• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент.

Оголошено українською мовою. Забезпечення не передбачено.

Завершена

134 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 670.00 UAH
Період оскарження: 29.10.2021 12:00 - 19.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена

Усунення порушень ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу Мінюсту №1000/5

Номер: 992049f359bd4285ab81b02a0f74dc49
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-29-004404-a.a2
Назва: Усунення порушень ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу Мінюсту №1000/5
Вимога:
Вих. № 97 від 03.11.2020 Найменування та місцезнаходження Суб’єкта оскарження ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. 08720, Київська обл., місто Українка, вул. Соснова, 4-А, кв.64 Телефон/факс +38-098-417-22-06 e-mail: Interexpinterexp@ukr.net Найменування Замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ЄДРПОУ 33965532 Україна, 16603, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 Номер оголошення та назва предмету закупівлі UA-2021-10-29-004404-a Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент. Вимога до замовника щодо усунення порушення під час проведення тендеру Замовником торгів (СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ) було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-29-004404-a) по предмету закупівлі: «Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент». ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО виявляє бажання взяти участь у відповідному тендері та після ознайомлення з тендерною документацією виявлено порушення Замовником у частині обмеження прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, які порушують норми законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаю, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо його вимоги у тендерній документації, а саме: надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа. Підписання, оформлення вихідної кореспонденції, пересилка та ведення документу обігу вихідної кореспонденції в Україні регламентовано «Типовою інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55 (надалі – ПКМУ №55), та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5 (надалі – Наказ №1000/5). Слід зазначити, що правом на обмеження чи порушення даних законодавчих, нормативно-правових і регуляторних актів Замовник не наділений. Зауважмо, що надсилання адресатам вихідної кореспонденції регламентовано і проводиться відповідно до п.п.1 п.7 ПКМУ №55 «…з використанням засобів поштового зв’язку, електрозв’язку, а також доставляються кур’єрською, фельд’єгерською службами». При цьому звертаємо особливо увагу на те, що, «…Види документів, інформація з яких передається каналами електрозв’язку….визначаються інструкцією з діловодства установи з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів» і не передбачає обов’язкового накладення ЕЦП/КЕП, керуючись наявністю в установі технічних і програмних засобів. Крім того, ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що: «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.», при цьому не являється обов’язковим для ідентифікації автора електронного документу, на чому наполягає Замовник в тендерній документації і цим самим порушує ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Таким чином, вимога Замовника щодо обов'язкового накладення на лист-віднук ЕЦП/КЕП є протизаконною і яка не враховує інструкцією з діловодства установи із урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів і можливостей накладення ЕЦП/КЕП та протирічить і суперечить ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5. Крім того, Замовник вимагає надання листа-відгуку лише на ім’я Замовника, що унеможливлює за вимогами ПКМУ №55 та Наказу №1000/5 отримати лист-відгук Учасником з подальшим залученням його до тендерної пропозиції, тому, що даний лист зобов’язаний бути направлений за вимогою Замовника лише на його ім’я. Виходячи з наведеного, Замовник закупівлі UA-2021-10-29-004404-a, не має права вимагатися отримання від третіх сторін документів із застосуванням електрозв’язку, саме який передбачає можливість накладення ЕЦП/КЕП при наявній технічній можливості. Зазначене обумовлене та обгрунтовано відсутністю повноважень у Замовника закупівлі UA-2021-10-29-004404-a змінювати та обмежувати вимоги ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5.. Тому, Замовник зобов’язаний враховувати всі правові механізми роботи третіх організацій, установ, підприємств для запобігання їх примусово діяти в супереч законодавчих і регуляторних актів та інструкцій з діловодства, які затверджені з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів, а саме: примушувати направляти листи-відгуки учасникам процедури закупівлі на ім’я Замовника проведення закупівлі. Враховуючи вищенаведене Замовник допустив дискримінаційний підхід з явними ознаками порушень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг, «Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55, та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Дії Замовника щодо вимоги надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. На підставі наведеного вище, згідно ст. 5,18,29,31 Закону України «Про публічні Закупівлі» ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти нашу вимогу до розгляду; 2. Зобов’язати тендерий комітет Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, скасувати вимогу «надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа» 3. У випадку необхідності отримання Замовником Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, листа відгуку, викласти дану вимогу у наступному трактуванні: «надати лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі». ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. І.О.Омельченко
Пов'язані документи: Учасник
Вирішення: Внесено зміни до ТД.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником

Усунення порушень в тендерній документації ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5

Номер: 688c2b66cfa3411ea40fcfec6d1a9b6c
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-29-004404-a.a1
Назва: Усунення порушень в тендерній документації ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5
Вимога:
Вих. № 97 від 03.11.2020 Найменування та місцезнаходження Суб’єкта оскарження ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. 08720, Київська обл., місто Українка, вул. Соснова, 4-А, кв.64 Телефон/факс +38-098-417-22-06 e-mail: Interexpinterexp@ukr.net Найменування Замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ЄДРПОУ 33965532 Україна, 16603, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90 Номер оголошення та назва предмету закупівлі UA-2021-10-29-004404-a Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент. Вимога до замовника щодо усунення порушення під час проведення тендеру Замовником торгів (СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ) було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-29-004404-a) по предмету закупівлі: «Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент». ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО виявляє бажання взяти участь у відповідному тендері та після ознайомлення з тендерною документацією виявлено порушення Замовником у частині обмеження прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, які порушують норми законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаю, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо його вимоги у тендерній документації, а саме: надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа. Підписання, оформлення вихідної кореспонденції, пересилка та ведення документу обігу вихідної кореспонденції в Україні регламентовано «Типовою інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55 (надалі – ПКМУ №55), та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5 (надалі – Наказ №1000/5). Слід зазначити, що правом на обмеження чи порушення даних законодавчих, нормативно-правових і регуляторних актів Замовник не наділений. Зауважмо, що надсилання адресатам вихідної кореспонденції регламентовано і проводиться відповідно до п.п.1 п.7 ПКМУ №55 «…з використанням засобів поштового зв’язку, електрозв’язку, а також доставляються кур’єрською, фельд’єгерською службами». При цьому звертаємо особливо увагу на те, що, «…Види документів, інформація з яких передається каналами електрозв’язку….визначаються інструкцією з діловодства установи з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів» і не передбачає обов’язкового накладення ЕЦП/КЕП, керуючись наявністю в установі технічних і програмних засобів. Крім того, ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що: «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.», при цьому не являється обов’язковим для ідентифікації автора електронного документу, на чому наполягає Замовник в тендерній документації і цим самим порушує ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Таким чином, вимога Замовника щодо обов'язкового накладення на лист-віднук ЕЦП/КЕП є протизаконною і яка не враховує інструкцією з діловодства установи із урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів і можливостей накладення ЕЦП/КЕП та протирічить і суперечить ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5. Крім того, Замовник вимагає надання листа-відгуку лише на ім’я Замовника, що унеможливлює за вимогами ПКМУ №55 та Наказу №1000/5 отримати лист-відгук Учасником з подальшим залученням його до тендерної пропозиції, тому, що даний лист зобов’язаний бути направлений за вимогою Замовника лише на його ім’я. Виходячи з наведеного, Замовник закупівлі UA-2021-10-29-004404-a, не має права вимагатися отримання від третіх сторін документів із застосуванням електрозв’язку, саме який передбачає можливість накладення ЕЦП/КЕП при наявній технічній можливості. Зазначене обумовлене та обгрунтовано відсутністю повноважень у Замовника закупівлі UA-2021-10-29-004404-a змінювати та обмежувати вимоги ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5.. Тому, Замовник зобов’язаний враховувати всі правові механізми роботи третіх організацій, установ, підприємств для запобігання їх примусово діяти в супереч законодавчих і регуляторних актів та інструкцій з діловодства, які затверджені з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів, а саме: примушувати направляти листи-відгуки учасникам процедури закупівлі на ім’я Замовника проведення закупівлі. Враховуючи вищенаведене Замовник допустив дискримінаційний підхід з явними ознаками порушень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг, «Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55, та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5. Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Дії Замовника щодо вимоги надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. На підставі наведеного вище, згідно ст. 5,18,29,31 Закону України «Про публічні Закупівлі» ВИМАГАЄМО: 1. Прийняти нашу вимогу до розгляду; 2. Зобов’язати тендерий комітет Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, скасувати вимогу «надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа» 3. У випадку необхідності отримання Замовником Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, листа відгуку, викласти дану вимогу у наступному трактуванні: «надати лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі». ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. І.О.Омельченко
Пов'язані документи: Учасник
Опис причини скасування: У зв'язку з внесенням уточнень та повторною публікацією
Дата скасування: 03.11.2021 14:48