-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція системи автоматичної пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу в приміщеннях комунального некомерційного підприємства "Поліська центральна районна лікарня" по вул. Воздвиженська, буд. 7 в смт Красятичі Поліського району Київської обл.
Завершена
1 316 095.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 580.48 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 580.48 UAH
Період оскарження:
29.10.2021 10:40 - 04.11.2021 10:00
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
7aabd07712414fcba1b616598f4fe15c
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-002434-a.a2
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Проглянувши пропозицію переможця процедури закупівлі було виявлено ряд невідповідностей, які не дозволяють правомірно визнати переможцем даної закупівлі ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ»:
Відповідно до п. 5 Додатку 3 Оголошення було встановлено: «Під час подання пропозиції обов’язковим є заповнення окремого текстового поля електронної форми, де зазначається інформація про субпідрядників. В цьому полі зазначається інформація про повне найменування та місцезнаходження кожного субпідрядника, якого учасник планує залучити до виконання робіт (допускається скорочене викладення інформації). Якщо учасник не планує залучати до виконання робіт субпідрядні організації під час подання пропозиції обов’язковим є заповнення окремого текстового поля електронної форми, де зазначається інформація про те, що учасник не планує залучати субпідрядні організації до виконання робіт».
ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» надано файл «Лист щодо незалучення підприємства.PDF», де вказано інформацію, що ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» не планує залучати до виконання робіт суб՚єкта господарювання, як субпідрядника. На виконання вимог Замовника ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» зобов՚язаний був заповнити окреме текстове поле електронної форми. У разі відсутності можливості заповнення даного текстового поля, ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ» повинен був надати роз՚яснення з цього приводу.
Враховуючи викладене вище, наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Ми, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ". У випадку нереагування Замовника на вимогу будемо звертатись до органу, що здійснює контроль над Замовником та до суду.
Та хочемо нагадати, відповідно до аб. 5 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України про адміністративні правопорушення: невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2021 12:28
Вирішення:
Зазначаємо, що згідно абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також частини 4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Що стосується вимоги про надання аргументації з визначення того чи іншого учасника переможцем в спрощених закупівлях – оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця, законодавством не передбачено.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Неправомірне визначення переможця
Номер:
f21c8d40f8d64fd084cfc60bcec1fc2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2021-10-29-002434-a.a1
Назва:
Неправомірне визначення переможця
Вимога:
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі»: Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Проглянувши пропозицію переможця процедури закупівлі було виявлено ряд невідповідностей, які не дозволяють правомірно визнати переможцем даної закупівлі ТОВ «АГНІ ІНЖИНІРИНГ»:
1. Відповідно до аб. 5 п. 2 Інструкції учасникам було встановлено вимогу: «Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі пропозицій документальне підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником у Додатку 2 до оголошення, а саме: договірна ціна; пояснювальна записка; підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни відповідно до розділу 6.2 Правил визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, прийнятих наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 06.07.2013 № 293 (розрахунок прибутку; кошти на покриття адміністративних витрат; кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, тощо, якщо інше не встановлено документацією оголошення); локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням будівельного технологічного процесу; зведеним кошторисним розрахунком); підсумковою відомістю ресурсів; проєкт календарного графіку виконання робіт (відповідно до «Рекомендацій зі складання додатків до договору підряду в капітальному будівництві», затверджених наказом Мінрегіонбуду України від 13.01.2009р. №2); розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації або довідку у довільній формі, якщо у попередньому періоді фінансова діяльність по підприємству не проводилась; об'єктні кошториси; розрахунок кошторисної заробітної плати ( згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 28.10.2016 р. № 281 (зі змінами); розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису; розрахунок вартості експлуатації будівельних машин і механізмів (з економічним обґрунтуванням змін); розрахунок витрат по транспортуванню будівельних вантажів, передбачених технічним завданням (ґрунту, будівельного сміття, тощо) власним транспортом або орендованим (у разі використання оренди техніки для перевезення вантажів надати договір оренди техніки або договір на послуги з перевезення будівельних матеріалів); розрахунок вартості машино-години власної будівельної техніки, вартості оренди машино-години орендованої будівельної техніки, яка буде застосовуватися для виконання замовлення (за його наявності)».
У складі тендерної пропозиції ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ міститься файл «Кошторис.pdf», зокрема договірна ціна та підтверджуючі розрахунки у відповідності до ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (далі – ДСТУ), у Розрахунку № 12 якої зазначено: Кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами зазначено "-" (стор. 2 Договірної ціни файлу «Кошторис.pdf»).
Відповідно до п.6.2.12. ДСТУ БД.1.1-1:2013: До складу ціни пропозиції учасника конкурсних торгів (договірної ціни незалежно від її виду) включаються кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбуватися протягом будівництва. Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, розраховуються виходячи зі строків будівництва, виду будівництва, структури будівництва, вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, врахованих у ціні пропозиції учасника конкурсних торгів (договірній ціні) та на підставі прогнозних рівнів інфляції на наступні періоди, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Згідно Постанови Кабінетом Міністрів України №671 від 29 липня 2020 року «Про схвалення Прогнозу економічного і соціального розвитку України на 2021-2023 роки», на кінець 2021 року задекларований Урядом показник інфляції становить 7,3%, а середньомісячний показник інфляції прогнозується на рівні 8,1%.
Відповідно до п.6.3.4. ДСТУ БД.1.1-1:2013 Кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами призначені на відшкодування збільшення вартості трудових та матеріально-технічних ресурсів, спричинене інфляцією, яка може відбуватися протягом будівництва, використовуються у порядку обумовленого договору підряду.
В Оголошенні про проведення спрощеної закупівлі не вказано інформації щодо не включення Учасником до складу договірної ціни коштів на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами.
Учасник в тендерній пропозиції не включив до складу договірної ціни кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами чим порушив вимоги Інструкції учасникам до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та норми чинного законодавства.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п.6.2.12. ДСТУ БД.1.1-1:2013, вимога щодо включення коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, носить обов’язковий характер, а не право учасника включати чи не включати такі витрати. Наголошуємо, що дана позиція підтверджується рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 8330-р/пк-пз від 19.04.2021, № 20236-р/пк-пз від 06.09.2021.
Виходячи із вищесказаного пропозиція ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі (п.п. 1 п. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі»).
2. Відповідно до вимог Інструкції учасникам до Оголошення учасники повинні були надати, зокрема, розрахунок кошторисної заробітної плати (виконується згідно Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіону від 20.10.2016 р. № 281 (зі змінами)).
На виконання цієї умови ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ" надало розрахунок, в якому застосовано розмір прожиткового мінімуму на рівні 2270 грн. Проте, станом на дату подання пропозиції розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб, згідно зі статтею 7 Закону України «Про Державний бюджет України на 2021 рік» становить 2379 грн.
Враховуючи викладене вище, наявні підстави для відхилення пропозиції ТОВ АГНІ ІНЖИНІРИНГ на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» - пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Наданий кошторис ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ" з твердою договірною ціною, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні так, як в проекті договору вказано, що договірна ціна динамічна (п.3.5 договору) та додаток №1 до Договору ( ЗРАЗОК Договірна ціна) . В наданому кошторисі відсутні кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами та їх розрахунок. В наданому кошторисі відсутні кошти на покриття ризику та їх розрахунок. В даному кошторисі відсутні розрахунок показників загальновиробничих та адміністративних витрат, виходячи зі структури цих витрат по підприємству за попередній період з урахуванням потужностей будівельної організації. В даному кошторисі відсутні витрати на Утримання служби Замовника та технічний нагляд , Авторський нагляд , Введення в експлуатацію , що вказано в проекті договору Додаток №3 до Договору.
Таким чином, виходячи із вищесказаного пропозиція ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ"
не відповідає умовам Оголошення та підлягає відхиленню.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів суперечать Закону України «Про публічні» закупівлі та тягнуть за собою відповідальність за порушення Закону.
Все вищезазначене свідчить про те, що тендерна пропозиція ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ" не відповідає вимогам до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі та повинна бути відхилена згідно ч. 13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Ми, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» вимагаємо скасувати рішення щодо визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ "АГНІ ІНЖИНІРИНГ". У випадку нереагування Замовника на вимогу будемо звертатись до органу, що здійснює контроль над Замовником та до суду.
Та хочемо нагадати, відповідно до аб. 5 ст. 16414 «Порушення законодавства про закупівлі» Кодексу України про адміністративні правопорушення: невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
22.11.2021 13:55
Вирішення:
Зазначаємо, що згідно абзацу другого частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також частини 4 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь не пізніше ніж через п’ять днів з дня надходження такого звернення. Що стосується вимоги про надання аргументації з визначення того чи іншого учасника переможцем в спрощених закупівлях – оскарження рішення Замовника щодо визначення переможця, законодавством не передбачено.
Статус вимоги:
Відхилено