-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Магістралі, трубопроводи, труби, обсадні труби, тюбінги та супутні вироби (Труби сталеві)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-10-19-005385-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Труби сталеві». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Торги відмінено
8 324 150.40
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 83 241.50 UAH
мін. крок: 1% або 83 241.50 UAH
Період оскарження:
29.10.2021 17:15 - 10.12.2021 00:00
Вимога
Є відповідь
Щодо розподілу закупівлі на лоти
Номер:
5e4d2748367244d98d13fd82143b2e27
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-002341-b.a2
Назва:
Щодо розподілу закупівлі на лоти
Вимога:
Наше підприємство є виробником сталевих електрозварних труб відповідно до ГОСТ 20295-85 з антикорозійним покриттям та без, має можливість виготовлення та постачання труб 530х10 з АКП ГОСТ 20295-85 та 530х8 з АКП ГОСТ 20295-85.
Враховуючи умови тендеру, відповідно до яких необхідно забезпечити постачання труб: 720х22 ГОСТ 8732-78/ГОСТ 20295-85, 114х6 ГОСТ 8732-78 - 10,64, 530х10 з АКП ГОСТ 20295-85 - 12,82 т., 530х8 з АКП ГОСТ 20295-85 - 41,2 т., 325х22 ГОСТ 8732-78 - 5,5 т., 168х8 ГОСТ 8732-78 - 83,1 т. наше підприємство не має можливості приймати участь в тендері, так як не виготовляє гарячекатані труби по ГОСТ 8732-78.
Тобто наявність труб електрозварних по ГОСТ 20295-85 та гарячекатаних по ГОСТ 8732-78 в одному лоті звужує коло учасників.
Відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. У ч.4 ст.22 цього закону зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Враховуючи вищезазначене, з метою забезпечення сприятливих умов для конкуренції, просимо розділити закупівлю на два лоти:
Лот 1 - 530х10 з АКП ГОСТ 20295-85 - 12,82 т., 530х8 з АКП ГОСТ 20295-85 - 41,2 т.;
Лот 2 - 720х22 ГОСТ 8732-78/ГОСТ 20295-85, 114х6 ГОСТ 8732-78 - 10,64, 530х10 з АКП ГОСТ 20295-85 - 12,82 т., 530х8 з АКП ГОСТ 20295-85 - 41,2 т., 325х22 ГОСТ 8732-78 - 5,5 т., 168х8 ГОСТ 8732-78 - 83,1 т.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2021 15:16
Вирішення:
Шановний учасник! У відповідь на Вашу вимогу повідомляємо наступне:
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до «Порядку визначення предмета закупівлі» затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 708 від 15 квітня 2020 року (далі – Порядок).
Так, відповідно до п.3 ч.1 розділу І Порядку, предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Відповідно до п. 5 ч.1 розділу І Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
Отже, поділ предмета закупівлі на лоти — це право замовника, а не його обов’язок. Закон не зобов’язує, а залишає за замовником альтернативу вибору визначати чи не визначати частини предмета закупівлі (лоти).
З метою проведення закупівлі труб одномоментно та цілісно замовником не було проведено поділ закупівлі на частини (лоти).
Одним з принципів здійснення публічних закупівель відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» є максимальна економія та ефективність. Тому є доцільність придбання даної продукції у одного постачальника, оскільки це позитивно впливає на формування цінової політики на зазначений товар (витрати на транспортування, підхід до цінової політики тощо), на ритмічність і своєчасність здійснення поставок Замовнику.
Водночас повідомляємо, що Замовник не має технічної можливості розділити закупівлю на лоти на етапі подання тендерних пропозицій.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Є відповідь
Щодо експандування
Номер:
7d11af4615b94fa3923955d01d7d8956
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-002341-b.a1
Назва:
Щодо експандування
Вимога:
У вимогах тендерної документації, до труб виготовлених по ГОСТ 20295-85 тип 3, обов’язковою вимогою є проведення експандування. Однак, звертаємо Вашу увагу, що ГОСТ 20295-85 відповідно до якого мають бути виготовлені труби, немає вимог по обов’язковому експандуванню. Відповідно до п.1.7. ГОСТ 20295-85, має місце вимога, яка стосуються лише відхилень діаметра експандованих труб. Експандування є одним з методів калібрування труб, який призводить до збільшення діаметру труби за рахунок перевищення межи плинності сталі, що знижує показники межи плинності і пластичності основного метала труби.
Навіть міжнародні стандарти такі як API Spec 5L, котрі мають певні вимоги щодо процесу виготовлення зварних сталевих труб зварених під шаром флюсу (SAWL), які вкрай необхідні для створення спеціальних транспортних трубопроводів в нафтогазової промисловості, не мають вимог щодо обов’язкового експандування таких труб.
При виробництві труб Ø 426 ÷ 1420мм для газопроводів та нафтопроводів, наше підприємство використовує прокат з сучасних високоякісних сталей контрольованої прокатки з великим запасом пластичності, технологію зварювання під шаром флюсу і зварювальне обладнання від провідних світових лідерів ESAB, LINCOLN, а для досягнення необхідних геометричних параметрів використовується калібрування на вальцях.
Ця технологія, без експандування дозволяє виробляти труби з необхідними геометричними параметрами та з великим запасом пластичності, яка значно перевищує вимоги ГОСТ 20295-85. Дослідження якості труб, вироблених з використанням цієї технології проводили у ІЕЗ ім. Е.О. Патона зі складанням звіту і з висновком про повну відповідність вимогам ГОСТ 20295-85 та СНиП 2.05.06-85.
Таким чином, стає наявна можлива альтернатива щодо проведення експандування труб виготовлених по ГОСТ 20295-85 тип 3, якого вимагають умови тендерної документації. Завдяки цьому, вітчизняні виробники зможуть виконати умови тендерної документації та запропонувати товар високої якості, оскільки технологія виробництва труб для газопроводів та нафтопроводів з використанням сучасних високоякісних сталей контрольованої прокатки яку використовують виробники в Україні, сучасною технологію зварювання під шаром флюсу і калібруванням на вальцях, беззаперечно гарантує виконання всіх вимог ГОСТ 20295-85 з забезпеченням великого запасу міцності та пластичності труб.
Крім того зазначаємо, що наше підприємство вже має досвід постачання труб без проведення виготовлених по ГОСТ 20295-85 тип3 (без проведення експандування), які були використані як для нафтопроводів так і укладені в загальну газотранспортну систему України, для підприємств які входять до групи Групи Нафтогаз.
Вимога Замовника щодо проведення процедури експандування, без надання альтернативних умов, порушує вимоги чинного законодавства України, у тому числі але не виключно, ЗУ «Про захист економічної конкуренції» та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідно до ст.3 ЗУ «Про публічні закупівлі», одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. У ч.4 ст.22 цього закону зазначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Однак, враховуючи той факт, що на території України немає виробників прямошовних труб великих діаметрів, які здатні виконати умови зазначеної тендерної документації, вимога щодо обов’язкового експандування всіх труб ГОСТ 20295-85 тип 3, фактично є дискримінацією вітчизняних виробників.
Враховуючи викладене, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити з тендерної документації вимоги по обов’язковому експандуванню труб діаметром 530х8 та 530х10 мм тип 3 ГОСТ 20295-85.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
20.11.2021 15:14
Вирішення:
Тендерна документація, складається замовником самостійно з урахуванням особливостей предмету закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому.
Відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики.
Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, за умови, що такі вимоги є достатньо точними.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Також слід зауважити, що експандування сприяє більш рівномірному розподілу напружено-деформованого стану по тілу труби, що підвищує стійкість до малоциклового навантаження, в умовах якого працюють труби на лінійній частині магістральних газопроводів, що є технологічним обов’язком компресорних станцій газотранспортної системи України. «Повністю» зняти внутрішні напруження можуть термооброблювальні процеси. В таблиці 6 стандарту (ТОСТ 20295), зазначено, що «Труби типу 3 експандовані термічній обробці не підлягають», що є безперечним підтвердженням ефективності експандування.
Враховуючи викладене, в Додатку І до тендерної документації технічні вимоги і якісні характеристики предмета закупівлі сформовані в повному обсязі відповідно до необхідних технічних та експлуатаційних потреб Замовника.
Статус вимоги:
Відхилено