-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент.
Оголошено українською мовою. Забезпечення не передбачено.
Завершена
134 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 670.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 670.00 UAH
Період оскарження:
29.10.2021 12:00 - 19.11.2021 00:00
Вимога
Вирішена
Усунення порушень ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу Мінюсту №1000/5
Номер:
992049f359bd4285ab81b02a0f74dc49
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-004404-a.a2
Назва:
Усунення порушень ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу Мінюсту №1000/5
Вимога:
Вих. № 97 від 03.11.2020
Найменування та місцезнаходження Суб’єкта оскарження ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О.
08720, Київська обл., місто Українка, вул. Соснова, 4-А, кв.64
Телефон/факс +38-098-417-22-06
e-mail: Interexpinterexp@ukr.net
Найменування Замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ЄДРПОУ 33965532
Україна, 16603, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Номер оголошення та назва предмету закупівлі UA-2021-10-29-004404-a
Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент.
Вимога до замовника
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Замовником торгів (СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ) було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-29-004404-a) по предмету закупівлі: «Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент».
ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО виявляє бажання взяти участь у відповідному тендері та після ознайомлення з тендерною документацією виявлено порушення Замовником у частині обмеження прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, які порушують норми законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаю, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо його вимоги у тендерній документації, а саме: надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа.
Підписання, оформлення вихідної кореспонденції, пересилка та ведення документу обігу вихідної кореспонденції в Україні регламентовано «Типовою інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55 (надалі – ПКМУ №55), та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5 (надалі – Наказ №1000/5). Слід зазначити, що правом на обмеження чи порушення даних законодавчих, нормативно-правових і регуляторних актів Замовник не наділений.
Зауважмо, що надсилання адресатам вихідної кореспонденції регламентовано і проводиться відповідно до п.п.1 п.7 ПКМУ №55 «…з використанням засобів поштового зв’язку, електрозв’язку, а також доставляються кур’єрською, фельд’єгерською службами».
При цьому звертаємо особливо увагу на те, що, «…Види документів, інформація з яких передається каналами електрозв’язку….визначаються інструкцією з діловодства установи з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів» і не передбачає обов’язкового накладення ЕЦП/КЕП, керуючись наявністю в установі технічних і програмних засобів.
Крім того, ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що: «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.», при цьому не являється обов’язковим для ідентифікації автора електронного документу, на чому наполягає Замовник в тендерній документації і цим самим порушує ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Таким чином, вимога Замовника щодо обов'язкового накладення на лист-віднук ЕЦП/КЕП є протизаконною і яка не враховує інструкцією з діловодства установи із урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів і можливостей накладення ЕЦП/КЕП та протирічить і суперечить ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5.
Крім того, Замовник вимагає надання листа-відгуку лише на ім’я Замовника, що унеможливлює за вимогами ПКМУ №55 та Наказу №1000/5 отримати лист-відгук Учасником з подальшим залученням його до тендерної пропозиції, тому, що даний лист зобов’язаний бути направлений за вимогою Замовника лише на його ім’я.
Виходячи з наведеного, Замовник закупівлі UA-2021-10-29-004404-a, не має права вимагатися отримання від третіх сторін документів із застосуванням електрозв’язку, саме який передбачає можливість накладення ЕЦП/КЕП при наявній технічній можливості. Зазначене обумовлене та обгрунтовано відсутністю повноважень у Замовника закупівлі UA-2021-10-29-004404-a змінювати та обмежувати вимоги ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5..
Тому, Замовник зобов’язаний враховувати всі правові механізми роботи третіх організацій, установ, підприємств для запобігання їх примусово діяти в супереч законодавчих і регуляторних актів та інструкцій з діловодства, які затверджені з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів, а саме: примушувати направляти листи-відгуки учасникам процедури закупівлі на ім’я Замовника проведення закупівлі.
Враховуючи вищенаведене Замовник допустив дискримінаційний підхід з явними ознаками порушень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг, «Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55, та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо вимоги надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
На підставі наведеного вище, згідно ст. 5,18,29,31 Закону України «Про публічні Закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти нашу вимогу до розгляду;
2. Зобов’язати тендерий комітет Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, скасувати вимогу «надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа»
3. У випадку необхідності отримання Замовником Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, листа відгуку, викласти дану вимогу у наступному трактуванні: «надати лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі».
ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О.
І.О.Омельченко
Пов'язані документи:
Учасник
- 97 вiд_031121__.docx 03.11.2021 14:50
Дата подачі:
03.11.2021 14:50
Вирішення:
Внесено зміни до ТД.
Статус вимоги:
Задоволено
Вимога
Відкликано скаржником
Усунення порушень в тендерній документації ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5
Номер:
688c2b66cfa3411ea40fcfec6d1a9b6c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-004404-a.a1
Назва:
Усунення порушень в тендерній документації ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5
Вимога:
Вих. № 97 від 03.11.2020
Найменування та місцезнаходження Суб’єкта оскарження ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О.
08720, Київська обл., місто Українка, вул. Соснова, 4-А, кв.64
Телефон/факс +38-098-417-22-06
e-mail: Interexpinterexp@ukr.net
Найменування Замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ
ЄДРПОУ 33965532
Україна, 16603, Чернігівська область, м.Ніжин, вул. КОСМОНАВТІВ, 90
Номер оголошення та назва предмету закупівлі UA-2021-10-29-004404-a
Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент.
Вимога до замовника
щодо усунення порушення під час проведення тендеру
Замовником торгів (СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ ) було розпочато процедуру закупівлі (ідентифікатор закупівлі UA-2021-10-29-004404-a) по предмету закупівлі: «Підводний акустичний маяк DUKANEP/NDK120 або еквівалент».
ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО виявляє бажання взяти участь у відповідному тендері та після ознайомлення з тендерною документацією виявлено порушення Замовником у частині обмеження прав та законних інтересів суб’єктів господарювання, які порушують норми законодавства у зв’язку з чим, керуючись своїми законними правами ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О. подає цю вимогу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаю, що незаконними, безпідставними та такими, що порушують інтереси інших учасників закупівлі є рішення Замовника щодо його вимоги у тендерній документації, а саме: надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа.
Підписання, оформлення вихідної кореспонденції, пересилка та ведення документу обігу вихідної кореспонденції в Україні регламентовано «Типовою інструкцією з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55 (надалі – ПКМУ №55), та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5 (надалі – Наказ №1000/5). Слід зазначити, що правом на обмеження чи порушення даних законодавчих, нормативно-правових і регуляторних актів Замовник не наділений.
Зауважмо, що надсилання адресатам вихідної кореспонденції регламентовано і проводиться відповідно до п.п.1 п.7 ПКМУ №55 «…з використанням засобів поштового зв’язку, електрозв’язку, а також доставляються кур’єрською, фельд’єгерською службами».
При цьому звертаємо особливо увагу на те, що, «…Види документів, інформація з яких передається каналами електрозв’язку….визначаються інструкцією з діловодства установи з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів» і не передбачає обов’язкового накладення ЕЦП/КЕП, керуючись наявністю в установі технічних і програмних засобів.
Крім того, ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що: «Для ідентифікації автора електронного документа може використовуватися електронний підпис.», при цьому не являється обов’язковим для ідентифікації автора електронного документу, на чому наполягає Замовник в тендерній документації і цим самим порушує ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг».
Таким чином, вимога Замовника щодо обов'язкового накладення на лист-віднук ЕЦП/КЕП є протизаконною і яка не враховує інструкцією з діловодства установи із урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів і можливостей накладення ЕЦП/КЕП та протирічить і суперечить ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5.
Крім того, Замовник вимагає надання листа-відгуку лише на ім’я Замовника, що унеможливлює за вимогами ПКМУ №55 та Наказу №1000/5 отримати лист-відгук Учасником з подальшим залученням його до тендерної пропозиції, тому, що даний лист зобов’язаний бути направлений за вимогою Замовника лише на його ім’я.
Виходячи з наведеного, Замовник закупівлі UA-2021-10-29-004404-a, не має права вимагатися отримання від третіх сторін документів із застосуванням електрозв’язку, саме який передбачає можливість накладення ЕЦП/КЕП при наявній технічній можливості. Зазначене обумовлене та обгрунтовано відсутністю повноважень у Замовника закупівлі UA-2021-10-29-004404-a змінювати та обмежувати вимоги ст.6 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», ПКМУ №55 і Наказу №1000/5..
Тому, Замовник зобов’язаний враховувати всі правові механізми роботи третіх організацій, установ, підприємств для запобігання їх примусово діяти в супереч законодавчих і регуляторних актів та інструкцій з діловодства, які затверджені з урахуванням наявних в установі технічних і програмних засобів, а саме: примушувати направляти листи-відгуки учасникам процедури закупівлі на ім’я Замовника проведення закупівлі.
Враховуючи вищенаведене Замовник допустив дискримінаційний підхід з явними ознаками порушень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг, «Типової інструкції з документування управлінської інформації в електронній формі та організації роботи з електронними документами в діловодстві, електронного міжвідомчого обміну», затвердженою ПКМУ від 17 січня 2018 р. № 55, та «Правилами організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях», затверджених Наказом Міністерства юстиції України від 18.06.2015 року № 1000/5.
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні Закупівлі» Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Дії Замовника щодо вимоги надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому.
На підставі наведеного вище, згідно ст. 5,18,29,31 Закону України «Про публічні Закупівлі»
ВИМАГАЄМО:
1. Прийняти нашу вимогу до розгляду;
2. Зобов’язати тендерий комітет Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, скасувати вимогу «надання листа-відгуку на ім’я Замовника з обов’язковим посиланням на дану процедуру закупівлі, який підтверджує факт виконання договору з накладеним на нього ЕЦП/КЕП Виконавця листа»
3. У випадку необхідності отримання Замовником Замовника – СПЕЦІАЛЬНИЙ АВІАЦІЙНИЙ ЗАГІН ОПЕРАТИВНО-РЯТУВАЛЬНОЇ СЛУЖБИ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ, листа відгуку, викласти дану вимогу у наступному трактуванні: «надати лист-відгук, який підтверджує факт виконання аналогічного договору за предметом закупівлі».
ФОП ОМЕЛЬЧЕНКО І.О.
І.О.Омельченко
Пов'язані документи:
Учасник
- 97 вiд 031121.docx 03.11.2021 14:43
Дата подачі:
03.11.2021 14:43
Опис причини скасування:
У зв'язку з внесенням уточнень та повторною публікацією
Дата скасування:
03.11.2021 14:48