-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Годинники для нагородження
Завершена
199 900.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 000.00 UAH
Період оскарження:
01.11.2021 08:26 - 05.11.2021 09:00
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога
Номер:
62c4ac5b95454b2a96b89fe8cefc408a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-11-01-000124-a.b1
Назва:
Вимога
Вимога:
Шановні Панове!
Даним листом висловлюємо Вам свою повагу та просимо привести тендерну документацію на закупівлю персональних хронометрів у відповідність з чинним законодавством, оскільки вона зараз прописана під конкретні торгові марки “Time-R” та «клейнод» та конкретні моделі годинників конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод» без можливості надання еквівалентів!
Викликає величезне занепокоєння, чому у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу, та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента В. Зеленського та голови Кабінету міністрів України – Д. Шмигаля щодо максимально ефективного та економного використання бюджетних коштів, Одеська обласна рада НЕ проводить відкриті торги з метою стимулювання конкуренції, залучення всіх потенційних учасників та отримання в процесі аукціону найбільш економічно вигідної пропозиції. Замість цього, Одеська обласна рада (надалі – Замовник) вдається до спрощеної процедури закупівлі за завищеною ціною у одного конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод»
Звертаємо увагу, що Замовник абсолютно НЕПРАВОМІРНО застосовує спрощену процедуру закупівлі, оскільки ним вже у червні 2021 оголошена та у липні 2021 проведена аналогічна спрощена закупівля UA-2021-06-22-001487-c на такий саме товар на суму 150 000,00 грн., а ЗУ «Про публічні закупівлі» не передбачає розподіл загальної суми на декілька менших, що в повній мірі підтверджується висновками Державної аудиторської служби України по аналогічним справам. Таким чином Замовник, оголошуючи спрощені процедури закупівлі на товар на загальну суму 349 000,00 грн. (150 000,00 грн. + 199 000,00 грн.), свідомо ухиляється від проведення відкритих торгів з метою закупівлі годинників ВИКЛЮЧНО у ТОВ «Київський годинниковий завод» за як мінімум ВДВІЧІ завищеною ціною.
БІЛЬШ ТОГО, предмет закупівлі прописується виключно під годинники торгової марки «TIME-R» та «клейнод», БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ, в інтересах конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод», що автоматично унеможливлює участь інших постачальників та створює прецедент закупівлі за як мінімум ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ, під що без жодних підстав прописується завищена очікувана вартість закупівлі!
«Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» (Додаток 3 до Оголошення) прописаний Замовником під конкретні моделі годинників “Time-R” та «клейнод»:
годинник наручний чоловічий “Time-R” 319-613 – 56 шт.
годинник наручний жіночий “Time-R” 401-402 – 33 шт.
годинник наручний чоловічий «клейнод» 114-513 - 5 шт..
годинник наручний жіночий «клейнод» 112-621 - 2 шт.
годинник наручний жіночий «клейнод» 112-521- 3 шт.
годинник наручний чоловічий «клейнод» 114-613 - 5 шт.
конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», БЕЗ можливості надання еквівалентів на загальну суму 199 000 грн.
Це повністю підтверджують наступні факти
1.Замовник, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію ПРОТИПРАВНО ВИМАГАЄ конкретну марку годинника “Time-R” та конкретні моделі зазначеної марки, а саме годинник наручний чоловічий “Time-R” модель 319-613 та годинник наручний жіночий “Time-R” модель 401-402, а також конкретну марку годинника «клейнод» та конкретні моделі зазначеної марки - годинники наручні чоловічі моделей 114-515, 114-613 та годинники наручні жіночі моделей 112-621, 112-521
Замовник планує закупити всього 104 годинника на загальну суму 199 000 гривень, що складає, в середньому, близько 2 000 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума як мінімум ВДВІЧІ перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками!
Оскільки Замовник ПРОТИПРАВНО ВИКЛЮЧАЄ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ бажаним годинникам “Time-R” 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521, він свідомо готується закуповувати годинники як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у конкретного постачальника - «Київський годинниковий завод», а більш конкурентні пропозиції інших постачальників будуть дискримінаційно відхилені Замовником виключно на тій підставі, що їх продукція не є годинниками ТМ “Time-R” та «клейнод» ТОВ «Київський годинниковий завод»
Відповідно до п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, які Замовник також грубо порушує, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей конкретного постачальника. Зазначене підтверджують висновки Державної аудиторської служби України
Через подібні дії Замовника, в зазначеній процедурі закупівлі зможе взяти участь лише продукція одного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» - через зазначене підприємство або його представників, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників ринку, закладає в бюджет явно завищену ціну та суперечить викладеним нижче положенням ЗУ «Про публічні закупівлі»
2. Замовник – Одеська обласна рада, порушуючи чинне законодавство та обмежуючи конкуренцію, у Додатку 3 до Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі») вводить ПРОТИПРАВНІ ОБМЕЖЕННЯ щодо конструкції корпусів годинників “Time-R” 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521, які вимагаються та їх розмірів (з точністю до десятої долі мм»), розрахованих на параметри конкретних механізмів, які Замовник вимагає всупереч чинному законодавству, без передбачення надання еквівалентів, а також обмеження щодо циферблатів, їх кольору та специфічного дизайну, кольору стрілок, тощо
Тому зрозуміло, що крім вище згаданих моделей конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» не існує годинників інших виробників, конструкція корпусів яких буде в ПОВНОМУ ОБСЯЗІ відповідати до десятої долі міліметру (!) прописаним Замовником розмірам, а також бути розрахованою на конкретні механізми конкретних торгових марок та калібрів, на відповідний дизайн циферблатів та інші специфічні вимоги. Це ще раз доводить, що Замовник прописав вказані характеристики безальтернативно в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод»
Перелічені вимоги, такі як зазначені з точністю до десятої долі міліметру (!) розміри корпусів годинників, специфічний дизайн циферблату та конкретні механізми конкретних торгових марок та калібрів, параметри яких розраховані на конкретну конструкцію корпусу, аж ніяк не впливають на якість та технічні характеристики предмету закупівлі, а лише порушують ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання на конкретну торгову марку, конструкцію або тип предмету закупівлі і, звісно, обмежують конкуренцію на користь конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», дискримінуючи всіх інших учасників й ведуть до закупівлі ЗА ЗАВИЩЕНОЮ ВТРИЧІ ЦІНОЮ
Встановлюючи подібні протиправні та маніпулятивні обмеження щодо властивим лише конкретній моделі параметрам, які не представляють жодної естетичної або функціональної цінності, Замовник порушує чинне законодавство та закладає у бюджет явно завищену ціну, позбавляючи інших учасників права надати свою продукцію.
Важливо зазначити, що в порушення п.3 ст. 22 Закону, Замовник жодним чином не обґрунтував необхідність своєї вимоги щодо конкретної ТОРГОВОЇ МАРКИ конкретного виробника конкретних моделей та конструкцій годинників - TIME-R 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521, у тому числі встановлення дискримінаційних обмежень щодо розмірів та конструкції корпусу, а також механізмів конкретних виробників, підлаштованих під зазначені корпуси.
Більш того, грубо порушуючи ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник не передбачає надання еквівалента зазначеним годинникам, тим самим обмежуючи конкуренцію до участі єдиного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» та збирається здійснити закупівлю як мінімум за ВДВІЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники!
4. Замовник вимагає ремені з натуральної шкіри «природньої структури (цільна, не пресована)», при цьому ремені, якими комплектуються годинники ТОВ «Київський годинниковий завод» “ TIME-R 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521 (які вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), якраз НЕ відповідають зазначеним вимогам, у чому можна легко пересвідчитися розрізав будь-який ремінь та подивитися його склад – Замовник вже закуповував годинники у ТОВ «Київський годинниковий завод» за протиправно застосованою процедурою «звіт про договір» у 2020р. та за спрощеною процедурою у липні 2021р., а отже їх має. Таким чином, Замовник свідомо намагається поставити учасників у нерівні умови та прийняти годинники з ременями ТОВ «Київський годинниковий завод» (який самостійно ремені не виробляє), знаючи, що вони не відповідають подібним вимогам, а також що він порушує ЗУ «Про публічні закупівлі». А це може свідчити лише бажання Замовника знайти причини для відхилення всіх учасників, крім ТОВ «Київський годинниковий завод».
Тому ми наполегливо просимо Замовника надати РОЗ’ЯСНЕННЯ щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 3 Оголошення: «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме:
- ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури, цільна, не пресована», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
Виходячи з викладеного, можна констатувати порушення Замовником ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону «Про публічні закупівлі», відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, а також порушення Замовником ст.3 Закону щодо дотримання принципів недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
5. Замовник намагається дискримінувати інших учасників шляхом незаконного прописання вище викладених протиправних обмежень з метою закупівлі годинників у ТОВ «Київський годинниковий завод» за як мінімум ВДВІЧІ завищеною ціною.
Замовник планує закупити всього 104 годинника на загальну суму 199 000 гривень, що складає, в середньому, близько 2 000 грн. за один годинник найпростішої комплектації! Зазначена сума як мінімум ВДВІЧІ перевищує існуючі на ринку пропозиції на еквівалентні годинники, з заявленими Замовником характеристиками, які не можуть брати участі у торгах через протиправну вимогу замовником конкретної ТМ “TIME-R” та «клейнод» ЄДИНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА - ТОВ «Київський годинниковий завод» та артикулам TIME-R 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521 (які протиправно вимагає Замовник у якості предмета закупівлі), а також через невідповідність незаконно прописаним Замовником обмеженням, у т.ч. обмеження розмірів корпусів годинників до десятої долі мм
Більш того, незрозуміло чому Одеська обласна рада, яка має захищати інтереси нашої держави на регіональному рівні під час війни з Росією, цілеспрямовано хоче скористатися послугами підприємства ТОВ «Київський годинниковий завод», засноване особами з країни-агресора, які до недавнього часу перебували у складі його засновників
Важливо зазначити, що згадані моделі годинників так званої торгової марки “TIME-R”, які збирається закуповувати Одеська обласна рада, насправді є моделями годинників російської торгової марки «ПОЛЕТ», у чому можна легко переконатися подивившись відповідні російські сайти, а також відповідні каталоги ТОВ «Київський годинниковий завод», що безумовно має викликати широкий суспільний резонанс
Через протиправні та маніпулятивні обмеження, закладені у тендерній документації, участь у зазначених торгах зможе взяти лише ТОВ «Київський годинниковий завод» під товар якого прописаний предмет закупівлі та яке продасть свій товар за як мінімум ВДВІЧІ завищеними цінами, що є дискримінаційним по відношенню до інших потенційних учасників
Враховуючи все вище викладене, посилання на зазначені моделі «Time-R» та «клейнод» постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод» (тим більш, БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ!), абсолютно нічим необґрунтоване та протирічить вимогам чинного законодавства, так само як і протиправне обмеження в інтересах ТОВ «Київський годинниковий завод» Замовником характеристик предмета закупівлі специфічними параметрами, які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі, але властиві ВИКЛЮЧНО конкретним моделям годинників TIME-R 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521.
Все зазначене вище свідчить про грубе порушення п.3 ч.2 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка обумовлює, що технічна специфікація не може містити посилання та конкретну конструкцію або тип предмету закупівлі або виробника чи торгову марку, а також про грубе порушення ч.3 ст.5 та ч.4 ст.22 Закону, відповідно якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також до закупівлі за завищеними цінами, п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі» відповідно до якого оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Крім того має місце порушення Замовником ст.5 Закону щодо дотримання принципів здійснення державних закупівель та недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до вимог чинного законодавства, Замовник має забезпечити максимальну економію державних коштів, недискримінацію учасників, запобігти корупційним діям та зловживанням, що у даному випадку свідчить про повне ігнорування Замовником зазначених вимог. Такими діями Замовник грубо порушує не лише закон «Про публічні закупівлі», але й ст.7 Бюджетного Кодексу України та один з основних принципів здійснення публічних закупівель – забезпечення максимальної економії та ефективності
Звертаємо увагу, що відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», даний Закон застосовуються і до замовників, які здійснюють спрощені закупівлі відповідно до цього Закону та/або укладають договори без використання електронної системи закупівель
Таким чином, Замовник БЕЗ жодного обґрунтування та БЕЗ можливості надання еквівалентів, в порушення чинного законодавства, протиправно збирається закуповувати за ВТРИЧІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники ВИКЛЮЧНО конкретні моделі годинників TIME-R 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521 без можливості надання еквівалентів) конкретного постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод», крім того, обмежує характеристики предмета закупівлі специфічними параметрами, властивим лише зазначеним моделям годинників «Time-R» та «клейнод», які жодним чином не впливають ані на якість, ані на функціональні особливості предмета закупівлі.
Враховуючи викладене, констатуємо грубе порушення Замовником законодавства про здійснення державних закупівель, зокрема ст.3 та п.3 ч.2, ч.3 ст.5, ч.4 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», а також грубе порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України та інших норм чинного законодавства
Враховуючи викладене, ВИМАГАЄМО внести зміни до Додатку 3 до Оголошення («Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі»), прописаного Замовником під зазначені моделі годинників TIME-R 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521, з метою усунення вищевикладених порушень та ПОВНІСТЮ усунути всі дискримінаційні й протиправні вимоги, у тому числі:
1. Прибрати протиправне посилання на торгові марки та моделі TIME-R 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521, які прописані виключно в інтересах їх постачальника - ТОВ «Київський годинниковий завод»
2. прибрати протиправні вимоги щодо конкретних конструкцій годинників разом з притаманними ним технічними характеристиками - форми та будь-яких конкретних розмірів годинників, специфічного дизайну циферблатів, їх кольору, кольору стрілок, механізмів конкретної країни виробництва, конкрентної ТМ та конкретних калібрів та інших дискримінаційних обмежень
3. провести службове розслідування та виявити зацікавлених працівників, які в порушення чинного законодавства, намагаються підлаштувати тендерну документацію та предмет закупівлі в інтересах конкретного підприємства - ТОВ «Київський годинниковий завод» на годинники TIME-R 319-613, 401-402 (які, крім всього іншого, вочевидь, є годинниками ТМ «ПОЛЕТ» та мають російський бекграунд) та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521 БЕЗ МОЖЛИВОСТІ НАДАННЯ ЕКВІВАЛЕНТІВ (!) та закупити товар за як мінімум ВДВІЧІІ ЗАВИЩЕНОЮ ЦІНОЮ у порівнянні з іншими пропозиціями та ринку на еквівалентні годинники
4. надати публічну позицію Голови Одеської обласної ради та депутатів Одеської обласної ради з зазначеного приводу, а також думку їх виборців (можемо допомогти провести опитування у ФБ мережі через лідерів суспільної думки)
5. у подальшому не допускати встановлення дискримінаційних вимог до учасників, керуватися основними принципами здійснення публічних закупівель та іншими вимогами ЗУ «Про публічні закупівлі»
Також просимо Вас надати наступні РОЗ’ЯСНЕННЯ:
1. На якій підставі в порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» прийнято рішення проводити спрощену процедуру закупівлі та чим обґрунтована відмова від проведення відкритих торгів, беручи до уваги, що спрощена закупівля UA-2021-06-22-001487-c такого самого товару на 150 000,00 вже проводилася у червні 2021р.?
2. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме торгової марки “Time-R” та «клейнод» ТОВ «Київський годинниковий завод»
3. Надати обґрунтування закупівлі годинників саме моделей TIME-R 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521 ТОВ «Київський годинниковий завод»
4. Керуючись якими нормами чинного законодавства та особистими міркуваннями, Замовник не передбачає надання еквівалентів заявлених моделей TIME-R 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521?
5. Надати обґрунтування встановлення вимог до діаметру чоловічого годинника TIME-R саме 42 мм та параметрів жіночого - 26мм х 37,8 мм, а також інших встановлених у мм розмірів для моделей «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521
6. Пояснити яким чином зазначення розмірів корпусів до десятої долі мм можуть впливати на якість або на функціональні особливості предмета закупівлі.
7. Надати обґрунтування вимоги механізму саме японських механізмів для TIME-R та Ronds відповідних калібрів для вище зазначених моделей “клейнод»
8. Надати обґрунтування вимог до кольору корпусів годинників, циферблатів, типу та кольору індикації, стрілок та інших вимог до предмету закупівлі
9. Надати економічне обґрунтування розміру очікуваної вартості закупівлі у розмірі 199 000 за 104 годинника (що складає близько 2 000 грн. за одиницю в середньому) та порядку її формування
10. надати роз’яснення щодо визначення ременів, прописаних у Додатку 3 Оголошення: «натуральна шкіра природньої структури (цільна, не пресована), а саме: ЧІТКО ПРОПИСАТИ технологію виробництва ремінця з «натуральної шкіри природньої структури, цільна, не пресована», яка вимагається Замовником та СТАНДАРТИ, яким мають відповідати зазначені ремені, щоб їх вважати такими, що відповідають визначенню Замовника
11. На якій підставі Замовник всупереч п. 5 ст.14 ЗУ «Про публічні закупівлі», в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, у вимогах до предмета закупівлі розмістив зазначені у нашій скарзі вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників
12. Чому Замовник грубо порушує принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, визначені ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», у т.ч. для «спрощеної» процедури закупівлі, вимагаючи годинники конкретної торгової марки конкретних моделей TIME-R 319-613, 401-402 та «клейнод» 114-515, 114-613, 112-621, 112-521 конкретного постачальника ТОВ «Київський годинниковий завод»
13. Чому Замовник не вважає за потрібне у важких економічних умовах, викликаних пандемією короновірусу та в порушення ст. 7 Бюджетного кодексу України, а також всупереч заявам Президента та Прем’єр - міністра України, максимально ефективно та економно використовувати бюджетні кошти та збирається здійснити закупівлю заяк мінімум ВДВІЧІ завищеною ціною у конкретного постачальника, свідомо обмежуючи конкуренцію встановленими вимогами Додатка 3 до Оголошення про закупівлю. Яка публічна позиція Голови Одеської обласної ради та депутатів Одеської обласної ради з зазначеного приводу?
Заздалегідь вдячні за надання розгорнутих роз’яснень ПО СУТІ поставлених питань, по кожному пункту окремо, та приведення оголошення у відповідність до чинного законодавства України
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
05.11.2021 06:03
Вирішення:
Шановний учасник! З приводу Вашої вимоги повідомляємо наступне.
Статтею 19 Конституції України визначено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Закупівля UA-2021-11-01-000124-a, оголошена Замовником – Одеською обласною радою, під час проведення якої подано Вашу вимогу, проводиться шляхом проведення спрощеної закупівлі на підставі статей 3, 4, 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Крім того, відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 р. № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель», предмет закупівлі, на придбання якого виділені додаткові кошти, вважається новим предметом договору і новим предметом закупівель, який відповідним чином відображається у річному плані закупівель.
Звертаємо Вашу увагу, що згадана закупівля є спрощеною закупівлею, а не тендерною закупівлею шляхом проведення процедури відкритих торгів, оскільки очікувана вартість предмета закупівлі перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена у пунктах 1 і 2 частини першої статті 3 Закону. Згідно з частиною 1 статті 14 Закону спрощена закупівля проводиться замовником із застосуванням електронного аукціону. Відповідно до абзацу 2 частини 4 статті 14 Закону у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може («може», а не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Аналогічний висновок простежується і в Таблиці 2 до листа Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 05.05.2020 року № 3304-04/28729-06.
Дана продукція закуповується, як подарунок, який вручається під час проведення заходів з нагородження кращих працівників Одеської області, які досягли високого професіоналізму і значних успіхів, внесли вагомий внесок у соціально-економічний розвиток області.
Керуючись вимогами до якості та довговічності предмета закупівлі, що закуповується, моделі годинників, зазначені у Додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, зарекомендували себе на практиці з найкращого боку. Стосовно вимог Замовника щодо стилістики, розмірів та діаметра годинників, то їх підібрано з урахуванням максимальної універсальності розмірів (для чоловічої та жіночої моделей; підходять як для маленької так і для великої руки). Матеріал корпусу, кришки та механізм цих моделей характеризуються підвищеною надійністю та довговічністю. Стилістика годинників підібрана з урахуванням особливостей та потреб Замовника.
Закуповуються не самі годинники, а годинники з нанесенним логотипом, будь який учасник може закупити вказану модель годинників, зробити нанесення вказаної символіки та прийняти таким чином участь у спрощеній закупівлі, тому обмеження конкуренції немає, принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, які визначені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» дотримано.
Окрім того, Замовник Одеська обласна рада не здійснює закупівлю товару у Учасника, який не гарантує відсутність застосування щодо нього обмежень, встановлених Законом України «Про санкції» (пункт 7 Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі).
Враховуючи викладене, вважаємо, що згадана спрощена закупівля, у тому числі відповідні документи, що підготовлені для її проведення, повністю відповідають вимогам Закону.
Зміни у Додаток 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі») Замовником вноситися не будуть.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
05.11.2021 14:54