• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ШПРИЦИ, КАНЮЛІ, КАТЕТЕРИ, ЗОНДИ, ПРИСТРОЇ ДЛЯ ВНУТРІШНЬОВЕННОГО ВВЕДЕННЯ ІНФУЗІЙНИХ РОЗЧИНІВ ТА КРОВІ

Торги відмінено

365 000.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 1.5% або 5 475.00 UAH
Період оскарження: 09.10.2017 14:03 - 21.10.2017 00:00
Вимога
Є відповідь

Вимога

Номер: 8ed72f07f7e84d43b44d40a5f493d57d
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-09-000918-b.a2
Назва: Вимога
Вимога:
вих. № _____________ від «___»___________ Комунальний заклад «Третя Черкаська міська лікарня швидкої медичної допомоги» Черкаської міської ради« ВИМОГА про внесення змін до тендерної документації (закупівля №1535165, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-09-000918-b) 25.10.2017 року відбудеться аукціон у відкритих торгах із закупівлі: За кодом CPV за ДК ДК021: 33140000-3 — Медичні матеріали. Відповідно тендерної документації найменуваннями предмету закупівлі в даній процедурі закупівлі є: п/н Назва товару або його еквівалент Одиниця виміру Кількість 1 ЗОНД шлунковий (Fr18,21) шт 500 2 КАНЮЛЯ в/в G 18-22 шт 5000 3 КАТЕТЕР аспіраційний (Fr 14-18) шт 800 4 КАТЕТЕР урологічний Нелатон жіночий (Fr12) шт 200 5 КАТЕТЕР урологічний Нелатон чоловічий (Fr12-14) шт 100 6 КАТЕТЕР урологічний Фолея 2-х ходовий №14,16 шт 800 7 КОНТЕЙНЕР для крові з розчином анти-коагулянту ЦФДA-1 подвійний, 450/450 мл. шт 200 8 Набір гінекологічний оглядовий стерильний повний шт 30 9 Пристрій (ПР) для внутрішньовенного введення інфузійних розчинів шт 21500 10 Пристрій (ПК) для внутрішньовенного введення крові, компонентів крові, кровозамінників шт 700 11 ПРОБІРКА ВАКУУМНА ГРАНУМ ДЛЯ ЗАБОРУ КРОВІ 9 мл шт 500 12 СКАРИФІКАТОР стер. шт 10000 13 ТРУБКА ендотрахеальна з манжетою № 7;7,5 шт 200 14 ФІЛЬТР вірусобактеріальний одноразовий шт 250 15 ШПРИЦ одноразовий ін'єкційний 10 мл шт 35000 16 ШПРИЦ одноразовий ін'єкційний 2 мл шт 25000 17 ШПРИЦ одноразовий ін'єкційний 20 мл шт 25000 18 ШПРИЦ одноразовий ін'єкційний 5 мл шт 35000 ПАТ «Гемопласт» має бажання прийняти участь в даних відкритих торгах та має можливість здійснити поставку наступних позицій предмету закупівлі Пристрій (ПР) для внутрішньовенного введення інфузійних розчинів - 21500 шт.; Пристрій (ПК) для внутрішньовенного введення крові, компонентів крові, кровозамінників -700 шт.; ШПРИЦ одноразовий ін'єкційний 10 мл -35 000 шт; ШПРИЦ одноразовий ін'єкційний 10 мл -25 000 шт; ШПРИЦ одноразовий ін'єкційний 20 мл.- 25 000шт; ШПРИЦ одноразовий ін'єкційний 5 мл. – 35000 шт. (які складають найбільшу частину предмету закупівлі), згідно тендерної документації Замовника за своєю найнижчою ціновою пропозицією, однак об’єднання всіх найменувань в предметі закупівлі позбавляє ПАТ «Гемопласт» права взяти участь у процедурі закупівлі. Замовником не обґрунтовано необхідності об’єднання всіх найменувань в один лот. Таке об’єднання обмежує право тих суб’єктів господарювання, в тому числі ПАТ «Гемопласт», на участь в процедурі закупівлі, які не можуть одночасно запропонувати постачання всіх найменувань предмету закупівлі. Вважаємо, що Замовник має внести зміни до конкурсної документації шляхом виділення позицій предмету закупівлі в окремі лоти. В іншому випадку це значно звужує коло потенційних учасників бажаючих прийняти участь в даній процедурі закупівлі, що має дискримінаційні ознаки. Відповідно ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно до ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тобто чинне законодавство однозначно визначає заборону встановлювати дискримінаційні вимоги. Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель в своєму рішенні № 388-р/пк-ск від 26.03.2015 року вже розглядала подібне питання і рішенням колегії було встановлено необхідність поділу предмета закупівлі на окремі лоти, якщо інше призведе до обмеження права певних суб’єктів господарювання взяти участь в процедурі закупівлі. Виокремлення кожного найменування предмету закупівлі в окремі лоти буде лише сприяти залученню максимальної кількості учасників. Відповідно ч. 1 п. 1 Порядку визначення предмету закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, за показником п'ятого знака із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників третьої – п'ятої цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749, а також конкретної назви товару чи послуги. Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками шостого – десятого знаків Державного класифікатора продукції та послуг ДК 016:2010, затвердженого наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 11 жовтня 2010 року № 457, із зазначенням у дужках предмета закупівлі відповідно до показників четвертої – восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, а також за обсягом, номенклатурою та місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Відповідно ч. 1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право з власної ініціативи чи за результатами звернень або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації. У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше ніж сім днів. Враховуючи викладене, керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», - ВИМАГАЄМО: Внести зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі №1535165, номер тендеру у ЦБД UA-2017-10-09-000918-b шляхом виділення в окремі лоти кожного найменування предмету закупівлі, які зазначені в тендерній документації в даній процедурі закупівлі, що забезпечить максимальну ефективність, економію та конкуренцію. З повагою, Голова правління Б.В.Подгорний
Пов'язані документи: Учасник Замовник
Вирішення: Відмовити у задоволенні вимоги внести зміни до тендерної документації та поділити предмет закупівлі на лоти
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Кількість по розмірам

Номер: d34073e42f354b548c6839c8b61787bf
Ідентифікатор запиту: UA-2017-10-09-000918-b.a1
Назва: Кількість по розмірам
Вимога:
Велике прохання прописати кількість зондів шлункових по розмірах так як розмір 18 та 21 мають велику різницю в ціні і це впливає на подання комерційної пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідні зміни будуть внесені в тендерну документацію
Статус вимоги: Задоволено