-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Система для ПЛР у реальному часі
Закупівля товару, необхідного для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19)
Завершена
1 050 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 250.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2021 17:26 - 05.11.2021 09:00
Вимога
Вирішена
Розділення закупівлі на окремі лоти.
Номер:
cedeb1d8cea94bbe841d723171a9c60c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-010539-a.b2
Назва:
Розділення закупівлі на окремі лоти.
Вимога:
Шановний замовник!
Предметом даної закупівлі є Система для ПЛР у реальному часі ДК 021:2015 – 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції.
Поняття «предмет закупівлі» визначене в ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон), де сказано, що це товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відповідно до п. 22 ч. 1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок визначення предмета закупівлі затверджений Наказом Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства № 708 від 15.04.2020 (надалі – Порядок № 708).
Відповідно до вимог Порядку № 708 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
В Додатку 1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» в технічних вимогах до предмету закупівлі прописано:
I. Пункт 1. Прилад призначений для проведення полімеразної ланцюгової реакції (ПЛР) з одночасною флуоресцентною детекцією в режимі реального часу.
Дане обладнання правомірно відповідає Коду ДК 021:2015: 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції (Система для проведення полімеразної ланцюгової реакції з детекцією в режимі реального часу).
II. Пункт 30.1 Флуоресцентний ПЛР набір для виявлення SARS-CoV-2.
Даний товар кардинально не відповідає Коду ДК 021:2015: 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції (Система для проведення полімеразної ланцюгової реакції з детекцією в режимі реального часу). Рекомендуємо використати ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання або ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні.
III. Пункт 30.2 Mag-Bind RNA Extraction Kit Набір для виділення РНК
Даний товар також кардинально не відповідає Коду ДК 021:2015: 38950000-9 Обладнання для полімеразної ланцюгової реакції (Система для проведення полімеразної ланцюгової реакції з детекцією в режимі реального часу). Рекомендуємо використати ДК 021:2015: 33120000-7 Системи реєстрації медичної інформації та дослідне обладнання або ДК 021:2015: 33690000-3 Лікарські засоби різні.
Виходячи з вищевказаного, просимо розділити дану закупівлю на різні лоти, згідно вимог Закону та Порядку № 708 та відповідно до Національного класифікатора України ДК 021:2015.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
04.11.2021 18:33
Вирішення:
Вважаємо, що виділення окремих позицій закупівлі в додаткові лоти становить певні ризики, у зв’язку з чим торги за окремими позиціями можуть бути відмінені відповідно до ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (недостатня кількість учасників, тощо), що призведе до зриву закупівлі та зволікання часом.
Замовником під час формування предмета цієї закупівлі ураховувались заявки від підрозділів. Мета закупівлі забезпечити установу необхідними товарами у найкоротші терміни з урахуванням вимог чинного законодавства.
Відповідно до Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 р. № 708 «…Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника...».
Вважаємо, що Замовником під час визначення предмета закупівлі за цими торгами було дотримано усіх вимог законодавства про публічні закупівлі, зокрема принципу здійснення закупівель – недискримінація учасників, а об’єднання виробів медичного призначення в тому вигляді в якому здійснюється закупівля є обґрунтованим.
З повагою, уповноважена особа І.Мамонтова
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Вирішена
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Номер:
4a61a22d108e427a852d56ef1a90b8b1
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-010539-a.c1
Назва:
Щодо усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
Поважно просимо замовника роз'яснити суперечливі вимоги щодо предмета закупівлі:
1. Уважно ознайомившись з Технічною специфікацією згідно Додатку №1 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі ми дійшли висновку, що технічні вимоги до стартового комплекту реактивів для запуску аналізатора (пункт 30 Технічної специфікації) прописані під реактиви лише одного виробника, а саме китайську компанію Maccura Biotechnology Co, що суперечить вимогам ст.5 ЗУ «Про публічні закупівлі» і є дискримінаційною вимогою.
2. Просимо уточнити, чи буде прийнята до розгляду пропозиція з мінімальною ціною, яка повністю відповідає вимогам пунктів 1-29 та 31-33 Технічної специфікації, що стосуються Системи для ПЛР у реальному часі, яка є предметом закупівлі, за виключенням пункту 30, де будуть запропоновані еквіваленти?
3. Вимоги до реактивів «стартового комплекту реактивів для запуску аналізатора», які викладені в пункті 30.2 відносяться до процесу екстракції нуклеїнових кислот за допомогою конкретної системи для автоматизованого виділення нуклеїнових кислот Auto-Pure32A, яка не як не пов'язана з предметом закупівлі даних торгів – «Система для ПЛР у реальному часі». Процеси ампліфікації та екстракції нуклеїнових кислот є абсолютно незалежними процесами, які в молекулярно-генетичній лабораторії проводяться в окремих приміщеннях, за допомогою окремого обладнання та окремими фахівцями.
Враховуючи перелічене вище, ми просимо Замовника прибрати дискримінаційні вимоги пп.30.1 та 30.2 Технічної специфікації, з залишенням тільки п.30
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь 03.11.2021 16:21
Дата подачі:
03.11.2021 12:56
Вирішення:
Відповідно до п. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник в документації торгів зазначає інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
З огляду на викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики та перелік предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі.
Повідомляємо, що Учасник може запропонувати товар який за своїми характеристиками буде не гірший, за вказані вимоги у тендерній документації, з якими Учасник може ознайомитись у додатку № 1 до тендерної документації. Також хочемо повідомити, що без процесу екстракції ампліфікацію провести неможливо, оскільки дані процеси тісно пов’язані між собою та проходять поетапно.
Оскільки Замовник несе відповідальність за якісне надання послуг громадянам та достовірність виданих результатів аналізів, товар, що закуповується для лабораторії має відповідати чинному законодавству України та бути не гіршим за своїми характеристиками, що наведено у додатку № 1 до тендерної документації.
Статус вимоги:
Задоволено