-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (Роботи з розробки проектно-кошторисної документації об’єкта: «Реконструкція приміщення Комунального закладу освіти “Середня загальноосвітня школа № 32” Дніпровської міської ради шляхом влаштування системи блискавкозахисту. За адресою: м. Дніпро, вул. В.Антоновича, будинок 72.»)
Завершена
49 009.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 245.05 UAH
мін. крок: 0.5% або 245.05 UAH
Період оскарження:
30.10.2021 21:29 - 04.11.2021 00:00
Вимога
Відхилено
НЕзаконна вимога
Номер:
d57e841df9ec4411b868f088086bc3c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-30-000565-a.a1
Назва:
НЕзаконна вимога
Вимога:
Замовнику, Вами передбачена Вимога "Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Закладу. За результатами огляду складається акт за підписом представника об’єкта обстеження, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами»
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною. Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести огляд, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників,що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право Учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Адже після огляду об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо огляду об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, Замовник може не підписати акт огляду, а також не узгодити з Учасником дату та час виїзду на об’єкт, що в подальшому може стати з незалежних від Учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції, що є дискримінаційним по відношенню до суб’єктів господарювання.
Тим більше, дана вимога є недопустимою, адже поширення СOVID-19, тільки посилює можливість зловживанням даною Вимогою, адже Замовник зможе не підписувати акт, посилаючись на виникнення обставин які спричиненні вірусним захворюваням, наприклад: відсутність на робочому місці уповноваженої особи, не функціонування обєкту вогнезахисних
Також, повідомляємо, що За даними МОЗ, станом на 31 жовтня 2021 року: Дніпропетровська віднесено до червоної зони. Що фактично унеможливл.є перебування постороніх осіб на території навчального закладу. Дана вимога йде всупереч нормативним актам законодавства в сфері боротьби з вірусними захворюваннями, і як КП ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ви повинні дотримуватися чинної політики по боротьбі й запобігання поширенню з СOVID-19.
Також додатково повідомляємо, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією.
Вимагаємо прибрати дану Вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.11.2021 08:40
Вирішення:
Доброго дня шановний Учаснику!
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020р. зі змінами в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абз.8 Додатку 3 КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено: «Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Закладу. За результатами огляду складається акт за підписом представника об’єкта обстеження, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами».
У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з представником Закладу, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості влаштування системи блискавкозахисту (Визначення класу(наслідків) відповідальності згідно ДСТУ 8855:2019; Вимоги з енергозбереження та енергоефективності згідно ДСТУ 8855:2019) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Ви, як потенційний Учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином вищезазначена вимога являється дискримінаційною, порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі.
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб Доброго дня шановний Учаснику!
Відповідно до статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року № 922-VIII зі змінами відповідно до Закону України “Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель від 19 вересня 2019 року № 114-ІХ, який набув чинності з 19.04.2020р. зі змінами в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація; оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Відповідно до абз.8 Додатку 3 КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ ДО УЧАСНИКА оголошення про проведення спрощеної процедури закупівлі передбачено: «Для уточнення об’єму робіт та замірів передбачається виїзд фахівця для огляду об’єкта, огляд проводиться в присутності представника Закладу. За результатами огляду складається акт за підписом представника об’єкта обстеження, датований не раніше дати оголошення торгів, Учасник у складі пропозиції надає належно оформлений акт разом з іншими документами».
У зв’язку з ситуацією, яка склалася на території України та з метою запобігання поширення гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, огляд об’єкта здійснюється за попередньою домовленістю з представником Закладу, за допомогою засобів факсимільного зв’язку, про дату та час здійснення огляду. Огляд об’єкта здійснюється за умови забезпечення представника Учасника засобами індивідуального захисту. Ця вимога дає можливість потенційним Учасникам оглянути об’єкт та ознайомитися з технічною документацією для максимально якісного результату та ефективності даної закупівлі та для того, щоб вірно обчислити свою цінову пропозицію. Додатково повідомляємо, що відповідно до п.1.1 ДСТУ-Н Б В.1.2-18:2016 «Настанова щодо обстеження будівель і споруд для визначення та оцінки їх технічного стану» встановлені стандартні вимоги до обстеження будинків, будівель, споруд, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури для визначення та оцінки їх технічного стану з урахуванням положень «Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва», затвердженого Кабінетом Міністрів України на виконання вимог Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Згідно з п. 6.4 вищезазначеного ДСТУ підготовка до проведення обстеження є одним із етапів виконання обстеження об’єкта. Підготовка до проведення обстеження включає ознайомлення з об’єктом і прилеглою територією та забудовою.
Отже, вимога щодо попереднього огляду об’єкта є нормативно визначеним обов’язком для здійснення обстеження будівель і споруд, а також дозволяє Учаснику на місці оглянути можливості влаштування системи блискавкозахисту (Визначення класу(наслідків) відповідальності згідно ДСТУ 8855:2019; Вимоги з енергозбереження та енергоефективності згідно ДСТУ 8855:2019) і визначитись з порядком застосування наявної у Учасника матеріально-технічної бази і техніки, та відповідно мати можливість максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому у ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Таким чином дана вимога не порушує права Учасників так як і вітчизняні, і іноземні Учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у даній процедурі закупівлі на рівних умовах. Дана закупівля є спрощеною закупівлею та принципи здійснення закупівель дотримані відповідно до вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Ви, як потенційний Учасник, не довели і не підтвердили документально яким чином вищезазначена вимога являється дискримінаційною, порушує Ваші права та законні інтереси, пов’язані з участю в спрощеній процедурі закупівлі.
Отже, Замовником будь-які права потенційних учасників спрощеної процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог в оголошенні , оскільки вони для всіх осіб однакові. Зазначені обставини свідчать про відсутність підстав для задоволення вимоги. Викладене вище свідчить про повне дотримання Замовником вимог діючого законодавства, про відсутність дій, що обмежують конкуренцію або призвели до дискримінації учасників (вимоги встановлені для всіх однакові).
Статус вимоги:
Відхилено