Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В»
Відповідно до Пункту 3-1 розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" в редакції Закону України від 01.07.2021 № 1599-IX Про внесення зміни до розділу X "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо виключення можливості здійснення закупівель без використання електронної системи закупівель.
Установити, що на період дії встановленого Кабінетом Міністрів України карантину, відповідно до Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб", закупівля товарів (крім лікарських засобів, вакцин або інших медичних імунобіологічних препаратів, розхідних матеріалів для надання медичної допомоги хворим на COVID-19 та медичних виробів для вакцинації від COVID-19, медичного обладнання для закладів охорони здоров’я, що надають допомогу пацієнтам, хворим на COVID-19, систем постачання медичних газів) та послуг, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), здійснюється в порядку, встановленому цим Законом для спрощених закупівель".
Завершена
172 500.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 862.50 UAH
Вирішення:Шановний учасник!
Вимоги до тендерної документації не є дискримінаційними! Всі зазначені вимоги не відносяться до Виробника тари для Послуг з утилізації, а конкретно мають відношення до майбутнього Виконавця Послуг з утилізації.
Замовник не є порушником у спрощеній закупівлі.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Відхилено
Вимоги щодо тари
Номер:5f86d4819fba459d807d744ee68a1fa3
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-29-003540-a.b4
Назва:Вимоги щодо тари
Вимога:
Шановний Замовник послуг! Гарантією виконання послуг є чинна ліцензія видана Виконавцю на провадження діяльності, сертифікати ISO, атестати виробництва, наявність обладнання та транспорту , працівників які мають допуски до виконання робіт підвищенноі небезпеки, тобто перелік всіх норм згідно ліцензійних вимог , на які ви посилаєтесь. В жодному нормативному документі не вказані ваші безглузді вимоги до тари. Наказ 325 чітко говорить про не прокаливаєму тару для гострих предметів і жодним чином не прописані біобокси , які видумані Замовником послуг для протягування «свого» Виконавця до виконання послуг. Шановний Замовник, ви зловживаєте своїм правом встановлення кваліфікаційних та інших вимог до Виконавця послуг, що створює прецедент. Зауважимо, що у разі відмови у приведення тендерної документації до норм діючого законодавства , ми будемо змушені направити документи до контролюючих органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.11.2021 17:47
Вирішення:Шановний Учасник!
Надання тари для Замовника - це наша вимога! Ми маємо повне право вимагати документацію від Учасника щодо тари, оскільки вона є однією зі складових комплесної Послуги з утилізації.
Уважно вивчайте Наказ №325 МОЗ України, де йдеться про контейнери (розділ 3, пункти 5 та 6; розділ 5, пункт 4-7, 9, 10), а отже жодні контейнери або біобокси "не видумані".
Зловживань від Замовника немає - керуємось діючими постановами, нормами та законами, що регулюють нашу діяльність як медичного закладу.
Статус вимоги:Відхилено
declined
declined
Вимога
Вирішена
Додаток 10
Номер:037c76947ad049c29563b86340b2c34c
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-29-003540-a.b3
Назва:Додаток 10
Вимога:
Інформація, яку вимагає Замовник від Учасників відповідно до Дод.10 є обов'язковою тільки для Відкритих торгів, Тип даної процедури Спрощена. Виникає питання чим керувався Замовник? Видаліть вимоги, які не стосуються даної Закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.11.2021 12:42
Вирішення:Шановний Учасник!
Замовник керується Законом України «Про публічні закупівлі», Наказом МОЗ №325, ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення», Постановою КМУ 446 від 13.07.2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» та іншими нормативно-правовими документами, що не суперечать чинному законодавству. Вказувати повний перелік не доречно.
Дані вимоги надають можливість Замовнику отримати якісні, вчасні, законні та гарантовані послуги з утилізації медичних особливо небезпечних відходів категорії "В".
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
resolved
Вимога
Вирішена
Вимога, яка не стосується предмету Закупівлі
Номер:b9aa5694b6cd4b728c891e24b48689a0
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-29-003540-a.b2
Назва:Вимога, яка не стосується предмету Закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! Взаємовідносини між Постачальником пакетів та суб'єктом господарювання, який провадить діяльність із Утилізації відходів, це є внутрішні взаємовідносини, яким чином вони стосуються Вас, виникає питання?! Тож, вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу із Тексту Оголошення, а саме:
"На підтвердження можливості надання послуги Учасник повинен надати гарантійні листи від виробників тари (представництв, філій виробників – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України), або представників, дилерів, дистриб'ютора, офіційно уповноважених."
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.11.2021 12:27
Вирішення:Шановний, Учасник!
Ми з Вами абсолютно згодні - взаємовідносини між Постачальником пакетів та суб'єктом господарювання, який провадить діяльність із Утилізації відходів, є внутрішні, а тому щодо даних відносин питань у нас - Замовника до вас - як майбутнього Учасника немає.
Щодо пакетів/мішків чи контейнерів - ми - Замовник, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», наказом МОЗ №325, ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення», постановою КМУ 446 від 13.07.2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами» самостійно визначаємо необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства.
Окрім того ми маємо повне право бути переконаними у якості як матеріалів, так і надання послуг. Законодавство визначає таке право підтвердженням певними юридичними документами, які для нас є певною гарантією.
Щодо дискримінаційної вимоги!
Зазначені вимоги у додатках до оголошення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними і не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі». Встановлення кількості вимог є правом Замовника, як і самі вимоги, що дають чітку гарантію Замовнику в якості послуг.
Статус вимоги:Відхилено
Задовільнена:Ні
declined
0
resolved
Вимога
Відхилено
Дискримінаційні вимоги
Номер:28ff54d0d166497694cfa38202e5c30f
Пов'язаний елемент:Закупівля
Ідентифікатор запиту:UA-2021-10-29-003540-a.b1
Назва:Дискримінаційні вимоги
Вимога:
На якій підставі Замовник перекладає відповідальність за тару, у якій повинен зберігати відходи на суб'єкта господарювання, який надає послуги з УТИЛІЗАЦІЇ відходів?
Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги з Тексту Оголошення, а саме наступні вимоги:
Виконавець повинен надати підтверджуючі документи:
- сертифікат якості та декларацію відповідності технічному регламенту на пакет для утилізації медичних відходів;
- посвідчення, сертифікат якості матеріалу, з якого виготовлений біобокс, та Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
Якщо ж Замовник не розуміє Наказ МОЗ та правила поводження з відходами, ми можемо звернутися до контролюючих органів, які зможуть розповісти Замовнику, як саме це потрібно робити.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:08.11.2021 12:27
Вирішення:Шановний Учасник!
Детально проаналізувавши Вашу вимогу, повідомляємо наступне!
Замовник жодним чином не перекладає відповідальність майбутньому Учаснику.
Предметом даної закупівлі є Послуги зі збирання з подальшою утилізацією одноразових ємностей з медичними відходами категорії «В». Ця послуга включає в себе не тільки транспортування небезпечних відходів та утилізацію, але і наявність у виконавця відповідної тари (пакетів та біобоксів) для збирання використаних небезпечних матеріалів, наявність осіб з відповідною кваліфікацією, та наявність необхідної матеріально-технічної бази. До того ж, ми повинні бути переконані у офіційному дозволі застосування тари для утилізації, відповідності до нормативно-правової документації щодо дозволу на застосування саме тієї тари, яку надає учасник. Окрім того, є необхідність переконання в технічних характеристиках тари для утилізації, як надійної, якісної, так і зручної. На підставі цього ІНФОРМАЦІЄЮ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ, встановлено всі вимоги як до спеціальної тари, так і до транспортування та утилізації небезпечних відходів. Зазначені вимоги у додатках до оголошення спрощеної закупівлі не є дискримінаційними і не суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки Замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням чинного законодавства.. Крім Наказу МОЗ №325, Замовник керується ще ЗУ «Про забезпечення санітарно-епідемічного благополуччя населення», Постановою КМУ 446 від 13.07.2016 року «Про затвердження Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з поводження з небезпечними відходами». На підставі вищевикладеного повідомляємо, що всі вимоги, зазначені Замовником, не є дискримінаційними, встановлення кількості вимог є правом Замовника, які регламентуються чинним законодавством України.
Ми - Замовник розуміємо і керуємося наказами МОЗ України та правилами поводження з відходами. Щоб ви як Учасник могли звернутися до якихось органів - потрібний прецидент порушення. Ми ж нічого не порушуємо.