-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Насоси
Тендерна пропозиція підготовлена українською мовою. Детальніше у тендерній документації. Умови забезпечення забезпечення тендерної пропозиції більш детально у пункті 2 розділу III "Інструкція з підготовки тендерної пропозиції".
Торги не відбулися
16 027 440.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 80 137.20 UAH
мін. крок: 0.5% або 80 137.20 UAH
Період оскарження:
29.10.2021 18:14 - 20.01.2022 00:00
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов тендерної документації
Номер:
2f2131f2e6704f538743c358a51399de
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-002015-c.c5
Назва:
Оскарження умов тендерної документації
Скарга:
Суб’єкт оскарження бажає взяти участь в даній закупівлі, однак, в ході аналізу тендерної документації було встановлено наявність вимог, що дискримінують Суб’єкта оскарження та які призводять до неможливості Суб’єктом оскарження взяти участь в цій закупівлі.
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 4 Постанова КМУ 1067.doc 23.11.2021 15:06
- Додаток 4 Постанова КМУ 1077.doc 23.11.2021 15:06
- Зразки сертифікатів та декларацій без додатків.pdf 23.11.2021 15:06
- Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів.docx 23.11.2021 15:06
- Сертифікати виробників які мають ввиробництво в КНР.pdf 23.11.2021 15:06
- Скарга.pdf 23.11.2021 15:06
- рішення від 26.11.2021 № 26457.pdf 26.11.2021 16:06
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.12.2021 №27159.pdf 08.12.2021 13:36
- рішення від 07.12.2021 №27159.pdf 09.12.2021 17:59
- Пояснення.tiff 02.12.2021 16:37
- Пояснення на скаргу.docx 02.12.2021 16:37
- 1667-К-виконанння рішення АМКУ.doc 15.12.2021 16:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.11.2021 16:49
Дата розгляду скарги:
07.12.2021 12:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.11.2021 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.12.2021 17:59
Дата виконання рішення Замовником:
15.12.2021 16:01
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до частини 22 статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі”, внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі – "Насоси", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2021-10-29-002015-c, з метою усунення порушень, які викладені у мотивувальній частині рішення.
Вимога
Вирішена
your answer
Номер:
b7d260d5f30e4aff89c4429e4d9629e7
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-002015-c.a4
Назва:
your answer
Вимога:
Please use your brain! How delivery till the end of 2021 possible if auction is scheduled for 03.01.2022?
------------------------------------
Будь ласка, використовуйте свій мозок! Як можлива доставка до кінця 2021 року, якщо аукціон запланований на 03.01.2022?
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2021 12:41
Вирішення:
Доброго дня. Внесено відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Вимога в ТД суперечить Постанові КМУ від 11.04.2002 року №506 "Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів"
Номер:
56b3a5c721184014b7e02f99d0ec659b
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-002015-c.a3
Назва:
Вимога в ТД суперечить Постанові КМУ від 11.04.2002 року №506 "Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів"
Вимога:
Замовник, у своїй попередній відповіді ви агрументували позицію на основі фраз "зазвичай використовується штрих код, QR-код" та "більшість виробників (різних напрямків) використовують". Даною відповіддю ви, як Замовник, лише підкреслили, що дана вимога прописана під певного виробника.
Зауважуємо, що публічні закупівлі в Україні проводяться відповідно до діючого ЗАКОНОДАВСТВА, а НЕ ЗВИЧАЇВ чи за принципом більшості, на яких основана ваша попередня відповідь на нашу вимогу.
Ми в свою чергу аргементуємо свою вимогу та позицію відповідно до діючого законодавства в Україні.
Так, Форма гарантійного талону та його зміст чітко закріплені в Постанові КМУ від 11.04.2002 року №506 "Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів", де жодним чином не визначена обов'язковою наявність QR коду чи індивідуального номеру в гарантійному талоні.
У разі непогодженням з нашою вимогою ВИМАГАЄМО АРГУМЕНТУВАТИ СВОЮ ВИМОГУ В ТД З ПОСИЛАННЯМ НА НОРМАТИВНО-ПРАВОВИЙ АКТ (З ПОСИЛАННЯМ НА ЧАСТИНУ, СТАТТЮ ТА РОЗДІЛ НОРМАТИВНО-ПРАВОВОГО АКТУ), а не фрази "зазвичай використовуються, більшість виробників використовують" , ДЕ ЗАКРІПЛЕНА НОРМА ВІДПОВІДНО ДО ЯКОЇ ЗМІНЕНА ФОРМА ГАРАНТІЙНОГО ТАЛОНУ/СКАСОВАНА ДІЮЧА ПОСТАНОВА, ЯКА РЕГЛАМЕНТУЄ ФОРМУ ГАРАНТІЙНОГО ТАЛОНУ/ЗОБОВ'ЯЗАНО ВИРОБНИКІВ ПОРУШУВАТИ ДІЮЧУ ПОСТАНОВУ ТА ВНОСИТИ QR КОДИ ТА ІНДИВІДУАЛЬНІ НОМЕРИ.
У разі відсутності нормативно-правового акту, який закріплює, що гарантійні талони повинні мати QR коди та індивідуальні номери, ваша вимога є НЕЗАКОННОЮ.
ВИМАГАЄМО: виключити з ТД вимогу про надання в тендерній пропозиції "гарантійного талону такого зразку, що мають QR код та індивідуальний номер;", оскільки дана вимога порушує чинне законодавство.
Додатково зауважуємо, що нормативно-правовий акт - це офіційний письмовий документ, прийнятий уповноваженим на це суб'єктом нормотворення у визначеній
законодавством формі та за встановленою законодавством процедурою, спрямований на регулювання суспільних відносин, що містить норми права, має неперсоніфікований характер і розрахований на неодноразове застосування.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
03.11.2021 15:31
Вирішення:
Доброго дня. Внесено відповідні зміни до тендерної документації. Дякуємо.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду
Вимога про виключення документу, який не є обов'язковим відповідно до законодавства
Номер:
053ce7f9d1d240c8872e162d87a34c57
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-002015-c.a2
Назва:
Вимога про виключення документу, який не є обов'язковим відповідно до законодавства
Вимога:
Замовник, просимо виключити вигадану вимогу, яка спрямована виключно на обмеження кола учасників та лобіює інтереси певного учасника.
Відповідно до п. 10 Постанови КМУ від 11.04.2002 року №506 "Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної заміни технічно складних побутових товарів" Гарантійні зобов'язання зазначаються виробником (продавцем) у гарантійному талоні ЗА ФОРОЮ N 1-гарант і
N 2-гарант (додатки 2 і 3) або в іншому експлуатаційному документі у розділі "Гарантійні зобов'язання виробника".
Відповідно до даної Постанови жодної вимоги про необхідність того, що гарантійний талон повинен мати QR код та індивідуальний номер НЕМАЄ. Отже, дана вимога Замовника жодним чином не закріплена законодавчо, а навіть протиречить Формі гарантійного талону, який закріплений в Потсанові №506 на законодавчому рівні.
Таким чіином, вимога про надання гарантійного талону, що має QR код та індивідуальний номер, суперечить затврдженій формі гарантійного талону та діючому законодавству України та спрямована на обмеження кола учасників, а також змушує учасників порушувати встановлені законодавством ноорми та відхилятися від встановленої форми гарантійного талону.
ВИМАГАЄМО: виключити з ТД вимогу про надання в тендерній пропозиції "гарантійного талону такого зразку, що мають QR код та індивідуальний номер;", оскільки дана вимога порушує чинне законодавство.
У разі непогодженням з нашою вимогою вимагаємо надати нормативно-правову аргументацію даної вимоги з посиланням на пукнт, розділ, статтю та номер норматвно-правового акту, яким закріплено, що гарантійний талон ОБОВ'ЯЗКОВО повинен містити QR код та індивідуальний номер.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
02.11.2021 12:28
Вирішення:
Добрий день. Наше підприємство зберігає гарантійні талони як документи суворого обліку, які застосовують в процесі реалізації гарантійних зобов'язань виробника, імпортера, продавця, виконавця технічно складних, побутових товарів.
Гарантійний талон - це документ, який підтверджує не тільки якість придбаної продукції, а й зобов'язує виробника технічно складних, побутових товарів або представника перед споживачем цих товарів у частині введення їх в експлуатацію, технічного обслуговування та
гарантійного ремонту або заміни цих товарів - у межах дії гарантійного терміну. Гарантійний талон являє собою друкований документ, в якому зазвичай використовується штрих код, QR-код, голограми, нумерацію, логотип, контакти і інформація про товар, його експлуатацію або послуги, а також терміни і умови гарантійного обслуговування. Нумерування гарантійного талону не є обов’язковою але для захисту від підробок і можливості відрізнити копію від оригіналу більшість виробників (різних напрямків) використовують пронумеровані гарантійні талони, QR-коди та інші види захисту. За допомогою QR-коду можливо швидко отримати інформацію щодо автентичності гарантійного талона та інформацію про виробника продукції. Дякуємо.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.11.2021 14:18
Вимога
Залишено без розгляду
delivery time
Номер:
a0cf32125dd94976a4d84775199ebf0f
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-002015-c.a1
Назва:
delivery time
Вимога:
Dear UZ,
If you would issue this tender in Summer - delivery time till the end of the year would be more or less acceptable.
Look:
Auction - 01/04/2022
And you want delivery till 12/31/2022???
It seems a mistake.
So, our demand:
To make delivery time 120 days from contract date. Earlier delivery allowed.
Respectfully,
------------------------------------------
Шановна УЗ!
Якби ви оформляли цей тендер влітку - терміни доставки до кінця року були б більш-менш прийнятними.
Подивіться:
Аукціон - 04.01.2022
А ви хочете доставку до 31.12.2022???
Здається, це помилка.
Отже, наша вимога:
Зробити термін поставки 120 днів з дати контракту. Дозволяється дострокова доставка.
З повагою,
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
29.10.2021 18:34
Вирішення:
The terms of delivery of the goods remain unchanged.
Умови поставки товару залишаються без змін.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
03.11.2021 14:17