-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Придбання шкільних автобусів загальною пасажиромісткістю не меньше 31-го місця в кількості 2 одиниці для Відділу ОКМС Кожанської селищної рад Фастівського району, Київської області
Торги відмінено
4 500 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2021 09:50 - 13.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації
Номер:
58a75d7641eb45fa98b8cfde44350cf2
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-01-001302-a.a1
Назва:
Вимога до Замовника щодо внесення змін до тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику !
Ми є офіційним дилером та можемо запропонувати Вам автобуси шкільні, що відповідають ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги». Однак у тендерній документації щодо закупівлі, що Ви організовуєте, містяться вимоги щодо технічних параметрів (довжина, ширина, висота, об’єм двигуна, розмір колісної бази, пасажиромісткість тощо) зокрема:
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ
пункт 2. Пасажиромісткість – не менше 31 місць
пункт 5.3. Об’єм двигуна - не менше 5000 куб.см.
Всі ці додаткові вимоги у тендерній документації для шкільного автобуса не відповідають і не кореспондують із ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Звертаємо увагу, що АМКУ вже дослідив дану ситуації і надав відповідні роз’яснення, що єдиним нормативним документом, який регулює параметри автобусів, призначених для перевезення школярів є національний стандарт України ДСТУ 7013:2009 «Автобуси спеціалізовані для перевезення школярів. Технічні вимоги» (https://amcu.gov.ua/news/1).
Окрім того, АМКУ було опубліковано Рекомендації №16-рк від 01.06.2021р. «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушенням законодавства про захист економічної конкуренції», в яких вказано, що встановлення вимог до технічних параметрів (довжина, ширина, висота, об’єм двигуна, розмір колісної бази, пасажиромісткість тощо) шкільного автобуса, не передбачених ДСТУ 7013:2009, є дискримінаційною умовою для учасників торгів у тендерній документації Замовників, що унеможливлює доступ до закупівлі усіх охочих дилерів / дистриб’юторів шкільних автобусів. (додається)
Також Постійно діюча адміністративна колегія АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель вже підтверджує порушення у тендерній документації та зобов’язує їх усувати. Зокрема, рішення № 12392-р/пк-пз від 02.06.2021 (UA-2021-04-06-001364-c) та рішення No13016-р/пк-пз від 09.06.2021 (UA-2021-04-16-001016-b).
У зв’язку з чим, просимо усунути із тендерної документації додаткові вимоги до шкільного автобусу, які не передбачені ДСТУ 7013:2009 «Автобус спеціалізований для перевезення школярів. Технічні вимоги».
Просимо Вас усунути дані порушення шляхом внесення змін в тендерну документацію та викласти вказані вище пункти технічних вимог без дискримінаційних положень. У разі незадоволення цієї вимоги залишаємо за собою право на звернення зі скаргою до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Учасник
- Зверенння до Замовника_03.11.2021.docx 03.11.2021 09:12
- Рекомендації Антимонопольного комітету України № 16-рк від 01.06.2021 ро....pdf 03.11.2021 09:12
Дата подачі:
03.11.2021 09:12
Вирішення:
Добрий день. Дякуємо за зауваження. Вивчивши поставлене питання ми вирішили частково задовольнити вашу вимогу, щодо технічної характеристики двигуна автобуса.
Звертаємо вашу увагу на розпорядження Кабінету Міністрів України №1337-р від 28 жовтня 2021 року, в якому розглянуті питання розподілу у 2021 році субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій. В даномо розпорядженні чітко прописана вимога щодо автобуса на який виділяються кошти. Цією вимогою є мінімальна пасажиромісткість 31 місце. Також, звертаючи увагу на Рекомендації АКУ №16-рк від 01.06.2021 року, дескримінаційними умовами авляються: "висота", "об'єм двигуна", "тип дверей", "тип кузова", "кількість кнопок для вмикання звукової сегналізації", про "пасажиромісткість" зазначень немає.
Нами був досліджений ринок шкільних автобусів в Україні:
АТ "Черкаський автобус", Чернігівський автозавод корпорації "Еталон", корпорація "Богдан" та ішні випускають спеціальні шкільні моделі автобусів масажироміскістю 31 місце. Отже даний параметр на являється дикримінаційним, так як всі представники на ринку мають зможу задовольнити цю вимогу.
Статус вимоги:
Задоволено