• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (Ремонт пунктів вимірювання витрати газу ГРС Грінцеве)

Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-10-13-002278-a, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації

Торги не відбулися

11 477 560.83 UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 114 775.61 UAH
Період оскарження: 29.10.2021 11:53 - 10.12.2021 00:00
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо метрологічних характеристик лічильників газу (повторно)

Номер: 16b815f9dda34fefb48aac21fb75eadf
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-29-000977-b.a3
Назва: Щодо метрологічних характеристик лічильників газу (повторно)
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до п.1.2 "Метрологічні характеристики лічильників газу" Таблиці А1: "Вимоги до технічних характеристик ультразвукових лічильників газу ГРС" Додатку 1: "Технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі" встановлена вимога щодо класу точності згідно ДСТУ OIML R137-1-2 або OIML R137-1-2, а саме не більше 0,5. Вважаємо дану вимогу безпідставною та неможливою для виконання у зв'язку з тим, що ультразвукові лічильники газу, що надаються на ринку України повинні відповідати Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 24 лютого 2016 р. № 163), а також забезпечувати клас точності відповідно до Додатку 4 "Особливі вимоги до лічильників газу та пристроїв перетворення об'єму". Тобто, за результатами перевірки типу повинні відповідати класу точності 1.0, що в свою чергу має бути підтверджено сертифікатами перевірки типу, що видані уповноваженими органами з оцінки відповідності. Враховуючи наведене вище, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 "Технічних, якісних та кількісних характеристик закупівлі" а також до Додатку 2 "ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ, ЩО ПОДАЄТЬСЯ УЧАСНИКОМ В СКЛАДІ ЙОГО ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ, ТА ВИМОГИ ДО НЕЇ"
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Вимоги щодо класу точності лічильників газу встановлюються наступними документами: 1. ДСТУ OIML R 137-1-2:2018 Лічильники газу. Частина 1. Метрологічні та технічні вимоги. Частина 2. Методи підтвердження метрологічних та технічних характеристик (OIML R 137-1-2, edition 2012, OIML R 137-1-2-Amend 2014, IDT). 2. Технічний регламент засобів вимірювальної техніки (затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 24 лютого 2016 р. № 163). Згідно ДСТУ OIML R 137-1-2:2014, лічильники газу діляться на три класи точності: 0.5, 1.0 та 1.5 (п.5.3 Класи точності і максимально дозволені похибки). Згідно Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки, лічильники газу повинні мати класи точності 1.0 або 1.5. Обидва вищенаведені документи є чинними в Україні і посилання на них при формуванні технічних вимог є коректними. Лічильники газу повинні відповідати як ДСТУ OIML R 137-1-2 (OIML R 137-1-2) так і Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки. Замовник не вимагає підтвердження класу точності 0.5 згідно вимог Технічного регламенту засобів вимірювальної техніки. Разом з тим, Замовником буде внесено зміни до тендерної документації шляхом вилучення вимоги щодо класу точності 0.5 для лічильника газу DN50 з огляду на обмежену кількість виробників такого обладнання.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 25.11.2021 12:44
Вимога
Вирішена

Щодо метрологічних характеристик лічильників газу

Номер: 25dd118b924f495d86ca5170119b2090
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-29-000977-b.a2
Назва: Щодо метрологічних характеристик лічильників газу
Вимога:
Шановний замовнику! Звертаємо вашу увагу на те, що відповідно до п.1.2 "Метрологічні характеристики лічильників газу" Таблиці А1: "Вимоги до технічних характеристик ультразвукових лічильників газу ГРС" Додатку 1: "Технічні, якісні та кількісні характеристики закупівлі" встановлена вимога щодо класу точності згідно ДСТУ OIML R137-1-2 або OIML R137-1-2, а саме не більше 0,5. Вважаємо дану вимогу безпідставною та неможливою для виконання у зв'язку з тим, що ультразвукові лічильники газу, що надаються на ринку України повинні відповідати Технічному регламенту засобів вимірювальної техніки (Постанова КМУ від 24 лютого 2016 р. № 163), а також забезпечувати клас точності відповідно до Додатку 4 "Особливі вимоги до лічильників газу та пристроїв перетворення об'єму". Тобто, за результатами перевірки типу повинні відповідати класу точності 1.0, що в свою чергу має бути підтверджено сертифікатами перевірки типу, що видані уповноваженими органами з оцінки відповідності. Враховуючи наведене вище, вимагаємо внести зміни до Додатку 1 "Технічних, якісних та кількісних характеристик закупівлі".
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за Ваше питання. Воно буде опрацьоване Замовником у найкоротший термін. За необхідності, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Статус вимоги: Задоволено
Задовільнена: Так
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога в тендерній документації

Номер: 027f24061ce34e9283518977ff66f66e
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-29-000977-b.c1
Назва: Дискримінаційна вимога в тендерній документації
Вимога:
В Додатку 2 до тендерної документації в п.1.3.7 вимагається надати «Для фільтрів-сепараторів, які входять до складу блоків очистки ***: Оригінал/-и та/або електронна/-ї копія/-ї, та/або сканована/-ї копія/-ї діючого (на кінцевий строк подання пропозицій) Сертифікатів перевірки типу або Сертифікатів експертизи типу щодо відповідності запропонованого обладнання вимогам: - Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском (Постанова КМУ від 16.01.2019 №27)» У п.3 Постанови Кабінету Міністрів України №27 від 16.01.2019 зазначено: «Установити, що надання на ринку та/або введення в експлуатацію обладнання, що працює під тиском, яке відповідає вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 19 січня 2011 р. № 35 (Офіційний вісник України, 2011 р., № 5, ст. 246), та введено в обіг до набрання чинності цією постановою, не може бути заборонено або обмежено з причин невідповідності такого обладнання вимогам Технічного регламенту, затвердженого цією постановою.» Таким чином, вимога тендерної документації щодо надання лише Сертифікатів перевірки типу або Сертифікатів експертизи типу щодо відповідності запропонованого обладнання вимогам Технічного регламенту обладнання, що працює під тиском (Постанова КМУ від 16.01.2019 №27), є дискримінаційною до учасників, які пропонують фільтри газу, що введені в обіг до набрання чинності Постанови Кабінету Міністрів України №27 від 16.01.2019р. та мають Сертифікати перевірки типу або Сертифікати експертизи типу щодо відповідності запропонованого обладнання вимогам Технічного регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (постанова КМУ від 19.01.2011р. №35). Вимагаємо викласти в Додатку 2 до тендерної документації пункт 1.3.7 в наступній редакції: «1.3.7. Для фільтрів-сепараторів, які входять до складу блоків очистки ***: Оригінал/-и та/або електронна/-і копія/-ї, та/або сканована/-і копія/-ї діючого (на кінцевий строк подання пропозицій) Сертифікатів перевірки типу або Сертифікатів експертизи типу щодо відповідності запропонованого обладнання вимогам: Технічному регламенту безпеки обладнання, що працює під тиском (постанова КМУ від 19.01.2011р. №35) або Технічному регламенту обладнання, що працює під тиском (Постанова КМУ від 16.01.2019 №27) для продукції, яка введена в обіг після 23.01.2020 р.»
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Дякуємо за Ваше питання. Воно буде опрацьоване Замовником у найкоротший термін. За необхідності, у тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни»
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Відхилено

Скарга на дії та рішення Замовника

Номер: 17cb0396944144c7a1e8aee1fc1a866b
Ідентифікатор запиту: UA-2021-10-29-000977-b.c4
Назва: Скарга на дії та рішення Замовника
Скарга:
відхилення пропозиції ТОВ "Газпромбудмонтаж"
Дата розгляду скарги: 18.01.2022 12:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 06.01.2022 14:12
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 21.01.2022 15:28
Задовільнена: Так
Автор: ТОВ "Газпромбудмонтаж", Василь Метанчук +380442783405, +380985783471 gpbm.ltd@gmail.com