закупівель" передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно ч. 3. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Відповідність продукції технічним вимогам Замовника підтверджується посиланням з сайту виробника про технічні характеристики продукції, та технічною пропозицією з вказаними технічними параметрами продукції, які збігаються з умовами ТД (що додається), відповідність запропонованої продукції вимогам діючих нормативних документів, стандартів, підтверджується висновком ДСЕЕ про відповідність вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки із зазначенням у ньому відповідності нормам безпеки. Копії цих документів, чинних на момент подачі пропозиції додаються. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу Щодо легальної та ліцензійної операційної системи WINDOWS, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Просимо ознайомитися з практикою Замовників. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006701-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-05-27-006867-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-10-002447-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-01-26-006781-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-30-003331-b https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-03-29-005631-c https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-05-26-003460-a
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Шановний потенційний учаснику! Щодо вашої вимоги хочемо повідомити наступне! Відповідно до потреб Ямницького ліцею Ямницької сільської ради Івано-Франківської області (далі - Замовник) та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі»(далі –Закон), 01.11.2021 року уповноваженою особою Ямницького ліцеєю Ямницької сільської ради Івано-Франківської області (далі-уповноважена особа), було оголошено -спрощена закупівля за предметом згідно Єдиного закупівельний словник ДК 021:2015 – 30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина) (Конкретна назва за номенклатурою: ДК 021:2015 – 30213000-5 Персональний комп’ютер форм-фактор Ноутбук) (далі - Закупівля), (протокол уповноваженої особи №16 від 01.11.2021 року.) Розглянувши вимогу, надаємо наступну відповідь. Спрощена закупівля проводиться відповідно до вимог ст.14 Закону (зі змінами та доповненнями) .Частиною 3 ст. 14 Закону визначено вимоги до інформації, яка має міститись в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. У відповідності до вимог Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить усю необхідну інформацію для підготовки пропозиції учасником. Встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) допускається. Технічні та якісні характеристики товару розроблені відповідно до наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти» № 1440 від 02.11.2017 р. Стосовно вимоги щодо того, що вимога про надання Авторизаційного листа є дискримінаційною, на думку потенційного учасника, повідомляємо наступне. Вивчивши дане питання, хочемо повідомити, що Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, адже за допомогою вказаного авторизаційного листа учасник підтверджує ліцензійність запропонованого товару, а Замовник недопускає порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows. Авторизаційний лист потрібен для запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції, для належного захисту інтересів Замовника щодо авторизованого джерела постачання товару та програмного забезпечення - як підтвердження права учасника торгів на постачання товарів та програмного забезпечення у відповідності до позицій предмету закупівлі та укладання договір про їх постачання на території України. Ця вимога дозволяє унеможливити постачання товарів через неавторизовані канали продажу, у тому числі контрафактної продукції, чи продукції яка була у використанні, чи продукції на яку не розповсюджується гарантійна та технічна підтримка виробника. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа від офіційного дистриб’ютора компанії «Microsoft» в Україні не є дискримінаційною, оскільки не обмежує коло можливих учасників закупівлі, так як будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного дистриб’ютора програмної продукції корпорації MICROSOFT для отримання авторизаційного листа. Наявність цієї вимоги не є дискримінаційною, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України(далі –АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 7919-р/пк-пз від 24.04.2020 р., №11423-р/пк-пз від 10.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-05-15-003206-c)., №11542-р/пк-пз від 11.06.2020 (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-04-09-000494-c). Тому підсумовуючи вищеописане Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною, так як будь який учасник може звернутись до офіційного дистриб’ютора (представника) для отримання даного листа. Отже розглянувши вимогу ,замовник вбачає за доцільне відхилити дану вимогу.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 03.11.2021 18:41