-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021:2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнери для сміття з плоскою кришкою SPLIT LID,1100л– «або еквівалент**»)
Торги відмінено
715 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 575.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 575.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2021 09:05 - 11.12.2021 00:00
Скарга
Виконана замовником
Щодо усунення Замовником (КП "РЕМДІЛЬНИЦЯ" Кролевецької міської ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-11-01-000112-c
Номер:
f4973abaf8ff4ad096302f30c3984afa
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-01-000112-c.a1
Назва:
Щодо усунення Замовником (КП "РЕМДІЛЬНИЦЯ" Кролевецької міської ради) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2021-11-01-000112-c
Скарга:
Просимо:
1. Встановити факт наявності розбіжностей допущених Замовником у процедурі закупівлі;
2. Встановити факт наявності порушень процедури закупівлі;
3. Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови та привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства, зокрема змінити наступні умови:
3.1. В технічному описі предмету закупівлі, Додаток 7 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнери для сміття з плоскою кришкою SPLIT LID, 1100 л – «або еквівалент**») Замовником зазначено «кришка: SPLIT LID / двостороння конфігурація з суцільнолитими ручками, яка відкривається в обидві сторони, та по всій ширині контейнера», фразу «двостороння конфігурація з суцільнолитими ручками, яка відкривається в обидві сторони, та по всій ширині контейнера ».
3.2. В технічному описі предмету закупівлі, Додаток 7 до тендерної документації. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнери для сміття з плоскою кришкою SPLIT LID, 1100 л – «або еквівалент**») Замовником зазначено «Ходова частина: чотири колеса, і з зупинкою колеса», «фразу Ходова частина: чотири колеса, і з зупинкою колеса».
3.3. Внести зміни у Додаток 7 (Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015 44610000-9 «Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску» (Контейнери для сміття з плоскою кришкою SPLIT LID, 1100 л – «або еквівалент**») п. 10:
- «Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дня отримання відповідної заявки Замовника на поставку Товару».
Пов'язані документи:
Учасник
- Переклад стандарту 840_2.pdf 12.11.2021 20:05
- тендерна документація.docx 12.11.2021 20:05
- Скарга Кролевець Сумська1.pdf 12.11.2021 20:05
- паспорт виробу ESE.pdf 12.11.2021 20:05
- паспорт якості ESE.pdf 12.11.2021 20:05
- Заперечення на пояснення замовника.pdf 23.11.2021 11:52
- Знімок екрану 2.jpg 23.11.2021 11:52
- Знімок екрану 1.jpg 23.11.2021 11:52
- протокол 17.11.2021 16:20
- Протокольне рішення.pdf 22.11.2021 10:37
- Зображення товару.pdf 22.11.2021 10:37
- Інформація про необхідні технічні_ якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі.pdf 22.11.2021 10:37
- Порівняльна таблиця та фото.pdf 22.11.2021 10:37
- порівняльна таблиця.pdf 22.11.2021 10:38
- технічна специфікація.pdf 22.11.2021 10:38
- технічна_пропозиція тендер Славута-Сервіс.pdf 22.11.2021 10:38
- Технічні характеристики тендер Славута-Сервіс.pdf 22.11.2021 10:38
- Інформація про внесені зміни 29.11.2021 15:35
- Рішення від 17.11.2021 № 25789.pdf 17.11.2021 18:19
- Інформація про резолютивну частину рішення від 23.11.2021 № 26225.pdf 24.11.2021 15:48
- Рішення від 23.11.2021 № 26225.pdf 26.11.2021 09:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
12.11.2021 20:09
Дата розгляду скарги:
23.11.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.11.2021 18:19
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
26.11.2021 09:46
Дата виконання рішення Замовником:
07.12.2021 10:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Зміни в тендерну документацію внесено :
10.11.2021
Внесено зміни до п.10 додатку 7 до тендерної документації
Слова «Поставка Товару здійснюється Постачальником протягом 10-ти (десяти) календарних днів з дня отримання відповідної заявки Замовника на поставку Товару» замінено на слова «Поставка Товару проводитьcя на протязі 30 календарних днів після узгодження заявки Покупця. Заявка рахується узгодженою, якщо вона подана Покупцем Продавцю в письмовому вигляді та/або в усній формі та/або в телефонному режимі або (на електрону адресу Продавця, факсом)».
26.11.2021
1.Змінено прізвище уповноваженої особи у всій тендерній документації на Пінчук Тетяну Миколаївну.
2. Внесено зміну в таблицю 1 додатку 7 до тендерної документації :
2.1 Слова «Кришка: SPLIT LID / двостороння конфігурація з суцільнолитими ручками, яка відкривається в обидві сторони, та по всій ширині контейнера» замінено на «Кришка: SPLIT LID /подвійна кришка з суцільними ручками»
2.2 Слова «Ходова частина: чотири колеса, і з зупинкою колеса» замінено на «Ходова частина: чотири колеса, і з зупинкою колеса або двох коліс.»