• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Овочі, фрукти та горіхи

Річний план закупівель затверджено пр. від 29.10.2021 (місцезнаходження: м. Запоріжжя, Оріхівське шосе, 10-А, підприємство мале) Замовник належить до «юридичної особи, які є підприємствами, установами, організаціями та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі» згідно ст.2 ч.1 п.3.3 «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель».

Завершена

24 075.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 120.38 UAH
Період оскарження: 29.10.2021 12:53 - 04.11.2021 09:00
Вимога
Відкликано скаржником

щодо неправомірного визначення переможця закупівлі (UA-2021-10-29-005413-a)

Номер: 20bb3a3fd18c4c2b9b5bf14ce25da592
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-29-005413-a.a1
Назва: щодо неправомірного визначення переможця закупівлі (UA-2021-10-29-005413-a)
Вимога:
Ч.2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначає, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 1) інструкція з підготовки тендерних пропозицій. Такі інструкції розробляються замовником, а також замовник самостійно встановлює критерії оцінки та документи, які учасник має завантажити у своїй тендерній пропозиції. Ст. 26 Закону передбачає порядок подання тендерних пропозицій, а саме ч.1 «Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 цього Закону і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації». Так, Замовник п.14 своєї тендерної документації (далі – ТД) вимагає від учасників надати гарантійний лист про те, що «Ціна, запропонована учасником в електронній пропозиції, повинна враховувати всі затрати, пов’язані зі сплатою податків, зборів, обов’язкових платежів, страхування та доставки товару Замовнику, витрати пов’язанні з отриманням необхідних дозволів та ліцензій тощо»; п.15 замовник вимагає надати гарантійний лист про те, що «Переможець оплачує усі витрати, пов’язанні з пересилкою документів (договір, сертифікати, накладні тощо)». При цьому, розглядаючи документи тендерної пропозиції учасника ФОП БОЙКО О.А. було виявлено те, що вказані та обов’язкові для подання гарантійні листи не було подано останнім у складі своєї ТД, що не відповідає вимогам ТД замовника. Також, додатком №3 ТД замовника встановлено, що учасник повинен надати: «сканована копія актів здачі-приймання робіт по санітарній обробці зазначених транспортних засобів за останні три місяці та довідка про санітарну обробку дійсна на момент подання пропозиції». При цьому, учасником ФОП БОЙКО О.А. у складі своєї ТД не надано акти здачі-приймання робіт по санітарній обробці транспортних засобів за останні три місяці, а надано тільки один акт датований 01.08.21р. та не надано довідку про санітарну обробку дійсну на момент подачі пропозиції, а подано довідку з останньою санітарною обробкою датовану 29.10.21р. З урахування того, що санітарна обробка, згідно чинного законодавства України, проводиться один раз на10 діб, а прийом пропозицій у закупівлі почався з 04.11.21р., подана ФОП БОЙКО О.А. довідка про санобробку на момент подачі ТД є не дійсною. Неподання вказаних вище документів є порушенням вимог ТД замовника та є підставою для дискваліфікації учасника. Отже, нехтуючи вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами своєї тендерної документації замовник не об’єктивно та не сумлінно оцінив пропозицію учасника ФОП БОЙКО О.А., що призвело до порушення фундаментального принципу здійснення закупівель – недискримінація інших учасників та рівне ставлення до них. Такі дії замовника призвели до неправомірного визначення переможця закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення майнових прав інших учасників закупівлі, чиї пропозиції повністю відповідають вимогам тендерної документації. З урахуванням викладеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі учасника ФОП БОЙКО О.А. Наявність порушених прав також обґрунтовується тим фактом, що скаржник є учасником відповідної процедури закупівлі та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої, та укладення договору з замовником у майбутньому, крім того скаржник є реальним постачальником продуктів харчування з багаторічним досвідом.
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 22.11.2021 16:34