• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17

Завершена

1 025 789.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 128.94 UAH
Період оскарження: 01.11.2021 15:59 - 10.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення

Номер: 1892d83abf3c40d98f1d8c449683ccde
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-011206-a.a3
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a), на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що Уповноваженою особою Здолбунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», та у зв'язку з тим, що не отримали додаткових роз’яснень щодо відхилення нашої пропозиції згідно Протоколу розгляду пропозицій №32 від «23» листопада 2021 року, повторно подаємо цю вимогу на рішення Уповноваженої особи Замовника щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a) товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн» згідно Протоколу розгляду пропозицій №33 від «26» листопада 2021 року. Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам, визначеним Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та додатками до нього, а саме: • Щодо першої підстави відхилення: Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «1. Згідно додатку 3 до спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні критерії», Учасник надає інформацію про наявність обладнання, машин i механізмів для виконання робіт, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин i механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучати до виконання робіт; зазначення приналежності (власне чи орендоване), до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування. У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Учасник у складі своєї пропозиції надав інформаційну довідку про наявність обладнання, машин i механізмів для виконання робіт № вих202l/11-04т від 15.11.2021 року, де в п. 20 «Автокран», марка MA3 630303 KTA 25 20 т, вказано що цю техніку надає ФОП Слободенюк І.І. згідно договору надання послуг. Також, на підтвердження цієї інформації надано Договір надання послуг №01 від 10 лютого 2021 року, який заключений з Фізичною особою Слободенюк lван Івановичем та Товариством з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн». Аналізуючи цей договір, ФОП Слободенюк I.І. надає послуги спецтехнікою (п. 1.2 договору: Автокран MA3 630303 KTA 25 20Т №BK 8790 АН 2007 року випуску) для ТОВ «Тепломодерн». Проте, копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - зареєстрована на ТОВ «Монтажбудпроект». А це свідчить про те, що даний транспортний засіб не належить особі, яка згідно договору, №01 від 10 лютого 2021 має забезпечити надання послуг та належить ФОП Слободенюк І.І.». У складі своєї пропозиції нами подано Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин i механізмів для виконання робіт Вих.№202l/11-04т від 15.11.2021 року, де вказано, що ми залучатимемо Автокран марки MA3 630303 KTA 25 20 т. Для підтвердження наявності такої техніки нами надано у складі пропозиції Договір надання послуг №01 від 10 лютого 2021 року, в якому вказано, що ФОП Слободенюк І.І. надаватиме технічні послуги, пов’язані із виконанням будівельно-монтажних робіт, за допомогою спецтехніки, перелік якої вказаний у такому договорі. Тобто, ми не орендуємо таку техніку, а залучаємо її до виконання робіт на підставі договору надання послуг. На підтвердження наявності такої спецтехніки у користуванні ФОП Слободенюк І.І. нами надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Тобто, Виконавець ФОП Слободенюк І.І. може не мати у власності, але має у користуванні (наприклад, за договором оренди, позички, лізингу, тощо) таку спецтехніку для виконання своїх зобов’язань за Договором надання послуг №01 від 10 лютого 2021 року. Крім того, умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не було встановлено, що право власності на автотранспорт має належати учаснику закупівлі, орендодавцю, тощо. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, вимагалось: «До довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування. У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.» Нами й надано договір надання послуг та копії свідоцтв про реєстрацію права власності. Крім того, нами залучено транспортні засоби для виконання робіт за предметом закупівлі на підставі договору про надання послуг (а не договору оренди/суборенди), в якому зокрема вказано якою саме спецтехнікою Виконавець надаватиме послуги та ідентифіковано її шляхом зазначення у договорі про надання послуг найменування техніки, модель, реєстраційний номер, рік випуску. Тобто, при укладенні договору про надання послуг №01 від 10.02.2021р., Сторони погодили всі істотні умови такого договору, а те, що Виконавець надаватиме послуги згідно такого договору технікою, що не перебуває у власності Виконавця, не суперечить чинному законодавству України та не є умовою недійсності такого правочину згідно положень Цивільного кодексу України. Тому, враховуючи викладене, учасник ТОВ «Тепломодерн» повністю виконав умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та положень чинного законодавства України в цій частині. • Щодо другої підстави відхилення: Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «2. Згідно додатку 3 до спрощеної закупівлі, Учасник має надати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт за предметом закупівлі, а також інформацію про залучення/незалучення до виконання робіт субпідрядників у вигляді довідки, складеної в довільній формі. Учасник ТОВ «Тепломодерн» надав інформацію, у довідці № вих. 2021/11-08т, що планує залучати до виконання робіт субпідрядну організацію ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД», зокрема до робіт із вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій та влаштування система захисту від проявів блискавки, проте ніяких підтверджуючих документів (дозволів, ліцензій) на субпідрядну організацію не надано.» Згідно Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було встановлено умову: «- інформацію про залучення/незалучення до виконання робіт субпідрядників у вигляді довідки, складеної в довільній формі» Нами у складі нашої пропозиції надано довідку Вих.№2021/11-08т від 15.11.2021р., в якій вказано, що ми плануємо залучати до виконання робіт субпідрядну організацію: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОСТРОГТРАНСБУД» (місцезнаходження: 35826, Рівненська обл., Острозький р-н, село Плоске, ВУЛИЦЯ ОСТРОЗЬКА, будинок 79, кімната 4), зокрема до робіт із вогнезахисну обробку дерев'яних конструкцій та влаштування системи захисту від проявів блискавки. Вимоги про надання ліцензій (дозволів) субпідрядної організації про право займатись певним видом діяльності/виконувати роботу не було зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, інформацію про наявність у субпідрядної організації ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД» можна отримати у відкритому доступі, зокрема за посиланнями https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register та https://e-construction.gov.ua/licensees_detail/2283351188290143976 Згідно ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тому, враховуючи викладене, учасник ТОВ «Тепломодерн» повністю виконав умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та положень чинного законодавства України в цій частині. Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Тепломодерн» повністю відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додаткам до нього. На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: - надати додаткові роз’яснення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн»; - скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a) товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн» згідно Протоколу розгляду пропозицій №33 від «26» листопада 2021 року; - розглянути повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн». Додатково повідомляємо, що у разі відхилення цієї вимоги, зберігаємо за собою право звернутись до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо ініціювання моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a) або суду, з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний Учасник у відповідь на вашу вимогу повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить Додаток 3 із переліком документів, якими Учасники підтверджують відповідність своєї пропозиції вимогам оголошення. Серед інших документів перелік у додатку містить «ліцензію (дозвіл) на виконання робіт за предметом закупівлі». Предмет закупівлі, згідно технічного завдання, передбачає виконання робіт, зокрема, із вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій. Даний вид робіт підлягає ліцензуванню відповідно до постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. Отже, Учасник повинен надати ліцензію на виконання такого виду робіт. Такої ліцензії не надано у складі Вашої пропозиції. Відтак пропозиція не відповідає вимогам у цій частині. Враховуючи те, що пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам оголошення, у Нас відсутні підстави для відміни рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Вимога про усунення порушення

Номер: 629d7233b6fb4b1685d51cbaab7c1c5e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-011206-a.c2
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a), на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що Уповноваженою особою Здолбунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Уповноваженої особи Замовника щодо визначення переможцем закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a) ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД» (код ЄДРПОУ 42863680) згідно Протоколу розгляду пропозицій №34 від «26» листопада 2021 року. Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД» не відповідає умовам, визначеним Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та додатками до нього, а саме: • Згідно п.1.2. Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: «До довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування. У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.» Учасником ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД» надано у складі його пропозиції Договір про надання транспортних послуг від 30.04.2020р., укладений із Рівненським виробничим автотранспортним об`єднанням. Однак, згідно п.5.1. цього Договору, вказано,що такий договір діє до 31.12.2021р., тобто на момент подання пропозиції – строк дії такого договору закінчився. Тому, учасник ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД» не підтвердив наявність у нього автомобіля Мерседес Бенц Атего 1828 ВК6327ВК. Враховуючи викладене, учасник ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД» порушив умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у цій частині. • Згідно п.3.1 Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі вимагалось: «3.1. Довідка в довільній формі, за підписом керівника або уповноваженої особи Учасника, скріплена печаткою Учасника (за наявності), з зазначенням аналогічних договорів*, найменування організацій (замовників) з адресами та контактними телефонами найменування об’єктів будівництва, суми договорів та стану виконання, в тому числі своєчасності виконання договорів, дату укладення, разом із копіями аналогічних договорів (не менше одного), що укладені та виконувалися у 2018-2020 роках, документами, що згідно з будівельними нормами підтверджують прийняття замовником виконаних учасником робіт (всі або остання ПФ №КБ-3 із підписами та печатками Замовника) та відгуками від Замовників будівництва про належне виконання умов договорів. Відгук повинен бути належно оформлений (містити вихідний номер та дату) із зазначенням дати і номера договору (на який надано відгук), предмета та суми договору, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків.» Учасником ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД» надано у складі його пропозиції Надано аналогічний Договір підряду на виконання робіт №65 від 26.06.2019р., укладений із Квартирно-експлуатаційним відділом м. Рівне. Згідно Додаткової угоди №1 від 27.11.2019р. та довідок про вартість виконаних робіт форм КБ-3 до цього аналогічного договору, вартість виконання робіт згідно Договору становить 833559,15 грн.. Однак, згідно листа-відгуку Вих.№1201 від 01.07.2020р., сума виконаних робіт по такому Договору становить 887948,00 грн.. Таким чином, наявні розбіжності між інформацією, наданою учасником ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД», та інформацією, наданою Замовником по аналогічному Договору підряду на виконання робіт №65 від 26.06.2019р., що підтверджує той факт, що аналогічний договір, наданий у складі пропозиції учасника ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД», не є повністю виконаним. Враховуючи викладене, учасник ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД» порушив умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі у цій частині. Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД» не відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додаткам до нього. На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: - скасувати рішення визначення переможцем закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a) ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД» (код ЄДРПОУ 42863680) згідно Протоколу розгляду пропозицій №34 від «26» листопада 2021 року; - відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД». Додатково повідомляємо, що у разі відхилення цієї вимоги, зберігаємо за собою право звернутись до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо ініціювання моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a) або суду, з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне 1. У п. 5.2. наданого Учасником договору про надання послуг міститься умова продовження терміну дії договору у випадку відсутності письмового повідомлення про його розірвання. Таке повідомлення відсутнє у складі пропозиції. Отже, договір вважається продовженим і, відповідно, дійсним. 2. На підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору Учасником надано договір підряду на виконання робіт №65 укладений 26.06.2019 року на суму 887948,00 грн. Також, надано додаткову угоду №1 від 27.11.2019 року про зміну суми договору на 833559,15 грн. Отже, сума договору, після підписання додаткової угоди №1, яка є невід’ємною частиною договору №65, стала 833559,15 грн. Учасником надано довідку форми КБ-3 та акти КБ-2в на загальну суму договору, що підтверджує ФАКТ повного виконання такого договору. Учасником надано відгук від Замовника аналогічного договору. У тексті відгуку вказано, що укладався договір між ТОВ «СВІТ ПОКРІВЛІ БУД» та КЕВ м. Рівне №65 від 26.06.2019 року на суму 887948,00 грн. ця інформація відповідає дійсності адже 26.06.2019 року цей договорі було укладено саме на таку суму. Відгук також містить інформацію про те, що умови договору виконані якісно та в повному обсязі. Вимоги щодо зазначення у відгуку інформації про додаткові угоди і зміни умов аналогічного договору оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить. Отже, Учасник виконав вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору у повній мірі, надавши всі необхідні документи. Враховуючи вказане вище підстави для відхилення пропозиції Учасника та задоволення вимоги скаржника відсутні.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Вимога про усунення порушення

Номер: 6ad9666681ec48d7a7158b94577e70fd
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-011206-a.b1
Назва: Вимога про усунення порушення
Вимога:
Товариство з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», яке є учасником закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a), на підставі ч.4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляє, що Уповноваженою особою Здолбунівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області (далі – Замовник) були порушені права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», у зв'язку з чим, подаємо цю вимогу на рішення Уповноваженої особи Замовника щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a) товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн» згідно Протоколу розгляду пропозицій №32 від «23» листопада 2021 року. Вважаємо, що таке рішення є незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси Товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн», оскільки наша тендерна пропозиція повністю відповідає умовам, визначеним Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі та додатками до нього, а саме: • Щодо першої підстави відхилення: Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «1. Згідно додатку 3 до спрощеної закупівлі «Кваліфікаційні критерії», Учасник надає інформацію про наявність обладнання, машин i механізмів для виконання робіт, інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання, машин i механізмів повинна містити інформацію про назву(тип) машини, механізму, устаткування, які планується залучати до виконання робіт; зазначення приналежності (власне чи орендоване), до довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування. У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу. Учасник у складі своєї пропозиції надав інформаційну довідку про наявність обладнання, машин i механізмів для виконання робіт № вих202l/11-04т від 15.11.2021 року, де в п. 20 «Автокран», марка MA3 630303 KTA 25 20 т, вказано що цю техніку надає ФОП Слободенюк І.І. згідно договору надання послуг. Також, на підтвердження цієї інформації надано Договір надання послуг №01 від 10 лютого 2021 року, який заключений з Фізичною особою Слободенюк lван Івановичем та Товариством з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн». Аналізуючи цей договір, ФОП Слободенюк I.І. надає послуги спецтехнікою (п. 1.2 договору: Автокран MA3 630303 KTA 25 20Т №BK 8790 АН 2007 року випуску) для ТОВ «Тепломодерн». Проте, копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу - зареєстрована на ТОВ «Монтажбудпроект». А це свідчить про те, що даний транспортний засіб не належить особі, яка згідно договору, №01 від 10 лютого 2021 має забезпечити надання послуг та належить ФОП Слободенюк І.І.». У складі своєї пропозиції нами подано Інформаційну довідку про наявність обладнання, машин i механізмів для виконання робіт Вих.№202l/11-04т від 15.11.2021 року, де вказано, що ми залучатимемо Автокран марки MA3 630303 KTA 25 20 т. Для підтвердження наявності такої техніки нами надано у складі пропозиції Договір надання послуг №01 від 10 лютого 2021 року, в якому вказано, що ФОП Слободенюк І.І. надаватиме технічні послуги, пов’язані із виконанням будівельно-монтажних робіт, за допомогою спецтехніки, перелік якої вказаний у такому договорі. Тобто, ми не орендуємо таку техніку, а залучаємо її до виконання робіт на підставі договору надання послуг. На підтвердження наявності такої спецтехніки у користуванні ФОП Слободенюк І.І. нами надано копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів. Тобто, Виконавець ФОП Слободенюк І.І. може не мати у власності, але має у користуванні (наприклад, за договором оренди, позички, лізингу, тощо) таку спецтехніку для виконання своїх зобов’язань за Договором надання послуг №01 від 10 лютого 2021 року. Крім того, умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не було встановлено, що право власності на автотранспорт має належати учаснику закупівлі, орендодавцю, тощо. Умовами Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зокрема, вимагалось: «До довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або користування. У разі залучення до виконання робіт автотранспорту, у складі пропозиції також надається копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу.» Нами й надано договір надання послуг та копії свідоцтв про реєстрацію права власності. Крім того, нами залучено транспортні засоби для виконання робіт за предметом закупівлі на підставі договору про надання послуг (а не договору оренди/суборенди), в якому зокрема вказано якою саме спецтехнікою Виконавець надаватиме послуги та ідентифіковано її шляхом зазначення у договорі про надання послуг найменування техніки, модель, реєстраційний номер, рік випуску. Тобто, при укладенні договору про надання послуг №01 від 10.02.2021р., Сторони погодили всі істотні умови такого договору, а те, що Виконавець надаватиме послуги згідно такого договору технікою, що не перебуває у власності Виконавця, не суперечить чинному законодавству України та не є умовою недійсності такого правочину згідно положень Цивільного кодексу України. Тому, враховуючи викладене, учасник ТОВ «Тепломодерн» повністю виконав умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та положень чинного законодавства України в цій частині. • Щодо другої підстави відхилення: Підставою відхилення пропозиції було вказано, цитуємо: «2. Згідно додатку 3 до спрощеної закупівлі, Учасник має надати ліцензію (дозвіл) на виконання робіт за предметом закупівлі, а також інформацію про залучення/незалучення до виконання робіт субпідрядників у вигляді довідки, складеної в довільній формі. Учасник ТОВ «Тепломодерн» надав інформацію, у довідці № вих. 2021/11-08т, що планує залучати до виконання робіт субпідрядну організацію ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД», зокрема до робіт із вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій та влаштування система захисту від проявів блискавки, проте ніяких підтверджуючих документів (дозволів, ліцензій) на субпідрядну організацію не надано.» Згідно Додатку 3 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі було встановлено умову: «- інформацію про залучення/незалучення до виконання робіт субпідрядників у вигляді довідки, складеної в довільній формі» Нами у складі нашої пропозиції надано довідку Вих.№2021/11-08т від 15.11.2021р., в якій вказано, що ми плануємо залучати до виконання робіт субпідрядну організацію: Товариство з обмеженою відповідальністю «ОСТРОГТРАНСБУД» (місцезнаходження: 35826, Рівненська обл., Острозький р-н, село Плоске, ВУЛИЦЯ ОСТРОЗЬКА, будинок 79, кімната 4), зокрема до робіт із вогнезахисну обробку дерев'яних конструкцій та влаштування системи захисту від проявів блискавки. Вимоги про надання ліцензій (дозволів) субпідрядної організації про право займатись певним видом діяльності/виконувати роботу не було зазначено в Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Крім того, інформацію про наявність у субпідрядної організації ТОВ «ОСТРОГТРАНСБУД» можна отримати у відкритому доступі, зокрема за посиланнями https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register та https://e-construction.gov.ua/licensees_detail/2283351188290143976 Згідно ч.5 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель. Тому, враховуючи викладене, учасник ТОВ «Тепломодерн» повністю виконав умови Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та положень чинного законодавства України в цій частині. Отже, враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ТОВ «Тепломодерн» повністю відповідає умовам Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та додаткам до нього. На підставі вищевикладеного, та керуючись положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» просимо: - надати додаткові роз’яснення щодо відхилення найбільш економічно вигідної пропозиції учасника ТОВ «Тепломодерн»; - скасувати рішення щодо відхилення пропозиції учасника закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a) товариства з обмеженою відповідальністю «Тепломодерн» згідно Протоколу розгляду пропозицій №32 від «23» листопада 2021 року; - розглянути повторно тендерну пропозицію учасника ТОВ «Тепломодерн». Додатково повідомляємо, що у разі відхилення цієї вимоги, зберігаємо за собою право звернутись до Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області щодо ініціювання моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі (одноповерхова будівля) Здолбунівської ЗОШ І-ІІІ ст. №1 Здолбунівської міської ради Рівненської області в м. Здолбунів по вул. Д. Галицького 17» (ідентифікатор закупівлі – UA-2021-11-01-011206-a) або суду, з метою захисту своїх прав та законних інтересів.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Повідомляємо, що оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить Додаток 3 із переліком документів, якими Учасники підтверджують відповідність своєї пропозиції вимогам оголошення. Серед інших документів перелік у додатку містить «ліцензію (дозвіл) на виконання робіт за предметом закупівлі». Предмет закупівлі, згідно технічного завдання, передбачає виконання робіт, зокрема, із вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій. Даний вид робіт підлягає ліцензуванню відповідно до постанови КМУ № 852 від 23 листопада 2016 р. Отже, Учасник повинен надати ліцензію на виконання такого виду робіт. Такої ліцензії не надано у складі Вашої пропозиції. Відтак пропозиція не відповідає вимогам у цій частині. Враховуючи те, що пропозиція Учасника містить невідповідність вимогам оголошення, у Нас відсутні підстави для відміни рішення про відхилення пропозиції Учасника.
Статус вимоги: Відхилено
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 25.11.2021 18:08