-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Завершена
721 212.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 606.06 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 606.06 UAH
Період оскарження:
30.10.2021 09:13 - 11.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Вимога
Номер:
b37fd566a5ad4eb0a2b9640a31462bcb
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-30-000036-a.a2
Назва:
Вимога
Вимога:
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення Уповноваженою особою Державного університету економіки і технологій від 15.11.2021 № 5 (далі – Рішення 5) Вами було прийнято Рішення 5 про визначення переможцем у процедурі відкритих торгів згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015:71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт (згідно ЄЗС ДК 021:2015: 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт за адресою: Україна, м. Кривий Ріг, вул. Медична,16 про здійснення технічного нагляду за виконанням будівельних робіт «Капітальний ремонт з термомодернізації системи опалення, та фасадів комплексу будівель за адресою: Україна, м. Кривий Ріг, вул. Медична,16» код ДК 021-2015: 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація»), що зареєстрована за ідентифікатором UA-2021-10-30-000036-a, (далі – Закупівля) учасника закупівлі – ФОП “Володін Володимир Олександрович” (далі – Переможець).
Вважаю Рішення 5 неправомірним, упередженим, необ’єктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель з огляду на наступне:
1. Відповідно до п.1 розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” зазначено, що Учасник надає документи які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Відповідно Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі та до пп.2.3 “Обов’язкова наявність:
- сертифікованого інженера технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за будівництвом будівель та споруд об’єктів класу наслідків (відповідальності) СС2, Учасником було порушено вище зазначений пункт шляхом надання кваліфікаційного сертифікату серії АТ №002036 від 01.08.2013 року, виданий Володіну Володимиру Олександровичу, категорія - інженер технічного нагляду, роботи які він може виконувати згідно сертифікату - “ Технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд”.
Сертифікат не відповідає вимогам пп.2.3 розділу ІІІ “ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” та п.14. Постанови КМУ від 23 червня 2021 р. N 651 “Про внесення змін до постанови Кабінету Міністрів України від 23 травня 2011 р. N 554”, а саме:
- Виконавці, які одержали кваліфікаційний сертифікат, можуть виконувати роботи (послуги) щодо об’єктів класу наслідків (відповідальності), що визначаються кваліфікаційними вимогами, які діють на час виконання робіт (послуг) для відповідної або нижчої категорії працівників.
Водночас, статтею 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» передбачено поділ об’єктів на класи наслідків (відповідальності), що обумовлює різні вимоги до працівників, які залучаються до виконання робіт (надання послуг) щодо таких об’єктів. Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 64 «Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи») для професійної групи «професіонали» прийнято чотирирівневе кваліфікаційне категоріювання. При цьому для більшості професійних спеціалізацій кваліфікаційні категорії установлено залежно від класу наслідків(відповідальності) об’єктів, щодо яких виконуються роботи (послуги). Відповідно, у кваліфікаційних сертифікатах зазначається як кваліфікаційна категорія виконавця (провідний, І категорії, ІІ категорії, базовий), так і клас наслідків (відповідальності) об’єктів, спроможність виконання робіт (послуг) щодо яких визначено кваліфікаційним сертифікатом (СС1, СС2, СС3). Так, фахівці кваліфікаційної категорії «провідний» мають право виконувати роботи (послуги) щодо об’єктів класу наслідків СС3 та нижчого, фахівці І категорії – щодо об’єктів класу наслідків СС2 та СС1, ІІ категорії –щодо СС1. З прийняттям Закону України No 1817-VIII поділ
об’єктів на категорії складності припинено. Водночас пунктом 5 розділу II «Прикінцеві та перехідні положення» цього ж Закону установлено, що з дня набрання ним чинності об’єкти будівництва:
– I та II категорій складності належать до об’єктів з незначними (СС1) наслідками;
– III та IV категорій – до об’єктів з середніми (СС2) наслідками;
– V категорії – до об’єктів із значними (СС3) наслідками.
То ж кваліфікаційні сертифікати інженерів технічного нагляду, у яких зазначено спроможність виконання робіт щодо об’єктів відповідної категорії складності, дають право здійснювати технічний нагляд на об’єктах того класу наслідків (відповідальності), до якого належить об’єкт будівництва відповідно до пункту 5 розділу II Закону No 1817-VIII.
Необхідність дотримання вимог законодавства щодо наявності кваліфікаційних сертифікатів відповідної категорії для виконання робіт на об’єктах різного класу наслідків (відповідальності) закріплена у рішеннях Антимонопольного комітету України, зокрема No 6917-р/пк-пз від 12.07.2018 (https://bit.ly/3pooiVX, стор.5,6) та No 19412-р/пк-пз від 16.10.2020 (https://bit.ly/2RVXcsY, стор.4), відповідно до яких вимога про наявність у фахівців кваліфікаційних сертифікатів відповідної категорії передбачає, що саме такі сертифікати повинні бути надані учасником процедури закупівлі. Рахункова палата при встановленні фактів залучення до виконання робіт працівників з сертифікатами без зазначення кваліфікаційної категорії також визначає такі випадки як неналежну сплату коштів фахівцям, що не мають відповідного кваліфікаційного сертифіката, зокрема у Звіті про результати аудиту ефективності виконання заходів з матеріально-технічного забезпечення закладів загальної середньої освіти за кошти субвенцій з державного бюджету, затвердженому рішенням Рахункової палати від 25.05.2021 р. No 11-2 (https://rp.gov.ua/upload-files/Activity/Collegium/2021/11-2_2021/Zvit_11-2_2021.pdf, стор.68). Крім того, статтею 40 Кодексу законів про працю України передбачено можливість звільнення працівників у зв’язку з невідповідністю виконуваній роботі чи посаді через недостатню кваліфікацію. До того ж, Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників є нормативним документом, обов'язковим з питань управління персоналом на підприємствах, в установах і організаціях усіх форм власності та видів економічної діяльності.
Отже, видані до 1 січня 2016 р. кваліфікаційні сертифікати, які не містять інформації про кваліфікаційну категорію виконавця та клас наслідків (відповідальності) об’єкта, за умови дотримання вимог безстроковості, визначених статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність», можуть використовуватися при виконанні робіт на об’єктах класу наслідків (відповідальності) СС1.
На підставі вищевикладено, вважаемо, сертифікат Володіна Володимира Олександровича не відповідає умовам, визначеним в тендерній документації про проведення Закупівлі, зокрема оскільки Переможець не виконав умови пп. 2.3 розділу ІІІ “ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції” додатку 1 до оголошення про проведення Закупівлі.
3.Відповідно Додатку 1 до оголошення про проведення закупівлі та до пп.8 п.1 документи на підтвердження відповідності пропозиції учасника умовам закупівлі: “Акт огляду об'єкта, підписаний представниками Замовника і Учасника”.
Учасник надав “Акт огляду об’єкта” без належного підпису, а саме: найменнування посади уповноважнної особи яка підписує документ з зазначенням власного ПІБ, що порушує вище зазначений пункт, НАЦІОНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ ДЕРЖАВНА УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ДОКУМЕНТАЦІЇ УНІФІКОВАНА СИСТЕМА ОРГАНІЗАЦІЙНО-РОЗПОРЯДЧОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ Вимоги до оформлення документів ДСТУ 4163:2020
Враховуючи викладене та керуючись пп1.п. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 23 червня 2021 р. N 651, стаття 32 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»
ПРОШУ:
1. Скасувати Рішення 5
2. Визнати Рішення 5 від 15.11.2021 р. неправомірним, упередженим, необ’єктивним та прийнятим з порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
3. Пропозицію Переможця відхилити у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі», а також з підстав передбачених та наведених у цій Вимозі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 16.11.2021 13:38
- При проведенні тендерної закупілі Керуючись Законом України.docx 17.11.2021 12:59
Дата подачі:
16.11.2021 13:38
Вирішення:
Шановний учасник. Відповідь надана у завантаженому листі.
Статус вимоги:
Не задоволено
Вимога
Вирішена
Розрахунок вартості технагляду
Номер:
e91175823458440fa695bb1c51136438
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-30-000036-a.b1
Назва:
Розрахунок вартості технагляду
Вимога:
Державними будівельними нормами та нормативно-правовими актами не встановлена методика розрахунку та вартість люд-дн. на здійснення технічного нагляду.
Виходячи з цього вартість технагляду визначається єдиним встановленим шляхом згідно п. 5.8.13 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013- не більше 1,5% від глав 1-9 при підписанні договору на його здійснення.
Тому прошу виключити Додаток 2 з тендерної закупівлі, та надати вартість глав 1-9 зведеного кошторису інвесторської кошторисної документації. Також прошу виключити Додаток 4 , так як технічним наглядом документація не виконується.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2021 16:22
Вирішення:
Не можливо технічно видалити документ , системою передбачено тільки заміна. Тому додаток 4 та додаток 5 технічно викрислені та не є дійсними. Ті документи що підвантажені на їх місто це формально для того щоб можно було викрислити додатки. Прошу вважати додатки 2 та 4 не дійсними. Дякую.
Статус вимоги:
Задоволено