-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Двері зовнішні технічні вхідні металеві, двері та вікна металопластикові
Найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Відділ освіти, культури, охорони здоров'я та соціальної політики Лановецької міської ради, 41823542, 47402, Тернопільська обл., м. Ланівці, вул. Незалежності, 20А; категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»
Торги не відбулися
46 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 230.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 230.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2021 17:01 - 04.11.2021 15:00
Вимога
Залишено без розгляду
Безпідставна дискваліфікація
Номер:
08aad341212347bd93a26a5ba9081738
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-001889-c.a1
Назва:
Безпідставна дискваліфікація
Вимога:
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником Відділ освіти, культури, охорони здоров'я та соціальної політики Лановецької міської ради було проведено закупівлю UA-2021-10-29-001889-c Двері зовнішні технічні вхідні металеві, двері та вікна металопластикові. Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь лише ТОВ "НИКС-П ТРЕЙД". Проте Замовник дискваліфікував пропозицію, пояснюючи це так: Учасник - Товариство з обмеженою відповідальністю "НИКС-П ТРЕЙД" в документах своєї пропозиції подало чотири Договори, але лише один на закупівлю металопластикових конструкцій, Замовник просив не менше двох, а решта три поданих учасником - на поточний ремонт із заміни вікон, віконних блоків та ремонт першого поверху. Однак, враховуючи той факт, що Замовник закуповує двері та вікна з подальшим монтажем на об'єкті, договори, надані Учасником, підтверджують спроможність провести монтажні роботи. До того ж в цих договорах предметом є встановлення саме ВІКОН та ДВЕРЕЙ, а це є ключовий момент.
Відповідно до статті 5 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі повинні відбуватися за такими принципами: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Оскільки, Замовник дискваліфікував єдину пропозицію ТОВ "НИКС-П ТРЕЙД" очевидно, що він не дотримується принців закупівлі та взагалі незрозуміло, чи потрібен Замовнику товар, вказаний у закупівлі.
Керуючись вищенаведеним, вважаємо дану дискваліфікацію безпідставною.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Зобов’язати Замовника скасувати рішення щодо дискваліфікації учасника ТОВ "НИКС-П ТРЕЙД" та під час здійснення закупівель діяти виключно згідно вимог Закону України “Про публічні закупівлі”, яким передбачено дотримуватися принципів здійснення закупівель.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:
Учасник
- Лановецька міська рада.pdf 12.11.2021 15:07
Дата подачі:
12.11.2021 15:07
Вирішення:
Шановне ТОВ «НИКС-П-ТРЕЙД», розглянувши Вашу Вимогу повідомляємо наступне: у проведенні закупівель Замовник, насамперед, керується вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» зі всіма змінами. Здійснюючи Закупівлю за предметом Двері зовнішні технічні вхідні металеві, двері та вікна металопластикові ( ідентифікатор закупівлі)UA-2021-10-29-001889-c) Замовник затвердив Оголошення про проведення Закупівлі та вимоги до предмета закупівлі. У Додатку 2 до Оголошення, Замовник чітко зазначив, що Для підтвердження відповідності пропозиції учасника вимогам Замовника, учасники процедури закупівлі надають в складі своєї пропозиції наступну інформацію та документи Копії аналогічних господарських договорів відповідно до предмета закупівлі (не менше двох), які укладені в 2016-2021рр. (Аналогічний господарський договір – договір поставки товару (у разі закупівлі товару)/надання послуг (у разі закупівлі послуг)/виконання робіт (у разі закупівлі робіт) з тотожним предметом закупівлі, залежно від галузі застосування – пункт 16 зазначеного додатку. В зв’язку з тим, що дана Закупівля є закупівлею товару у розумінні Закону, то Замовник і вимагав копії аналогічних договорів закупівлі товару, а не договорів закупівлі послуг чи виконання робіт. Крім цього, щодо Вашого зауваження, що Замовник закуповує двері та вікна з подальшим монтажем на об'єкті, уточняємо, що ні в Технічних вимогах (Додаток 3) ні в проєкті Договору (Додаток4) монтажу вікон та дверей не вимагалось, тому Договори закупівлі послуг чи робіт, подані Замовнику не можуть в даному випадку ототожнюватись з Договорами поставки товару, як Ви цього вимагаєте.
Також Ваше зауваження, що Замовник порушує норми статті 5 нової редакції Закону України «Про публічні закупівлі», а саме, що Замовник відхилив єдиного учасника і тим самим порушив принципи закупівлі, визначені нормами статті 5: добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; - запобігання корупційним діям і зловживанням, не відповідає дійсності, тому що до Вас, як до учасника, не було ні дискримінації, ні нерівного ставлення, ні необ’єктивного чи неупередженого визначення як Переможця, позаяк Ви були Єдиним учасником і Замовник лише перевіряв подані Вами документи пропозиції на відповідність вимогам Оголошення та до предмету закупівлі, що передбачено п.11 статті 14 Закону та відповідно відхилив їх відповідно до підпункту 1 частини 13 статті 14 Закону, що не є порушенням вимог Закону.
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду:
15.11.2021 13:07