-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)
Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська
Завершена
3 419 490.27
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 999.00 UAH
мін. крок: 0% або 999.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2021 15:40 - 13.11.2021 00:00
Скарга
Скасована
Скарга на Учасника ТОВ "Компані "Плазма"
Номер:
a0a9894fbfca4f24873a62b304714263
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-01-010424-a.c2
Назва:
Скарга на Учасника ТОВ "Компані "Плазма"
Скарга:
Скарга на Учасника ТОВ "Компані "Плазма"
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
02.12.2021 11:42
Скарга
Скасована
Скарга на рішення замовника
Номер:
601b0274f75e42df84ca2378814019a8
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-01-010424-a.a1
Назва:
Скарга на рішення замовника
Скарга:
Вих. № 29ТПК
Від 29.11.2021 Антимонопольний комітет України
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
Товариство з обмеженою відповідальністю
«ТПК ПРОМПОСТАЧ»
ЄДРПОУ 39108124
49033, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, будинок 106 А
Тел.:
E-mail:
Замовник:
Приватне акціонерне товариство "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ"
ЄДРПОУ 03327664
01015, місто Київ, вул. Лейпцизька, будинок 1-А
Тел.: 380442801128
E-mail: igboiko@vodokanal.kiev.ua
Ідентифікатор закупівлі:
UA-2021-11-01-010424-a
ID у ЦБД: 891821a4692745bd92a08c7b1dbaabca
Плата за подання скарги: 10 460, 00 грн.
СКАРГА
щодо порушень законодавства у сфері публічних закупівель
(у порядку статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі»)
01.11.2021 року ПрАТ «АКЦОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» (далі – Замовник) оголосило процедуру закупівлі UA-2021-11-01-010424-a, предмет закупівлі «ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)» (далі – Процедура закупівлі).
Розкриття тендерних пропозицій учасників відбулось 18.11.2021 року.
Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у закупівлі по лоту 1 взяли учасники:
- ТОВ "ВІСА ЮА";
- ТОВ "ГРОУТ";
- ТОВ "Компані Плазма";
- ТОВ "СТОУНСЕНД";
- ТОВ "ТПК ПРОМПОСТАЧ".
24.11.2021 року тендерним комітетом ПрАТ «АК «КИЇВВОДОКАНАЛ» було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ» по лоту 1, в обґрунтування чого в Протоколі засідання тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» щодо розгляду, відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)» зазначено, що: «Учасник процедури закупівлі не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства. Учасником не надано у складі тендерної пропозиції документи, що не відповідає пункту 1 розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а саме:
- оригінал або копію свідоцтва платника ПДВ, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ).
Враховуючи викладене, на підставі абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону, пункту 3 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації на закупівлю «ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)» пропонується прийняти рішення про відхилення тендерної пропозиції учасника – ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ».
ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ» вважає, що зазначене рішення прийняте з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон), з огляду на наступне.
Відповідно до ч. ч. 1, 3, 4 ст. 22 Закону, тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Тендерна документація може містити правила зазначення в договорі про закупівлю грошового еквівалента в національній чи іноземній валюті за офіційним курсом, установленим Національним банком України станом на дату проведення електронного аукціону.
Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Згідно до п. п. 1, 12 - 14 Порядку функціонування Електронного кабінету, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.07.2017 № 637: «Електронний кабінет - сукупність інформаційно-телекомунікаційних систем ДПС, що забезпечує електронну форму взаємодії між платниками податків та державними, у тому числі контролюючими, органами з питань реалізації прав та обов’язків, визначених Кодексом та іншими законами, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи, та нормативно-правовими актами, прийнятими на підставі та на виконання Кодексу та інших законів, контроль за дотриманням яких покладено на контролюючі органи.
Електронний кабінет включає відкриту (загальнодоступну) частину та приватну частину (особистий кабінет).
Доступ до відкритої (загальнодоступної) частини Електронного кабінету мають усі користувачі без використання електронних довірчих послуг.(…)
Відкрита (загальнодоступна) частина Електронного кабінету забезпечує можливість отримання користувачем інформації, яка відповідно до законодавства є відкритою та підлягає оприлюдненню.(…)
Користувачами Електронного кабінету є:
відкритої частини:
фізичні та юридичні особи, які мають вільний доступ до мережі Інтернет;
приватної частини (особистого кабінету):
платники податків, які здійснили вхід після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги»;
уповноважені посадові особи державних органів, визначених відповідно до спільних наказів, укладених договорів (угод, протоколів) про інформаційну взаємодію між ДПС та державними органами, які здійснили вхід після проходження електронної ідентифікації за допомогою інтегрованої системи електронної ідентифікації та відповідно до вимог Порядку використання електронних довірчих послуг в органах державної влади, органах місцевого самоврядування, підприємствах, установах та організаціях державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 року № 749 (далі - уповноважені особи)».
Так, в Електронному кабінеті у відкритому доступі міститься реєстр платників ПДВ, де будь-яка фізична та юридична особа, ввівши за посиланням https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv інформацію про Індивідуальний податковий номер(або перелік) чи/та Код ЄДРПОУ/РНОКПП (або перелік) чи/та Найменування/ПІБ особи, отримає інформацію про те, чи є юридична особа платником ПДВ та дату реєстрації платником податку, а також інші відкриті відомості, в доказ чого надається скриншот зображення екрану в Електронному кабінеті.
Таким чином, Замовник неправомірно встановив вимогу про надання учасниками закупівлі оригіналу або копії свідоцтва платника ПДВ, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість в Тендерній документації Процедури закупівлі щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, враховуючи те, що така інформація є публічною, та міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, а саме в реєстрі платників ПДВ.
Більш того, на основі неправомірної вимоги Замовник необґрунтовано відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ» лише з огляду на ненадання останнім оригіналу або копії свідоцтва платника ПДВ, або витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо Учасник є платником ПДВ).
З аналізу вищенаведеного вбачається, що ПрАТ «АКЦОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» неправомірно відхилило тендерну пропозицію ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ» по лоту 1 процедури закупівлі UA-2021-11-01-010424-a, предмет закупівлі «ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)».
Подібні порушення з боку замовника розглядались Антимонопольним комітетом України в рамках тендерної закупівлі UA-2019-08-12-001343-b "ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги", в результаті чого було прийнято Рішення №12933-р/пк-пз від 13.09.2019, яким було задоволено скаргу в частині оскарження вимог тендерної документації про документальне підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Відповідно до абз. 3 ч. 8 ст. 18 Закону, скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом 10 днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
Враховуючи дату прийняття оскаржуваного рішення Замовника, строк на подання даної скарги до Антимонопольного комітету України спливає 04.12.2021 року, тому ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ» подано дану скаргу вчасно та без пропуску строку.
Відповідно до частини дев'ятої статті 18 Закону, за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про закупівлі, передбаченої цим Законом) та про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов'язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз'яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Враховуючи викладене, прийняте Замовником рішення про відхилення тендерної пропозиції грубо порушує права ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ» на чесні та прозорі торги, які здійснюються з дотриманням законодавства у сфері публічних закупівель, у т. ч. принципів здійснення закупівель. ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ» вважає, що внаслідок вищенаведеного Замовником порушено основоположні принципів здійснення публічних закупівель, передбачених ч. 1 ст. 5 Закону, а саме – принципи добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, та запобігання корупційним діям і зловживанням.
Враховуючи вищенаведене та користуючись положеннями ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст. 7 Закону України «Про антимонопольний комітет», ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ» -
ПРОСИТЬ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі «ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)», Ідентифікатор закупівлі UA-2021-11-01-010424-a, ID у ЦБД: 891821a4692745bd92a08c7b1dbaabca.
3. Зобов’язати ПрАТ «АКЦОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» скасувати своє рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ» по лоту 1 процедури закупівлі UA-2021-11-01-010424-a, предмет закупівлі «ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)», зазначене у Протоколі засідання тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» щодо розгляду, відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)» від 24.11.2021 р.
4. Зобов’язати ПрАТ «АКЦОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ "СТОУНСЕНД" по лоту 1 процедури закупівлі UA-2021-11-01-010424-a, предмет закупівлі «ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)».
5. Зобов’язати ПрАТ «АКЦОНЕРНА КОМПАНІЯ «КИЇВВОДОКАНАЛ» визнати ТОВ «ТПК ПРОМПОСТАЧ» переможцем тендеру на закупівлю товарів по лоту 1 процедури закупівлі UA-2021-11-01-010424-a, предмет закупівлі «ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)».
Додатки:
- Протокол засідання тендерного комітету ПрАТ «АК «Київводоканал» щодо розгляду, відхилення тендерної пропозиції на закупівлю «ДК 021:2015: 42120000-6 Насоси та компресори, (насоси та компресор, частини насосів, насосна станція, мотопомпа, 4 лоти)» від 24.11.2021 р.;
- Скриншот зображення екрану в Електронному кабінеті;
- Платіжне доручення про сплату плати за подання скарги.
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга тендер.pdf 29.11.2021 15:11
- Скриншот зображення екрану в Електронному кабінеті.jpg 29.11.2021 15:11
- Протокол.doc 29.11.2021 15:12
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
29.11.2021 15:10