• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з демонтажу/монтажу кондиціонерів

Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.

Завершена

527 800.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 639.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2021 16:55 - 10.11.2021 00:00
Вимога
Є відповідь

Не відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника

Номер: 19a8cecc412644c6916b180a42ae66b0
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-29-001870-c.c2
Назва: Не відповідність кваліфікаційним вимогам Замовника
Вимога:
Шановний Замовник! Звертаю Вашу увагу на де які невідповідності тендерної пропозиції Учасника ФОП Добрецов С.О. щодо закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-29-001870-c) вимогам Замовника та діючого законодавства. 1) Порушення п.7.2. Розділу І. Загальні положення, а саме: Учасник ФОП Добрецов С.О. завірив копії паспорту та ІПН зазначивши російською мовою «Копия верна 12.11.2021 г.». 2) В Виписці з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Інформація для здійснення зв’язку, зазначено посилання на сайт, який викладено російською мовою, а ціни на товар зазначені в Доларах США. Дотогож, телефонні номери на сайті відрізняюця від телефонних номерів, зазначених в Виписці 2002240010001156056 від 29.10.2021. 3) На вимогу Замовника, Додаток 1, Таблиця 2, п.1, в довідці про підприємство, Добрецов С.О. не вказав відомості про керівника, а ні посаду, а ні прізвище, ім’я, по батькові. 4) Додаток 6. Добрецов С. надав письмову згоду щодо обробки персональних даних не Голові тендерного комітету, а тендерному комітету в цілому. 5) На вимогу Замовника, ФОП Добрецов С.О. надав довідку про наявність працівників, зазначивши досвід роботи за спеціальністю (років), але ж не підтвердив цей досвід документально, та й взагалі, надані цивільно-правові договори №1-№9 від 01-03 листопада 2021 року не містять в собі реквізитів сторін, отже не зрозуміло чи є, взагалі, ці «наймані працівники», чи ні, оскільки перевірити цей факт без паспортних даних та ІПН не можливо!!! Крім того, без зазначення ІПН «найманих працівників», не можна перевірити, чи сплачують вони податки за роботу, яку їм надає Добрецов Сергій Олександрович (дата реєстрації якого як Фізичної особи-підприємця – 29.10.2021 року, яка, дотогож, співпадає з датою оголошення закупівлі UA-2021-10-29-001870-c). 6) Також потребує перевірці факт наявності у ФОП Добрецов С.О. власних легкових автомобілів у кількості 3 шт. (ця інформація зазначена на вимогу Замовника Додаток 1, Таблиця 1, п.1). 7) На вимогу Замовника, Додаток 1, Таблиця 1, п.3, Добрецов С. надав інформаційну довідку про виконання аналогічного договору, в якій (колонка 2) зазначив предмет договору, що не відповідає розділу 1. Предмет договору, зазначеному в Договорі № 03-11/2021 від 08.11.2021 р., також надав скорочене найменування контрагента (колонка 4), тоді як вимогою було надати повне найменування. Тай в загалі до Договору № 03-11/2021 від 08.11.2021 р. багато питань: п.1.3, п.2.1, п. 6.4.2, розділ 11 (нагадую, що це договір між двома Фізичними особами-підприємцями), немає Додатку №1, немає Акту №1, натомість є Акт виконаних робіт №2, але саме велике питання викликають п.12.7, та п.12,8 (що наводить на думку, що ця інформація є недостовірною, та весь цей «Договір» є фікцією). А ні в «договорі», а ні в Акті виконаних робіт №2, а ні в Листі-відгуку не зазначена адреса, за якою, нібито, надавались послуги. В Листі-відгуку не зазначено предмет договору, відгук надано не на фірмовому бланку ФОП Косинського В.О…. (виникає сумнів, чи був, взагалі, рух коштів від ФОП Косинський В.О. до ФОП Добрецов С.О., чи весь цей «договір» з калькуляцією, Актом та Листом-відгуком фальсифікація для того, щоб відповідати кваліфікаційній вимозі Замовника). 8) На вимогу Замовника (Додаток 2, Примітки) ФОП Добрецов С.О. не надав лист-роз’яснення в довільній формі в якому Добрецов мав зазначити законодавчі підстави ненадання документів, які вимагав Замовник: - у Додатку 1, Таблиця 2, п.3., а саме: Копію Витягу з реєстру платників податків на додану вартість та Копію Свідоцтва платника єдиного податку або витяг з Реєстру платників єдиного податку; - у Додатку 1, Таблиця 2, п.5., а саме: Копії сторінок статуту, де зазначена інформація стосовно переліку та вкладів учасників, статутного капіталу (статутного фонду), фондів; - у п.11.2. ДОГОВОРУ ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ ЗА ДЕРЖАВНІ КОШТИ та п.4.1. Розділу VI. Результати тендеру та укладання договору про закупівлю, щодо наявності у Учасника дозволу або ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. 9) Також, Учасник ФОП Добрецов С.О. проігнорував вимогу Замовника, зазначену в п.5.5. Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, та не надав Довідку про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, форма якої затверджена наказом Міністерства фінансів України від 03.09.2018 року №733. Отже, враховуючі все вище зазначене, прошу Замовника переглянути рішення щодо визнання переможцем Учасника ФОП Добрецов С.О.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити Вимогу (Скаргу), яка надійшла від Учасника ФОП Онищенко О.В.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 095569d77921414a90202d5aa3683951
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-29-001870-c.a1
Назва: Вимога
Вимога:
Суміщення професій (посад) оформлюється наказом роботодавця. Оскільки працівник продовжує обіймати свою основну посаду, записи про суміщення до особової картки працівника та трудової книжки не вносяться. Вимагаємо повернути до розгляду пропозицію ТОВ «СІ-ІНТЕГРА».
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відхилити Вимогу (Скаргу), яка надійшла від Учасника ТОВ "СІ-ІНТЕГРА"
Статус вимоги: Відхилено
Задовільнена: Ні