• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Охоронні послуги

Тендерна пропозиція надається українською мовою

Торги відмінено

299 200.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 496.00 UAH
Період оскарження: 01.11.2021 15:39 - 13.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено

Вся документація прописана під одного учасника.

Номер: 053c755daf56432cb0e3029a1566d61b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-010508-a.a4
Назва: Вся документація прописана під одного учасника.
Вимога:
Вся Ваша документація прописана під одного учасника, а саме під ТОВ ОДА "АЛЬФА" директор якого є Чунаков. Раніше були собаки які повинні були бути на балансі підприємства та навчані в школах МВС, потім пульти з радіочастотами 80-х років, а тепер якісь чергові частини, групи реагування, сирени та дипломи охоронників які сам же і видає ТОВ ОДА "АЛЬФА". Уповноважена особа ви самі не розумієте що робите, а відповідати прийдеться вам. На даний час ваш об'єкт охороняє два пенсіонера та ще оба і не оформлені, при цьому отримують мінімалку в конверті. Вимагаємо скасувати всю цю не долугу документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Ваше твердження про надання переваги ТОВ «ОДА Альфа» є безпідставним, оскільки в нашій тендерній документації немає жодних вимог щодо наявності службових собак, використання радіочастот та надання свідоцтв про навчання охоронників. Передбачені тендерною документацією вимоги щодо наявності ПЦС, мобільних груп швидкого реагування, дозволених чинним законодавством спеціальних засобів не можуть розглядатись як надання переваги певному Учаснику, так як будь-який з Учасників має можливість скористатись своїм законним правом на придбання належної матеріально-технічної бази. Також зазначаємо, що Замовник не несе відповідальності за можливе недотримання Виконавцем вимог трудового законодавства. Інформацію щодо працевлаштування охоронників можна отримати в ПФУ або ДПІ. В той же час нагадуємо, що чинним законодавством України забороняється будь-яка дискримінація у сфері праці, зокрема порушення принципу рівності прав і можливостей, пряме або непряме обмеження прав працівників залежно від віку (ст.21 КЗпП України).
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

3. Довідка і завірені Учасником копії підтвердних документів про наявність в Учасника власних мобільних груп швидкого реагування (копія наказу (розпорядження) про створення мобільних груп на території м. Суми, завіреного підписом керівника та відбитком печатки), пункту централізованого спостереження та цілодобової диспетчерської служби, розташованих у м. Суми

Номер: 2f4fcd59583a4030b42d3acb1ce6ab19
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-010508-a.a3
Назва: 3. Довідка і завірені Учасником копії підтвердних документів про наявність в Учасника власних мобільних груп швидкого реагування (копія наказу (розпорядження) про створення мобільних груп на території м. Суми, завіреного підписом керівника та відбитком печатки), пункту централізованого спостереження та цілодобової диспетчерської служби, розташованих у м. Суми
Вимога:
Шановний Замовник! Знову ж таки Чому ви встановуєте такі вимоги, які територіально обмежують коло учасників. Чому в саме в Сумах, тому що там учасники повинні надавати послуги?Яким НПА ви керувалися встановлюючи дану вимогу?Ви можете зобов'язати учасників надати гарантійний лист про те, що у разі перемоги Учасники передислокують свої ГШР до міста надання послуг. Встановивши таку вимогу ви порушуєте принципи здійснення публічних закупівель відповідно до ЗУ, Прохання вкилючити дану вимогу або ж такі вимоги будуть оскаржені в АМКУ і ваша процедура затягнеться на невизначений термін, а об'єкт буде без охорони.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Вимога про надання документів щодо наявності в Учасника власних мобільних груп швидкого реагування на території м.Суми є необхідним заходом забезпечення належної охорони об’єкта Замовника, оскільки передислокація Учасником ГШР до міста надання послуг та організація їх роботи потребує значного часу, що суттєво вплине на якість надання послуг. Під час участі у торгах учасник бере на себе всі витрати щодо підготовки документів, отримання відповідних дозволів і ліцензій, придбання відповідного обладнання і т.ін. Неспроможність учасника на момент участі в торгах скористатись своїм правом на придбання необхідної матеріально-технічної бази надає підстави Замовнику брати під сумнів його платоспроможність.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

5. Документальне підтвердження належного матеріально-технічного забезпечення груп швидкого реагування, що використовуються на території м. Суми, у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 для забезпечення найбільш якісного надання послуг (довідка у довільній формі з повним переліком спеціальних засобів, що використовуються нарядами груп швидкого реагування на території м. Суми, копія дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Суми у відповідності до п. 11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622).

Номер: a30b8b767ab149a5b33eab89e1ee79ef
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-010508-a.a2
Назва: 5. Документальне підтвердження належного матеріально-технічного забезпечення груп швидкого реагування, що використовуються на території м. Суми, у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 для забезпечення найбільш якісного надання послуг (довідка у довільній формі з повним переліком спеціальних засобів, що використовуються нарядами груп швидкого реагування на території м. Суми, копія дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Суми у відповідності до п. 11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622).
Вимога:
5. Документальне підтвердження належного матеріально-технічного забезпечення груп швидкого реагування, що використовуються на території м. Суми, у відповідності до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97 для забезпечення найбільш якісного надання послуг (довідка у довільній формі з повним переліком спеціальних засобів, що використовуються нарядами груп швидкого реагування на території м. Суми, копія дозволу МВС України на право відкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, який є підставою для придбання суб’єктом охоронної діяльності зброї травматичної дії та використання її групами швидкого реагування у м. Суми у відповідності до п. 11 Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності та наказу МВС України від 21.08.1998 року № 622). Дана вимога є суто дискримінаційною по відношенню до учасників даної закупівлі з наступних причин: Ми як приватна компанія у своїй діяльності керуємось, перш за все, такими законодавчими актами як Закон України (далі –ЗУ) «Про охоронну діяльність», Постановою Кабінету Міністрів України (далі – ПКМУ) «Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності» від 18 листопада 2015 р. № 960. Спеціальним актом, що визначає перелік спецзасобів для охоронників – є ПКМУ «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб'єктами охоронної діяльності» від 11 лютого 2013 р. № 97, і вона надає право мати лише (а) Газові пістолети і револьвери та патрони до них калібру 6, 8 і 9 міліметрів, заряджені речовинами сльозоточивої та дратівної дії (б) Пристрої вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та зазначені патрони*. Як Ви можете побачити, ми не наділені правом мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ, А ТИМ ПАЧЕ ЇЇ ВИКОРИСТОВУВАТИ. Прописуючи вимогу щодо наявності автоматичної вогнепальної зброї, Ви обмежуєте коло потенційних учасників, так як участь у даній процедурі закупівлі зможуть взяти лише правоохоронні органи або військові формування, так як лише вони мають право мати АВТОМАТИЧНУ ВОГНЕПАЛЬНУ ЗБРОЮ. Що стосується питання озброєння охоронників нарізною вогнепальною зброєю, то відповідно до Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 21.08.1998 № 622 "Про затвердження Інструкції про порядок виготовлення, придбання, зберігання, обліку, перевезення та використання вогнепальної, пневматичної, холодної і охолощеної зброї, пристроїв вітчизняного виробництва для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії, та патронів до них, а також боєприпасів до зброї, основних частин зброї та вибухових матеріалів", п.п. 9.6 - Кількість і вид вогнепальної зброї, бойових припасів до неї, пристроїв, необхідних для озброєння працівників, які використовуються ними в процесі виконання покладених на них обов’язків, залежно від характеру здійснюваної охоронної діяльності, штатної чисельності зазначених працівників встановлюються керівниками міністерств, інших центральних органів виконавчої влади та Національного банку України за погодженням з Національною поліцією України згідно з нормами зброї і боєприпасів до неї, що передбачаються для озброєння воєнізованої охорони і особового складу міністерств та інших центральних органів виконавчої влади. Тобто, нарізною вогнепальною зброєю, а тим більше автоматичною вогнепальною зброєю можуть бути озброєні, згідно з законодавством, охоронці воєнізованої охорони і особового складу центральних органів виконавчої влади - поліції, наприклад. На підставі вищевикладеного,Учасники не зобов'язані мати дозвільну систему у м. Суми. Це не передбачено Законом. ВИМАГАЄМО, виключити вимогу Тендерної документації щодо здкриття та функціонування об’єкту дозвільної системи у м. Суми, як таку, що не відповідає чинному законодавству. У випадку необґрунтованого відхилення нашої вимоги, ми будемо вимушені звернутись до відповідних контролюючих органів щодо перевірки замовника на предмет змови з учасником торгів та створення замовником умов для недобросовісної конкуренції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Тендерною документацією ні в якому разі не обмежується коло потенційних Учасників, оскільки вимога щодо озброєння працівників Учасника автоматичною або вогнепальною зброєю не передбачена. Бажаючи отримати найбільш повний спектр послуг, Замовник визначив одним з кваліфікаційних критеріїв наявність у нарядів груп швидкого реагування Учасників спеціальних засобів відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 лютого 2013 р. № 97. З метою документального підтвердження вказаного критерію Замовник вимагає дозвіл МВС України на право відкриття та функціонування об'єкту дозвільної системи в м. Суми, що дозволить законно використовувати зазначені засоби складом нарядів ГШР. Встановлені Замовником кваліфікаційні критерії відповідають ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінують Учасників, оскільки будь-який з Учасників має законне право і можливість мати належну матеріально-технічну базу, а також в повній мірі скористатися всіма можливими законодавчо дозволеними правами для надання повного спектру послуг з охорони. Небажання чи неспроможність будь-кого з Учасників скористатись своїм законним правом на придбання відповідної матеріально-технічної бази, що дозволена відповідними законодавчими актами у сфері охоронної діяльності, не може розглядатись як дискримінація, а свідчить лише про бажання таких Учасників отримати максимальний прибуток за рахунок неналежного матеріально-технічного забезпечення під час надання послуг, що суперечить законному бажанню Замовника отримати максимальний об’єм якісних послуг за найнижчою ціною в межах очікуваної вартості.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відхилено

Документи, що підтверджують наявність пульта центрального спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території м. Суми (власного чи орендованого) (відомості про модель пульта, назва програмного забезпечення, копія накладної про придбання обладнання тощо). У разі відсутності власного пульта центрального спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території м. Суми, додатково надати завірену належним чином копію діючого договору оренди.

Номер: 0de644f6879b421fb41b9b5e0785de34
Ідентифікатор запиту: UA-2021-11-01-010508-a.a1
Назва: Документи, що підтверджують наявність пульта центрального спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території м. Суми (власного чи орендованого) (відомості про модель пульта, назва програмного забезпечення, копія накладної про придбання обладнання тощо). У разі відсутності власного пульта центрального спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території м. Суми, додатково надати завірену належним чином копію діючого договору оренди.
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаємо вашу увагу, що ліцензія на надання охоронних послуг діє на території всієї України та на має ніяких обмежень. Згідно вашої вимоги учаксть у закупівлі можуть прийняти лише ті учасники, які зареєстровані у м. Суми, тобто ви автоматично звужуєте коло інших учаксників,які могли б взяти участь, а тим самим порушуєте принцип здійснення публічних закупівель відповідно до ЗУ. Ніякий нормативно-правовий акт не передбачає обов'язкову наявність в учаників пульта в конкретному місті або договір оренди такого пульта. Учасники можуть знаходитись, наприклад у Києві, і пульт може бути у Києві, але на сигнали тривоги це взагалі ніяк не впливає. У разі перемоги учаcники можуть арендувати пульт на території м. Суми пульт про що ви можете зобов'яати учаників надати гарантійний лист. Ви проводите процедуру відкритих торгів, то ж проводьте її відповідно до букви Закону.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Вимога щодо наявності в Учасника закупівлі пульта централізованого спостереження за сигналами від приладів тривожної сигналізації, розташованого на території м. Суми (власного чи орендованого), є обґрунтованим та необхідним заходом забезпечення належної охорони на об’єкті Замовника, яка відповідає чинному законодавству про публічні закупівлі та не може бути розцінена як дискримінаційна. Оренда приміщення під ПЦС, організація його роботи, створення мобільних груп швидкого реагування лише після підписання договору фактично відтерміновує його виконання на невизначений строк, оскільки виникає необхідність у пошуку приміщення, транспортних засобів, місць для їх зберігання, додаткових працівників, екіпірованих засобами активної оборони на випадок надзвичайної події тощо. Замовник має на меті вказаною вимогою лише пересвідчитись в наявності належної матеріально-технічної бази в Учасників на момент здійснення закупівлі, а не створення такої бази в подальшому.
Статус вимоги: Відхилено